Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een niet nader te noemen persoon van een internetforum heeft mij gezegd dat het onzinnig is om de verschillende stijlen uit elkaar te kunnen houden. Om deze reden onthoud ik u mijn antwoord op deze vraag. Met vriendelijke groet, Katarina *achternaam* *klas*" |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Wat zijn rapteksten toch raar.
Citaat:
Ik heb hoeren (ik heb hoeren) In verschillende postcodes (post) postcodes (codes) Hoeren (hoeren.. hoeren) in verschillende portcodes (post) postcodes (codes) Nu dacht jij dat ik gewoon iets was, nee In 404, ik ben wereldwijd, doe maar alsof je dat niet weet Het is de verschrikkelijke hoerenman De wereldreizende internationale postman Burenpenis dope man 718's, 202's Ik stuur kleine steden en staten je-krijgt-nog-geld-van-me-briefjes ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
It can't happen here I'm telling you, my dear That it can't happen here Because I been checkin' it out, baby I checked it out a couple a times, hmmmmmmmm And I'm telling you It can't happen here Oh darling, it's important that you believe me (bop bop bop bop) That it can't happen here Who could imagine that they would freak out somewhere in kansas... Kansas kansas tototototodo Kansas kansas tototototodo Kansas kansas Who could imagine that they would freak out in minnesota... Mimimimimimimi minnesota, minnesota, minnesota Who could imagine... ![]() Het kan hier niet gebeuren Het kan hier niet gebreuren Ik vertel je, liefste Dat het hier niet kan gebeuren Want ik heb het gecontroleerd, baby Ik heb het een paar keer gecontroleerd, hmmm En ik vertel je Dat het hier niet kan gebeuren Oh lieverd, het is belangrijk dat je gelooft dat (bop bop bop bop) het hier niet kan gebeuren Wie kon bedenken dat ze gek zouden gaan doen ergens in Kansas Kansas kansas tototototodo Kansas kansas tototototodo Kansas kansas Wie kon bedenken dat ze gek zouden gaan doen in Minnesota Mimimimimimimi minnesota, minnesota, minnesota Wie kon het bedenken... |
![]() |
|
|