Advertentie | |
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Hij kon zichzelf al niet voorstellen met een vrouw en kinderen in de toekomst, maar dan heel misschien wel met mij, omdat hij mij wou en niet omdat hij een vrouw wou. Dus als het uitgaat zie ik hem echt nog een hele tijd geen nieuwe vriendin hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik voel me vandaag ook supersuperkut, dus ik leef met je mee hoor. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
Verwijderd
|
Ik meen in een interview gelezen te hebben dat Scarlett Johannson iets zei over dat ze vroeger een hekel had aan haar bril en het daarom nu wel grappig vond om er soms een te dragen. Maar ik weet niet of ze dat betekent dat ze nu meestal lenzen draagt of dat ze nu haar ogen gelaserd heeft en dus een stomme bril met vensterglas op had.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is in Nederland niet zoals in Amerikaanse films dat een kinderarts eigenlijk een soort huisarts maar dan voor kleine kinderen is! Laatst gewijzigd op 25-03-2010 om 17:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben stiekem vliefd op deze 2 ubernerds, maar zij hebben die bril echt altijd op en ze zijn op sterkte, dus dan is het wel enigzins ok:
||
Citaat:
Dat had ik laatst in den patatzaak toen ik het woord shoarmamenu las. Ik vind mamenu een raar woord.
||
Citaat:
Mijn 'ontbijt' net was een vers gebakken ciabatta met tomatenpesto, ham, kaas en zongedroogde tomatties. Maar dat van jou klinkt beter. ![]()
|
|