Advertentie | |
|
![]() |
|
Wie studeren er hier allemaal rechten? Wat zijn mijn rechten als ze mij dit huis gaan uitschoppen in September? Heb ik het recht om hier te blijven en moeten ze dan een duur uitzettingsproces tegen me gaan houden dat drie jaar kan gaan duren? Of mogen ze me gewoon op straat zetten?
Edit: mijn ouders dus. Die willen mij hun huis uitzetten zodat ze het kunnen verhuren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga nooit meer hongerig naar de supermarkt. Nu heb ik per ongeluk voor 50,- aan crap gehaald. En met 'crap' bedoel ik dan vooral dingen als biologische aardbeien (ze roken zo lekker!) en buffelmozzarella en speciaalbier en olijventapenade en één of andere luxe paddenstoelensoep die vier euro moest kosten ondanks dat 'ie kant en klaar is en zes verschillende soorten crackers (waarom?!) en biologische vruchtensap en eh de rest ben ik alweer vergeten maar het punt is dat ik eigenlijk alleen een paar avondetendingen nodig had. :') Die ik ook wel gehaald heb, hoor, maar dus wel samen met allemaal overbodige delicatessen. Aiaiai. Kom er maar in, Nibud.
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |