Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Nou nu ik er over nadenk..

Zal vast een goed dronkenpostbeleid komen
Reken maar *campagne voert*
Advertentie
Oud 16-06-2010, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Dat we Missy er dan uit knikkeren, was al duidelijk. Wie nog meer dan. Trimm kan niet hoor, Trimm is cool. Maar ik vind Tink ook een goede fb, ondanks die waarschuwing

Miekje!
Ja of we doen gewoon 5 fb's, we moet het niet te druk krijgen natuurlijk! Maar Tink en Trimm moeten blijven Miekje mag wel plaats maken voor ons
Oud 16-06-2010, 21:57
Martiño
Martiño is offline
Zo, weer aan het wachten op het station.
Oud 16-06-2010, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Zo, weer aan het wachten op het station.
Hoe was je repetitie?
Oud 16-06-2010, 21:58
Martiño
Martiño is offline
Al weer vijf minuten vertraging. daar gaat m'n aansluiting in Eindhoven. Geen boek, geen eten en de batterij van m'n telefoon is ook al bijna leeg.
Oud 16-06-2010, 21:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoe was je repetitie?
Oh het was wel leuk. Alleen een beetje een pijnlijk been, er viel een pistool op.
Oud 16-06-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Al weer vijf minuten vertraging. daar gaat m'n aansluiting in Eindhoven. Geen boek, geen eten en de batterij van m'n telefoon is ook al bijna leeg.
dan kom je toch even hier langs!
Oud 16-06-2010, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Bweh (N
Citaat:
Woon je ver van het station babs?
Oud 16-06-2010, 22:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja of we doen gewoon 5 fb's, we moet het niet te druk krijgen natuurlijk! Maar Tink en Trimm moeten blijven Miekje mag wel plaats maken voor ons
5?

Wij spammen en de rest waarschuwingen uitdelen? Goed plan
Oud 16-06-2010, 22:02
Verwijderd
Citaat:
5?

Wij spammen en de rest waarschuwingen uitdelen? Goed plan
Nou ik hoorde net dat er een motie tegen Missy kwam? Dus dan zijn er nog 3 over. Wij 2 erbij en het zijn er 5!
Oud 16-06-2010, 22:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja maar ik wil nog naar huis vannacht. En er rijden niet meer zo veel treinen.
Oud 16-06-2010, 22:03
Verwijderd
Citaat:

Woon je ver van het station babs?
valt wel mee, maar wel te ver om in een half uurtje tussen twee treinen in 'even' op en neer te gaan ;p

als je zondag komt raad ik je wel aan een bus te pakken

waar is minkes voorstelling eigenlijk?
Oud 16-06-2010, 22:04
Lorelei
Lorelei is offline
M'n lesje ging eigenlijk heel erg goed. Ze vonden dat ik duidelijk uitleg gaf, langzaam praatte, etc.

Nu nog even slacken en daarna een schoonheidsslaapje doen.
Oud 16-06-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
valt wel mee, maar wel te ver om in een half uurtje tussen twee treinen in 'even' op en neer te gaan ;p

als je zondag komt raad ik je wel aan een bus te pakken

waar is minkes voorstelling eigenlijk?
Ja daar doelde ik inderdaad op. Je mag me wel even een route beschrijving en je nummer pm'en als je wilt!

Ehm ik wist het, maar ik weet het nu even niet meer Even gezocht: Stadswandelpark Eindhoven. Ik heb alleen geen idee waar dat is
Verwijderd
Citaat:
M'n lesje ging eigenlijk heel erg goed. Ze vonden dat ik duidelijk uitleg gaf, langzaam praatte, etc.

Nu nog even slacken en daarna een schoonheidsslaapje doen.
Goed bezig
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou ik hoorde net dat er een motie tegen Missy kwam? Dus dan zijn er nog 3 over. Wij 2 erbij en het zijn er 5!
Dat snap ik, ik doelde er meer op dat 5 best veel is

En we zouden fb+ moeten worden bannen ftw. Maar dan wordt het wel zoals ze (n00dles volgens mij) bij Ranking zeiden: 'Wat nou Tokio Hotel is kut? BAN '
Oud 16-06-2010, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Dat snap ik, ik doelde er meer op dat 5 best veel is

En we zouden fb+ moeten worden bannen ftw. Maar dan wordt het wel zoals ze (n00dles volgens mij) bij Ranking zeiden: 'Wat nou Tokio Hotel is kut? BAN '
mss is het niet zo'n goed idee om ons het banprivilege te geven

5 lijkt me overigens prima, ik moet nog wel tijd overhouden om te drinken
Oud 16-06-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ja daar doelde ik inderdaad op. Je mag me wel even een route beschrijving en je nummer pm'en als je wilt!

Ehm ik wist het, maar ik weet het nu even niet meer Even gezocht: Stadswandelpark Eindhoven. Ik heb alleen geen idee waar dat is
prima!

ik denk dat je dan het parktheater bedoelt? dat is hier niet zo ver vandaan, dat zouden we kunnen lopen! kost waarschijnlijk minder tijd dan eerst weer met de bus naar het station en dan een bus naar het theater pakken ;x
Oud 16-06-2010, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik wil nog naar huis vannacht. En er rijden niet meer zo veel treinen.
ja ik lig ook eigenlijk al half slapend in m'n 'pyjama' in bed ;p
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
mss is het niet zo'n goed idee om ons het banprivilege te geven

5 lijkt me overigens prima, ik moet nog wel tijd overhouden om te drinken
Of misschien juist wel

Hahahaha wat een prachtopmerking
Verwijderd
Citaat:
prima!

ik denk dat je dan het parktheater bedoelt? dat is hier niet zo ver vandaan, dat zouden we kunnen lopen! kost waarschijnlijk minder tijd dan eerst weer met de bus naar het station en dan een bus naar het theater pakken ;x
nee stadswandelpark http://www.straffemadammenenmakkemannen.nl/
Oud 16-06-2010, 22:12
Verwijderd
ja maar, dat is buiten?
edit: oh ik zie het al, tenten ;o ehm, dan verandert er verder niks aan de situatie, want het parktheater wat ik net noemde ligt in het stadswandelpark
Oud 16-06-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
ja maar, dat is buiten?
edit: oh ik zie het al, tenten ;o ehm, dan verandert er verder niks aan de situatie, want het parktheater wat ik net noemde ligt in het stadswandelpark
Jep Maar prima dat we kunnen lopen Regel jij even dat Nathan ook nog mee gaat? Die heb ik ook al eeuwen niet gezien. Net zolang als jou bedenk ik me nu
Oud 16-06-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Jep Maar prima dat we kunnen lopen Regel jij even dat Nathan ook nog mee gaat? Die heb ik ook al eeuwen niet gezien. Net zolang als jou bedenk ik me nu
ik heb het hem al gevraagd, maar hij heeft het druk met studeren maaaaar waarschijnlijk is hij zondagochtend/middag nog bij mij, dus proberen we hem wel even over te halen huhu. met zijn brakke kop gaat studeren hem die dag immers toch niet lukken
Oud 16-06-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Of misschien juist wel

Hahahaha wat een prachtopmerking
Ja prioriteiten!
Oud 16-06-2010, 22:18
Verwijderd
Citaat:
ik heb het hem al gevraagd, maar hij heeft het druk met studeren maaaaar waarschijnlijk is hij zondagochtend nog bij mij, dus proberen we hem wel even over te halen huhu. met zijn brakke kop gaat studeren hem die dag immers toch niet lukken
Ja hij heeft wel beloofd dat ik 'm bij jou nog even zie, dus houd hem daar iig tot ik er ben, dan regelen we vervolgens wel dat ie mee gaat. Wat een saaie sufkut met z'n gestudeer!
Oud 16-06-2010, 22:19
Lorelei
Lorelei is offline
Ik wil Nathan nu ook wel eens zien.. ik hoor alleen maar verhalen over hoe heet hij is, eerst zien dan geloven
Oud 16-06-2010, 22:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja prioriteiten!
True. Ik heb hem maar even gesigd voor de zekerheid
Verwijderd
Citaat:
Ik wil Nathan nu ook wel eens zien.. ik hoor alleen maar verhalen over hoe heet hij is, eerst zien dan geloven
He psst dat was vooral om arch*nts ego in te deuken & te zorgen dat k*pm*ntkip me met rust liet he? (antinaamzoek )

Verder is ie natuurlijk wel uberheet!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben net bij een kamer gaan kijken! En het was een heel onopgeruimd en slecht bijgehouden huis met een vervelende huisbaas (heb ik gehoord) en de leukste huisgenoot was de bewoner van de kamer die vrij zou komen (die gaat er dus uit) en er was vanalles mis maar ik ben er toch heel enthousiast over, alles mag er enzo en ik denk dat ik het toch wel heel tof ga hebben

Maar van mezelf mag ik morgen pas reageren want ik ben nu te enthousiast. Als ik morgen nog wil mag ik ja zeggen tegen de kamer van mezelf.
Oud 16-06-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
True. Ik heb hem maar even gesigd voor de zekerheid
haha yeah! Ik word gequote en in sig! Hoe gaaf is dat! Snel zeg iets heel grappigs! Dan quote ik jou ook!

Laatst gewijzigd op 16-06-2010 om 22:30. Reden: iets met een dt fout :bloos:
Oud 16-06-2010, 22:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
He psst dat was vooral om arch*nts ego in te deuken & te zorgen dat k*pm*ntkip me met rust liet he? (antinaamzoek )

Verder is ie natuurlijk wel uberheet!
Oud 16-06-2010, 22:27
Verwijderd
Citaat:
kom je voor de voorstelling ook naar mij toe? heb je iig meer kans hem te ontmoeten
Oud 16-06-2010, 22:29
Verwijderd
Maar hij is wel echt heel leuk en soort van mijn droomman!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
haha yeah! Ik wordt gequote en in sig! Hoe gaaf is dat! Snel zeg iets heel grappigs! Dan quote ik jou ook!
Dat je geen ik word met dt schrijft misschien?
Verwijderd
Citaat:
kom je voor de voorstelling ook naar mij toe? heb je iig meer kans hem te ontmoeten
Hehe het wordt een complete party bij babs!
Oud 16-06-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Dat je geen ik word met dt schrijft misschien?
Godver
Verwijderd
nathan is echt zo'n idealeschoonzoon-type!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoe, waar, wat, wanneer?

Citaat:
Maar hij is wel echt heel leuk en soort van mijn droomman!
Ok
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hier, luiaards, quote het dan maar.

Woow fizzle, gefeliciteerd met je (eventuele) kamer!!!
Oud 16-06-2010, 22:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Woow fizzle, gefeliciteerd met je (eventuele) kamer!!!
Martiño
Martiño is offline
Pfff, net gehaald!
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net bij een kamer gaan kijken! En het was een heel onopgeruimd en slecht bijgehouden huis met een vervelende huisbaas (heb ik gehoord) en de leukste huisgenoot was de bewoner van de kamer die vrij zou komen (die gaat er dus uit) en er was vanalles mis maar ik ben er toch heel enthousiast over, alles mag er enzo en ik denk dat ik het toch wel heel tof ga hebben

Maar van mezelf mag ik morgen pas reageren want ik ben nu te enthousiast. Als ik morgen nog wil mag ik ja zeggen tegen de kamer van mezelf.
Sorry ik was bellen,msnen en pmen tegelijk, overload aan communicatie waar was het? wanneer hoor je het? Spannend!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Godver
hahaha

@Fizzle: Kom je aandacht te kort? je hebt nog geen ja gezegd, dus nog niks felicitaties hoor
Verwijderd
Citaat:
nathan is echt zo'n idealeschoonzoon-type!
Ik denk dat mijn moeder inderdaad in de wolken zou zijn als ik met hem thuis zou komen ja
Oud 16-06-2010, 22:32
flyaway
flyaway is offline
Citaat:

Ik hoop dat je 'm krijgt
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat mijn moeder inderdaad in de wolken zou zijn als ik met hem thuis zou komen ja
mijn moeder vindt hem ook wel leuk ja
Lorelei
Lorelei is offline
Waarom duurt het zo lang voordat Nederland weer moet spelen ik zit helemaal in de WK stemming maar wel alleen maar als Nederland speelt
Oud 16-06-2010, 22:33
Verwijderd
hallo. had een saaaaie lange avonddienst, m'n collega en ik heb de hele tijd lopen zuchten steunen en kreunen omdat we het zo zwaar hadden.
Oud 16-06-2010, 22:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mijn moeder zou volgens mij het liefst willen dat ik met een beetje alternatieve geschiedenis of literatuur student thuis zou komen. Maar ja.

Edit: nja, ze wil natuurlijk het allerallerliefst dat ik gelukkig ben en bla bla

Regels voor berichten