Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het zit onder het kopje ''fontys''. Helaas is dat wel een kutorganisatie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk heb je wel pedagogisch inzicht nodig zoals Quis zegt, maar ik denk niet dat je die dingen benodigd voor de bovenbouw specifiek beter leert op het hbo dan op het wo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, onzin. Ik vind het wel een interessante discussie dit. Er zijn wel weer wo-studenten die geen enkele weet blijken te hebben van wat lesgeven werkelijk inhoudt en verder vind ik jouw discussie met WT vreemd. Ik lees het wel, maar meng me er niet in omdat ik echt geen idee heb van het niveau van beiden. Hoewel ik het wel vreemd zou vinden als het niveau echt vergelijkbaar is met elkaar. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien lijkt het me sterk dat het percentage uitval van wo-geschoolde leraren hoger is dan die van hbo-geschoolde leraren
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb op verschillende soorten scholen gezeten en ik merk dat ze liever iemand hebben die eerste tweedegraads hebben gedaan en daarna eerstegraads dan meteen eerstegraads. Uitzonderingen daargelaten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veel studenten die het bij ons niet halen gaan naar Utrecht en Nijmegen en halen het daar wel. Maar ik stop nu met deze discussie ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat Archont wil bewijzen dat zijn opleiding heel erg goed is. Nogmaals, dat GELOOF ik ook. Ik geloof alleen niet dat het niveau en dat staat buiten de moeilijkheidsgraad van iets van een HBO Lerarenopleiding Geschiedenis gelijk is aan dat van een universitaire variant. Stel dat Archont gelijk heeft (
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh dat kan best, maar daar ging het mij niet om, ik wilde alleen even laten zien dat het geen traininkje is. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |