Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Voor een joint heb ik zelf het liefst blauwe Gaulloises. Ik rook tegenwoordig Van Nelle zware shag en dat is voor een joint imo eigenlijk niet heel relaxed. Nou draai ik zelf niet heel veel joints meer dus zoveel maakt het ook weer niet uit.
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ga zometeen naar een spoorwegmuseum, voor CKF. Denk je dat je vakantie hebt. Maar misschien ga ik het nog wel even interresant maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sowieso hou ik juist van zware shag in een joint, maar het schijnt dat ik een van de weinige ben ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Oh en ontopic, ik ben niet stoned maar wel goed aangeschoten (al wordt het met de minuut minder, korte buzz door m'n forse godenlichaam be damned! ;o) en ik zit achter de computer terwijl mijn bed bezet is
![]() Over 3 uur wil de gast eruit, dat wordt nog wat... Ik moet maar even wat Z's pakken op de bank denk ik
|
Al tijden offtopic.
![]() Ik heb morgenavond afgesproken om weer eens ouderwets te gaan gamen dus dan komt het vast goed. ![]() ![]()
|
![]() |
dezei hast die verabgangun
De wederste helft van de ander die tevoorschinn gekomen is door middel van obstipatieveranderingen. Deze gaven hem de mogelijkheid terug te keren naar zijn werkelijk bestaan. Hier wist alleen hij van, de tweede dag had hij het verteld aan zijn overgrootschoonmoeder die opmerkelijk genoeg hier alles van wist. |
![]() |
|
Ik krijg net het aanbod om voor de komende 5 jaar genoeg DMT te hebben als ik wil helpen financieren
![]() Definitie van genoeg voor 5 jaar was 'genoeg dat je elke 2 maand kunt doen' ![]() ![]() En morgen lekker met K. voor Break-fast in de sfeer komen huhu, wat zal ik dan ongelooflijk ontopic zijn ![]()
|
Gister was weer een ouderwetse avond. Ik heb hard gepwnd met Age of empires 2 om vervolgens net zo hard afgemaakt te worden met Tank Wars.
![]() ![]() Ook weer eens flink ontopic geweest wat voor leuke taferelen zorgde toen ik vanochtend op moest staan. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() http://www.facebook.com/#!/event.php...85340404827599 19e misschien op wildgroei. Daarna is het alweer bijna lente, dus mogen we weer!! En thanks van de kruidenbitter ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 |