Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2010, 11:18
I C U
I C U is offline
@ Dott: klinkt gelijk weer een stuk positiever
@ Fizzle, sterkte met dat gesprek...

OT: Hm, wat drinken en/of eten met een oud klasgenoot, hele aardige goser, maar tis een beetje moeilijk peilen wat vriendlief er nou van vindt
Oud 09-03-2010, 11:33
Dott
Dott is offline

Het voelt ook wat beter nu, t was gewoon een lief mailtje.
Hij was een beetje verbaasd dat het al een half jaar was (mannen ) maar wel met een smiley erachter
We doen het helemaal niet slecht samen, het is gewoon een beetje een slingerweg..
Oud 09-03-2010, 12:08
Tink*
Tink* is offline
Hoe weet je nou of je verliefd bent. Man, ik ben nu al bang dat ik hem binnen nu en X tijd ontzettend veel pijn moet doen en dat wil ik niet. En meneer de ex werkt ook niet heel hard mee in mijn hoofd. Hij is nu op de korte termijn weg, maar de lange termijn... Soms hoop ik nog steeds dat dit alleen maar een soort overbrugging is naar een later met de ex. Maar goed, dat is soms. Het is op zich allemaal al heel erg vooruit gegaan. Maar ik wil hem van nu niet gebruiken om de ex uit mijn hoofd proberen te verwijderen, want dat verdient hij niet. Maar eigenlijk weet ik ook heel goed dat ik daar geen persoon voor nodig heb. Ik kan alleen zelf die bel niet doorprikken. Maar ik doe m'n best, ik doe m'n best.
Oud 09-03-2010, 12:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Succes voor wanneer je dat gesprek wel gaat hebben Fizzle, hoop dat er iets uit komt waar jullie beiden wat mee kunnen!

ot: Ik had zo'n lief mailtje
Hij komt zaterdag hier pizza eten en dan gaan we samen naar de bioscoop en dan blijft ie lekker slapen.
Om soort van te vieren dat we een half jaar samen zijn
Voel me meteen weer helemaal verliefd
Bedankt! Ik denk dat het gesprek wel goed zal zijn, veel duidelijk maken enzo.

Gefeliciteerd met je halfjaarverkering

Citaat:
@ Fizzle, sterkte met dat gesprek...
dankjewel
Oud 09-03-2010, 13:53
WolterB
WolterB is offline
Morgen alweer drie maanden
En alles gaat nog steeds erg goed. Hopen alleen dat ik me iets beter voel dan vandaag (buikgriepje)
Oud 09-03-2010, 14:26
Ukk
Ukk is offline
Citaat:
elkaar toegegeven dat we beide misselijk worden bij de gedachte dat de ander iets met iemand anders doet.
desalniettemin alweer een week niets meer van hem gehoord. goh, verrassend.

in september een half jaar vér weg, weg van hem en dan opnieuw beginnen. heb al te veel tijd hieraan verspild.
Herkenbaar.. Je ex neem ik aan? Fijn dat je weggaat, anders was er wel op een andere (vervelende!) manier een eind aan gekomen tussen jullie..
Oud 09-03-2010, 14:29
Ukk
Ukk is offline
Eh ja, ik had dus een account aangemaakt, om na jaren () meelezen eindelijk ook eens te posten. Maar dan moet ik dat natuurlijk wel doen

Had zondagavond een date, maar hij was te laat thuis, dus hadden we het verplaatst naar gisteravond. Maar toen werd ik gisterochtend ziek wakker en moest ík afzeggen.. Driemaal is scheepsrecht toch?!
Oud 09-03-2010, 17:13
Verwijderd
Oh verdomme, vergeet ik het gewoon te vertellen .

Ik had op de infodag een interessante jongen gezien, beetje alternatief type. Gisteren ook weer gezien. Vandaag komt hij naar me toe of ik met iemand (geen idee wie hij bedoelde) daar was en of ik ook wel eens in de Oberonn kom... Ja daar kwam ik idd ^^ Maar dat is alweer jaren geleden. En hij rookte Black Devil, dus had ik meteen een gespreksonderwerp om op over door te gaan. Tijdens de pauze stond hij helaas bij anderen, maar morgen toch nog eens een gesprek op gang brengen door een BD te schooien. Hij bood me er al een aan, maar ik had er juist zelf een opgestoken.
Oud 09-03-2010, 17:27
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Vandaag ben ik meer in een relativerings-bui.
Ik weet dat ik een leuke, spontane, vrolijke (en soms moeilijke haha) jongen ben.
En ik snap best dat ik nu iemand niet gelukkig kan maken. En misschien ben ik voor haar op dit moment niet de juiste persoon.
Voor de rest probeer ik mij dagen vol te plannen met alleen maar bezigheden.
Ik merkte ook meer rust in mijn hoofd tijdens het werken.

Het is gewoon even wennen om niet meer naast iemand wakker te worden en etc.
Oud 09-03-2010, 17:45
WAT
WAT is offline
Citaat:
Oh verdomme, vergeet ik het gewoon te vertellen .

Ik had op de infodag een interessante jongen gezien, beetje alternatief type. Gisteren ook weer gezien. Vandaag komt hij naar me toe of ik met iemand (geen idee wie hij bedoelde) daar was en of ik ook wel eens in de Oberonn kom... Ja daar kwam ik idd ^^ Maar dat is alweer jaren geleden. En hij rookte Black Devil, dus had ik meteen een gespreksonderwerp om op over door te gaan. Tijdens de pauze stond hij helaas bij anderen, maar morgen toch nog eens een gesprek op gang brengen door een BD te schooien. Hij bood me er al een aan, maar ik had er juist zelf een opgestoken.
lol jij rookt ook BD's XP
Oud 09-03-2010, 18:20
Verwijderd
Nee, gewone sigaretten Alleen op een bepaalde larp rook ik BD. Het kwam idd zo over, maar met een bedoelde ik een sigaret.
Oud 09-03-2010, 20:04
justhanna
justhanna is offline
Eind april hebben we een jaar een relatie en om dat te vieren hebben we half april een weekendje Phantasialand geboekt <3
Oud 09-03-2010, 20:50
Nienna*
Nienna* is offline
Nouuu zeg, mijn huisgenootje gaat dus eigenlijk vrijwel meteen weg, jammer maar wel superfijn voor haar!
& mijn andere allerliefste huisgenootje is, supertof! geselecteerd voor een uitwisselingsprogramma (met het buitenland dus), dus zij gaat ook binnen een jaar weg hier ik ben ZO blij voor haar want ze wilde dit echt heel erg graag! Alleen voor mij is het minder leuk.
En ik voel me egoďstisch dat ik er zo over denk, maar het voelt gewoon zo, ik baal ervan dat ze weggaan, hoewel ik anderzijds juist enorm blij ben dat ze deze kans krijgen en ook blij voor hén. Alleen voor mezelf niet blij

Ik had verder echt een enorm goede dag, zon doet veel met me Cursus was ook leuk!
Oud 09-03-2010, 21:05
metallica
metallica is offline
Ik word zoooo blij van hem <3
Oud 09-03-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Ik word zoooo blij van hem <3
Hai mooierd!
Oud 09-03-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
hihi ja ik vind het nog steeds goed, geloof dat het hele forum van slag was dat hij ineens echt een vriendinntje had

ik wel iig (op een positieve manier overigens ) Gefeliciteerd!
Hahahahaha, ja ik had daar dus totaal geen weet van. Dat werd me pas later duidelijk.
Oud 09-03-2010, 22:53
Halflight
Halflight is offline
Huuuh mijn ex zou vandaag langs komen, en gisteren hadden we heel leuk sms contact wat we nooit hebben gehad en zeker niet de afgelopen anderhalf jaar dat het uit was. Alles leuk en aardig en toen belde hij vanmiddag dat zijn opa overleden is vannacht en dat brak echt mijn hart. Hij klonk zó zielig aan de telefoon. En het liefst wilde ik op de trein springen en hem knuffelen maar dat is zo'n domme gedachte. Toen heb ik hem maar een smsje gestuurd. Enerzijds voelde het heel natuurlijk om hem te gaan steunen en anderzijds is dat natuurlijk totaal niet aan mij. Daarvoor is het (te lang) uit en hebben we te weinig contact. Maar toch, iemand waar je zoveel mee hebt gedeeld, wil je -als het een beetje een cleane break was- toch steunen.

Nouja, in ieder geval, hij belde net vanuit de auto dat hij het jammer vond dat het niet doorging en dat hij graag een nieuwe afspraak wilde maken en nu komt hij dus volgende week. En hij had voor vandaag zijn bestuursvergadering afgezegd en dat vind ik eigenlijk wel heel lief van hem. Heel vreemd dat hij belde, heb hem echt al in geen eeuwen meer aan de telefoon gehad. Ik mis hem wel, maar op een hele andere manier dan eerst. Zin om hem te zien in ieder geval
Oud 10-03-2010, 01:02
Verwijderd
Hij is lief als hij zo onschuldig heel hard ligt te slapen
(Alleen ik snap eigenlijk niet dat je nog zo diep in slaap kunt vallen als je de hele dagen niks doet want hij zit al 8 dagen thuis met een pijnlijke knie)
Oud 10-03-2010, 07:59
I C U
I C U is offline
Hmm, toch wel raar dat die twee nooit meer bij elkaar komen, zoals het er nu naar uit ziet. Ach ja, what can you do? Gisteren met vriendlief een dekbedgevecht gehad en ook gewoon fijn gepraat enzo. Het gaat gewoon goed
Oud 10-03-2010, 09:42
Dott
Dott is offline
Hij kan af en toe zo vreselijk onverwacht uit de hoek komen.
Hij kwam gister na zijn muziekles langs <3 en was heel blij dat ie er was, en alles voelde weer helemaal natuurlijk en fijn zo samen.
Vertelde over dat ie zin had om naar Kroatie te gaan enzo, en ik vertelde dat ik dat weekend een vriendin op ging zoeken die vrij ver weg woont (zeeland) en dat ik jaloers op hem was, dat ik ook wel eens echt weg zou willen.
Zegt ie zo maar: kunnen we ook wel eens doen, met zijn 2en.
Ik was zo verbaasd dat ik niet eens heel erg enthousiast heb gereageerd, meer zo van: ja dat lijkt me leuk.
Terwijl mijn hart 3 koprollen maakte.

Zin in dit weekend
Oud 10-03-2010, 13:23
Verwijderd
Ik ben een lafbek . Die vriendin is nu al 3 dagen aan het bellen, maar ik negeer het gewoon... Daarbij probeert ze te bellen als ik op opleiding ben enzo, dan kan ik sowieso niet opnemen.

Ik vind het spijtig dat ik niks meer van hem hoor zeker omdat het zo gezellig was. Ik had me er meer van voorgesteld.

En pms komen eraan, vanavond waarschijnlijk, dadelijk mijn autoraam laten vervangen.
Oud 10-03-2010, 13:53
ST*R
ST*R is offline
Ik heb er veel meer moeite mee dat het uit is dan dat ik gedacht had. Ik mis hem.
Het irritante is dat hij eerst het erover had dat we wel opnieuw konden beginnen, en kijken hoe het verder zou gaan tussen ons, maar nadat ik smste dat ik hem miste heb ik niks meer van hem gehoord.. Het liefste bel ik hem op om te vragen hoe hij er nu over denkt, maar is beter van niet. Geen contact is nu wel goed voor ons allebei, en zeker voor hem want hij heeft vrijdag een super belangrijke presentatie. Maarja, zucht. Ik bel hem vrijdag wel na die presentatie en hopelijk kunnen we dan die avond afspreken anders wordt het pas een week later.. (al is dat eigenlijk nog beter voor ons, maar ik wil niet zo lang wachten)
Vanavond dronken worden!
Oud 10-03-2010, 14:32
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Raar idee om weer ''vrij'' te zijn.
Voor de rest probeer ik lekker bezig te zijn en mijn antennes weer langzaam te openen voor echte leuke dingen die ik nog wil doen. Langzaam het dj-en weer oppakken en etc.

Naja, ik mis haar wel hoor, (ik denk dat als ik haar zie, mijn hart weer sneller gaat kloppen! Ik wil rust in me lichaam en kop dus hopelijk kom ik haar even niet tegen! ;-)). Hoewel er ook laatste paar dagen wat oudzeer naar boven is gekomen wat er allemaal is gebeurd, waardoor ik ook weer boos op haar kan worden. Mixed, strange feelings!
Dat grijze gedoe heeft mij ook veel energie gekost.

Samenvattend: raar allemaal!
Oud 10-03-2010, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er veel meer moeite mee dat het uit is dan dat ik gedacht had. Ik mis hem.
Het irritante is dat hij eerst het erover had dat we wel opnieuw konden beginnen, en kijken hoe het verder zou gaan tussen ons, maar nadat ik smste dat ik hem miste heb ik niks meer van hem gehoord.. Het liefste bel ik hem op om te vragen hoe hij er nu over denkt, maar is beter van niet. Geen contact is nu wel goed voor ons allebei, en zeker voor hem want hij heeft vrijdag een super belangrijke presentatie. Maarja, zucht. Ik bel hem vrijdag wel na die presentatie en hopelijk kunnen we dan die avond afspreken anders wordt het pas een week later.. (al is dat eigenlijk nog beter voor ons, maar ik wil niet zo lang wachten)
Vanavond dronken worden!
Star you always want what you can't have...
Oud 10-03-2010, 17:39
Oezem
Oezem is offline
Pfff, ik zie hem nu een paar dagen niet (tot vrijdag ws) en ik vind het nu al vreselijk. Dat wordt wat als ik hem straks een maand moet missen en hem dan ws één dagje kan zien tussen door.
En dan ga ik in september ook nog een minor in het buitenland doen.
Oud 10-03-2010, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Nou ja .. ik denk dat het goed is dat je wat realistischer naar relaties kijkt.

Aan de andere kant, je moet ook wel een beetje een "en ze leefde nog lang en gelukkig" attitude blijven hebben. :-o Niet een geval worden van als je partner vraagt "zijn we over 60 jaar nog bij elkaar" dat je niet nuchter antwoord "weet ik veul?! das een heul end weg hoor, /zucht"

Anyway; dat komt wel weer als je de juiste vind.
Ik doe dat nog steeds hoor, zelfs al is het huidige vriendje nog juister dan de ex Ik kan dat relativeren niet meer uit mijn hoofd halen.

OT: Het is nog stééds leuk! Het valt enorm mee met de ergernissen enzo (misschien omdat we elkaar door de weeks niet zien), af en toe onzekerheden, maar over het algemeen is het gewoon superleuk. Heel gezellig, hij is vreselijk lief, en ok handig in huis enzo, zijn familie is leuk (en er zijn puppy's en lammetjes en baby's om mee te knuffelen!), en hij kookt lekker en hij vind mij leuk. Hij vind alle gekke dingen van mij léuk. Nog steeds. Hoe gaaf is dat *verliefd*

En mijn vrienden zijn ook heel erg lief <3
Oud 10-03-2010, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Vanavond dronken worden!
Waarom heb ik zo'n vermoeden dat je vanavond minimaal een nummer scoort, maar waarschijnlijk wel meer dan dat?

OT: Hij was bijna vergeten dat ik dat boek nodig had toen ik 'm vanmorgen belde. We gingen in de stad meeten zodat hij dat kon geven, wat ervoor zorgde dat we daarna nog te burgerlijk in de stad liepen en ik zo ongeveer het kadootje voor z'n moeder heb uitgezocht Maar goed, nu even rust, want hij is t/m maandag weg. En ik heb zaterdag een date-diner wat vorige keer heel leuk was, en ik hoop nu weer
Oud 11-03-2010, 08:49
Optima
Optima is offline
het gaat waardeloos....

ik heb weer de hele nacht wakkeer gelegen en liggen huilen, en waarom?
Geen idee... Ik kan niet pinpointen wat me nu zo verdrietig of boos maakt.

Misschien is het het feit dat hij me besodermieterd heeft
Misschien dat hij mij beschuldigde van vreemdgaan en het zelf deed
Misschien dat ik boos ben op mezelf voor het verliezen van 5 jaar van mijn leven
Misschien ben ik onzeker omdat hij me bedroog met een getrouwde moeder
Misschien ben ik boos omdat hij geen spijt heeft
Misschien heb ik verdriet, omdat hij me wel honderden keren bedrogen kan hebben
en ik het nooit, of deels zal weten.
Misschien ben ik bang nooit meer die liefde voor een ander te voelen
Misschien sta ik mezelf niet toe een gebroken hart te hebben, maar heb ik het wel.

Misschien mis ik hem wel.....
Oud 11-03-2010, 09:05
Breg
Breg is offline
Ik heb met m'n vriend gepraat over het hele gebeuren met z'n ex die op bezoek komt, en ik weet niet of er de 1e keer wat miscommunicatie tussen hun was of dat haar plannen verandert heeft nadat ze erachter kwam dat mijn vriend dus niet meer single is. Hoe dan ook; in plaats van alleen schijnt ze nu met 2 andere vriendinnen hierheen te komen en verblijft ze dus ook niet meer bij mijn vriend thuis maar in plaats daarvan bij een kennis van 1 van haar vriendinnen die meekomt. En daardoor kan ze dus ook gewoon gezellig dingen met haar vriendinnen gaan doen en hoeft mijn vriend niet continu met haar rond te hangen.

Dus al met al, zijn mijn grootste zorgen weggenomen. En m'n vriend vond heeft me ook nog eens extra gerust gesteld dat er echt geen reden is om er onzeker over te zijn of wat dan ook, dus daar vertrouw ik dan maar op
Oud 11-03-2010, 09:33
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Waarom heb ik zo'n vermoeden dat je vanavond minimaal een nummer scoort, maar waarschijnlijk wel meer dan dat?
Ik ben haar niet tegengekomen!

Het gevoel van Optima is herkenbaar...Alleen door mijn boosheid op haar en terugkijkend hoe ik eigenlijk gevoeld heb in de relatie, kan ik het wel makkelijker van mij afzetten. Maar ik weet wel als zij belt of smst, ik wel weer van slag zal raken.
Gisterenavond / nacht miste ik haar wel (me maatje waar ik zo veel lol mee gehad heb). En ik ben wel benieuwd wat zij allemaal het uitspoken is.
Oud 11-03-2010, 09:44
Optima
Optima is offline
Citaat:
Het gevoel van Optima is herkenbaar...Alleen door mijn boosheid op haar en terugkijkend hoe ik eigenlijk gevoeld heb in de relatie, kan ik het wel makkelijker van mij afzetten.

Maar ik weet wel als zij belt of smst, ik wel weer van slag zal raken.
Gisterenavond / nacht miste ik haar wel (me maatje waar ik zo veel lol mee gehad heb). En ik ben wel benieuwd wat zij allemaal het uitspoken is.
Goed om te weten dat het normaal is wat ik voel Wat jij beschrijft is inderdaad herkenbaar. Het is zo'n dubbel gevoel: boosheid, teleurgesteld, bedrogen, respectloos behandeld. Maar dan zijn er van die momenten dat je de mooie en fijne momenten herinnert, en de persoon van wie je hield en waar je verliefd op was.

Maar die persoon bestaat niet meer...

Ik hoop dat hij nooit meer contact opneemt, want ik ben dan inderdaad ook bang dat alles weer omhoog komt en ik mezelf verlies (in woede, verdriet of misschien wel vreugde).

En wat betreft het laatste: ik weet wat hij uitspookt, en dat doet me alleen maar walgen.
Oud 11-03-2010, 10:25
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Goed om te weten dat het normaal is wat ik voel Wat jij beschrijft is inderdaad herkenbaar. Het is zo'n dubbel gevoel: boosheid, teleurgesteld, bedrogen, respectloos behandeld. Maar dan zijn er van die momenten dat je de mooie en fijne momenten herinnert, en de persoon van wie je hield en waar je verliefd op was.

Maar die persoon bestaat niet meer...

Ik hoop dat hij nooit meer contact opneemt, want ik ben dan inderdaad ook bang dat alles weer omhoog komt en ik mezelf verlies (in woede, verdriet of misschien wel vreugde).

En wat betreft het laatste: ik weet wat hij uitspookt, en dat doet me alleen maar walgen.
Dat is klote.

Dan heb jij het eigelijk nog een tikkeltje zwaarder dan ik.
Vijf jaar is een lange tijd! En dan ook nog eens een bedrieger. Echt naar!
De fijne en mooie momenten koesteren, maar dat geeft nu veel meer verdriet!

Het gevoel dat je haar / hem nog een keer wil vasthouden, lachen, knuffelen, kusjes geven en etc.
Nou misschien is dat meer in mijn hoofd, maar als ik haar zie, is dat misschien verdwenen.
Ze heeft ook via de tel. uitgemaakt, dus dat geeft niet echt een afgerond gevoel...Hoewel ik haar nu eigelijk ook niet wil zien, omdat dat gewoon niet goed is! (de emoties zijn te diep voor beiden!)
Oud 11-03-2010, 10:35
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Dat is klote.

**
Ik ging stiekem in je fotoboek kijken, want ik was benieuwd hoe je eruit ziet, maar je ziet er echt zó niet uit zoals ik verwacht had. Ik dacht dat je 18 was ofzo, maar volgens mij aan je foto's te zien ben je dat helemaal niet
Oud 11-03-2010, 10:41
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik voel me zo goed. Ik wist niet dat ik ooit zoveel van iemand zou kunnen houden.. Ik wil voor altijd bij hem blijven

Aaaaaw hij is zo lieeeef.
Oud 11-03-2010, 10:42
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Ik ging stiekem in je fotoboek kijken, want ik was benieuwd hoe je eruit ziet, maar je ziet er echt zó niet uit zoals ik verwacht had. Ik dacht dat je 18 was ofzo, maar volgens mij aan je foto's te zien ben je dat helemaal niet
Haha! Grappig!
Oud 11-03-2010, 12:36
I C U
I C U is offline
Citaat:
het gaat waardeloos....

ik heb weer de hele nacht wakkeer gelegen en liggen huilen, en waarom?
Geen idee... Ik kan niet pinpointen wat me nu zo verdrietig of boos maakt.

Misschien is het het feit dat hij me besodermieterd heeft
Misschien dat hij mij beschuldigde van vreemdgaan en het zelf deed
Misschien dat ik boos ben op mezelf voor het verliezen van 5 jaar van mijn leven
Misschien ben ik onzeker omdat hij me bedroog met een getrouwde moeder
Misschien ben ik boos omdat hij geen spijt heeft
Misschien heb ik verdriet, omdat hij me wel honderden keren bedrogen kan hebben
en ik het nooit, of deels zal weten.
Misschien ben ik bang nooit meer die liefde voor een ander te voelen
Misschien sta ik mezelf niet toe een gebroken hart te hebben, maar heb ik het wel.

Misschien mis ik hem wel.....
*gooit chocola en knuffels* Ah meissie... Klinkt inderdaad knap klote joh. Hij is het niet waard, maar toch...

OT: Gisteravond was best kinky Het gaat goed! En oef, wat heb ik mezelf vanochtend laten kennen, maar ik was het ook gewoon flink zat. Wel lief dat m'n opperhoofd dan vervolgens komt vragen wat er nou eigenlijk aan de hand was. Ik voel me hier wel op m'n plek
Oud 11-03-2010, 12:37
Ukk
Ukk is offline
(Veels te nieuwsgierig om niet ook even een kijkje te nemen, en het klopt Miekmuis! Maarre.. @ Trance Maniak: hoe oud ben je dan?)

Wat zou het fijn zijn als ik eens een keer iemand anders kan bellen dan mijn ouders en vriendinnen om te vertellen over de vooruitgang bij de fysiotherapeut.. (lees: een fantastisch leuk vriendje, dat trots op me is). Aan de andere kant weet ik heus wel dat het 'beter' voor me is om nog even alleen te zijn, want het gaat zoveel beter met me sinds het uit is gegaan een jaar geleden. (jaja, blabla, nu nog erin geloven)
Oud 11-03-2010, 13:02
Roosje
Roosje is offline
Haha, ik ga met Miekmuis mee.

Ot: Ja, het gaat goed, geloof ik. Ik gedraag me al bijna. Het is weer officieel, geloof ik, en ik heb beloofd om mijn leven te beteren maar dat neemt niet weg dat het verdomd lastig is. Ik loop niet alleen over hem heen, maar ook over mezelf. En dat doet de hele eetproblematiek natuurlijk weer een beetje opkomen. Ik heb hem gistermorgen voor het laatst gezien, grappig wel, ik was bang dat ik hem deze week nauwelijks zou zien maar het valt behoorlijk mee want ik heb er én maandag én dinsdag geslapen, en vanavond en morgen en overmorgen weer. Het is wel prettig nu even rust te hebben, met mijn koekjes en theepot met bloemetjes, en de muziek.
We hebben kaartjes gekocht voor ons allerfavoriete festival in mei, maar ik weet niet goed of ik nu dan zekerheid heb dat we erheen gaan. Hij vertrouwt mij nog meer dan ik mij vertrouw, denk ik.
Oud 11-03-2010, 15:41
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
haha, dat had ik ook. Ik verwachtte een beetje zo'n bodybuilder-type om eerlijk te zijn
Oud 11-03-2010, 16:12
Verwijderd
Argh, ik word gek van de telefoontjes... en nu ben ik ziek, dus ik denk dat ik dat maar ga sturen, dat ik ff rust nodig heb ofzo.
Oud 11-03-2010, 16:27
metallica
metallica is offline
Citaat:
Hai mooierd!
Haai Had gehoopt je nog toevallig tegen het lijf te lopen in Mestreech met carnaval, maar nee hoor

Ontopic: hehe, echt leuk, om me heen allemaal verliefde potentiele stelletjes En ik moet ophouden met me schuldig te voelen, als ik geen tijd heb om m'n beste vriendinnetje te smsen om iets af te spreken, want zij laat ook niets horen uit zichzelf...
Oud 11-03-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Haai Had gehoopt je nog toevallig tegen het lijf te lopen in Mestreech met carnaval, maar nee hoor
Uiteindelijk was ik niet meer in Mestreech. Er was crisis op m'n werk en ik kon niet weg.
Oud 11-03-2010, 19:05
kuik
kuik is offline
goeddddd. laatste tijd wel een beetje gebitch gehad, maar hij zei dat hij sindsdien nog verliefder op me is, haha . en vanavond komt hij hier, zin in.
Oud 11-03-2010, 19:18
WAT
WAT is offline
goed, ookal voel ik me af en toe wat onzeker, maar das niet vreemd nu mijn leven zo overhoop ligt (en vooral aangezien ik volgende week weer mijn maandelijkse vrolijke week heb XP ) .
Ik voel me ook heel goed, hij is zoo lief en we gaan dit weekend lekker film kijken en koekjes bakken XP
Oud 11-03-2010, 19:22
Dott
Dott is offline
Ik wou dat ie hier was... maar ja, zaterdag weer..
Oud 11-03-2010, 19:46
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Jezus dames: kom ik over als een 18-jarige, puberende body-builder met veel temprament en machteloosheid. Kan dat? (ik begrijp jullie volkomen! Zo voelde ik me wel soms )
Hoe oud ik ben? Maak er maar een leuk raadspelletje van...
De afgelopen maanden leek ik net of de dertig was gepasseerd, door alle stress en gedoe, maar dat ben ik zeker nog lang niet.

Hoe ik mij nu voel?
Meer rust in mijn kop, hoewel ik nog wel aan haar denk (meer het gemis en of alles wel ok gaat met haar!). Collega was terug van vakantie! Altijd leuk. Hmm...Ja, ik probeer mezelf gewoon bezig te houden. Werkt wel goed als afleiding. Ik merk dat ik ook meer lach, weer meer geniet van dingen die ik leuk vind, doelgericht werk. Leuke zaken in vooruitzicht.
Oud 11-03-2010, 20:09
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Jezus dames: kom ik over als een 18-jarige, puberende body-builder met veel temprament en machteloosheid. Kan dat? (ik begrijp jullie volkomen! Zo voelde ik me wel soms )
Ja sorry

En ik gok 27!

ot:
Oud 11-03-2010, 20:46
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik dacht dat je 15 was.
Oud 11-03-2010, 20:48
Dott
Dott is offline
Ik had ook gedacht dat je jonger was ik schat je 24
Oud 11-03-2010, 20:57
Aurora
Aurora is offline
Shit shit shit. Wat ben ik aan het doeoeoen!

Regels voor berichten