Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2010, 20:24
Lorelei
Lorelei is offline
Nog 3 liedjes, dan komt Sieneke. En ik verwacht van je dat je meekijkt, Rationeel
Oud 27-05-2010, 20:25
Verwijderd
Wat een rukcommentator zeg, opflikkeren. Met zn stomme opmerkingen.
Verwijderd
Citaat:
haha dat doet me denken aan toen met marjolein <3
hahaha dat was echt genant ja
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij viel het wel mee hoor want A. vroeg heel vriendelijk 'hoe ken jij Minke' en toen zei ik volgens mij best neutraal 'Oh via een vriendinnetje van mij uit Utrecht, Sanne'. En volgens mij trapte ze daar gewoon in hoor Maar goed, kan ook anders zijn geweest
Hm, maar die 'A' kent mij heel erg goed en die weet dat ik mensen in utrecht ken via internet Maar ach, wat maakt het ook uit.
Verwijderd
Citaat:
jezus, waarom kijken er mensen in godsnaam naar het songfestival?
Is toch lachuh!
Oud 27-05-2010, 20:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wie studeren er hier allemaal rechten? Wat zijn mijn rechten als ze mij dit huis gaan uitschoppen in September? Heb ik het recht om hier te blijven en moeten ze dan een duur uitzettingsproces tegen me gaan houden dat drie jaar kan gaan duren? Of mogen ze me gewoon op straat zetten?

Edit: mijn ouders dus. Die willen mij hun huis uitzetten zodat ze het kunnen verhuren.
Lorelei
Lorelei is offline
Ben wel benieuwd naar Zweden want in Zweden is dit echt een huge ding.
Verwijderd
Citaat:
Wie studeren er hier allemaal rechten? Wat zijn mijn rechten als ze mij dit huis gaan uitschoppen in September? Heb ik het recht om hier te blijven en moeten ze dan een duur uitzettingsproces tegen me gaan houden dat drie jaar kan gaan duren? Of mogen ze me gewoon op straat zetten?

Edit: mijn ouders dus. Die willen mij hun huis uitzetten zodat ze het kunnen verhuren.
Ik zal even vragen of LL online komt, die weet dat soort dingen wel.
Oud 27-05-2010, 20:27
Verwijderd
Jezus, zo heette vorig jaar het nummer van IJsland, lekker afkijken bij de buren. Of hebben ze een faillisementsuitverkoop gehouden daar?
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Is toch lachuh!
nou, als ik het mag uitdrukken in de schaal van kazet, dan scoort het songfestival in mijn ogen nog lager dan susan smit
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, zij kan ook weer inpakken. Ze kan wel lekker gitaar spelen
@Rationeel: Omdat er niks anders op tv is
Oud 27-05-2010, 20:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zal even vragen of LL online komt, die weet dat soort dingen wel.
dat is lief van je
Oud 27-05-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:

Sann, Medeia, Moz naamzoek.
Verwijderd
Citaat:

Huur je het op dit moment van hun?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dan heb je zo'n leuk jurkje aan en dan van die walgelijke ROZE allstars eronder
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Sann, Medeia, Moz naamzoek.

Citaat:
Huur je het op dit moment van hun?
Nee, ik woon gewoon bij mijn ouders. Maar zij gaan naar Amerika in september.
Oud 27-05-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
nou, als ik het mag uitdrukken in de schaal van kazet, dan scoort het songfestival in mijn ogen nog lager dan susan smit
Op de schaal van Kazet, moet die dan nog ingesmeerd zijn met poep van een aap met aids.
Oud 27-05-2010, 20:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Op de schaal van Kazet, moet die dan nog ingesmeerd zijn met poep van een aap met aids.
Oud 27-05-2010, 20:31
Verwijderd
Geil wijf dit.
Oud 27-05-2010, 20:31
Verwijderd
hooguit miley cyrus wordt deze hoor
Oud 27-05-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Hm, maar die 'A' kent mij heel erg goed en die weet dat ik mensen in utrecht ken via internet Maar ach, wat maakt het ook uit.
Dan heeft ze er vast smakelijk om kunnen lachen Zij lijkt mij wel echt een lief meisje, ik vond je andere vrienden ook heel aardig!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze is te veel gechoreograafd. Als je snapt wat ik bedoel volgens mij is zij niet echt en ik hou niet van neppe mensen.
Verwijderd
Wel leuk refreintje.
Verwijderd
Citaat:
Geil wijf dit.
Wel een BOUTNUMMER!
Oud 27-05-2010, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ze is te veel gechoreograafd. Als je snapt wat ik bedoel volgens mij is zij niet echt en ik hou niet van neppe mensen.
Ja, ze kan niet zingen joh.
Oud 27-05-2010, 20:33
Verwijderd
Ik ga nooit meer hongerig naar de supermarkt. Nu heb ik per ongeluk voor 50,- aan crap gehaald. En met 'crap' bedoel ik dan vooral dingen als biologische aardbeien (ze roken zo lekker!) en buffelmozzarella en speciaalbier en olijventapenade en één of andere luxe paddenstoelensoep die vier euro moest kosten ondanks dat 'ie kant en klaar is en zes verschillende soorten crackers (waarom?!) en biologische vruchtensap en eh de rest ben ik alweer vergeten maar het punt is dat ik eigenlijk alleen een paar avondetendingen nodig had. :') Die ik ook wel gehaald heb, hoor, maar dus wel samen met allemaal overbodige delicatessen. Aiaiai. Kom er maar in, Nibud.
Oud 27-05-2010, 20:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, ze kan niet zingen joh.
dat ook
Citaat:
Ik ga nooit meer hongerig naar de supermarkt. Nu heb ik per ongeluk voor 50,- aan crap gehaald. En met 'crap' bedoel ik dan vooral dingen als biologische aardbeien (ze roken zo lekker!) en buffelmozzarella en speciaalbier en olijventapenade en één of andere luxe paddenstoelensoep die vier euro moest kosten ondanks dat 'ie kant en klaar is en zes verschillende soorten crackers (waarom?!) en biologische vruchtensap en eh de rest ben ik alweer vergeten maar het punt is dat ik eigenlijk alleen een paar avondetendingen nodig had. :') Die ik ook wel gehaald heb, hoor, maar dus wel samen met allemaal overbodige delicatessen. Aiaiai. Kom er maar in, Nibud.
Dat is algemeen bekend hoor
Verwijderd
Citaat:
50 euro is wel heel veel! Als ik mezelf te buiten ga is het hoogstens 20 euro!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Herkenbaar. Hoewel ik meestal niet op 50,- uitkom Dat is echt eng veel! Daar eet ik zeker een week van
Oud 27-05-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:

Nee, ik woon gewoon bij mijn ouders. Maar zij gaan naar Amerika in september.
Dat lijkt me niet, je bent jonger dan 21 dus je ouders hebben onderhoudsplicht. Maar of dat ook betekent dat je in hetzelfde huis mag blijven wonen weet ik niet, ik ben niet thuis in familie/personenrecht.
Verwijderd
Eng wijf dit, brr.
Verwijderd
Portemonnee thuislaten en voldoende statiegeldflessen meenemen om avondeten te betalen. Dat is de oplossing. Dat doe ik ook, want anders ga ik dure sigaretten kopen, terwijl ik hier al shag heb liggen.
Oud 27-05-2010, 20:36
Verwijderd
Gaga is back.
Oud 27-05-2010, 20:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind haar een stuk beter dan die vorige
Oud 27-05-2010, 20:37
Verwijderd
HAHAHAHA, allemaal geyle wijven, en dan hierna ons boerenmeiske Sieneke
Verwijderd
Citaat:
dat ook

Dat is algemeen bekend hoor
Nou, was nooit in mij opgekomen totdat Trimm Trabb onlangs eenzelfde post maakte.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
HAHAHAHA, allemaal geyle wijven, en dan hierna ons boerenmeiske Sieneke
Maar die heeft wél een lekker meezingnummer
Oud 27-05-2010, 20:38
Verwijderd

Verwijderd
Citaat:
Portemonnee thuislaten en voldoende statiegeldflessen meenemen om avondeten te betalen. Dat is de oplossing. Dat doe ik ook, want anders ga ik dure sigaretten kopen, terwijl ik hier al shag heb liggen.

Citaat:
Herkenbaar. Hoewel ik meestal niet op 50,- uitkom Dat is echt eng veel! Daar eet ik zeker een week van
Oh ja ik heb nu ook voor een week eten hoor. Het is niet alsof ik alléén nutteloze dingen gekocht heb. Maar goed, een week eten kun je ook van minder geld, dus mm ja.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat lijkt me niet, je bent jonger dan 21 dus je ouders hebben onderhoudsplicht. Maar of dat ook betekent dat je in hetzelfde huis mag blijven wonen weet ik niet, ik ben niet thuis in familie/personenrecht.
hm. sowieso moet ik maar even met pap praten.
Oud 27-05-2010, 20:39
Verwijderd
En tóch, hoe kut het ook is, ik zit toch woohooo!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij staat hier vet hard en mijn pa en ik zitten mee te deinen en zingen
Verwijderd
Het is zo'n lieve meid

Verwijderd
Plaatsvervangende schaamte. Die arme mensen die moeten doen alsof ze onderdeel zijn van een draaiorgel.

Terug naar Andere Tijden. Snel, SNEL!
Oud 27-05-2010, 20:40
Verwijderd
WTF (Ja, dit gaat over het songfestival.)
Oud 27-05-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Plaatsvervangende schaamte. Die arme mensen die moeten doen alsof ze onderdeel zijn van een draaiorgel.

Terug naar Andere Tijden. Snel, SNEL!
Verwijderd
Ik heb geen tv en ik weiger een stream te zoeken voor zoiets als het songfestival, zeker nu ik de afgelopen twee dagen verwend ben met Spaced, dus ik ga maar 'ns wat avondeten maken.
Verwijderd
Ik word bijna emotioneel, ik ben echt niet helemaal goed.
Verwijderd
Ik vond dr leuk.
Oud 27-05-2010, 20:42
Verwijderd
Ik ook.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten