Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, ik ben niet zo opgevoed en ik zie geen engelen die mij vertellen dat ik moet geloven en toen ik de bijbel las vond ik het eerder interessante verhaaltjes dan dat ik het als 'magisch inzicht' beschouwde. Bovendien geloof ik de laatste tijd steeds minder makkelijk in die dingen, omdat ik het gevoel heb dat het meer in de menselijk natuur ligt om die dingen te wíllen geloven, dan dat het daadwerkelijk bestaat. Ik verwerp het bestaan van 'een' God in een heel ander vorm nog niet helemaal, maar als grote Heer van mijn leven of hoofdrolspeler in de Bijbel... nee, dat geloof ik niet.
At je vroeger als kind/heb je weleens kattenbrokjes gegeten? ![]() -- o ja, hoor ik ben weer sloom. Dat zie ik mezelf wel doen, trouwens. Misschien niet superactief, maar toch, wel, denk ik. Dan ben ik toch 'pas' 21 en ik zie er nu ook genoeg die er begin 20 zijn. En het is wel gezellig en leuk hier. ![]() |
![]() |
|
Meestal iets regen-gerelateerds, in de trant van 'hmm, de regen smaakt vandaag uitzonderlijk goed'.
Wat voor eten krijg je echt niet door je keel? (En niet omdat het onmogelijk is om een watermeloen in z'n geheel door je keel te krijgen, maar omdat je iets niet lust!)
|
Ik draag nooit een handtas, die vind ik maar onhandig en ergens ook ongeëmancipeerd. In mijn broekzakken heb ik 's zomers alleen maar mijn portemonnee, huissleutel en zakdoek - in de winter doe ik dat allemaal in mijn jaszakken.
Hoe denk/hoop jij dat de wereld er uit ziet wanneer je op je 75e jaar rijp bent voor het bejaardentehuis?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |