Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2010, 13:49
Rationeel
Rationeel is offline
doe mij dan maar gewoon backdoor sluts 4
Advertentie
Oud 10-10-2010, 13:50
Rationeel
Rationeel is offline
en ja hoor, díe komt nou juist weer bovenaan de nieuwe pagina
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Oud 10-10-2010, 13:51
Verwijderd
En wat ik dus ook zo naar vind aan dat filmpje van Para, is dat ik serieus veel mensen tegenkomen die ook zo zijn. Veelal beeldend kunstenaars, die denken theater te kunnen maken dat schokkend en vernieuwend is. Blurgh. Het zijn ook veelal types die je op Incubate tegen kan komen, overigens

Nee, dan liever mijn eigen soort theater:

Sorry, ik wilde hem nog eens posten [/narcist]
Oud 10-10-2010, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Whehe
Oud 10-10-2010, 13:55
Verwijderd
Citaat:
En wat ik dus ook zo naar vind aan dat filmpje van Para, is dat ik serieus veel mensen tegenkomen die ook zo zijn. Veelal beeldend kunstenaars, die denken theater te kunnen maken dat schokkend en vernieuwend is. Blurgh. Het zijn ook veelal types die je op Incubate tegen kan komen, overigens

Nee, dan liever mijn eigen soort theater:

[filmpje]

Sorry, ik wilde hem nog eens posten [/narcist]
Oh wacht, haha, dit is dat filmpje waarin je zogenaamd zo'n heel irritante docente bent die zegt 'ik voel het niet' enzo?

eventjes wist ik niet wat het was, en dacht ik mwuhu :')
Oud 10-10-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Oh wacht, haha, dit is dat filmpje waarin je zogenaamd zo'n heel gemene docente bent die zegt 'ik voel het niet' enzo?
Juh. En de flanken natuurlijk
En er zijn ook mensen die het echt geloofden. Archont naamzoek
Oud 10-10-2010, 13:59
Verwijderd
haha, dat stukje dat je naar de gang gaat.
Oud 10-10-2010, 14:00
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Zo herkenbaar hea
Oud 10-10-2010, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook de reden dat ik 'm naar vind, hoor. Alleen dan niet vanuit de theaterhoek, natuurlijk.

Zulk soort """kunst""" heeft zelden problemen met subsidie krijgen, dat vind ik ook naar.
Oud 10-10-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
haha, dat stukje dat je naar de gang gaat.
Ik vind het einde zelf het grappigst Dan ga ik trouwens ook naar de gang.
Oud 10-10-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook de reden dat ik 'm naar vind, hoor. Alleen dan niet vanuit de theaterhoek, natuurlijk.

Zulk soort """kunst""" heeft zelden problemen met subsidie krijgen, dat vind ik ook naar.
Ja, het zit krom in elkaar in de kunstwereld. Achterlijk volk.
Oud 10-10-2010, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, het zit krom in elkaar in de kunstwereld. Achterlijk volk.
Dus, duidelijk tijd dat wij overnemen Rode Panda en egon zijn ook uitgenodigd.
Oud 10-10-2010, 14:09
Verwijderd
Nou, ik hoef ook niet per se Panda's skeletten en anorexiameisjes maar goed, dat ben ik
Oud 10-10-2010, 14:10
Verwijderd
Martino/Sarah in de buurt?

Hmmmmmz, stom dat het zondag is. Ik weet niet of ''optijd stoppen met medicatie'' betekend ''op de dag zelf niet meer slikken'' of ''24 uur van te voren'' of nog langer en dus weet ik nu niet of ik medicijnen mag of niet. Strak geregeld.
Oud 10-10-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik hoef ook niet per se Panda's skeletten en anorexiameisjes maar goed, dat ben ik
PLuriformiteit lijkt me wel zo fijn, jouw werk wordt ook saai als dat het enige is wah.
Oud 10-10-2010, 14:12
Verwijderd
Ach ja, kunst. Volgens mij was begin 20e eeuw, en rond de Eerste Wereldoorlog de vetste tijd om kunstenaar te zijn, omdat alles toen op de schop ging, en eigenlijk alles wat niet figuratief was nog wel vernieuwend was.

Het lijkt me anno nu als (vooral) beeldend kunstenaar ontzettend moeilijk om nog iets origineels te maken zonder het gevaar dat het irritant pretentieus wordt, of gewoon zo slecht en genant als bijvoorbeeld dat filmpje van Para.
Oud 10-10-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
PLuriformiteit lijkt me wel zo fijn, jouw werk wordt ook saai als dat het enige is wah.
Jaaajajaja. Weet ik ook wel.
Oud 10-10-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Jaaajajaja. Weet ik ook wel.
Oud 10-10-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Ach ja, kunst. Volgens mij was begin 20e eeuw, en rond de Eerste Wereldoorlog de vetste tijd om kunstenaar te zijn, omdat alles toen op de schop ging, en eigenlijk alles wat niet figuratief was nog wel vernieuwend was.

Het lijkt me anno nu als (vooral) beeldend kunstenaar ontzettend moeilijk om nog iets origineels te maken zonder het gevaar dat het irritant pretentieus wordt, of gewoon zo slecht en genant als bijvoorbeeld dat filmpje van Para.
Dat is als theatermaker ook bijzonder moeilijk
Oud 10-10-2010, 14:15
Verwijderd
Mijn sollicitatiebrief is trouwens verzonden
Oud 10-10-2010, 14:17
Verwijderd
Mijn aantal posts in dit topic vergeleken met anderen, baart me zorgen
Oud 10-10-2010, 14:18
Verwijderd
Ik had pasgeleden ook echt ruim twee keer zoveel posts als degene die na mij kwam.
Oud 10-10-2010, 14:22
Verwijderd
Ik hoor nu al drie dagen van 's ochtends vroeg tot diep in de nacht de geluiden van Borderlands en ik word er een beetje knorrig van ;x
Ik wil rust. En aandacht. En hier wilde ik een plaatje van Chantal van Baby te huur bij, die met de tekst "ik wil aandacht", maar toen ik daar op zocht vond ik oa een plaatje van een kut met de tekst "hallo mannen zin in een verzetje? Deze oude doos is te huur", dus toen klikte ik maar weg.
Oud 10-10-2010, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor nu al drie dagen van 's ochtends vroeg tot diep in de nacht de geluiden van Borderlands en ik word er een beetje knorrig van ;x
Ik wil rust. En aandacht. En hier wilde ik een plaatje van Chantal van Baby te huur bij, die met de tekst "ik wil aandacht", maar toen ik daar op zocht vond ik oa een plaatje van een kut met de tekst "hallo mannen zin in een verzetje? Deze oude doos is te huur", dus toen klikte ik maar weg.
Oud 10-10-2010, 14:27
Verwijderd
Willen jullie ook zo graag dat er een nieuw seizoen komt van Baby te huur? <3 Jammer genoeg zit het volgens mij niet in de planning.
Verwijderd
Ik vind Panda's skeletten en anorexiameisjes zeer prima

Citaat:

Dat valt heel erg mee, ik zie bijna dagelijks wel kunst die ik origineel én mooi/goed/gaaf vind, en het meeste daarvan is gemaakt in de afgelopen 20-30 jaar. Die mensen worden alleen ondergesneeuwd door pretentieuze en gênante dingen enerzijds, en voorgekauwde massaproductie anderzijds.
Verwijderd
dat plaatje heb je zelf een keer gemaakt hoor, voor mij

Oud 10-10-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Willen jullie ook zo graag dat er een nieuw seizoen komt van Baby te huur? <3 Jammer genoeg zit het volgens mij niet in de planning.
Oei, ik las 'wisten jullie dat er een nieuw seizoen komt van Baby te huur' en toen was ik kortstondig erg blij, maar dat bleek onterecht

Citaat:
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Ah, ik zoch 'm al

Ik vind het een geruststellende gedachte dat er iemand rondloopt die nog veul erger is dan ik.
Verwijderd
een nieuw seizoen BTH zou mij zeer bekoren ja.
Oud 10-10-2010, 14:29
Verwijderd
Ik wil dat Stefenootje meedoet aan Baby te huur, als er een nieuw seizoen komt. Dat zou zo gaaf zijn.
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Ja dat weet ik nog, maar ik was hem kwijt
Verwijderd
Heerlijk, dat hoofd op dat plaatje <333333
Oud 10-10-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Ik wil dat Stefenootje meedoet aan Baby te huur, als er een nieuw seizoen komt. Dat zou zo gaaf zijn.
Nah, hoezo? Ik denk dat LL en ik niet eens door de selectieprocedure komen, omdat we te goed zijn.
Ik bedoel, kom op, ze zoeken mensen die nog niet eens hun eigen boodschappen kunnen doen zonder ruzie.
Oud 10-10-2010, 14:31
Verwijderd
ik moest lachen. Iemand uit de klas vroeg op facebook wat een organogram was en nu staan er duizendmiljoen woordgrapjes over dat woord. Volgens mij is iedereen de komende beoordeling aan het negeren en woordgrapjes aan het verzinnen.
Verwijderd
heb jij een vriendje dan stefenootje?
Rationeel
Rationeel is offline
Rationeel heeft z'n account open laten staan. Dit is natuurlijk wel hét moment om er misbruik van te maken.
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Halloooo?
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Oud 10-10-2010, 14:32
Verwijderd
ze weet nog helemaal niet dat wij iets hebben :"(
Oud 10-10-2010, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ja.
oh dus dan ben je ook niet zo lang meer maagd
Oud 10-10-2010, 14:33
Verwijderd
Zo, hoplakee:

het is niet het hele nummer, helaas, dat duurt 9 minuten ofzo, maar wel het beste deel ervan en gewoon belachelijk goed
Verwijderd
Citaat:
Nah, hoezo? Ik denk dat LL en ik niet eens door de selectieprocedure komen, omdat we te goed zijn.
Ik bedoel, kom op, ze zoeken mensen die nog niet eens hun eigen boodschappen kunnen doen zonder ruzie.
Ja maar dan doen ze er een ander stelletje in, waarvan het meisje een slettie is en die krijgt dan opdracht LL te versieren zodat jij met haar gaat vechten. oid.

Maar eigenlijk denk ik dat jullie toch te oud zijn!
Verwijderd
Citaat:
oh dus dan ben je ook niet zo lang meer maagd
Dat zegt niks hoor
Maar heb je echt onder een steen geleefd ofzo?
Verwijderd
Citaat:
Rationeel heeft z'n account open laten staan. Dit is natuurlijk wel hét moment om er misbruik van te maken.
Geef hem een heel blije kawaii avatar plz
Verwijderd
Beetje jammer dat jullie denken dat ik net zo erg ben als Chantallie. Alsof ik jaloers zou worden op een 13-jarige.

Of op een baby, for that matter :')
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten