Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2010, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Aw
Het gaat eindelijk iets beter met mijn hond, alleen ze is er nog lang niet.
Advertentie
Oud 04-10-2010, 20:21
Verwijderd
Mensen die offline gaan, nét als je ze wilt aanspreken!
Oud 04-10-2010, 20:40
TopDrop
TopDrop is offline
er staat een fiets in mn kamer, en hij staat ontzettend in de weg.
Oud 04-10-2010, 20:49
Em.
Em. is offline
Nederlands toets spellen & formuleren. Kon het vorig jaar al niet, dit jaar kregen we lekker heulemaal geen uitleg (ivm heel veel lesuitval Nederlands). Lekker dan. Kijken of ik dit keer nóg lager haal dan die 4 van vorige keer.

ik haat formuleren ;@
Oud 04-10-2010, 20:53
Picidae
Picidae is offline
Laten we hopen op een 5.5 dan , succes in ieder geval
Oud 04-10-2010, 21:22
Verwijderd
Morgen practicum. - Dus langer op school.

kwart over 1 i.p.v. kwart over 11
Oud 04-10-2010, 21:27
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Morgen practicum. - Dus langer op school.

kwart over 1 i.p.v. kwart over 11
oh nee vreselijk, straks leer je nog wat.
Oud 04-10-2010, 21:43
Verwijderd
Dat csi new york af is gelopen, en het net heel spannend was.
Nu moet ik heel lang wachten omdat seizoen 6 is afgelopen, en het nog niet bekend is wanneer seizoen 7 op tv komt.
Oud 04-10-2010, 21:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het gaat eindelijk iets beter met mijn hond, alleen ze is er nog lang niet.
Goed begin wat was er met haar aan de hand?
Oud 05-10-2010, 06:05
Verwijderd
Vroeg.
Oud 05-10-2010, 07:35
snoopy
snoopy is offline
Grmbl, laatste aflevering van seizoen 5 van Bones gekeken. En nu moeten we heul lang wachten voor we verder kunnen kijken.
Oud 05-10-2010, 07:40
Verwijderd
Iemand hier in de trein stinkt vreselijk naar urine
Oud 05-10-2010, 08:33
snoopy
snoopy is offline
Bah *trekt vies gezicht*
Oud 05-10-2010, 08:33
Carn
Carn is offline
oh, dat had ik zondag. Schuin tegen over me zat een man die zo te ruiken in zn broek had gescheten
Oud 05-10-2010, 11:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sprak een goede vriendin dit weekend. Ik ben bijna jarig, dus zei dat ze nog wel een uitnodiging zou krijgen. Zegt zij "ik weet niet of ik wel kom hoor, want ik heb twee weken daarna een grote toets." Ja en? Ik heb haar duidelijk gemaakt dat dat een belachelijk slecht excuus is om niet één avondje naar mij te komen.
Oud 05-10-2010, 11:13
Verwijderd
Twee weken daarna.
Oud 05-10-2010, 11:24
-Bambi
-Bambi is offline
dat me ex vriend net alsof doet dat hij me niet mist !
Oud 05-10-2010, 11:44
TopDrop
TopDrop is offline
op het allerlaatste moment mailtjes krijgen over dingen. de avond vantevoren een mailtje krijgen van, hoiii, eenofanderpakketje is verzonden en komt waarschijnlijk morgen aan! we trekken ons er niks van aan dat we je veel te laat informeren en als je moet werken zeg je dat maar af ofzo en ga je maar de hele dag zitten wachten op ons want we vertellen lekker ook niet hoelaat we komen!
Oud 05-10-2010, 14:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Twee weken daarna.
Ja "maar het is echt héél veel wat ik moet leren en ik moet al héél lang vantevoren beginnen en en en". Ja ammehoela, dan begin je maar lekker een dag eerder te leren.
Oud 05-10-2010, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Goed begin wat was er met haar aan de hand?
het was een goed begin, maar ze heeft het uiteindelijk niet gered, ze hebben haar zondag in laten slapen.

ze brak van de een op de andere dag haar eigen rode bloedcellen af, ze plaste gewoon bloed. op een gegeven moment werd haar bloedwaarde zo laag dat ze haar bloedtransfusies hebben gegeven, 2x. maar dat heeft niet geholpen.
Oud 05-10-2010, 20:19
Verwijderd
Ahw sterkte qandy.
Oud 05-10-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Ahw sterkte qandy.
dankje! dit was echt wat anders dan toen we onze andere hond moesten laten inslapen. die had zware epilepsie aanvallen, dus dat was beter. dit was van de één op de andere dag.
Oud 05-10-2010, 22:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
het was een goed begin, maar ze heeft het uiteindelijk niet gered, ze hebben haar zondag in laten slapen.

ze brak van de een op de andere dag haar eigen rode bloedcellen af, ze plaste gewoon bloed. op een gegeven moment werd haar bloedwaarde zo laag dat ze haar bloedtransfusies hebben gegeven, 2x. maar dat heeft niet geholpen.
Naar zeg! Ik heb er ervaring mee... Sterkte hoor!
Oud 05-10-2010, 22:19
Verwijderd
Dat ik morgen college heb van half 11 tot 9.
Oud 05-10-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Nederlands toets spellen & formuleren. Kon het vorig jaar al niet, dit jaar kregen we lekker heulemaal geen uitleg (ivm heel veel lesuitval Nederlands). Lekker dan. Kijken of ik dit keer nóg lager haal dan die 4 van vorige keer.

ik haat formuleren ;@
Wat raar, ik vind jouw posts juist altijd zo goed geschreven enzo.

Laatst gewijzigd op 05-10-2010 om 22:57.
Oud 06-10-2010, 09:33
-Bambi
-Bambi is offline
dat ik nog lang moet wachten voordat het mei is , dan ga ik naar amerika.
Oud 06-10-2010, 11:13
Carn
Carn is offline
al 2 nachten iets van 4 uur geslapen; woo.
Oud 06-10-2010, 15:12
snoopy
snoopy is offline
Wakker gebeld door de postbode
Oud 06-10-2010, 19:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
He crap, ik heb op één of andere toetsencombinatie gedrukt en nu zijn alle balken boven en onder weg iemand een idee hoe ik ze weer terug krijg?
Oud 06-10-2010, 19:12
Verwijderd
F11?
Oud 06-10-2010, 19:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wow snelle reactie, en ja!! Thanks!
Oud 06-10-2010, 19:18
snoopy
snoopy is offline
Oud 06-10-2010, 20:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme, om de 20 minuten reclameblok tijdens Juno . Seriously.
Oud 07-10-2010, 15:31
Verwijderd
De kinderwagen is net bezorgd en ik heb hem in elkaar gezet en dat lukte, alleen zit er een dekentje bij, en dat dekentje is echt gigántisch groot terwijl de kinderwagenbak heel klein en smal is, en ik snap er met de beste wil van de wereld geen kut meer van en nu voel ik me zo:
Oud 07-10-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
De kinderwagen is net bezorgd en ik heb hem in elkaar gezet en dat lukte, alleen zit er een dekentje bij, en dat dekentje is echt gigántisch groot terwijl de kinderwagenbak heel klein en smal is, en ik snap er met de beste wil van de wereld geen kut meer van en nu voel ik me zo:
je kan het toch opvouwen enzo dat het wel past, schattie?
Oud 07-10-2010, 15:36
Verwijderd
Citaat:
je kan het toch opvouwen enzo dat het wel past, schattie?
You'd think so maar dan moet je hem dus twee keer dubbelvouwen en is het een veel te dikke ..plak deken. De volgende keer dat ik in een babywinkel kom ga ik gewoon afkijken in een wagen daar hoe je dat moet doen
Oud 07-10-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
You'd think so maar dan moet je hem dus twee keer dubbelvouwen en is het een veel te dikke ..plak deken. De volgende keer dat ik in een babywinkel kom ga ik gewoon afkijken in een wagen daar hoe je dat moet doen
Het komt allemaal goed
Oud 07-10-2010, 16:09
Verwijderd
Werk. Saai.
Oud 07-10-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Godsamme, om de 20 minuten reclameblok tijdens Juno . Seriously.
RTL straft onmiddellijk!
Oud 07-10-2010, 16:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar vroegâh was het om de drie kwartier
Oud 07-10-2010, 17:27
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Kun je m niet helemaal onder het matrasje vouwen?
Oud 07-10-2010, 19:43
Verwijderd
Blurgh, bij m'n oma is in juni beenmergkanker geconstateerd en nu blijkt die ziekte terrein te winnen want haar nieren werken niet goed meer. Nu maar hopen dat de medicatie aanslaat, anders zou het wel eens snel gedaan kunnen zijn.
Oud 07-10-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Blurgh, bij m'n oma is in juni beenmergkanker geconstateerd en nu blijkt die ziekte terrein te winnen want haar nieren werken niet goed meer. Nu maar hopen dat de medicatie aanslaat, anders zou het wel eens snel gedaan kunnen zijn.
ahw sterkte ermee.

OT: Dat de computer stom doet en half gecrasht lijkt te zijn en dat dat mijn schuld is. En dat ik niet iets meer discipline heb. En dat niet iedereen braaf zijn ranking instuurt.
Oud 07-10-2010, 21:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat rot Noodles! Sterkte!
Oud 07-10-2010, 21:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
*aai*
Oud 07-10-2010, 21:42
Verwijderd
Ik heb windows 7 op mijn laptop gezet, en ik heb weer gekut met allerlei drivers, dus ik kan weer lekker terug naar vista
Oud 07-10-2010, 21:43
Verwijderd
Citaat:
*aai*
Oud 07-10-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
ahw sterkte ermee.
Citaat:
Dank!
Oud 08-10-2010, 07:27
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
dit ja!
Oud 12-10-2010, 16:13
Verwijderd
Dat alleen maar het eerste half uur van de militaire parade in Pyongyang op nos.nl staat. Ik wil hem helemaal zien.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten