Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ic@snotmail.nl (het is zoooo simpel!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn haar is echt retevet. Zo vet is het nog nooit geweest.
|
Hmm ik wil of echte dreads, of ik knip me haar kort (van tussen me schouders tot een cm of 7).. Maar ik vind het allebei zonde van me lange haar, maar ik irriteer me aan me haar..
*sjugt*
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ehm.. je hoort wel eens van goed of minder goed dread haar. Maar wat maakt nou dat je goed dreadhaar hebt? En als je erg dun haar hebt bijvoorbeeld, krijg je dan uiteindelijk niet ook zo'n zielig bosje dreads? Of als je haar erg glad is, als krullen er ook meteen weer uitzakken en zo, lukt het dan ook wel goed?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gewoon bij een afro winkeltje halen,daar hebben ze hele schappen vol met droogshamppo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dun haar maakt dreads echt niet minder mooi ofzo hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zijn wel lieve dreadjes trouwens, want mijn eigen dreads zijn nu zwart en die neppe zijn zwart met aan het uiteinden wit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar je hoeft het niet leuk te vinden, ik vind het wel mooi en veel.. ![]()
|
![]() |
Zeg, ik ben al helemaal geïnspireerd hier door al die foto's en tekstjes en bovendien wil ik al ontieglijk lang dreads, maar doe t telkens toch niet omdat t zo duur is.
DUS: Maartje en Olga willen jullie het bij mij doen? Ik heb begrepen dat het 40 euro kost, en naar Lelystad komen hoeft geen probleem te zijn (woon in Utrecht) als ik mijn ouders zover krijg en anders betaal ik de reis zelf wel als t moet. Mijn haar is nu dus zeg maar zwart-donkerbruin geverfd, had t daarvoor gebleekt, en is ooit zeer lang geleden in laagjes geknipt, nu komt t van achteren tot beetje ver over mijn schouders, en uhm het moet nog bijgeknipt worden (maakt dat uit?). Ikke wil best wel dunne als dat kan, maakt dat iets uit voor de prijs? Doen jullie het dan met z'n tweeen tegelijk? Doei doei, misschien tot ziens Renée rdamstra@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laagjes maakt niks uit, je hoeft het echt niet bij te knippen ofzo. En dunne dreads kunnen natuurlijk wel, maakt verder geen verschil ![]() Nou we horen het wel, je kan me mailen op: princes_pica@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je je handen er niet om heen krijgt is het wel redelijk dik jah.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kheb er gister eentje proberen te maken, maar dat ziet er meer uit als een ontplofte bos haar ipv op een dread ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|