Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2010, 10:57
Tink*
Tink* is offline
Sterkte Neko, zoiets is maar naar. Ik hoop dat je er nog uitkomt, toen mijn opa en tante overleden had ik sterk het gevoel dat ze ook graag zouden willen dat ik iets zou zeggen, dus dat heb ik ook gedaan toen.

OT: hij ligt nu in mijn bed, dat is stap 1. Alleen heeft hij gisteravond laat getapt dus was hij er pas rond een uur of zes dus hij slaapt nu nog. Ik hoop dat ik hem dan de rest van de middag nog kan claimen als ie een keer wakker wordt.
Oud 17-09-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Take a hint, jemig Hang dan ook niet zo aan eventueel vagelijk interessante jongens waar je weinig van weet
Jamaar dan moet hij niet eerst de andere kant op hinten. Dat is verwarrend .
Oud 17-09-2010, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Jamaar dan moet hij niet eerst de andere kant op hinten. Dat is verwarrend .
Tja, mannen

OT: Hier dikke prima, jammer dat ik hem 2 weken niet zie alleen... Stom gebrek aan ov, maar nou ja, hij moet toch studeren en ik werken. Maar wel mijn vriendjes zien <3 en familie <3
Oud 17-09-2010, 15:00
Verwijderd
hmm date al geruime tijd met hetzelfde meisje, begint zowaar ergens op te lijken...
Oud 17-09-2010, 16:21
Lente
Lente is offline
wauw bartezz, gaat het eindelijk gebeuren?
Oud 17-09-2010, 22:03
Verwijderd
Ik geloof het bijna niet meer Vertel eens over haar, Bart?
Oud 17-09-2010, 22:09
wup
wup is offline
Duisent jaar niet meer hier geweest, want mijn laptop kan momenteel niet meer op internet bij hem en wil niet forummen op zijn computer

Maar alles goed dus. Ben nu voor het eerst in 2 weken weer alleen thuis. Was heel trots op ons dat we laatst een mini ruzie hadden waarin we heel hard schreeuwden ( ook omdat de een onder en de ander boven aan de trap stond) en een minuut later weer lief deden Niet dat we vaak ruzie hebben, nauwelijks eigenlijk, maar toch fijn dat we er binnen 2 minuten uit kunnen komen
Oud 17-09-2010, 22:14
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
hmm date al geruime tijd met hetzelfde meisje, begint zowaar ergens op te lijken...
Dat meen je niet Leuk man.
Oud 17-09-2010, 22:34
Akhlys
Akhlys is offline
Bartezz.. ben je ziek??? Had niet verwacht dat het zo ver zou komen Tof man
Oud 17-09-2010, 23:45
Verwijderd
@freya Ehhhh na ze is een klein blond poppetje met heel grote bruine ogen ennn ze studeert bij mij aan de faculteit. Ze is echt superdroog en redelijk gesloten dus ik ben nu eens degene die dingen uit haar moet trekken en eigenlijk vind ik dat fuckin' grappig want ben dat totaal niet gewend bij meisjes.. Had haar gezien op een of ander toernooi en haar onthouden.. Kwam haar later tegen op een feestje en heb haar toen versierd
Oud 18-09-2010, 00:22
Verwijderd
Klinkt leuk! Ben je ook een beetje verliefd of is het meer dat je geen goeie reden ziet om níet te daten?
Oud 18-09-2010, 12:10
ST*R
ST*R is offline
Argh volgens mij ben ik een beetje verliefd aan het worden maar ik zit ook nog met 1000 twijfels. Wil m zien!! Beetje frustrerend dat dat ws nog 4 (!!) dagen duurt voordat ik m weer zie, grrr.
Wel leuk om te merken dat ik de laatste tijd met uitgaan steeds meer aandacht van jongens krijg. Alleen heb ik nu echt 0 behoefte aan iemand anders haha. Ow date jongen die weinig van zich liet horen smste of ik langs wilde komen, en jongen van een feestje vroeg ook of ik dit weekend kon maar heb ze allebei afgescheept met dat ik het druk heb. Wel grappig, want ze zijn allebei best leuk en lekker en dat ik ze nu afzeg voor een jongen die ik net ken. Maar het voelt nu gewoon heel raar en verkeerd om nu bij een andere jongen te zijn. Ik wil alleen hem.
Oud 18-09-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Wel leuk om te merken dat ik de laatste tijd met uitgaan steeds meer aandacht van jongens krijg.
Nóg meer?

OT: Tu tu tuuuu, ik wacht geduldig (kuch) op bericht.
Oud 18-09-2010, 16:02
Verwijderd
Volgens mij ben jij echt verslaafd aan aandacht, st*r. En soms ga je er op in, maar eigenlijk heb je altijd vanaf het begin twijfels. En die twijfels worden groter als die jongen niet het goede zegt of niet vaak genoeg. En dan komen er weer andere jongens in beeld en dan stop je met die ene jongen en ga je weer daten. Maar dan ga je die ene jongen toch weer missen. En om daar overheen te komen ga je maar weer met een ander. Een klassieke aandachtjunk.
Oud 18-09-2010, 18:39
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Wow, wat gaat er allemaal in mijn gevoel om. Ik ben de afgelopen week echt onzeker geweest om niks (rationeel gezien). Mijn gevoel doet ontzettend moeilijk, maar dat heeft een negatieve werking op mijn gemoedstoestand. Die onzekerheid is oudzeer. Het zijn oude gewoontes en gedachtes die steeds opnieuw de kop op spelen. Als we elkaar te weinig zien, of weinig seks hebben, gaan die oude gewoontes dwalen en rationeel krijg ik dat moeilijk op orde in me hoofd.
Gedachtes:
''ze vindt me niet meer leuk'' en etc. Volkomen bullshit dus.
En ik kan die niet altijd goed onder controle krijgen. Het heeft helaas dan ook invloed op de relatie.
Gisterenavond heb ik gewoon toegegeven dat ik onzeker was, ze zag het al aan me, aan me gedrag, me houding, me mimiek, me weerwoord, aan alles. Dus ik was niet de persoon, die ik normaal wel vaak ben.
En ja, ik wist mij gewoon geen houding aan te nemen. Dit alles gaf geen lekker begin van de avond, uiteindelijk sprongen de vonken er daarna dubbel zo dwars af (kan niet echt begrijpen waarom ik opeens die knop kon omzetten.) Was opeens vrij dominant.

Kortom:
De afgelopen zijn er veel plusjes en minnetjes door elkaar heen.
Ik maak mij gewoon zorgen om die oude gevoelens, dat oudzeer. Daarnaast weet ik mij soms niet even te gedragen Al die gevoelens die ik moet uiten, al die wensen die ik moet uitspreken. Het gaat soms niet van harte.
Ik denk dat als ik de mensen hier voor het eerst ontmoet, niet kunnen geloven wat er in me om gaat.
Hoe ga ik positief denken? Hoe ga ik met die onzekerheid om? Hoe kan het rationeel gezien voor me kaar krijgen om die nare gevoelens niet de boventoon te laten voeren?
Gelukkig merk ik ook pluspunten. Dus het is niet alleen kommer en kwel.
Maar het is nu echt nieuw gedrag aanleren. Ook probeer ik weer in de relatie spontane acties te doen.
Hard werken, maar ik denk dat pas later de vruchten echt geplukt worden! :-)
Oud 18-09-2010, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Klinkt leuk! Ben je ook een beetje verliefd of is het meer dat je geen goeie reden ziet om níet te daten?
Mjah beetje verliefd.. Ik wil haar heel graag zien en ben helemaal niet bang om dingen af te spreken enzo
Oud 18-09-2010, 19:26
Akhlys
Akhlys is offline
Ja gaat lekker, gezien de omstandigheden.
Me vriendin is een beetje van slag, omdat haar oma op sterven ligt. Ze was vandaag even langsgeweest en het scheen wel goed te gaan, ondanks dat ze aan de morfine lag. Ze lijkt er wel vrede mee te hebben, maar aangezien ze best wel gesloten is ga ik daar niet blind vanuit. Maar ja, ik merk het vanzelf wel als het echt slecht gaat met haar.

Verder is m'n beste vriendin vorig weekend verkracht, dus die is op dit moment echt een emotioneel wrak. Dat grijpt me wel behoorlijk aan. Ik heb haar zoveel mogelijk advies gegeven en duidelijk gemaakt dat ze me altijd kan bellen/smsen als ze dat nodig vindt, maar ze probeert zich stoer te houden en te doen alsof er niks aan de hand is. En dat is iets wat ik dan echt niet begrijp. Gelukkig ken ik haar al behoorlijk lang, dus weet dat het schijn is. Prik daar ook wel doorheen en kan (gelukkig) de goeie vragen stellen om te zorgen dat ze die muur laat zakken. Schrok alleen wel toen ik m'n telefoon rekening zag, maar dat heb ik er wel voor over.
Ik probeer ervoor te zorgen dat het me niet zo emotioneel aangrijpt, maar dat is toch lastig. Aankomende week wordt wel een zware week op deze manier, maar we slaan ons er wel doorheen...
Oud 18-09-2010, 21:37
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Volgens mij ben jij echt verslaafd aan aandacht, st*r. En soms ga je er op in, maar eigenlijk heb je altijd vanaf het begin twijfels. En die twijfels worden groter als die jongen niet het goede zegt of niet vaak genoeg. En dan komen er weer andere jongens in beeld en dan stop je met die ene jongen en ga je weer daten. Maar dan ga je die ene jongen toch weer missen. En om daar overheen te komen ga je maar weer met een ander. Een klassieke aandachtjunk.
Ach dat valt allemaal wel mee, ik vind jongens gewoon leuk. Daar hoort de aandacht idd ook bij, maar ik kan volgens mij ook prima zonder. Het is wel saaier dan, maar het is niet zo dat ik dan wanhopig op zoek ga naar aandacht.
Verder vind ik de jongen nu echt leuk, en heb ik echt het idee dat het wat kan worden. En dat ik twijfels heb vind ik niet zo raar, nadat ik veel drama met jongens meegemaakt heb.
Oud 18-09-2010, 22:20
Verwijderd
Ja eh, goed. Nog steeds. Hij snapte het vanmorgen heel goed dat ik na het telefoontje van mijn vader naar huis wilde en ging braaf met me mee enzo. Het is echt heel fijn Ik vin dhet zo fijn om te merken dat ik in paniek kan en mag raken en dat het allemaal niet zoveel uitmaakt en dat hij graag mee wil denken en mee wil doen met betrekking tot mijn toekomst. Ik kan het allemaal niet uitleggen maar hij maakt me zo gelukkig als hij lacht om mijn domme commentaar of stom gedrag of wetikveel en alssie ziet dat ik tegen hem aan wil kruipen omdat ik het maar moeilijk vind of als hij enthousiast word als ik goed bezig ben... Ik hou zo van hem.

Verder, wat thuis betreft, is het echt heel fijn. Na het eten een goed gesprek gehad met mijn ouders over dat ik meteen na thuiskomst naar Vriendje ben gegaan. Mijn zusje moest daar ontzettend om janken en mijn andere zusje vond dat ook moeilijk. Opzich was het geen leuk of gezellig of mooi gesprek, maar ik was blij dat we het er over konden hebben zonder dat ik helemaal flipte ofzo. En ik snapte ook wel wat mijn moeder bedoelde toen ze vertelde waarom ze niet mee wilde naar de onderwijsbeurs en ook dat was fijn want ik nam het ook niet persoonlijk op en we konden het er gewoon over hebben en dat was fijnnnnnnnnnnn <3
Oud 19-09-2010, 02:20
Verwijderd
Het is weer eens zover, weet niet wat ik ermee mee aan moet.
Hoor al 3 dagen bijna niks van meneer, Geen smsje, Geen belletje..Pff.

Terwijl zijn woorden altijd zijn "Het enigste wat ik echt verschrikkelijk vind is dat mensen je negeren".

Yeah right!

Ik heb hem net voor de duizendste keer maar uit mijzelf een smsje gestuurd,...
En nog steeds geen reactie, hij is ook niet online geweest of wat dan ook.

Hoe moeilijk is het om 1 smsje te sturen?

Gisteren moest ik welliswaar uit hem trekken waar hij uithing en kreeg ik 1 smsje en that's it...

Ik weet niet wat er in zijn koppie omgaat hoor, Maar dit vind ik echt niet grappig!
Oud 19-09-2010, 03:00
Dott
Dott is offline
Citaat:

Verder is m'n beste vriendin vorig weekend verkracht, dus die is op dit moment echt een emotioneel wrak. Dat grijpt me wel behoorlijk aan. Ik heb haar zoveel mogelijk advies gegeven en duidelijk gemaakt dat ze me altijd kan bellen/smsen als ze dat nodig vindt, maar ze probeert zich stoer te houden en te doen alsof er niks aan de hand is. En dat is iets wat ik dan echt niet begrijp.
Het is ook lastig uit te leggen, iemand dringt zich in een heel persoonlijk gedeelte, waar je normaal bewust kiest om dat met iemand te delen of niet.
Op zich is het niet gek dat je het liefst doet alsof het je weinig uit maakt en wilt negeren dat het gebeurd is..
Hou haar goed in de gaten.. dat kan zo opeens wegklappen en dan heeft ze je vast nodig..

Altijd fijn om dat soort mensen om je heen te hebben

ot: goed ^^
Oud 19-09-2010, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Het is weer eens zover, weet niet wat ik ermee mee aan moet.
Hoor al 3 dagen bijna niks van meneer, Geen smsje, Geen belletje..Pff.

Terwijl zijn woorden altijd zijn "Het enigste wat ik echt verschrikkelijk vind is dat mensen je negeren".

Yeah right!

Ik heb hem net voor de duizendste keer maar uit mijzelf een smsje gestuurd,...
En nog steeds geen reactie, hij is ook niet online geweest of wat dan ook.

Hoe moeilijk is het om 1 smsje te sturen?

Gisteren moest ik welliswaar uit hem trekken waar hij uithing en kreeg ik 1 smsje en that's it...

Ik weet niet wat er in zijn koppie omgaat hoor, Maar dit vind ik echt niet grappig!
Bel hem dan zelf Smsjes zijn leuk en aardig, maar je hebt zelden meteen reactie. Als je belt, moet hij wel reageren.. tenzij hij gewoon niet opneemt, maar dat is helemaal idioot.
Oud 19-09-2010, 11:19
Lorelei
Lorelei is offline
Wat leuk, Bartezz

Hier gaat alles nog steeds perfect.
Oud 19-09-2010, 15:52
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ahh, ouderwets gezellig weekend gehad met mijn vriendje en met hem en mijn vader lekker uit eten geweest. Ik heb nu wel veel te doen nog voor morgen. Soms moet ik echt even mijn best doen om niet heel wanhopig te worden als ik zie hoeveel ik steeds moet lezen voor college en als ik bedenk dat ik vanaf de 30e introductie heb bij mijn studentenvereniging en ik daar de meeste avonden van de week verplicht aanwezig moet zijn. Maar goed, ik bedenk me dan maar dat ik in elk geval niet de enige ben die dat soort problemen heeft. En als het niet te doen zou zijn dan zouden ze het wel anders hebben ingepland. Ik heb maar 12 uur college per week, inclusief de hoorcolleges die ik eventueel nog mag missen, en dan heb ik nog alle uren tussen, voor en na mijn colleges om dingen te lezen voor de komende tijd. Ik zal nu echt moeten gaan plannen en efficient werken enzo. Ik ben alleen benieuwd wat ik met mijn fiets ga doen, want die schijn in nodig te hebben tijdens mijn intro. Ik weet alleen niet of ik het nou zo heel fijn vind om iedere dag drie kwartier heen en drie kwartier terug te fietsen, 's avonds laat. Misschien maak ik mijn fiets gewoon ergens stevig vast in Utrecht en ga ik met de tram naar mijn fiets toe. Maar waar kan ik dat doen zonder dat mijn fiets meteen gejat wordt? Hmmmmm.

Oké, dat zijn geen relationele kwesties enzo. Dat is waar. Sorry.
Oud 19-09-2010, 18:10
Verwijderd
Goed, ik heb niemand nodig om me goed te voelen .
Oud 19-09-2010, 18:51
Lente
Lente is offline
leuk bartezz!
Oud 19-09-2010, 20:38
Verwijderd
Wanneer bèèèlt 'ie nouhou!

Edit: OK, morgen bezoek, 't staat, eindelijk!

Laatst gewijzigd op 19-09-2010 om 22:07.
Oud 20-09-2010, 07:16
Dott
Dott is offline
*zucht*

Nu weer tot vrijdag wachten..
Allebei elke keer zo op zitten hikken tegen die zondag avond.. bwuh.
Maar ja, het is maar tijdelijk, over een paar maandjes kunnen we elkaar gewoon zien als we daar zin in hebben.
Maar het is wel fijn om te horen dat je een blijvertje bent
Wat daarvan uit gaat komen zal de tijd leren uiteraard maar de gedachte is
Oud 20-09-2010, 08:46
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Van het weekend bij zn ouders geweest ivm verjaardag van zn papa. Omg hij heeft zoooon schattig nichtje van 1,5 <333 en die van 8 loopt alleen maar te roepen dat ik de allerliefste van de familie ben Voor de rest gewoon leuke gezellige mensen en ik vind hem gewoon echt de allerleukste Volgende maand zijn we alweer een jaar samen
Oud 20-09-2010, 10:10
George
George is offline
Citaat:
*zucht*

Nu weer tot vrijdag wachten..
Allebei elke keer zo op zitten hikken tegen die zondag avond.. bwuh.
Maar ja, het is maar tijdelijk, over een paar maandjes kunnen we elkaar gewoon zien als we daar zin in hebben.
Maar het is wel fijn om te horen dat je een blijvertje bent
Wat daarvan uit gaat komen zal de tijd leren uiteraard maar de gedachte is
Gaat dit nou over die waarmee je in Atak was zaterdag?

OT: we hebben het zeer naar ons zin samen, en komend weekend het hele huis voor ons alleen. <3 Maar (bah, dit gaat zó stom klinken) ik ben een beetje bang dat het intelligentieverschil uiteindelijk toch op gaat spelen, en dat vind ik stom want verder is het zo leuk. Hopen dus dat vrienden dat kunnen compenseren. Of gewoon een hoofdtransplantatie regelen.
Oud 20-09-2010, 10:34
Catch
Catch is offline
@George, ik heb ook een intelligentiekloof gehad met een ex van me. Het valt niet echt tegen te houden dus ik hoop dat het vooral wegblijft .
Oud 20-09-2010, 12:20
tuttebel
tuttebel is offline
samenwonend! het is echt heel erg fijn, en wennen. onze ritmes botsen een beetje met elkaar, maar zolang we er over kunnen praten ipv ruzieen is dat geen probleem.
ik wil alleen wel snel mn vriendinnen weer zien en nieuwe vrienden maken die niet in deze vriendengroep (waar mn vriend, de jongens waar ik ook bij woon bij horen) zitten. teveel bij mn vriendje zijn, ook al is het op dit moment heel erg fijn, is ook niet gezond.
Oud 20-09-2010, 15:10
sicilion
sicilion is offline
Alweer een tijdje geleden, maar korte update. Vorig weekend met mijn dronken hoofd gezoend met iemand waar ik zeker weten niets mee wil, dus die probeer ik nu op een 'aardige' manier te hinten op facebook dat ik niet geinteresseerd ben.

Verder had ik het afgekapt met supermarkt jongen (althans dat hadden we samen besloten), maar hem van het weekend gesmst en vandaag bij hem langs geweest. Ergens heb ik het gevoel dat ik iets probeer te maken van iets waar niks in zit, maar aan de andere kant: ik ben hem zeker niet vergeten en was beetje zenuwachtig toen ik vandaag langs ging. We zullen zien, heb nu iig het initiatief bij hem gelegd.

En verder is life eigenlijk best oke, niet heel spannend, maar heb wel het gevoel dat mensen (familie etc.) meer aan mij hebben en mij ook beter kunnen inschatten.

En binnenkort pattisserie cursus die ik van mijn broers en zus voor afstuderen heb gekregen. Het zijn schatten!
Oud 20-09-2010, 15:16
Dott
Dott is offline
Citaat:
Gaat dit nou over die waarmee je in Atak was zaterdag?
-> pm

hmm.. misschien morgen nog ff stiekem zien
Oud 20-09-2010, 15:30
Qimm
Qimm is offline
iehihihi kriebels
Oud 20-09-2010, 15:37
Verwijderd
Hihi Bartezz, leuk!

Meneer heeft niet gereageerd op m'n mailtje van dinsdag, en niet op m'n smsje van gisteravond. Misschien kan ik me te slecht inleven in hoe druk hij het heeft, maar als het je boeit, kun je best even moeite doen om iets van je te laten horen. Ik vind 'm dus op dit moment echt de grootste zak hooi op deze aarde
Oud 20-09-2010, 16:06
Verwijderd
Er zijn alweer dingen waarbij ik denk: oja, daarom was het uit. Maar het verschil is nu wel dat we er gewoon samen over praten en niet ruzien. En verder voelt het gewoon heel goed
Oud 20-09-2010, 17:29
Philosophy
Philosophy is offline
We zijn nu officieel samen hihi.
Oud 20-09-2010, 18:26
Cherry Springs
Citaat:
Hihi Bartezz, leuk!

Meneer heeft niet gereageerd op m'n mailtje van dinsdag, en niet op m'n smsje van gisteravond. Misschien kan ik me te slecht inleven in hoe druk hij het heeft, maar als het je boeit, kun je best even moeite doen om iets van je te laten horen. Ik vind 'm dus op dit moment echt de grootste zak hooi op deze aarde
Ik voel met je mee!

Ik heb hem vandaag weer even opgezocht tijdens college terwijl we dat eigenlijk niet zouden doen zodat we met onze nieuwe collegebuddies kunnen socializen maar hij had zo'n kutdag vandaag dus ik dacht, nou whatev, hij krijgt gewoon een knuffel. En daar was hij wel blij mee. Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik niet bij hem kan zijn als we één jaar samenzijn omdat ik werkkamp heb bij biton. Maar ja, ik had het al eerder gezegd en we vinden er heus wel wat op. 3 weken bijna elke avond is misschien wat veel maar nouja, het is niet anders. Ik vind echt nog wel tijd voor hem.
Het was gezellig op college vandaag, tussendoor lekker rondgehangen met andere meisjes van de studie. Fijn!
Oud 20-09-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ik voel met je mee!

Ik heb hem vandaag weer even opgezocht tijdens college terwijl we dat eigenlijk niet zouden doen zodat we met onze nieuwe collegebuddies kunnen socializen maar hij had zo'n kutdag vandaag dus ik dacht, nou whatev, hij krijgt gewoon een knuffel. En daar was hij wel blij mee. Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik niet bij hem kan zijn als we één jaar samenzijn omdat ik werkkamp heb bij biton. Maar ja, ik had het al eerder gezegd en we vinden er heus wel wat op. 3 weken bijna elke avond is misschien wat veel maar nouja, het is niet anders. Ik vind echt nog wel tijd voor hem.
Het was gezellig op college vandaag, tussendoor lekker rondgehangen met andere meisjes van de studie. Fijn!
Klinkt goed, Cherry!
Oud 20-09-2010, 20:32
Dott
Dott is offline
Zit een beetje met een dilemma, niet zo zeer op relationeel maar meer op familie gebied.
Mijn oma is dus nog niet zo heel lang geleden overleden.
Nou dronken mijn opa en oma toch al wel veel, en mijn opa is hier gewoon mee doorgegaan sinds mijn oma overleden is.
Hij kan slecht alleen zijn en ik snap heel goed dat hij zich eenzaam voelt.
Maar nou het probleem, waarom moet hij mij continu uit lopen kafferen?
Als ik iets vraag, als ik iets zeg, als ik iets doe, elke keer valt hij tegen mij uit.
Ik doe niks goed, ik mag niks, ik ben dom.. dat zegt ie dan niet letterlijk maar daar komt het wel op neer.
Voorbeeldje: hij zit een zwart wit film te kijken, ik zie uniformen die voor mij onbekend zijn.
Dus ik vraag op doodnormale toon: "Is dat het leger van vroeger?"
Hij met gigantische stemverheffing: "Ja, wat denk jij dan.. dat het padvinders zijn ofzo?"
En dit is dan 1 van de vriendelijkere voorbeelden.
Het punt is dat ik als reactie maar gewoon niks meer zeg, gezien ik net als hij nogal opvliegend kan reageren zou het dan uitlopen op een ruzie die zijn einde niet kent.
Maar ik voel gewoon dat ik me steeds slechter in kan houden.
Met hem praten als hij nuchter is heeft geen zin, want hij ziet niet wat hij doet.. ik kom daar elke keer met een kutgevoel weg en ik weet gewoon niet meer wat ik eraan moet doen nu..
Iemand ook maar enig idee?
Oud 20-09-2010, 20:34
George
George is offline
Citaat:
@George, ik heb ook een intelligentiekloof gehad met een ex van me. Het valt niet echt tegen te houden dus ik hoop dat het vooral wegblijft .
Ik ga voor de hoofdtransplantatie!
Mja, ik denk dat het verschil bij ons niet onoverkomelijk gaat zijn. Maar dat was neem ik aan ook vast niet de enige reden dat het nu je ex is...?
Oud 20-09-2010, 21:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Dott: misschien eens recht op de man af vragen 'mis je oma?' In de hoop dat je er dan doorheen prikt en de stemming een beetje breekt. Toen mijn oma overleden was en mijn opa alleen overbleef kreeg ik ook ineens heel anders contact met hem juist door toe te geven dat we haar allemaal missen en dat het voor hem heel moeilijk was. Dan belde hij trots op dat hij op z'n 80e voor het eerst z'n eigen t-shirts had gestreken en ging ik voor hem koken enzo.
Oud 20-09-2010, 21:24
Dott
Dott is offline
Het contact is niet slecht ofzo, het is puur als ie gedronken heeft dat ik de volle laag krijg..
Hij zegt heel vaak dat ie dr mist.
Oud 20-09-2010, 21:27
Cherry Springs
Het is echt een gek gevoel soms, aan de ene kant vind ik dat ik ook goed alleen moet kunnen zijn maar aan de andere kant denk ik dat ik toch net zo goed gezelligheid op kan zoeken als ik dat fijner vind. Daarom zit ik nu weer bij mam thuis huiswerk te maken omdat pap weg was vanavond. Ik weet niet zeker hoe het komt maar ik verlang er echt naar om gewoon bij mijn vriendje in de buurt te zijn soms. Het lijkt me echt vet leuk om met hem samen te wonen, gewoon om iedere ochtend naast elkaar wakker te worden enzo.
Maar goed, de andere kant van me denkt dus dat het misschien wel ongezond is om me op mijn leeftijd al zo aan iemand te verbinden terwijl er nog heel veel andere dingen te doen zijn en andere mensen om te ontmoeten. Ik voel me nu steeds vrij gauw eenzaam maar dat zal te maken hebben met de overstap van altijd bij hem of anderen zijn in de zomervakantie tot het gewone leven waar ik niet elke avond bij hem op schoot kan kruipen of met mensen kan zitten kletsen of afspreken. Het trekt vast wel weer bij allemaal. Ik denk dat wat ik het meeste mis van de middelbare school is, het feit dat ik veel meer sociaal contact had met allemaal verschillende mensen en als ik terugkwam van school mijn dag al bijna helemaal klaar was, ik niet zoveel meer hoefde te doen en gewoon maar wat aan kon gaan modderen. Nu moet ik soms alleen 's ochtends een college volgen en daarna de rest van de dag in mijn eentje thuis huiswerk zitten maken, of anders stilletjes in de universiteitsbibliotheek. Ik weet het allemaal nog niet. Maar ik denk dat het wel went. Ik ben in elk geval even blij dat ik over twee weken praktisch elke avond bij heel veel verschillende mensen zit en gewoon gezellig kan doen dan een beetje mokkend mijn huiswerk zitten doen.
Oud 20-09-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Het is echt een gek gevoel soms, aan de ene kant vind ik dat ik ook goed alleen moet kunnen zijn maar aan de andere kant denk ik dat ik toch net zo goed gezelligheid op kan zoeken als ik dat fijner vind. Daarom zit ik nu weer bij mam thuis huiswerk te maken omdat pap weg was vanavond. Ik weet niet zeker hoe het komt maar ik verlang er echt naar om gewoon bij mijn vriendje in de buurt te zijn soms. Het lijkt me echt vet leuk om met hem samen te wonen, gewoon om iedere ochtend naast elkaar wakker te worden enzo.
Maar goed, de andere kant van me denkt dus dat het misschien wel ongezond is om me op mijn leeftijd al zo aan iemand te verbinden terwijl er nog heel veel andere dingen te doen zijn en andere mensen om te ontmoeten. Ik voel me nu steeds vrij gauw eenzaam maar dat zal te maken hebben met de overstap van altijd bij hem of anderen zijn in de zomervakantie tot het gewone leven waar ik niet elke avond bij hem op schoot kan kruipen of met mensen kan zitten kletsen of afspreken. Het trekt vast wel weer bij allemaal. Ik denk dat wat ik het meeste mis van de middelbare school is, het feit dat ik veel meer sociaal contact had met allemaal verschillende mensen en als ik terugkwam van school mijn dag al bijna helemaal klaar was, ik niet zoveel meer hoefde te doen en gewoon maar wat aan kon gaan modderen. Nu moet ik soms alleen 's ochtends een college volgen en daarna de rest van de dag in mijn eentje thuis huiswerk zitten maken, of anders stilletjes in de universiteitsbibliotheek. Ik weet het allemaal nog niet. Maar ik denk dat het wel went. Ik ben in elk geval even blij dat ik over twee weken praktisch elke avond bij heel veel verschillende mensen zit en gewoon gezellig kan doen dan een beetje mokkend mijn huiswerk zitten doen.
Hmm, misschien gezellig om met een aantal mensen van je studie in de ub te gaan zitten studeren, of eventueel thuis? Dat deden wij heel vaak, of we spraken af om samen te gaan lunchen, dan is het een stuk gezelliger! En vraag ook gewoon studiegenoten of ze zin hebben om 's avonds een keer samen te gaan koken, dat breekt lekker je dag. Hebben jullie een café op de uni? Kun je ook aan mensen vragen of ze tussendoor ff wat willen gaan drinken om bij te komen... iedereen zit bij je studie met hetzelfde probleem, dus ik denk dat mensen er vast wel zin in hebben.
Van de hele dag alleen zitten studeren word je echt flink autistisch, hoor... (toen ik m'n scriptie aan het schrijven was, zat ik van 9 tot 6 overdag te typen en zag ik pas 's avonds weer mensen. Vervolgens duurde het tot 9 uur 's avonds voor ik weer normaal sociaal kon doen en fatsoenlijke zinnen uit m'n bek kreeg, prft).

OT: Dit weekend zie ik hem weer en dan gaan we vozen
Oud 20-09-2010, 21:50
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Dat heeft iedereen wel die net op kamers is en net is gaan studeren denk ik.
Ik heb dat nu ook een klein beetje, omdat ik nu een minor ben gaan doen waarbij ik 8 (JA ACHT) contacturen per week heb en allemaal na 15uur terwijl ik bij mijn 'gewone' studie vaak hele dagen college en practica had of in ieder geval meer college.
Maar ik ben ook net bij een studentenvereniging dus ik vermaak me wel.

Ik begrijp dat het lastig is om contact te maken met nieuwe mensen, vond ik ook (en vind ik eigenlijk nog steeds), maar gewoon dingen afspreken werkt heel goed. En met je studentenvereniging zal je waarschijnlijk wel 'moeten'. Het komt wel goed.

OT: Ik heb geen relationeel gebied qua vriendje oid, vind niemand leuk, niemand vindt mij leuk voor zover ik weet, maar ik vind het prima.

Ugh, eigenlijk zijn die -smileys best een beetje intimiderend/sarcastisch.
Oud 20-09-2010, 23:26
Verwijderd
Ht is zo raar om te merken hoe goed het tussen ons is. We zijn nu ruim twee weken alleen maar bij elkaar geweest en dat ging zo goed! Het varieerde van een tent in Frankrijk, tot een kleine week in zijn appartementje tot aan een aantal dagen bij mijn ouders thuis. En er zijn echt wel een paar botsingen geweest en het is ook echt niet alleen maar gezellig geweest, maar juist vanwege die botsingen is het zo mooi. Het maakt niet uit hoe boos ik word of hoe stom hij soms plant of hoe egoïstisch ik soms kan zijn, uiteindelijk kruipen we altijd weer tegen elkaar aan in de wetenschap dat het goed is en dat is zo fijn om te merken. Ik kan bij hem gewoon mezelf zijn, met alles er op en er aan ('zullen we gaan douchen, samen?' 'Ja, eh, ik moet wel mijn benen even scheren, vind je dat niet stom?' 'Eeeeh... alsof dat me wat uitmaakt, do I look like I care?' <3). Ik was een beetje baldadig want ik had de hele stad afgesjouwd en kon niet vinden wat ik zocht, en hij vond dat niet erg. En toen ik in paniek raakte omdat ik mijn vader aan de telefoon had en graag naar huis wilde, snapte hij dat ook. En toen ik moest huilen en het niet meer wist, wist hij mijn ouders te vertellen wat ik nou eigenlijk bedoelde. Ik kan er ook zo van genieten om heel burgerlijk boodschappen te gaan doen en hem dan te verrassen met een fles goeie whiskey, of samen (veel te dure) huizen bekijken op internet en fantaseren oer de inrichting of of of of of of.
Hmmm. Ik ga echt aan t zwijmelen, geloof ik Ik ben verliefd, woeii!
Oud 21-09-2010, 07:33
Catch
Catch is offline
Citaat:
Ik ga voor de hoofdtransplantatie!
Mja, ik denk dat het verschil bij ons niet onoverkomelijk gaat zijn. Maar dat was neem ik aan ook vast niet de enige reden dat het nu je ex is...?
Wel de hoofdreden, plus dat ik iemand anders tegenkwam die veel beter bij me paste en dat mijn ogen opende voor de relatie met mijn toenmalige vriendje. Daar heb ik uiteindelijk niets mee gedaan/gehad maar het was wel de eye-opener waardoor het uitging. En hij dronk nogal, wat ik niet altijd op prijs stelde. Maar ik heb het wel heel leuk gehad met 'm, en hij was altijd errug lief dus geniet er gewoon van .
Oud 21-09-2010, 08:34
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Ik heb weer goede vrienden gezien en ik ga een aantal vrienden deze week nog zien. Dat doet altijd goed en ik moet het echt vaker doen. Afgelopen tijd veel te weinig gedaan. Best ongezond, zei iemand al. Ik merk namelijk dat het toch wel erg belangrijk voor mij is.

Voor de rest voel ik me weer ok. De downs worden steeds ietsjes korter en ik stel mij meer open voor mijn gevoelens naar mijn omgeving en ik word wat assertiever. De onzekerheid sluipt minder vaak door mijn lichaam. Mede door hierboven.

ot:
Ik heb echt weer genoten van de kleine dingetjes. Het heerlijk samen zijn, het fijn tegen haar aankruipen. Het aanraken van haar zachte huidje. Het kijken in haar blauwe ogen...Soort verliefdheid heb ik nu in me. Geeft positieve energie!! Zin om leuke dingen te doen, haar te verrassen en etc.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten