Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleen om er dan verdrietig van te worden als ik de muziek (het geheel) wél mooi vind, is dan wel weer wat overdreven ![]() Maar is het in het fragment dat ik postte het spel ook zo slecht? Hier overheersen trouwens wel de andere instrumenten. Dat vind ik juist ook mooi ![]() En hell yeah ![]() We kunnen ook een woensdagavond doen want dan kunnen we daarna naar de Muzenconcerten. (vaak een of ander stom coverbandje, maar toffe sfeer in het park bij de universiteit, zelf wijn meenemen etc.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Klinkt goed, maar ik heb wel een voorkeur voor een vrijdag, zaterdag of zondag, aangezien ik best wel iedere euro moet sparen voor mn verhuizing en uitzet, en heus geld wil uitgeven aan uit eten gaan e.d, maar liever niet aan de trein als het niet per se hoeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ah, weekend-ov. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @ Ecnelis: idd ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben sinds mijn 3e trouwens nauwelijks veranderd hè. Ik zag pas een video van toen ik op de peuterspeelzaal zat, en buiten dat ik HEEL ERG lief was, heb ik ook nog steeds dezelfde manier van dingen oppakken en handgebaartjes.
Dit was ook leuk: juffrouw: straks gaat de ene helft verven, en de andere helft een huisje maken. kleineStefanie: Ik ook?!?!?! Juffrouw: nou, wie weet! :') ![]() En ik praatte heel veel. Juffrouw: Stefanie, ga je even zitten, dan kunnen de anderen het ook zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |