Advertentie | |
|
![]() |
|
Vandaag had ik een van mijn laatste lessen Grieks en mijn leraar, type oud krom indonesisch mannetje met 0 geduld, legde een verhaal uit. Hij vertelde over hoe Dionyssos geboren werd en vertelde op serieuze toon over het liefje van Zeus die hij zwanger had gemaakt en hoe zij vroeg Zeus in zijn ware gedaante te zien. Dat kan Zeus eigenlijk beter niet doen want hij is zo oogverblindend knap dat stervelingen er niet tegen kunnen. (hier begon ik met in mezelf te grinniken) Hij vervolgde door te zeggen dat Zeus het toch maar deed want hij had het haar beloofd. Eenmaal in zijn ware gedaante barstte zijn geliefde in vlammen uit (hier moest ik harder om grinniken) en vertelde hoe Zeus wel zijn kind wilde redden. Dus hij pakte het kind uit de buik van de vrouw en naaide het in zijn eigen dijbeen, waaruit dus later dat kind geboren werd. Hier zat ik echt hikkend van het lachen op mijn stoel, en die man kon echt niet zien waarom ik het zo grappig vond en vroeg vervolgens of ik ook om de verhalen van Jezus moest lachen.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Gewoonlijk zou ik 'm in het 'leuke posts'-topic doen, of hoe heette dat ookalweer, maar die hebben we nu niet meer dus mag hij hier.
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kwam gisteravond thuis van vrienden nadat mijn ouders sliepen en vanochtend was ik al naar de winkel voordat ze wakker waren en toen ik terugkwam dachten ze dat ik niet thuis had geslapen vannacht. Dus ik ging daar voor de grap in mee. Ging mijn vader zitten huilen: "huuu mijn dochter is lesbisch, een beetje bij vriendinnen blijven slapen stiekem! huuu" dus toen heb ik hem verteld dat ik in de kroeg twee leuke jongens had ontmoet en daarmee naar huis was gegaan en toen was hij weer blij.
En toen heb ik hem maar verteld dat ik eigenlijk gewoon thuis had geslapen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Grapjes. Missy | 29 | 09-01-2009 16:29 | |
De Kantine |
Welke grap heb jij weleens uitgehaald die niet in de smaak viel? De Zwartkijker | 72 | 30-08-2005 21:14 | |
De Kantine |
vind jij jezelf grappig? Ingemar | 53 | 07-02-2003 19:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Niks, grapje. Just Johan | 7 | 09-01-2003 13:25 | |
De Kantine |
Niet grappig NERD | 3 | 15-11-2002 13:02 |