Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En 'woest aantrekkelijk' dekt gewoon vaak de lading en klinkt veel beter dan 'lekker' of 'mooi' oid. Die twee termen volstaan niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarom moet ik het ook vaker gebruiken in een zin! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voorbeeldje dat danielle van xfactor bij het songfestival in valkenswaard (van middelbare school, niet met songfestivalnummers maar goede nummers maar het heet nou eenmaal zo) eeuwig tweede werd en er altijd een andere nummer 1 was die ook nog beter was ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan er zo twintig opnoemen die bij mij in de klas hebben gezeten die beter kunnen zingen dan zij, maar die gewoon niet aan die programma's meedoen ![]() Maar goed, het is toch een beetje een zinloze discussie ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had dus altijd Labello Cherry, die heeft een mooie subtiele donkerrode kleur. Maar die verkopen ze niet meer in nederland
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Buuh ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok
![]() Nou ja, die verkopen ze ook nog, in elk geval. ![]() Ik heb trouwens wel nog een stuk of 4 Strawberry-labello's. Die heb ik een keer ingeslagen in Frankrijk (waar ze geen Cherry hadden) omdat die een minder donkere rode kleur hebben maar op zich ook wel kunnen (maar halen het bij lange na niet bij Cherry). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat RP stelt echt geen ruk voor. |
![]() |
|
|