Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe zou je dat vinden? Oh en het verbruikte beltegoed krijg je ook niet terug. Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat kraken best een stuk meer gereguleerd kan worden, en dat dingen slopen ook best streng(er) bestraft mag worden, maar een algeheel kraakverbod zonder nuances is nogal flauw. Alle krakers die ik ken kraakten legaal, in gebouwen die echt afgeschreven waren, en wat ze in die gebouwen deden was meer in de categorie 'reparaties!' en 'veganistisch café!' en 'gratis ateliers voor beginnende kunstenaars!' en niet in de categorie 'ALLES KAPOT'. Dat is een behoorlijk gave sociale dienst die je daar wegneemt, en 't kost nog geld ook, niet alleen vanwege de bureaucratie en de extra mankracht die ervoor nodig is maar ook omdat geen gratis ateliers/expositieruimtes inhoudt dat men z'n handje gaat ophouden voor subsidie.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ok, anders gesteld: er staat een bankje voor jouw deur, waar jij voor betaald hebt. Jij hebt er al een jaar niet op gezeten, dus besluit je buurman er voortaan elke dag op te gaan zitten, drinken, eten en ruften. Elke keer als jij bij je deur staat, sta je oog in oog met je buurman die daar lekker op jouw bankje zit te zitten, zonder ook maar 1 keer aan jou gevraagd te hebben of dat mocht. Dan negeer jij hem en zeg jij na een maandje of wat dus droog: "goh, meneer buurman, zou ik alsjeblieft weer eens op dat bankje mogen zitten, want hij is van mij"? Ik durf te wedden dat je hem gelijk zou vragen waarom ie op jouw bankje zit. Overigens, terug naar het pand, stel dat een eigenaar zijn pand wil verkopen? Denk je niet dat de aanwezigheid van krakers in het pand de verkoop bemoeilijken of zijn pand in waarde doen dalen? Dat de krakers het pand vaak in slechtere staat zullen achterlaten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar, we dwalen af van mijn punt. Je hebt gewoon met je handen van mijn spullen af te blijven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik denk dat dat gewoon een punt is waarover we het nooit eens zullen worden, want ik vind dat iemand onder bepaalde omstandigheden aan andermans spullen mag komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|