Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2010, 00:20
Verwijderd
Ik blijf nog de hele nacht, want ik moet vannacht doorhalen om morgenochtend de bus naar huis te pakken. Maar ik ga tussendoor wel nog opruimen en My Name is Earl kijken.
Advertentie
Oud 09-09-2010, 00:20
Verwijderd
Ach ik overleef het wel, als 't goed is ben ik rond twaalven klaar

Oh nee, wacht. Ik moet iemand inwerken morgen. Dan wordt het een stuk later
Oud 09-09-2010, 00:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik blijf nog de hele nacht, want ik moet vannacht doorhalen om morgenochtend de bus naar huis te pakken. Maar ik ga tussendoor wel nog opruimen en My Name is Earl kijken.

Ik heb net serie 3 en 4 gedownload en was 1&2 aan het herkijken.
Ooooh, Jason Leeeeeeeeeeeee.... <33333333
Oud 09-09-2010, 00:23
Verwijderd
Goed, slaap zacht lieve Trimm en lieve Paranoide! Ook al gaan jullie voorlopig nog niet slapen!
Oud 09-09-2010, 00:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Weltrusten Sann en duizentveel succes met werken! XOXOXOXOXOXOXO!
Oud 09-09-2010, 00:26
Verwijderd
Welterusten, ja!
Oud 09-09-2010, 00:26
Verwijderd
XOXOXO
Oud 09-09-2010, 00:31
Verwijderd
Citaat:

Ik heb net serie 3 en 4 gedownload en was 1&2 aan het herkijken.
Ooooh, Jason Leeeeeeeeeeeee.... <33333333
Ik heb in de afgelopen anderhalve week de eerste twee seizoenen gekeken en nu ben ik halverwege de derde Het is best een goede serie, dat had ik niet verwacht toen ik er uit verveling aan begon.

Jason Lee zit trouwens bij Scientology, he. En dat terwijl hij zo'n goede snor heeft. Jammer hoor.
Oud 09-09-2010, 00:35
Verwijderd
Hey, hebben jullie ervaring met Moneybookers of Paypal?
Oud 09-09-2010, 00:36
Verwijderd
Ik heb Paypal en daar ben ik wel tevreden over, maar ik gebruik 'm niet zo vaak. Moneybookers ken ik niet. Als je twijfelt zou ik voor Paypal gaan, dat kun je waarschijnlijk op veel meer sites gebruiken.
Oud 09-09-2010, 00:38
Verwijderd
Ja, ik wil het alleen maar omdat een site daarom vraagt voor uitbetaling (stocksite)... Maar oke, Paypal it is!
Oud 09-09-2010, 00:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb in de afgelopen anderhalve week de eerste twee seizoenen gekeken en nu ben ik halverwege de derde Het is best een goede serie, dat had ik niet verwacht toen ik er uit verveling aan begon.

Jason Lee zit trouwens bij Scientology, he. En dat terwijl hij zo'n goede snor heeft. Jammer hoor.
Ja I know. Erg jammer, maar ik vergeef 't 'm, omdat 'ie in zoveel coole dingen heeft gespeeld én hij de 360-flip heeft uitgevonden.
<3

*boner*
Oud 09-09-2010, 00:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, ik wil het alleen maar omdat een site daarom vraagt voor uitbetaling (stocksite)... Maar oke, Paypal it is!
Ik gebruik paypal erg vaak. Ik heb er al duizent dingen van ebay mee betaald en andere crap uit het buitenland. Werkt super.
Oud 09-09-2010, 01:00
Severus
Severus is offline
Heh, ik was daarnet heel toevallig op een oude, compleet vergeten UC van mij gestuit. Ik doorzocht het forum op een bepaald onderwerp, waardoor ik vervolgens een topic van het betreffende UC tegen kwam. Toen ik het topic las, dacht ik: "Wow, dat is bijna identiek aan wat ik zelf heb meegemaakt! Dat had ík nog wel kunnen zijn!" En na dat topic nóg een keer te hebben gelezen, dacht ik: "Het zou toch geen UC van me zijn?!" Toen meteen uitgelogd en gekeken of ik met mijn vaste reeks wachtwoorden toegang kon krijgen tot dat account, en ja hoor, meteen bij de eerste keer kwam ik d'r in. Ik echt "WTF?!", compleet verbaasd.

Ik dacht dat ik maar 3 UC's had gehad in mijn hele forumcarrière (2 daarvan heb ik een paar maanden terug laten verwijderen - de andere kan ik niet laten verwijderen omdat die verbannen is), maar nu blijk ik dus nog een vierde te hebben. 't Is wel een leuke gebruikersnaam, dus die hou ik voorlopig nog maar even aan.
Oud 09-09-2010, 02:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Slaaptijd. Morgen weer aan de noeste arbeid. Dat rijmt. Tschuss
Oud 09-09-2010, 03:02
Verwijderd
@ vorige topic : ik vond de laarsjes van miekje naamzoek echt de allerleukste van al die laarzen.
echt charmante dingen. Zijn die in nl te koop? Als ik op de link kijk kom ik op een één of andere blog.
ze zijn vast heel duur ;x
Oud 09-09-2010, 07:27
Paperz
Paperz is offline
hallo, slapen jullie allemaal uit ofzo?
Oud 09-09-2010, 07:37
Rationeel
Rationeel is offline
moggeh!
Oud 09-09-2010, 07:38
Rationeel
Rationeel is offline
ik bedoel goeeeeedemorgen!

mja, het zijn een stelletje luie flikkers hier in DK, paperz
Oud 09-09-2010, 08:09
Verwijderd
Hoi poepchinezen.
Oud 09-09-2010, 08:11
Carn
Carn is offline
kak!
Oud 09-09-2010, 08:27
Verwijderd
Godverdomme wat ben ik gaar.

"hoe laat wil je het maken vandaag?"
Wat een kutvraag. 2 uur geleden natuurlijk
Oud 09-09-2010, 09:20
Rationeel
Rationeel is offline
SAAI
Oud 09-09-2010, 09:29
Verwijderd
mmm lekker uitslapen
Oud 09-09-2010, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Wat voor films? En wat voor rol in 't filmmaken spreekt je 't meeste aan? (Want filmmaken is een groepsproces, he. Je kunt niet in je eentje een film maken, behalve misschien een animatiefilm maar ook daarvoor heb je eigenlijk meerdere mensen nodig. Zeker als het een full-length dingske is.)

Ik vraag dit overigens omdat je op m'n lijstje van mensen die ik eventueel wel zou contacteren als ik met iets serieus op filmvlak bezig was staat.
dat weet ik niet eens :"( soms ontspringt er gewoon dat plan en dan denk ik niet eens na over mijn eigen aandeel of het samenwerken, alleen over hoe het was als het af was.
Oud 09-09-2010, 10:32
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 09-09-2010, 10:35
Missy
Missy is offline
jeetje, wat verveel ik me deze week de pleuris.
Oud 09-09-2010, 10:37
Rationeel
Rationeel is offline
ah, ik sta in de dag top 15 van het bubbels spel
Oud 09-09-2010, 10:40
Verwijderd
Citaat:
De X heeft iets te maken met de middeleeuwen toen dyslectici alleen een kruis neer hoefden te zetten onder een contract om daar vervolgens een kus op te geven. De O snap ik niet
Geen analfabeten nee?
Oud 09-09-2010, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Geen analfabeten nee?

Dyslectici...
Oud 09-09-2010, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Geen analfabeten nee?
Nee, wat nu dyslecticus is, heette vroeger analfabeet.
Oud 09-09-2010, 10:46
Verwijderd
whahah ik wist dat ik die 'sniper' van oh oh cherso ergens van kende. Zag ik net bij dwdd zijn achternaam en ineens viel het kwartje, en zijn hyves bevestigt. Die dude zat bij mij op school, ik zat bij zijn broer in de klas
Oud 09-09-2010, 10:46
Verwijderd
Dat denk ik toch niet, Kazet.
Oud 09-09-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
whahah ik wist dat ik die 'sniper' van oh oh cherso ergens van kende. Zag ik net bij dwdd zijn achternaam en ineens viel het kwartje, en zijn hyves bevestigt. Die dude zat bij mij op school, ik zat bij zijn broer in de klas
Hij is niet lelijk.
Oud 09-09-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Dat denk ik toch niet, Kazet.
Is ook niet
Oud 09-09-2010, 11:01
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Goedemorgen .
Oud 09-09-2010, 11:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hij is niet lelijk.
your point being?
Oud 09-09-2010, 11:15
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Weet iemand hoe je drivers voor je nieuwe samsung galaxy s installeert, zodat je computer er iets mee kan? XD
Oud 09-09-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand hoe je drivers voor je nieuwe samsung galaxy s installeert, zodat je computer er iets mee kan? XD
http://www.lmgtfy.com/?q=samsung+galaxy+s+drivers
Oud 09-09-2010, 11:21
Verwijderd
Ik word wakker en 2 kratten bier zijn op en gisteren kwam er een dude met een gitaar langs omdat een collega vond dat ik leuk kon zingen. Heel grappige avond gehad <3
Oud 09-09-2010, 11:28
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline

Leuk , ik google zelf ook wel, maar het is 1 wirwar van nepsites die alleen je creditcard gegevens willen of wel één of andere website van samsung waar ik het vervolgens ook niet vind.
Oud 09-09-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Leuk , ik google zelf ook wel, maar het is 1 wirwar van nepsites die alleen je creditcard gegevens willen of wel één of andere website van samsung waar ik het vervolgens ook niet vind.
Dan weet ik het ook niet!
Oud 09-09-2010, 11:31
Carn
Carn is offline
ah. waarom kende ik dat nog niet. lmgtfy heb ik ook maar even, als blijk van 'signaal', naar mijn collega's gestuurd ;D
Oud 09-09-2010, 11:33
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Dan weet ik het ook niet!
Helaas pindakaas, leuk zo'n nieuwe mobiel zonder cd'tje of wat, en dan zelf maar moeten zoeken naar de drivers .
Oud 09-09-2010, 11:36
Verwijderd
Mijn telefoon heeft geen USB-aansluiting, dus daar geen problemen mee.
Oud 09-09-2010, 11:41
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Helaas pindakaas, leuk zo'n nieuwe mobiel zonder cd'tje of wat, en dan zelf maar moeten zoeken naar de drivers .
www.samsung.nl
Oud 09-09-2010, 11:41
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Mijn telefoon heeft geen USB-aansluiting, dus daar geen problemen mee.
Heel handig inderdaad .
Vind het wel leuk dat ik zo al mijn schoolboeken er op ga zetten scheelt een hoop gesjouw. Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Oud 09-09-2010, 11:46
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik zocht idd eerst op google op samsung galaxy drivers etc. Had beter dat kunnen doen. Heb nu wel iets, al lijkt het me onmogelijk dat een driver 139 mb groot is
Oud 09-09-2010, 12:01
Verwijderd
ik wil een iPhone.
Oud 09-09-2010, 12:02
Tink*
Tink* is offline
Ik wil een laptop en een printer.

Regels voor berichten