![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=30952 (bakzout is een letterlijke vertaling van baking soda, ze bedoelen natriumbicarbonaat, dat kun je vervangen door bakpoeder) |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
M is for MICHAEL. Oh is dat alweer een jaar geleden? ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() áls ik het krijg ga ik de kamers beneden verhuren denk ik / huisgenoot nemen ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kunt natuurlijk ook een prachtige inloop kast maken, een studeerkamer, een biljart kamer en een bibliotheek(je) dan heb je je kamers ook vol ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik snap het hoor. Het zijn ook wel heel veel kamers voor een man in z'n eentje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of je huis vol forumers stoppen natuurlijk! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dan zou ik eerder de twee kamers beneden verhuren, de grote slaapkamer zelf gebruiken en de kamer die aan de douche grenst als algemene ruimte gebruiken (misschien voor kledingkasten etc, een soort gezamelijke inloopkast), anders moet iedereen door jouw kamer om te douchen ![]() (Dat had ik ook in Groningen, de douchedeur zat aan mijn kamer, alleen had ik maar 1 persoon om de douche mee te delen en zij douchte altijd rond negen uur 's avonds of rond elf uur 's ochtends. Dus dan gaat het nog wel. Maar als er drie mensen door jouw kamer moeten om te douchen wordt het lastig.) |
![]() |
||
Citaat:
Oh! Medeia naamzoek!
|
|