Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|
Mag verder de pret niet drukken overigens, ik vond het leuk om te doen. En misschien heeft 'mijn sint' het gedicht nog ergens op de computer of op een kladblaadje?
![]() Is het de bedoeling dat we zeggen wie we hadden of wordt er eerst gegokt door de ontvangers?
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Jij had gepost dat het niet lukte met je adres en je vroeg je af of ie voor iedereen zichtbaar was oid. En toen zei je daarna dat het gelukt was. En toen zei ik: "Volgens mij is het nog steeds niet goed hoor Rationeel, ik zie namelijk je adres!" En toen zei n00dles: "Haha sann heeft Rationeel" En deed ik: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En toen heb ik gauw mijn post aangepast en heeft Trimm n00dles quote weggehaald ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
YEAH ik heb eindelijk mijn kado ontvangen (na vertragingen bij de post, een vakantie en een moeder die het pakje vergat mee te nemen)
![]() ![]()
Spoiler
![]() Ik kreeg twee paar fijne dikke huissokken, een paarse pashminasjaal, een rubber kuiken, een ketting met gitaarhanger en een klein doosje met daarin nog twee hangertjes en een Hoops&Yoyo-button. ![]() ![]() ![]() Geen flaaauw idee van wie het komt! ![]() Ik baal er overigens wel erg van dat degene die ik iets heb gestuurd zijn/haar gedicht en kado hier niet post. Beetje flauw eigenlijk.
|
Verwijderd
|
Jaah dus ik heb mijn pakje van Balance, Chick Rock, Tink*, Wheezle of Cherry Springs gekregen...
maar daar kom ik niet veel verder mee, ik weet echt niet van wie het kan zijn! De enige hint die ik heb is dat het een fysica-piet is, maar dit zijn toch allemaal juist meer sociaal-creatieve mensen dan fysicamensen. Tja en het A4tje pakpapier dus, maar dat kan ook bij iedereen. |
![]() |
|
Ik had Sarah.
![]() ![]()
|
Post zou in principe zonder postcode ook moeten aankomen? Alleen wat later. Overigens kan je easy peasy postcodes opzoeken op internet, heb ik ook gedaan.
|
Oeh het is binnen!
Spoiler
En als kadootjes een mooi blauw notieboek en een blikje lippenbalsem! Dankje sinterklaasje! (*tink?) En was ik nou de enige die maar zo'n kort gedicht had? Ik had er een sonnet van gemaakt! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik wil heeeeeel graag weten wie mij had ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Beetje jammer dat ik vervolgens dezelfde personen nodig had om binnen te komen. Dus ik uitleggen dat ik een surprise had en dat ik daardoor niet kon aanbellen omdat diegene voor wie het was het dan zou weten. Na 3x het verhaal te hebben herhaald mocht ik naar binnen en wensten ze me succes. Poeh hee, stelletje chagrijnen. Alsof ik zo verschrikkelijk veel kan als ik eenmaal het gebouw in ben, het is niet alsof al jullie voordeuren open staan. Oh en toen ik de lift weer in wilde stappen, stapte er een meid van jouw leeftijd de lift uit en liep naar je deur. Dus ik dacht dat ik betrapt was. Maar toen draaide ze om en zei ze dat ze op de verkeerde verdieping was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meiden wat vinden jullie van Donkere/Getinte jongens Another Way | 497 | 13-03-2004 16:37 |