Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hahaha mijn pa komt thuis en hij vraagt, na wat gerommel in de keuken: heb je niet wat lekkers verstopt?
Nee sorry. Je moeder ook niet? Een marsreep ofzo? Nee had ik ook al gevraagd. Hoezo? Ik heb trek ik iets zoets. Ga jij eens naar de benzinepomp! Ga lekker zelf. Hebben we geen popcorn meer? Ja zout. Dat moet dan maar. En nu hangt er een ontzettende popcornlucht door het huis ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
hmm. Ik zou eigenlijk wel een soort 'tooltje' willen die al mijn facebook updates aggregeert en sorteert in varia categorieën dmv tags of whatever zodat ik sneller shit kan terugvinden.
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ik was namelijk bloedserieus. ![]() Citaat:
Ik ben zelf geen lid, maar er zitten wel leuke blogs bij die ik afentoe doorkijk. ( http://dailydoseofdylanmoran.tumblr.com/ )
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() En verder moet je je niet aanstellen, volgens mij had je het best naar je zin dinsdag! ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|