Advertentie | |
|
![]() |
|
Te wiijde, donkerblauwe spijkerbroek. (Ooit goedkoop gekocht, maar zakt steeds van m'n kont).
Cremekleurig T-shirt met een oranje Snor-monster erop. Zwart/Blauwe Vans skateschoenen. Zwart slobberig capuchonvest. Bankhangdagje.
|
Zwarte enkellange legging met knoopjes aan de onderkant
Kort, zwart jurkje met dubbele rij marineknopen Zwart hemdje onder jurkje Grijze sokken Schoenen met kantgaas aan de zijkant, zodat je altijd ziet welke kleur mijn sokken zijn Een houten ketting waar een kruisje uit is gehaald
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vandaag heb ik een kleurige rok tot op de knie aan, daarop een oranje hempje, en een grijze bolero en een grijze majo. Schoenen moet ik nog even overdenken, of de hiervoor genoemde veterlaarsjes, of toch hakken ![]() |
![]() |
|
Ik draag een zelf gemaakt roodbruinig jurkje met één schouder en een hoge zijsplit, een zwarte panty en een ecru vestje. Als ik straks wegga doe ik pumps aan, maar ik weet nog niet of dat mijn insane coole nieuwe worden of m'n gewone, waar ik wel beter op kan lopen maar die ook minder mooi zijn.
|
Donkerblauwe driekwartlegging, donkerblauw spijkerrokje, zwart hemdje met spaghettibandjes, geel t-shirtje met korte mouwen, donkerbruine teenslippers
|
Het zonnetje schijnt weer en ik heb net dit aangedaan, en mijn (half lang) haar opgestoken en achter wat losjes gelaten zodat het wat ''speels'' eruit ziet in afwachting van extensions die in echt haar gezet gaan worden.
![]() Rood topje, zelf maak. Zeeman tricot hoeslaken Licht geel tuniekje. H&M 3/4 legging. Bristol Zwart schoudert tasje , rommelmarkt Pushup BH. Hunkemoller Zwarte taiile band (niet zichtbaar) zelfmaak Licht blauwe linnen instappers , H&M |
![]() |
|
Verwijderd
|
blauwe skinny, wit tshirt, adidas sneakers met roze strepen ennnn een baseballjack (wat ik gekocht heb in de tijd dat nog niet alle veertienjarige meisjes er ook mee liepen en wat ik stiekem nog steeds wel leuk vindt, maar ook een aankoop waarvan ik tegelijkertijd, door eerdergenoemde kwestie, ook een beetje spijt van heb.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jonkvrouw, saai mij nu uw hand! #1398 Verwijderd | 500 | 05-06-2011 22:45 | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC-topic en nu fatsoenlijk Verwijderd | 500 | 16-01-2006 22:32 | |
Drugs & Alcohol |
Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq! Verwijderd | 501 | 24-04-2005 15:38 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
lyrics die niet kunnen gewoon.. Rioto | 87 | 01-09-2002 19:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Bijbel is veranderd. Joël | 182 | 13-06-2002 13:02 |