Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2010, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Wat is trouwens ANTM?
America's Next Top Model. Tenenkrommend en daarom fantastisch (L)
Advertentie
Oud 15-03-2010, 20:46
Verwijderd
Citaat:
alleen als je zo goed bent als je zegt! ik stel hoge eisen aan mannen in bed
Ik heb nooit gezegd dat ik ''zo goed ben als ik zeg'' want daar hebben we het nooit over gehad
Oud 15-03-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat ik ''zo goed ben als ik zeg'' want daar hebben we het nooit over gehad
je zei dat je mijn behoeftes kon bevredigen!
Oud 15-03-2010, 20:49
Verwijderd
Citaat:
omgekeerd chronologisch? neh. Staat het door elkaar of wel van nieuw naar oud?
Van meest recent tot minst recent. (want dat schijnt te helpen als je cv toch al niet zoveel voorstelt.)
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
jesus barabas
Verwijderd
Citaat:
je zei dat je mijn behoeftes kon bevredigen!
Ach zo hoog zullen die ook wel weer niet zijn.

Als het maar een pik heeft toch
Verwijderd
Citaat:
Van meest recent tot minst recent. (want dat schijnt te helpen als je cv toch al niet zoveel voorstelt.)
Waarom zou je dat op je CV zetten en niet in jaartallen of maanden? Waar gaat het over?
Oud 15-03-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Maar moet je daar dan perse bovenzetten dat het niet chronologisch is? Ik bedoel, dat zien ze zelf ook wel toch?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En aan vrouwen?
Verwijderd
Citaat:
Ach zo hoog zullen die ook wel weer niet zijn.

Als het maar een pik heeft toch
*schrapt archont van evt. to do list *
Verwijderd
Citaat:
*schrapt archont van evt. to do list *
Verwijderd
Citaat:
En aan vrouwen?
Waarom wil jij dat weten?
Oud 15-03-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Waarom wil jij dat weten?
Omdat ze bi is.
Oud 15-03-2010, 20:52
Verwijderd
Maarre sann, hoe kan je nog op een ''to do list'' staan als het voor de 2e keer moet gebeuren?
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze bi is.
Aah ik was in de war, want ik dacht huh ze heeft toch vriendje?

Aan vrouwen stel ik geen eisen, want ik ga er vanuit dat vrouwen sowieso beter weten wat ze doen dan mannen

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik vrouwen 'doe'.
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je dat op je CV zetten en niet in jaartallen of maanden? Waar gaat het over?
Over mijn opleidingen en werkervaring, die staan in maanden maar verkeerd om en dat wil ik gewoon even verduidelijken.

Citaat:
Maar moet je daar dan perse bovenzetten dat het niet chronologisch is? Ik bedoel, dat zien ze zelf ook wel toch?
Mja, ik dacht, dat is misschien duidelijker? Omdat niet netjes elkaar opvolgende baantjes e.d. zijn, maar dingen die ik vijf jaar deed en dingen die ik éen seizoen deed en dan ook nog eens in de omgekeerde volgorde.
Oud 15-03-2010, 20:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Citaat:
Tenenkrommend en daarom fantastisch (L)
ik maak een kans
Oud 15-03-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:

Aan vrouwen stel ik geen eisen, want ik ga er vanuit dat vrouwen sowieso beter weten wat ze doen dan mannen

Maar jij doet dus ook af en toe vrouwen.

Hoezo zouden vrouwen het beter weten!
Oud 15-03-2010, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Over mijn opleidingen en werkervaring, die staan in maanden maar verkeerd om en dat wil ik gewoon even verduidelijken.

Mja, ik dacht, dat is misschien duidelijker? Omdat niet netjes elkaar opvolgende baantjes e.d. zijn, maar dingen die ik vijf jaar deed en dingen die ik éen seizoen deed en dan ook nog eens in de omgekeerde volgorde.
Ik zou het weglaten en het zo chronologisch mogelijk doen (maar dan omgekeerd) als het dan nog raar lijkt dan zou ik me zorgen gaan maken over wat ik er boven moet zetten Maar ik denk dat het prima kan. En evt. verdeling maken in bijbaan/commissies enz.
Verwijderd
Citaat:

Zijn die gasten die het lezen idioten?

Ik bedoel dit snappen ze wel en daar wordt niet naar gekeken. Het staat juist lelijk als je het erboven zet.

Je zet ze gewoon in volgorde van maand of jaar aflopend of oplopend maakt niet veel uit. Maar ik zal de mijne even checken die heeft mijn broer gecontroleerd en die neemt veel sollicitaties aan van een redelijke groot accountbedrijf en geeft hierin ook cursussen aan studenten vanuit zijn bedrijf. Dus hij weet waarover hij het heeft
Verwijderd
Citaat:
ik maak een kans
Als ik Archont mag quoten, en jasper, doe ik alles wat een piemel heeft
Oud 15-03-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het weglaten en het zo chronologisch mogelijk doen (maar dan omgekeerd) als het dan nog raar lijkt dan zou ik me zorgen gaan maken over wat ik er boven moet zetten Maar ik denk dat het prima kan. En evt. verdeling maken in bijbaan/commissies enz.
Mja, het is al zo logisch mogelijk nu. En wtf een verdeling maken, dan blijft er niks over! Ik snap niet hoe al die mensen van onze leeftijd al aan zoveel werkervaring komen.
Verwijderd
Citaat:
Maar jij doet dus ook af en toe vrouwen.

Hoezo zouden vrouwen het beter weten!
Nee. ik zeg dus dat ik daarmee niet wil zeggen dat ik vrouwen 'doe'! Lees nou eens een keer

Vrouwen weten het beter omdat ze hetzelfde in elkaar zitten, dat lijkt me vrij logisch.
Verwijderd
Citaat:
Zijn die gasten die het lezen idioten?

Ik bedoel dit snappen ze wel en daar wordt niet naar gekeken. Het staat juist lelijk als je het erboven zet.

Je zet ze gewoon in volgorde van maand of jaar aflopend of oplopend maakt niet veel uit. Maar ik zal de mijne even checken die heeft mijn broer gecontroleerd en die neemt veel sollicitaties aan van een redelijke groot accountbedrijf en geeft hierin ook cursussen aan studenten vanuit zijn bedrijf. Dus hij weet waarover hij het heeft
OK!
Oud 15-03-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Mja, het is al zo logisch mogelijk nu. En wtf een verdeling maken, dan blijft er niks over! Ik snap niet hoe al die mensen van onze leeftijd al aan zoveel werkervaring komen.

het valt vast wel mee en je stelt je vast aan.
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Bruce Almighty is op TV
Verwijderd
Omg omg omg, ik zit nu mn verdwenen tekenfiles te recoveren en als dit gaat lukken ben ik heel blij en ga ik jullie allemaal doodknuffelen, zelfs Archont.
Oud 15-03-2010, 20:57
Verwijderd
Het maakt niet zo heel veel uit. (had het nagevraagd, tenminste hij vroeg: ''tenminste als het geen idioten zijn'' )

Maar beste is van nieuwste naar oudste.

dus van 2010, 2009, 2008 etc.. en in maanden kan ook nog. Ik zou er niet chronolgoisch fozo bijzetten.
Oud 15-03-2010, 20:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Omg omg omg, ik zit nu mn verdwenen tekenfiles te recoveren en als dit gaat lukken ben ik heel blij en ga ik jullie allemaal doodknuffelen, zelfs Archont.
Doodknuffelen is niet lief.
Oud 15-03-2010, 20:58
Rationeel
Rationeel is offline
ow hey n00dles is het nog gelukt dan met formatteren?
Oud 15-03-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Zo'n hekel aan mij ja?
Oud 15-03-2010, 20:59
Rationeel
Rationeel is offline
owja, ik heb mijn karaokeregel gebroken
Oud 15-03-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:

het valt vast wel mee en je stelt je vast aan.
VAST ja! Ik heb veel te hard gestudeerd en te weinig relevants ernaast gedaan, toen vond ik dat logisch, nu vind ik het jammer.

Citaat:
Het maakt niet zo heel veel uit. (had het nagevraagd, tenminste hij vroeg: ''tenminste als het geen idioten zijn'' )

Maar beste is van nieuwste naar oudste.
.
Dat deed ik dus al. Maar ok, ik zet het niet bij. Dank.
Oud 15-03-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
VAST ja! Ik heb veel te hard gestudeerd en te weinig relevants ernaast gedaan, toen vond ik dat logisch, nu vind ik het jammer.

maar dan zijn je cijfers wss wel dusdanig goed dat dat wel compenseert. Ik moet echt compenseren met mijn 'buitenschoolse activiteiten'.
Verwijderd
Citaat:
ow hey n00dles is het nog gelukt dan met formatteren?
Het formatteren wel, ik gooide de cd van win 98 erin en daarna die van Xp en toen reageerde het toetsenbord veel beter op 'druk op een knop'

Maar de reformat hielp niet en de drive is nog steeds onzichtbaar, dus nu gebruik ik power data recovery met serial en nu is ie aan het scannen en vindt ie alle files terug.. het is nog afwachten of ie alles kan saven maar ik denk dat dat goed komt. je moet je voorstellen dat ik nu typ alsof ik 20 koffie op heb.
Verwijderd
Citaat:

Maargoed dat kan je bij een uitnodiging ook vertellen.

Stages gelopen?
Verwijderd
Citaat:
Doodknuffelen is niet lief.
Ik knuffel altijd lief!
Oud 15-03-2010, 21:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik knuffel altijd lief!
Dan wil ik eerst!
Oud 15-03-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Zo'n hekel aan mij ja?
Nee hoor, je bent me alleen iets te behaard
Oud 15-03-2010, 21:03
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Het formatteren wel, ik gooide de cd van win 98 erin en daarna die van Xp en toen reageerde het toetsenbord veel beter op 'druk op een knop'

Maar de reformat hielp niet en de drive is nog steeds onzichtbaar, dus nu gebruik ik power data recovery met serial en nu is ie aan het scannen en vindt ie alle files terug.. het is nog afwachten of ie alles kan saven maar ik denk dat dat goed komt. je moet je voorstellen dat ik nu typ alsof ik 20 koffie op heb.
Oud 15-03-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Dan wil ik eerst!
dat mag, want ik ben bliiiiiiijjjj
Oud 15-03-2010, 21:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb al jaren niet meer geknuffeld, dus de eerstvolgende wordt zeer waarschijnlijk echt dood geknuffeld.
Oud 15-03-2010, 21:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omegle is trouwens raar. Net een meisje van 15 uit Canada die me volgens mij maar een weirdo vond omdat ik 'r een stuk chocoladereep wou geven. Nou jaaaa.
Oud 15-03-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
jesus barabas
ecnelis naamzoek hiervoor ;d
Oud 15-03-2010, 21:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

je moet niet naar archont luisteren!

heel verstandig
Oud 15-03-2010, 21:06
Verwijderd
Oud 15-03-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, je bent me alleen iets te behaard
Ik ben helemaal niet behaard!
Oud 15-03-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:

heel verstandig
Klopt als een bus.
Oud 15-03-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:

heel verstandig
maar hij is zo snoezig
Oud 15-03-2010, 21:09
Rationeel
Rationeel is offline
hey, ik zoek nog iemand he.

die het leuk vind om af te wassen en stof te zuigen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten