Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2010, 19:57
Verwijderd
Oooh, ik ben m'n moboel weer eens kwjit, en ik ben te dronekn om te zoeken.
Advertentie
Oud 27-06-2010, 19:58
Verwijderd
Zucht, alweer een arbiterfaal. Maar Argentinië moet wel door, want ze zijn kampioen in mijn voorspelling!
Oud 27-06-2010, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Het gaat erom dat ze slecht speelt. Het klinkt werkelijk nergens naar. Als je een viool op dit niveau zou spelen zou iedereen zeggen ''wat vals'' en als het drum was zou iedereen meteen merken dat het niet lekker liep. Natuurlijk hoeft zie niet als een virtuoos alle meest geniale harptechnieken in één liedje te proppen, zeker als dat voor het liedje niks betekend, maar dit is qua harp zowel technisch (aanzet etc) als qua klank en timing gewoon slecht. Daardoor kom ik er niet eens aan toe te beoordelen of de rest me wel aanspreekt, ze jaagd me te veel de stuipen op het lijf.

I'm in!
wow. ben jij dislectisch?

ik vind de harptechniek best goed, maar ik heb ook nooit iemand harp horen spelen dus
Oud 27-06-2010, 19:59
Verwijderd
Citaat:

bitchfight
Oud 27-06-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:

bitchfight
haha
Oud 27-06-2010, 20:00
Verwijderd
Mij viel het overigens ook op dat haar harptechniek slecht was.
Oud 27-06-2010, 20:01
Verwijderd
ik ben bruin
Oud 27-06-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ja. En het is dyslectisch.
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Haha, echt?
Verwijderd
Citaat:
Ja. En het is dyslectisch.
oh ok.
Oud 27-06-2010, 20:03
Verwijderd
Ik vind het best meevallen hoor Medeia, je spelt toch best goed?

Ik geloof nooit zo in dyslexie. Zeker wat betreft de grammatica en d/t, dat kan je gewoon aanleren.
Oud 27-06-2010, 20:05
Verwijderd
Ha, 2-0 voor Argentinië
Oud 27-06-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ha, 2-0 voor Argentinië
huh 2-0?

Ik ben blijkbaar nogal van het padje af, want ik heb het voetbal gewoon aanstaan, en ik heb niks meegekregen van beide doelpunten
Oud 27-06-2010, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het best meevallen hoor Medeia, je spelt toch best goed?

Ik geloof nooit zo in dyslexie. Zeker wat betreft de grammatica en d/t, dat kan je gewoon aanleren.
Ik ben dan ook niet zwáár dyslectisch en als ik niet moe ben (zoals nu) en heel goed oplet valt het wel mee. En wat dat aanleren betreft: dát is het nou juist, dat ik dat niet aangeleerd krijg, mijn hersens willen het niet onthouden op de een of andere manier. En als ik de fout dan eenmaal gemaakt heb, kan ik hem niet zien. Net als of woorden met au of ou, of met ei of ij zijn. Meestal doe ik het toevallig goed, maar ik heb over het algemeen geen flauw idee wat het moet zijn. (vgl kleurenblindheid)
Oud 27-06-2010, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Ik ben dan ook niet zwáár dyslectisch en als ik niet moe ben (zoals nu) en heel goed oplet valt het wel mee. En wat dat aanleren betreft: dát is het nou juist, dat ik dat niet aangeleerd krijg, mijn hersens willen het niet onthouden op de een of andere manier. Net als of woorden met au of ou, of met ei of ij zijn. Meestal doe ik het toevallig goed, maar ik heb over het algemeen geen flauw idee wat het moet zijn.
oke, lastig!
Oud 27-06-2010, 20:07
Verwijderd
jongens, dat was toch gewoon superhard buitenspel?
Oud 27-06-2010, 20:08
Verwijderd
Meer schoenstaar:

Verwijderd
ik ben voor mexico
Verwijderd
Citaat:
Die duitsers gaan er volgende ronde ook uit
Verwijderd
schoenstaar?
Verwijderd
Citaat:
Die duitsers gaan er volgende ronde ook uit
ik heb het over mexico argentinië?
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is de dag van de blunders

@ Stefenootje: Hoe kun je die nou missen, complete ophef bij dat eerste doelpunt.
Oud 27-06-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Het gaat erom dat ze slecht speelt. Het klinkt werkelijk nergens naar. Als je een viool op dit niveau zou spelen zou iedereen zeggen ''wat vals'' en als het drum was zou iedereen meteen merken dat het niet lekker liep. Natuurlijk hoeft zie niet als een virtuoos alle meest geniale harptechnieken in één liedje te proppen, zeker als dat voor het liedje niks betekend, maar dit is qua harp zowel technisch (aanzet etc) als qua klank en timing gewoon slecht. Daardoor kom ik er niet eens aan toe te beoordelen of de rest me wel aanspreekt, ze jaagd me te veel de stuipen op het lijf.

I'm in!
Ok, nou ja, zoals ik al zei; ik weet weinig van harpspelen en ik kan niet horen (in elk geval in mijn fragment niet) dat het niet mooi klinkt, maar het zal ongetwijfeld zo zijn
Alleen om er dan verdrietig van te worden als ik de muziek (het geheel) wél mooi vind, is dan wel weer wat overdreven
Maar is het in het fragment dat ik postte het spel ook zo slecht?

Hier overheersen trouwens wel de andere instrumenten. Dat vind ik juist ook mooi

En hell yeah
We kunnen ook een woensdagavond doen want dan kunnen we daarna naar de Muzenconcerten. (vaak een of ander stom coverbandje, maar toffe sfeer in het park bij de universiteit, zelf wijn meenemen etc.)
Oud 27-06-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is de dag van de blunders

@ Stefenootje: Hoe kun je die nou missen, complete ophef bij dat eerste doelpunt.
Tggg, jeetje. Dan ben ik echt raar.
Oud 27-06-2010, 20:10
Verwijderd
Oh, die laatste is een versie zonder hoorn, dat is wel jammer.
Oud 27-06-2010, 20:10
Verwijderd
Citaat:
schoenstaar?
shoegaze
Oud 27-06-2010, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ok, nou ja, zoals ik al zei; ik weet weinig van harpspelen en ik kan niet horen (in elk geval in mijn fragment niet) dat het niet mooi klinkt, maar het zal ongetwijfeld zo zijn
Alleen om er dan verdrietig van te worden als ik de muziek (het geheel) wél mooi vind, is dan wel weer wat overdreven
Maar is het in het fragment dat ik postte het spel ook zo slecht?
[filmpje]
Hier overheersen trouwens wel de andere instrumenten. Dat vind ik juist ook mooi

En hell yeah
We kunnen ook een woensdagavond doen want dan kunnen we daarna naar de Muzenconcerten. (vaak een of ander stom coverbandje, maar toffe sfeer in het park bij de universiteit, zelf wijn meenemen etc.)
Dat is minder goed te horen, eerlijk gezegd, maar voor zover ik kan beoordelen is het niet goed nee. En joh, ik werd verdrietig van die muziek, niet van het feit dat jij het mooi vind!

Klinkt goed, maar ik heb wel een voorkeur voor een vrijdag, zaterdag of zondag, aangezien ik best wel iedere euro moet sparen voor mn verhuizing en uitzet, en heus geld wil uitgeven aan uit eten gaan e.d, maar liever niet aan de trein als het niet per se hoeft.
Oud 27-06-2010, 20:18
Verwijderd
vechtpartijtje :")
Verwijderd
Wtf, opstootje voordat ze de catacomben ingaan
Verwijderd
Jammer, ik heb het niet echt gezien.

Nou, dan moet er hier maar even een relletje komen. Vrijwilligers? Ik kan niet meedoen, want volgens Missy zit ik 'dicht tegen een ban aan'.
Verwijderd
n00dles, wij zijn af en toe echt een beetje de televisie commentatoren van dit topic
Oud 27-06-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Jammer, ik heb het niet echt gezien.

Nou, dan moet er hier maar even een relletje komen. Vrijwilligers?
ik meld mij aan, ter ontspanning! en ik ben een gefrustreerd mens natuurlijk
Oud 27-06-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Wtf, opstootje voordat ze de catacomben ingaan
huh. heb je het nou over die serie met die vechtersgasten? met onblote lichamen en drie liter bloed etc? of heb je het nou over voetbal?
Oud 27-06-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
ik meld mij aan, ter ontspanning! en ik ben een gefrustreerd mens natuurlijk
Dit.
Oud 27-06-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
huh. heb je het nou over die serie met die vechtersgasten? met onblote lichamen en drie liter bloed etc? of heb je het nou over voetbal?
voetbal
Oud 27-06-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
n00dles, wij zijn af en toe echt een beetje de televisie commentatoren van dit topic
ik ook!
Oud 27-06-2010, 20:22
Verwijderd
ja alles gaat langs jou heen stefenootje 'huh goal, huhhuhuh?'
Verwijderd
Citaat:
Dat is minder goed te horen, eerlijk gezegd, maar voor zover ik kan beoordelen is het niet goed nee. En joh, ik werd verdrietig van die muziek, niet van het feit dat jij het mooi vind!

Klinkt goed, maar ik heb wel een voorkeur voor een vrijdag, zaterdag of zondag, aangezien ik best wel iedere euro moet sparen voor mn verhuizing en uitzet, en heus geld wil uitgeven aan uit eten gaan e.d, maar liever niet aan de trein als het niet per se hoeft.
Oh ok

Ah, weekend-ov. Ja, prima hoor 3 juli, Loos in 013? Kunnen we alsnog gaan!
Verwijderd
Citaat:
ja alles gaat langs jou heen stefenootje 'huh goal, huhhuhuh?'
Haha, ja dat is waar, vandaag wel!
Verwijderd
Citaat:
Huh, serie? Ik weet niet waar jij het over hebt. Ik heb het over de wedstrijd Argentinie-Mexico

@ Ecnelis: idd bijna een radiocommentator zelfs
Oud 27-06-2010, 20:23
Verwijderd
dennis bergkamp, dennis bergkamp DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMPPP DENNNISSSS BERGGGKAMMPPPPPPPPPPP

die heb ik als ringtone /kneusje
Oud 27-06-2010, 20:24
Verwijderd
Ik kreeg wel eens op msn de 'klacht' dat ik teveel doorvertel wat ik op tv zie.
Oud 27-06-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
dennis bergkamp, dennis bergkamp DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMPPP DENNNISSSS BERGGGKAMMPPPPPPPPPPP

die heb ik als ringtone /kneusje
gaaf.
Verwijderd
Ik ben sinds mijn 3e trouwens nauwelijks veranderd hè. Ik zag pas een video van toen ik op de peuterspeelzaal zat, en buiten dat ik HEEL ERG lief was, heb ik ook nog steeds dezelfde manier van dingen oppakken en handgebaartjes.

Dit was ook leuk:

juffrouw: straks gaat de ene helft verven, en de andere helft een huisje maken.
kleineStefanie: Ik ook?!?!?!
Juffrouw: nou, wie weet!

:')

En ik praatte heel veel.

Juffrouw: Stefanie, ga je even zitten, dan kunnen de anderen het ook zien.
Verwijderd
paul mc cartney treedt om 21:30 op bij youtube. yeashhh
Oud 27-06-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ben sinds mijn 3e trouwens nauwelijks veranderd hè. Ik zag pas een video van toen ik op de peuterspeelzaal zat, en buiten dat ik HEEL ERG lief was, heb ik ook nog steeds dezelfde manier van dingen oppakken en handgebaartjes.

Dit was ook leuk:

En ik praatte heel veel.

In groep 2 las ik voor aan de kinderen die nog niet konden lezen.
Oud 27-06-2010, 20:26
Verwijderd
ik kijk bijzonder graag met mensen tv, vooral om dan alles maar dan ook alles af te breken wat ik zie. Net als die oude mannetjes van de muppets. Het begint met een splinter in de teen en het eindigt met genocide
Oud 27-06-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:

Dit was ook leuk:

En ik praatte heel veel.

ik vind het altijd waanzinnig interessant en bizar om dat soort oude fragmenten te zien. Ik trok vroeger ook van die heel erg typische koppen die ik nog steeds maak
Oud 27-06-2010, 20:28
Verwijderd
Mijn ouders waren arm en hadden geen videocamera, dus er bestaan niet zulke beelden van mij.
Oud 27-06-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
ik vind het altijd waanzinnig interessant en bizar om dat soort oude fragmenten te zien. Ik trok vroeger ook van die heel erg typische koppen die ik nog steeds maak
Ja echt, je verandert qua maniertjes echt niet meer vanaf je geboorte, grappig is dat.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten