Advertentie | |
|
![]() |
|
Mensen die aangeven dat ze me niet helemaal kunnen door middel van onverstaanbaar gebrabbel te uiten in het midden van mijn zin. Zoals "Wawawawawah?" of "zmblmsblbwat?" Als je nou niet door me heen praat en gewoon wacht tot ik mijn zin ah heb gemaakt dan kan je er misschien nog soep van maken.
||
Citaat:
OT: De fancyschmancy telefoon van m'n vader, die om de 5 minuten een waarschuwing geeft voor de één of andere afspraak (lesgeven?) die hij niet heeft, en nee, die kan niet uitgezet worden, en hoe durf ik hem te storen met dit gezeur, hij is aan het werk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Europees recht. Fuck die globalisering, ik wil me alleen met Nederland en lagere overheden bemoeien. |
![]() |
|
Er is hier in de buurt ontzettend veel politie ineens. Een kwam net met fiets en al de AH binnenlopen. Niemand mag zijn fiets binnen zetten, wat nou voorbeeldfunctie. Zag er ook 1 die al rijdend zijn gordel om deed, mag ook niet.
Buiten de AH stonden twee andere fietsjoden te wachten, een daarvan ging nog een groepje berispen dat niemand in de weg stond of iets deed. Ik vroeg of ze soms iemand zochten, op een grappende manier (of ik uit moest kijken voor een seriemoordenaar, omdat ik alleen naar huis moet lopen en niet de bosjes ingetroken wil worden). Maar de agent met wanna be snorretje besloot nog grappiger te doen en ja te zeggen, op een manier dat het leek of ik een of andere debiel was die domme vragen stelde. De ander deed gelukkig wel normaal en legde uit dat ze voor vuurwerkers kwamen (er vliegt door de hele buurt van alles door de lucht, nu nog steeds, maar goed hè). Ik heb op oud en nieuw en tijdens ons vreugdevuur van vorig jaar niet eens zoveel politie gezien, wat gaan ze nu stoer lopen doen dan. Vind het niet zo gek dat niemand respect heeft voor de politie. /anarchist
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als je een beetje had opgelet wist je dat de gemeente den haag dit jaar vuurwerktuig keihard gaat aanpakken. ont : dat mijn kastje hier nog niet is ![]() |
![]() |
|
Griep terwijl ik donderdag tentamen heb, mijn hele bed onder hebben gezweten en het nog niet kunnen verschonen omdat we geen droger hebben en ik moet er nog in kunnen liggen vandaag. Oh en het feit dat m'n vriendje alleen voor me wil zorgen als het hem goed uitkomt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Wat kun je niet waarderen? #Miljard+3 Verwijderd | 500 | 16-12-2011 23:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'De transformatie van de USA naar de USSRA' Love & Peace | 215 | 23-01-2009 13:17 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Moslimziekenhuis WärteR | 501 | 14-10-2006 01:57 |