Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben wel helemaal gewend aan het lamsvlees van die slagerij dus in restaurants vind ik het lamsvlees vaak erg rundvleesachtig en smaak-arm ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga maar eens
-Boodschappen halen -Mijn woonkamer opruimen Grondig! -De badkamer schoonmaken Grondig! -De hal leeghalen en stofzuigen -Het trappenhuis stofzuigen en met een nat doekske alle treden een aai geven -De werkkamer opruimen -De bovenkeuken opruimen -De slaapkamer opruimen -Poedelnaakt douchen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja bij de Enschedese woningbouwvereniging staat in het contract dat het de laatste dag van de maand ervoor moet, maar ik ken viaviavia mensen die niet met geld kunnen omgaan en die ook bij die vereniging huurden en die werden pas hun huis uit gezet toen ze drie maanden helemaal geen huur hadden betaald
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dat is wel een mooi stel trouwens
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is geen grap. Dat is de grap. En dan denken we straks allemaal dat er geen grap is en dat dat de grap is en dan komt er tóch een grap en dan is de grap dus dat er eerst geen grap was en er nu wel een grap is, terwijl iedereen denkt dat er geen grap meer zou komen. En dan heb je een driedubbele grap.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|