Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2010, 16:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou, ik ben toch gegaan! Het was niet eng. Nu mag ik heel de dag en avond de Sims doen.
Advertentie
Oud 08-03-2010, 16:55
Verwijderd
Ik heb het voor elkaar gekregen om 4 labello's kwijt te zijn. En 12 sokken. (dus ik heb nu 12 losse sokken. hoe kan dat echt?)
Oud 08-03-2010, 16:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Verder nog spannende dingen gedaan?
Pff, nee. Mijn vriendje mailen. En nu ga ik naar mijn werk.
Oud 08-03-2010, 16:56
Verwijderd
@Sann: Herkenbaar.
Oud 08-03-2010, 16:57
Verwijderd
De Troon is best leuk.
Oud 08-03-2010, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ik een mango. Ik win.
Wij bezitten mangobomen in Kaapverdië!
Oud 08-03-2010, 16:59
Verwijderd
Oh ja, De troon wil ik ook nog zien.
Want Dragan Bakema <3333 Jeroen Willems <3333 Marcel musters <3333 Egbert-Jan Weeber <3333
Oud 08-03-2010, 17:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Aww
No, I'm sorry. En al zeker niet in de omgeving Helmond.
Eindhoven of Den Bosch mag ook! Eindhoven graag zelfs.
Oud 08-03-2010, 17:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh ja, De troon wil ik ook nog zien.
Want Dragan Bakema <3333 Jeroen Willems <3333 Marcel musters <3333 Egbert-Jan Weeber <3333
Mijn moeder vond het maar matig allemaal, en die vindt die koningsdrama's meestal wel leuk.
Oud 08-03-2010, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Eindhoven of Den Bosch mag ook! Eindhoven graag zelfs.
Mja, daar ook niet. En Tilburg ook niet.
Oud 08-03-2010, 17:04
Verwijderd
Zal best, maar die acteurs zijn gewoon sowieso al geniaal. Twee omdat ze heel erg goed zijn, één omdat hij woest aantrekkelijk is, en één omdat hij én heel erg goed is én woest aantrekkelijk.
Oud 08-03-2010, 17:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zal best, maar die acteurs zijn gewoon sowieso al geniaal. Twee omdat ze heel erg goed zijn, één omdat hij woest aantrekkelijk is, en één omdat hij én heel erg goed is én woest aantrekkelijk.
Haha, ik neem aan dat je met woest aantrekkelijk niet Marcel Musters bedoelt? Die is echt een beetje een vadsige papzak geworden.
Oud 08-03-2010, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik neem aan dat je met woest aantrekkelijk niet Marcel Musters bedoelt? Die is echt een beetje een vadsige papzak geworden.
Nope, not really
Maar wel een ontroerend goede acteur.
Oud 08-03-2010, 17:06
Verwijderd
Ik moet 'woest aantrekkelijk' echt vaker in een zin gaan gebruiken

wat is de troon? een film?
Oud 08-03-2010, 17:07
Verwijderd
En komt uit Tilburg hè
Want alles goed en wel met Valkenswaard, maar het échte talent komt natuurlijk gewoon uit Tilburg.
Oud 08-03-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Ik moet 'woest aantrekkelijk' echt vaker in een zin gaan gebruiken

wat is de troon? een film?
Een nieuwe serie op zondagavond. Publieke omroep, weet niet welke zender.

En 'woest aantrekkelijk' dekt gewoon vaak de lading en klinkt veel beter dan 'lekker' of 'mooi' oid. Die twee termen volstaan niet.
Oud 08-03-2010, 17:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En komt uit Tilburg hè
Want alles goed en wel met Valkenswaard, maar het échte talent komt natuurlijk gewoon uit Tilburg.
Ohja, natuurlijk.
Oud 08-03-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
En komt uit Tilburg hè
Pffwhaha

No way
Oud 08-03-2010, 17:11
Verwijderd
Ehh, jawel. In elk geval meer talent dan uit Valkenswaard, duhh.
Oud 08-03-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:

En 'woest aantrekkelijk' dekt gewoon vaak de lading en klinkt veel beter dan 'lekker' of 'mooi' oid. Die twee termen volstaan niet.
En dat is dus gaaf? Nice, zal eens kijken

Daarom moet ik het ook vaker gebruiken in een zin!
Oud 08-03-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
En dat is dus gaaf? Nice, zal eens kijken

Daarom moet ik het ook vaker gebruiken in een zin!
Nou, dat weet ik nog niet, want ik heb nog geen aflevering gezien. Maar ik vind dus twee acteurs woest aantrekkelijk (en één daarvan ook nog heel goed, en dan twee anderen ook nog heel goed )
Oud 08-03-2010, 17:13
Verwijderd
Ik vond het best leuk. Wel een ietwat saaiere aanloop.
Oud 08-03-2010, 17:14
Verwijderd
Nou dan moet 't goedkomen
Oud 08-03-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:

Het is gewoon iets anders ook. Ik prefereer woest aantrekkelijke mannen boven lekkere of mooie mannen. Mooie mannen zijn om naar te kijken, woest aantrekkelijke mannen om door ontvoerd te worden en onstuimige avonturen mee te beleven.
Oud 08-03-2010, 17:15
Verwijderd

zeg maar.

(edit: z'n nek zit er wel een beetje eng uit trouwens)
Oud 08-03-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon iets anders ook. Ik prefereer woest aantrekkelijke mannen boven lekkere of mooie mannen. Mooie mannen zijn om naar te kijken, woest aantrekkelijke mannen om door ontvoerd te worden en onstuimige avonturen mee te beleven.
Klopt ja
Oud 08-03-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Ehh, jawel. In elk geval meer talent dan uit Valkenswaard, duhh.
Helemaal niet

Voorbeeldje dat danielle van xfactor bij het songfestival in valkenswaard (van middelbare school, niet met songfestivalnummers maar goede nummers maar het heet nou eenmaal zo) eeuwig tweede werd en er altijd een andere nummer 1 was die ook nog beter was
Oud 08-03-2010, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het voor elkaar gekregen om 4 labello's kwijt te zijn. En 12 sokken. (dus ik heb nu 12 losse sokken. hoe kan dat echt?)
ik ben de bezitter van 8 lippenbalsems maar het gebeurt echt zó vaak dat ik ze geen van allen kan vinden! Dat doen die dingen gewoon.
Oud 08-03-2010, 17:17
Verwijderd
Wim Helsen is ook woest aantrekkelijk. Maar dat moge bekend wezen

Over Egbert-Jan Weeber twijfel ik nog. Die is wel erg charming en bijzonder mooi, maar misschien niet wild genoeg en te schattig voor ontvoeringen en onstuimige avonturen...
Oud 08-03-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Helemaal niet

Voorbeeldje dat danielle van xfactor bij het songfestival in valkenswaard (van middelbare school, niet met songfestivalnummers maar goede nummers maar het heet nou eenmaal zo) eeuwig tweede werd en er altijd een andere nummer 1 was die ook nog beter was
Zó goed is Daniëlle nu ook weer niet
Ik kan er zo twintig opnoemen die bij mij in de klas hebben gezeten die beter kunnen zingen dan zij, maar die gewoon niet aan die programma's meedoen

Maar goed, het is toch een beetje een zinloze discussie
Oud 08-03-2010, 17:20
Verwijderd
Ik had dus altijd Labello Cherry, die heeft een mooie subtiele donkerrode kleur. Maar die verkopen ze niet meer in nederland Wel in sommige supermarktjes in Frankrijk (of Griekenland, daarvandaan kreeg ik er vorig jaar één van een vriendin) maar dat is dan ook weer zoiets.
Oud 08-03-2010, 17:20
Verwijderd
Citaat:

eenseenseenseens!
Oud 08-03-2010, 17:22
Verwijderd
Oh oh, nu komen de kidnapping en rape-fantasieën naar boven...
Verwijderd
Citaat:

eenseenseenseens!
Ja, echt een goede beschrijving van Quis
Verwijderd
Ik heb 1 labello (bijna op) en 2 coconut butter ofzo.
Verwijderd
Citaat:
ik ben de bezitter van 8 lippenbalsems maar het gebeurt echt zó vaak dat ik ze geen van allen kan vinden! Dat doen die dingen gewoon.
Lekker stom. Ik ga een gat in de markt bedenken waardoor je nooit meer je labello kwijt kutn raken.
Oud 08-03-2010, 17:23
Verwijderd
Ik heb ook nog een Vaseline Aloe Vera Lip Therapy
Maar die heeft geen mooie subtiele donkerrode kleur
Oud 08-03-2010, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Ik had dus altijd Labello Cherry, die heeft een mooie subtiele donkerrode kleur. Maar die verkopen ze niet meer in nederland Wel in sommige supermarktjes in Frankrijk (of Griekenland, daarvandaan kreeg ik er vorig jaar één van een vriendin) maar dat is dan ook weer zoiets.
ik heb een lichtroze. Oh nee. Ik had 4 lichtroze. Nu niks.

Buuh
Oud 08-03-2010, 17:24
Verwijderd
Ik vind die lichtroze niet zo mooi. Die is alleen mooi als je dunne lippen hebt, vind ik, en dat heb ik niet bepaald.
Oud 08-03-2010, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die lichtroze niet zo mooi. Die is alleen mooi als je dunne lippen hebt, vind ik, en dat heb ik niet bepaald.
Maar hij smaakt zo lekker

En ik heb niet echt dikke lippen. Ook niet heel dun denk ik. Maar ik vind dat ik 'm kan hebben
Oud 08-03-2010, 17:27
Verwijderd
Ok
Nou ja, die verkopen ze ook nog, in elk geval.

Ik heb trouwens wel nog een stuk of 4 Strawberry-labello's. Die heb ik een keer ingeslagen in Frankrijk (waar ze geen Cherry hadden) omdat die een minder donkere rode kleur hebben maar op zich ook wel kunnen (maar halen het bij lange na niet bij Cherry).
Oud 08-03-2010, 17:27
Verwijderd
Heerlijk, labello-gezeur
Oud 08-03-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 1 labello (bijna op) en 2 coconut butter ofzo.
Apotheek Haagse Ziekenhuizen, cacaoboterstift dus.
Oud 08-03-2010, 17:29
Verwijderd
Ik had ene keer een 3-pack, ik dacht aardbei, framboos, kers. Hele lekker. <3 Kreeg altijd zin ze op te eten. Alleen die zag ik nooit meer terug in de winkel. Alleen de lipglossvariant.
Oud 08-03-2010, 17:31
Verwijderd
Ik heb labello van mijn huisgenoot gekregen. (L).

Nu moet ik naar de supermarkt. Wat moet ik nou weer eten. Bweuh inspiratiegebrek.
Oud 08-03-2010, 17:33
Verwijderd
Ik ga tagliatelle met zalm en broccoli maken.
Of tagliatelle met spinazie à la crème, gekookt ei en blauwe kaas.

Hm. Twijfel twijfel.
Ik denk de eerste.
Oud 08-03-2010, 17:35
Verwijderd
Ik denk pasta met kip, pesto, rucola en pijnboompitten.

Maar mss inspireert de appie me straks meer.

Tot later allemaal
Oud 08-03-2010, 17:40
Sherlock
Sherlock is offline
Zo weer tennissen
Oud 08-03-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
We kregen vanaf het allereerste semester al fonetiek en uitspraak les, maar bij de meesten blijft dat Nederlandse accent er gewoon inzitten.
Het is mij al meerdere keren opgevallen dat afgestudeerden Engels op universitair niveau een veel slechtere uitspraak hebben dan bijvoorbeeld de afgestudeerden van de HBO lerarenopleiding Engels.

Dat RP stelt echt geen ruk voor.
Oud 08-03-2010, 18:06
Verwijderd
Zó, ik kom net uit school en ik voel mij moe en voldaan !
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten