Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
http://www.hartvannederland.nl/nederland/2011/vele-ogen-beschadigd-door-vuurwerk/
De eerste uren van 2011 op de spoedeisende hulp van Het Oogziekenhuis waren vergelijkbaar met de situatie van vorig jaar. Vorige jaarwisseling zijn er in Het Oogziekenhuis uiteindelijk 21 vuurwerkslachtoffers behandeld. Acht waren zeer ernstig en 3 ogen zijn blind geworden. Deze vuurwerkslachtoffers zullen voor de rest van hun leven blind zijn. ----- het leest zo vreemd .. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
"en 3 ogen zijn blind geworden. Deze vuurwerkslachtoffers zullen voor de rest van hun leven blind zijn. "
Het was een normaal persoon en een normaal persoon die al een blind oog had Het waren 3 cyclopsen Het was 1 cyclops en een normaal persoon Het waren 2 cyclopsen en een normaal persoon die al een blind oog had. Welke?!??! |
![]() |
|
Verwijderd
|
iets als: drie ogen op drie brancards, even wachtend op de spoedafdeling, nadien huilend omdat ze nooit meer kunnen zien..
ze waren omstanders ![]() ![]() aha! Laatst gewijzigd op 02-01-2011 om 00:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Als dat tegenwoordig ook al mag omdat niemand het goed zegt, ga ik een brief naar de koningin schrijven! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik ga écht een brief schrijven hoor. Dit vind ik hetzelfde als het feit dat 'hun hebben' gedoogd wordt, omdat bijna niemand normaal kan praten. Of 'meer als mij'
![]() Iemand enig idee waar die brief heen kan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|