Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2012, 16:27
Volk
Volk is offline
Citaat:
hooj allemaal

Ik heb lang krullend haar.Het liefst zou ik het iedere dag los doen maar het is
dik!!! De kapper zei ook dat het moeilijk is om te kammen en ik wil niet mijn hele
schooltijd mijn haar vast doen of in een knot ofzo! Als ik het kam word het dik.
Heeft iemand hier tips voor, ik vind het echt irritant!

xx
Een kapper die weet wat hij moet met krullen doet wonderen! Even zoeken, maar als je er een hebt zul je een gigantisch verschil merken. En vooral je haar niet droog borstelen, altijd als het nat is of onder stromend water. Of vlechten als het nat is, en dan als het droog is de vlechten loshalen zodat je gecontroleerde krullen hebt. Een goed model laten knippen is al het halve werk.
Advertentie
Oud 07-10-2012, 23:13
Prospect
Prospect is offline
Hoe krijg ik mijn haar zo als op onderstaande foto?
Ik heb de verhoudingen tussen/zijkant/bovenop wel ongeveer hetzelfde alleen iets korter bovenop maar dat laat ik nog ietsje groeien, zal wel niet zo lang duren denk ik. Maar ik vraag me af hoe hij die soort van krul naar achter bij de kuif zo krijgt, dat vind ik juist het leukste van dit kapsel. Heb het al geprobeerd met wax en dan met een borstel naar achter te draaien maar dat blijft geen 5 seconden zitten.
Lijkt me niet dat dit zijn natuurlijke haargroei is.

Wie kan me verder helpen?

Oud 12-10-2012, 20:29
Single
Single is offline
Hoi,

Ik heb dus echt rot slecht haar waar niets mee aan te vallen valt, geen gel ook niet gewoon laten, is er gewoon veel te dun voor. kga nu al 19 jaar door het leven zo maar denk echt dat een beetje beter uiterlijk mij meer zelfvetrouwen geeft.

Is er niet zo iets voor mijn haar dikker te maken zodat ik er wat mee kan aanvangen met gel?

dankje voor te lezen & alle tips welkom :-)
Oud 12-10-2012, 20:51
Pluis
Pluis is offline
Dit past beter op lifestyle, dus daar verplaats ik het topic even naartoe!
Oud 12-10-2012, 21:45
Hakuna
Hakuna is offline
Denk dat je beter op haarweb (forum) kunt rondkijken en posten, daar zit meer kennis en ervaring.

je zou toch eens eerst een bezoek aan je huisarts of een dermatoloog kunnen overwegen, daar kan beter beoordeeld worden wat er met je haar is (AA Alopecia Areata ) of (AGA Alopecia Androgenetica)

http://www.haarweb.nl/forum/index.php

Ik ben op dat forum ook veel te cinden, maar dan om tips en ervaringen uit te wisselen om mijn haar héél lang te krijgen al dan niet mbv medicatie en een toekomstige kleine HT.
Oud 16-10-2012, 11:12
Verwijderd
Ik ben benieuwd wat mensen hier voor shampoo gebruiken? Ik ben op zoek naar shampoo die goed is voor droog, krullend haar. Ik heb een tijd Syoss gebruikt maar die is niet fijn want ik heb t idee dat mijn haar alleen maar droger wordt. Ik wil, zodra de Syoss shampoo op is, Guhl proberen, maar - en dat weet ik nog niet zeker - die is volgens mij vrij duur. Ik ben benieuwd wat anderen gebruiken, ik ben zelf geen fan van Andrelon en Fructis.
Oud 16-10-2012, 19:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ook erg droog haar en ben ook al tijden zoekende. De laatste tijd gebruik ik de Oil Care shampoo van Dove en die vind ik wel erg fijn. Tis deze. In de winkel is ie niet goedkoop maar ook niet heel duur. Ik heb hem laatst voor veel minder geld gekocht bij de Action dus daar kan je ook kijken als die bij je in de buurt zit en je het wil proberen voor niet al te veel geld.
Oud 18-10-2012, 16:48
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik ben benieuwd wat mensen hier voor shampoo gebruiken? Ik ben op zoek naar shampoo die goed is voor droog, krullend haar. Ik heb een tijd Syoss gebruikt maar die is niet fijn want ik heb t idee dat mijn haar alleen maar droger wordt. Ik wil, zodra de Syoss shampoo op is, Guhl proberen, maar - en dat weet ik nog niet zeker - die is volgens mij vrij duur. Ik ben benieuwd wat anderen gebruiken, ik ben zelf geen fan van Andrelon en Fructis.
Gebruik je conditioner na het wassen? Als dit niet het geval is en je haar droog blijft (welke shampoo je ook gebruikt) zou ik daar zeker mee beginnen om je haar te voeden.

Ik heb zelf droog, pluizig en sterk golvend/krullend haar en ben heel tevreden met de shampoo en conditioner uit de lijn van olijfolieproducten van Palmer's, die volgens mij ook een beetje voor mensen met kroeshaar bedoeld zijn. De shampoo uit die lijn is zo'n beetje de enige shampoo die ik kan gebruiken zonder dat mijn haar als stro voelt na het wassen.

Ik vind de prijs/kwaliteitverhouding zelf heel prima. Voor twaalf euro (de producten kosten ongeveer zes euro per stuk) heb je een fles shampoo van 500 ml en een tube conditioner van 250 ml waar je lange tijd mee kan doen. De geur ervan vind ik ook heel lekker.
Het enige nadeel is dat de producten lang niet in alle drogisterijen te vinden is, ik koop ze altijd bij de Dirx in mijn buurt. Als je ze echt niet kan vinden raad ik je als goede tweede keus de producten van Inecto aan, dat merk is bij vrijwel elke Kruidvat te koop.
Oud 19-10-2012, 16:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben zo blij met hoe mijn haar vandaag zit

Oud 21-10-2012, 10:10
Max.Roegiest
Max.Roegiest is offline
Hey mensen,

Ik heb een vraag over kapsels enzo.

Mijn haar wordt binnekort weer geknipt, eindelijk, want het is weer te lang, maar ik wil misschien eens wat anders of wat korter problemen, maar daar heb ik geen fijne herinneringen aan haha.

Ik ben nu 18, maar ik zie er volgens sommigen nog uit als 16 ofzo, en dat vind ik niet leuk meer!

Er zit een foto bij van mijzelf, gemaakt 2 minuten voor het posten van dit bericht ( ben net een uur uit mijn bed, nog niks gedaan aan uiterlijk, maar het zit ongeveer hetzelfde, maar net iets netter dan )

Zouden jullie suggesties kunnen geven over wat ik moet doen?

Groetjes,

Max
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 121021-110515.jpg (361.6 KB, 12x gelezen)
Oud 21-10-2012, 14:16
Pluis
Pluis is offline
Dit soort vragen passen beter op lifestyle, dus daar verplaats ik het topic even naartoe.
Oud 21-10-2012, 16:45
Catch
Catch is offline
Ik gebruik zelf voor mijn enorme droge krullenbos Yes to Carrots shampoo en conditioner, en dan de wortelvariant. Zitten geen parabenen, SLS en SLES in die je haar uitdrogen enzo. Daarnaast gebruik ik nog andere haarverzorging maar dat terzijde. Een nachtje olijfolie in je haar en dat er de volgende ochtend uit wassen doet ook wonderen bij mij.
Oud 21-10-2012, 18:43
AzN
AzN is offline
Je wilt er iets ouder uitzien (dan 16)? Ik vind 't moeilijk om in te schatten of 'n korter kapsel daarbij kan helpen. Iets meer voorhoofd en oren; zou best kunnen hoor. Maar 't is meer je gezicht waardoor je jonger lijkt, denk ik. Je kijkt 'lief' (om 't maar even zo uit te drukken) en.. geen gezichtsbeharing .
Oud 21-10-2012, 18:51
Max.Roegiest
Max.Roegiest is offline
Ja mijn gezichtshaar laat zich helaas nog niet zien dus dat is nog geen optie haha. Ik zal mijn kapper ook wel even vragen om tips.
Oud 21-10-2012, 18:51
Max.Roegiest
Max.Roegiest is offline
Zou dat bij mij passen?
Oud 21-10-2012, 21:39
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Neem een mohawk
Oud 22-10-2012, 01:03
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Langer voor, en aan de zijkanten opgeschoren. Dan kun je een pony nemen en ziet het er gaaf uit aan de zijkanten, maakt je vast wat ouder. En groei wat gezichtsbeharing
Oud 22-10-2012, 19:36
Omar207
Omar207 is offline
Baard een beetje laten staan!
Oud 23-10-2012, 00:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als ik een drastische verandering wil, laat ik dat aan de kapster. Zij heeft er verstand van (neem ik aan ), dus die kan je ook vertellen wat er wel en niet staat. Je hoeft het natuurlijk niet gelijk te laten doen - ik ga meestal zitten met de melding "doe maar wat je leuk vindt" - maar bespreek het gewoon even. Hij/zij zal echt niet tegen je liegen of je voor schut laten lopen, want jij bent hun visitekaartje.
Oud 23-10-2012, 19:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik overweeg een schuine pony maar twijfel heel erg Vind het sowieso eng om iets anders met m'n haar te doen maar de kapper heeft het al eens gesuggereerd. Punt is dat ik mijn haar in laagjes heb (en dat ook nog wil) en slag in m'n haar heb. Is het dan ook nog mooi of wordt het dan heel rommelig? Verder, hoe doe je dat als je je haar vast doet? Ik moet op m'n werk vast haar en sport veel dus wil het dan wel nog in een staartje kunnen doen. Verder wil ik het op schouderlengte en in laagjes. Iemand tips of advies?

Ohja, ik ben ook niet iemand die elke ochtend een eeuwigheid z'n haar gaat doet met allerlei spulletjes erin en een föhn heb ik niet eens dus weet niet of dat nodig is dan?
Oud 24-10-2012, 15:10
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Ik ben zo blij met hoe mijn haar vandaag zit
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik ben ook erg blij met mijn haar vandaag
Oud 24-10-2012, 15:13
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik overweeg een schuine pony maar twijfel heel erg Vind het sowieso eng om iets anders met m'n haar te doen maar de kapper heeft het al eens gesuggereerd. Punt is dat ik mijn haar in laagjes heb (en dat ook nog wil) en slag in m'n haar heb. Is het dan ook nog mooi of wordt het dan heel rommelig? Verder, hoe doe je dat als je je haar vast doet? Ik moet op m'n werk vast haar en sport veel dus wil het dan wel nog in een staartje kunnen doen. Verder wil ik het op schouderlengte en in laagjes. Iemand tips of advies?

Ohja, ik ben ook niet iemand die elke ochtend een eeuwigheid z'n haar gaat doet met allerlei spulletjes erin en een föhn heb ik niet eens dus weet niet of dat nodig is dan?
Ik vind dat een schuine pony prima samen kan gaan met haar in laagjes, waarom niet? Dat vind ik zelf vaak heel vrolijk en 'girl next door' staan, als de rest van je haar steil/helemaal op één lengte is krijg je meer een emolook
Slag hoeft op zich geen probleem te zijn, tenzij je voorste plukjes misschien erg naar buiten krullen oid en je pony daardoor niet in model blijft (maar dit geldt net zo goed voor een 'normale', rechte pony). Als je pony goed geknipt is en mooi valt is speciale styling in principe niet nodig

Voor de eerste keer zou ik je pony in elk geval niet te kort laten knippen. Als je 'm dan niks vindt is-ie binnen no time weer langer gegroeid en kan je hem achter je oor dragen.
Voor werk en sport zou ik zeggen: schuifspeldjes! Die kosten niks en koop je bij elke drogist. Als je dan je pony uit je gezicht moet kan je hem naar de zijkant of naar achteren vastzetten. Waarschijnlijk past hij niet in een staartje (helaas) dus dan is dit denk ik de fijnste optie.
Oud 24-10-2012, 18:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ah, wat een goede tips enzo, bedankt Vraag me alleen nog af of het met bril ook leuk is?
Oud 24-10-2012, 18:37
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Hoe krijg ik mijn haar zo als op onderstaande foto?
Ik heb de verhoudingen tussen/zijkant/bovenop wel ongeveer hetzelfde alleen iets korter bovenop maar dat laat ik nog ietsje groeien, zal wel niet zo lang duren denk ik. Maar ik vraag me af hoe hij die soort van krul naar achter bij de kuif zo krijgt, dat vind ik juist het leukste van dit kapsel. Heb het al geprobeerd met wax en dan met een borstel naar achter te draaien maar dat blijft geen 5 seconden zitten.
Lijkt me niet dat dit zijn natuurlijke haargroei is.

Wie kan me verder helpen?

[afbeelding]
Iemand?
Oud 24-10-2012, 21:30
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ah, wat een goede tips enzo, bedankt Vraag me alleen nog af of het met bril ook leuk is?
Waarom niet? Een rechte pony met bril kan een beetje too much worden, maar met een schuine pony kan dit prima
Oud 27-10-2012, 16:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
I did it Tis nog ff wennen en kijken wat ik ermee kan enzo maar ben er op zich best blij mee geloof ik Ben benieuwd wat m'n vriend er van vindt.
Oud 27-10-2012, 22:10
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
I did it Tis nog ff wennen en kijken wat ik ermee kan enzo maar ben er op zich best blij mee geloof ik Ben benieuwd wat m'n vriend er van vindt.
Ik heb het een paar weken ook laten doen (schuine lok, maar dan ook nog een asymmetrische bob erbij) en ik ben er juist niet blij mee. De eerste week/anderhalve week zat het nog heel speels en leuk, maar mijn haar groeit enorm snel en het effect van de asymmetrische bob is er nu echt helemaal uit. Mijn haar zit nu alweer op schouderlengte en de punten onderaan gaan helemaal naar buiten staan, echt niet mooi. Voortaan wil ik 't toch weer lang laten groeien, dat kon ik tenminste nog goed op een staart doen als mijn haar echt niet zat. De schuine pony wordt nu ook te lang en de punten van die pony gaan nu ook naar buiten staan. Bij mijn rechte pony (die ik eerst had) was dit niet het geval. De pony ging na een week of 3 wel voor mijn ogen hangen, maar dat kon ik zelf redelijk bijknippen. Uiteindelijk was die rechte pony wel heel veel beter.
Oud 27-10-2012, 22:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Op internet staan ook filmpjes hoe je een schuine pony zelf kan knippen en dat ziet er helemaal niet zo moeilijk uit. Juist omdat ie niet recht is, valt het niet zo op als het niet helemaal netjes is. Ik wil de mijne denk ik wel iets langer laten groeien en anders vraag ik of m'n schoonmoeder hem bij wil knippen. Die knipt ook m'n vriend z'n haar. Kan je jouw haar niet naar binnen föhnen of met z'n ronde borstel doen als het nat is? Misschien is het dan al veel beter?
Oud 27-10-2012, 22:28
Cucumber.
Cucumber. is offline
Jawel, dat zou ik best kunnen, maar ik heb daar 's ochtends, vooral als ik naar school moet, geen zin/tijd in/voor. Ik kam het alleen even en dan heb ik geen zin om nog iets aan mijn haar te doen (en dan moet ik altijd al heel hard naar de bus fietsen ). Als ik er een keer mousse in doe, is m'n haar binnen 5 minuten weer uitgezakt. Ik kan gewoon niet zoveel met mijn haar. Daarom was het juist zo fijn dat ik vroeger altijd nog de laatste mogelijkheid had: de staart/knot.
Oud 27-10-2012, 22:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mja, maar als je haar nu al schouderlengte is dan moet dat toch alweer bijna kunnen?
Oud 27-10-2012, 23:19
Cucumber.
Cucumber. is offline
Niet echt, aangezien de achterkant van mijn kapsel nog wel korter is dan de voorkant. De achterkant kan ik er dus nog steeds niet bijpakken.
Oud 27-10-2012, 23:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, dat is balen dan. Bij mij was het ook de bedoeling dat het in een staartje kon naar net geprobeerd en dat Jan dus ook niet. Beetje onhandig met werk en sporten
Oud 28-10-2012, 00:21
Cucumber.
Cucumber. is offline
Inderdaad, op mijn werk hebben ze ook liever dat ik het weer vast kan doen (ik werk in de keukens in verschillende huiskamers in een verzorgingshuis), maar dat gaat dus niet.
Oud 29-10-2012, 11:16
Chevy
Chevy is offline
Ik heb m'n dreads roodgeverfd en ik ben er erg content mee.
Oud 29-10-2012, 13:11
Verwijderd
@CUcumber: Kun je niks met haarbandjes en schuifspeldjes verzinnen om het ergste te verbergen totdat dat je er een beetje overheen bent gegroeid?

@Chevy: Het is misschien een hele stomme vraag, maar hoe doe je dat, dreads verven? GEwoon, op dezelfde manier als gewoon haar? En fotooo!
Oud 29-10-2012, 17:43
Chevy
Chevy is offline
Met een verfroller!

Hihi nee hoor, net als gewoon haar. Is zelfs veel makkelijker, want je doet eigenlijk alleen de 'buitenkant' van je haren/dreads, alleen zuigen ze wel veel verf op als je ze voor het eerst doet maar och. Ik ben blij Enne foto op facebook.
Oud 29-10-2012, 21:05
Verwijderd
Gewoon met je haar in een pot verf gaan hangen Ik heb je niet op facebook

@Alle reacties over de shampoo: Ik denk dat ik inderdaad eens een keer Palmer's of Inecto ga proberen. Ik ken de olie van Inecto en die bevalt goed, maar vind ik moeilijk te doseren waardoor mijn haar altijd heel vet word. Ik heb wel bodylotion van Inecto en die is echt heel tof. Palmer's ken ik ook al, ik heb een hele pot met antipluisspul en die is echt heel erg fijn. Mijn zusje heeft hetzelfde soort haar als ik en zij gebruikt Palmer's. Haar haar ziet er stukken beter uit dan dat van mij (al komt dat deels ook omdat zij niet rookt en ik wel) en ik vermoed dat dat komt door die shampoo. Danke allemaal!

@Stonaldinho: Ik vermoed dat dat met een föhn gedaan is. Met een ronde borstel en een föhn kom je een heel eind als je je haar zo wil. Ik denk dat wax te zwaar is, ik zou dan voor iets lichters gaan. Maar dat zou je na moeten vragen bij de kapper denk ik.
Oud 30-10-2012, 07:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom heb je niet eerst raad gevraagd aan je zus als zij hetzelfde haar heeft, ingegerd?
Oud 30-10-2012, 08:34
Verwijderd
Omdat zij op dit moment daar helemaal een ruimte voor heeft in d'r hoofd. Ze is zo druk en zit zo slecht in haar vel dat het moeilijk is om niet met zichzelf bezig te zijn, dus vragen iver shampoo gaan haar totaal voorbij.
Oud 30-10-2012, 08:37
Chevy
Chevy is offline
Heeft Palmer's niet ook die kokosnootlijn? Die ruikt zooooo lekker <3

Enne, wat betreft je shampoo: heb je als eens bij de Lush gekeken? Die hebben heel fijn spul voor alle soorten haar dus vast ook voor krul, kunnen je goed adviseren
Oud 30-10-2012, 20:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Geloof dat m'n nieuwe kapsel niet echt een succes is. Ik heb blijkbaar een kruin aan de voorkant waardoor m'n scheiding net iets buiten het midden valt en niet meer aan de zijkant zoals nu eigenlijk zou moeten. Daardoor zit het nauwelijks anders dan eerst en is het alleen te kort om er echt iets leuks mee te kunnen doen
Oud 30-10-2012, 20:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Aw dat is balen

Mijn rose is er ook veel sneller uit dan gehoopt. Maar snel weer bijverven
Oud 31-10-2012, 13:01
Chevy
Chevy is offline
Daantje, wat rot! Helpt een stijltang of zo niet? En ik ken de horror van pony's, geloof me
Oud 31-10-2012, 20:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mja, baal er echt van Stijltang gaat met denk ik niet helpen. M'n scheiding valt gewoon verkeerd. Ik kan 's ochtends met veel pijn en moeite het goed krijgen maar al heel gauw vallen die plukken weer zo dat m'n scheiding praktisch in het midden zit. Het zit zo op zich ook wel aardig maar kan het dan alleen maar zo los dragen, voor een staartje is het te kort (heb nog niet ontdekt hoe ik dat kan doen met die pony) en opsteken, half vast enzo lukt ook niet.
Oud 01-11-2012, 08:09
Chevy
Chevy is offline
Hmm en als je hem na het douchen echt in de juiste 'houding' legt en zo? M'n kapster heeft m'n scheiding ook al vaker verlegd en dan moest ik er met fohnen wel echt goed voor zorgen dat hij goed lag, maar dat werkte wel - en mijn haar is echt een crime wat dat betreft, geloof me (Ik heb slag dus toen ik een stijle pony had moest ik wel een stijltang gebruiken, anders had ik van die 'vleugeltjes' (krulde naar de zijkant)

En anders gewoon dreads nemen! Probleem opgelost

Nee, ik snap dat het superrot is.. 'Het is maar haar' maar als je haar altijd stom zit voor je gevoel, is dat gewoon klote. Bedenk je maar dat haar ook weer groeit en dat je hem vast snel weer achter je oren kunt doen
Oud 01-11-2012, 08:23
Verwijderd
Maar Daantje, waarom lukt het half opsteken niet goed? Ik heb ookvrij dik haar en er zit een dikke slag in, maar met schuifspeldjes kom ik een heel eind. Kwestie van plukje haar vastpakken, een beetje opdraaien en tegen je hoofd zetten. En als je je haar een kant op föhnt met een ronde borstel? Dat vergt even oefening, maar is na een paar keer supermakkelijk en dan heb je dat zo gedaan!
Oud 01-11-2012, 15:33
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
@CUcumber: Kun je niks met haarbandjes en schuifspeldjes verzinnen om het ergste te verbergen totdat dat je er een beetje overheen bent gegroeid?

@Chevy: Het is misschien een hele stomme vraag, maar hoe doe je dat, dreads verven? GEwoon, op dezelfde manier als gewoon haar? En fotooo!
Ik heb hier heel veel schuifspeldjes liggen, maar mijn haar is zo dun dat ze er altijd uitzakken...
Oud 01-11-2012, 15:37
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Mja, baal er echt van Stijltang gaat met denk ik niet helpen. M'n scheiding valt gewoon verkeerd. Ik kan 's ochtends met veel pijn en moeite het goed krijgen maar al heel gauw vallen die plukken weer zo dat m'n scheiding praktisch in het midden zit. Het zit zo op zich ook wel aardig maar kan het dan alleen maar zo los dragen, voor een staartje is het te kort (heb nog niet ontdekt hoe ik dat kan doen met die pony) en opsteken, half vast enzo lukt ook niet.
Hier heb ik ook last van nu Daantje. Ik leg mijn scheiding 's avonds na het douchen altijd aan de zijkant en dat doe ik in de ochtend ook altijd, maar als ik bijv. naar de bus gefietst ben, zit het inderdaad al weer naar het midden toe... Ik kam het iedere keer maar bij, maar daar wordt het weer vet van. Ik ben blij als het weer langer is dat ik het in een knot of staart kan doen.
Oud 01-11-2012, 21:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat heb ik dus ook! Heb nu net gedoucht en nu zit het wel okee maar als ik morgenochtend wakker wordt dan zit het misschien nog goed maar als ik dan op het werk aankom dan zit het al niet meer (heb ook al geprobeerd met een muts op maar dan blijft het ook niet zitten), heb wel een kam in m'n tas maar kan ook niet de hele dag bezig blijven. Volgens mij heb ik trouwens niet eens een föhn

Probleem met opsteken is dat ik heel fijn, glad haar heb waardoor schuifspeldjes enzo nauwelijks blijven zitten. De voorkant is nu dus heel kort dus dat kan ik nauwelijks ergens vastzetten en ligt dan als een soort 'pluis' bovenop de rest van m'n haar. Had vanavond overigens een staartje gemaakt en zo'n elastieken haarband ingedaan omdat ik ging sporten en dat bleeft vrij aardig zitten gelukkig terwijl dat zondag nog nergens op leek.

Regels voor berichten