Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2010, 16:18
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Ik heb dan ook niet op Soija gestemd.

En mijn stem op jou was vooral omdat ik meeging met DaT dat ik het gevoel had dat je daar voor meer mensen dan jezelf sprak. Goed bewijs is dat niet, nee. Maar veel meer heb ik niet, dus ik ging mee met DaT. Misschien is dat niet zo verstandig geweest, want zoals Blue zei: hij spreekt zichzelf wel een beetje tegen, eerst Repelsteel zo aanvallen op een woordje en daarna zeggen dat men dat niet moet doen. Niet dat ik hem nu direct als verdacht zie. Maar een beetje vreemd is dat wel. Toch: veel meer hebben we nu niet.
Laat ik vooropstellen dat ik Repelsteel echt niet verdedigen wil. Ik val alleen jullie argumentatie aan die stelt dat een foutje blijkbaar gelijk iemand verdacht maakt. Ik wil best de vorige keer dat ik dat deed quoten, uit een ander spel dus, maar volgens mij dwalen we dan wel heel ver af. Ik vind gewoon dat je iemand niet op kleine foutjes moet afrekenen. Geef dan eerlijk toe dat je gewoon het gevoel hebt dat er iets niet helemaal in orde is.
Oud 20-12-2010, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Ja dat laatste wist ik, maar ik wist nooit hoe ik bij de post kwam. Nu wel! Dankje!
Geen dank

Citaat:
Maar Sann, begrijp ik dat jij vorige keer dus niet hebt gestemd?
Natuurlijk wel.

Citaat:
Ze geeft hier aan dat ze gewoon gestemd heeft.
Dat dus Stom dat ik niet heb gezien dat het niet in het stemlijstje als definitief is gezet.
Oud 20-12-2010, 16:21
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Waar komt die 12 vandaan? Heb het over spelers, en ben niet serieus. Door de opsomming lijkt het of er 19 spelers zijn ipv 18.

En, gewoon, omdat ik jou het verdachtst vind nu.
Hierdoor word jij voor mij juist wat miinder verdacht.
Een wolf zal natuurlijk met de menigte meegaan wat later, daardoor valt het echt niet op als er een rare uitslag komt. Het lijkt ook juist verdacht als je bij zo'n stemronde juist gaat voor het minst voor de hand liggend.

Citaat:
maar wel weer een dorpeling minder shite
Zoals al werd gezegd was de kans dat Twinkebel slecht was niet erg groot omdat iedereen meeging. Hierdoor leek het me al duidelijk dat Twinkebel geen wolf was want er was echt geen enkel protest.

Deze reactie vind ik dus ook wat te overdreven, het lijkt wel alsof je geen theoriën hebt en daardoor maar wat van deze reacties gaat spuien. Zo lijkt het alsof je wel posts hebt maar je eigenlijk ook niet weet wat je nou wil.

Mijn stem gaat naar jou

Citaat:
Niet onverwacht, maar ook niet heel erg.

En @Daboman: ik denk dat in deze ronde niemand het aandurfde om ertegenin te gaan. (behalve Soija dan, maar ja, dat is Soija...) Daarnaast was volgens mij iedereen wel van mening dat Twinkebel het überhaupt niet verdiende om dit spel mee te spelen, dus waarom het risico gaan lopen dat er een andere speler uitgaat?
Geen probleem dat Soija niet meeging. Bij een 'normale' eerste ronde gaan wolven over het algemeen juist stemmen op mensen waar niemand anders op stemt omdat de stemlijstjes daardoor in de war kunnen komen. Hierbij zal dat juist opvallen als je op iemand anders stemt omdat het overduidelijk was dat Twinkebel eruit ging.
Soija is volgens mij slim genoeg om dit te weten.
Maar goed, het is niet een erg duidelijke aanwijzing.

Citaat:
Kut!
Veel meer heb ik niet te zeggen. Gewoon. Hè. . Vooral omdat het ook geen extra informatie geeft over wie de wolven zijn.
Wanneer zou het dan wel extra informatie geven? Er was niemand die een ander echt beschuldigde. Ook zou je niet zo veel kunnen halen uit de stemlijstjes.

Citaat:

Daarnaast kwam er nog iets in me op. Namelijk dat er uit de eerste hangronde wel degelijk informatie te halen valt. Ik denk namelijk dat de wolven niet het risico genomen zouden hebben om al heel snel op Twinkebel te stemmen, omdat het spel dan nog alle kanten uit kan en je als wolf niet nu al in het verkeerde lijstje wil staan. Dat pleit de vroege twinkebel stemmers voor mij vrij, maar waar de grens precies ligt weet ik ook niet. En dan zijn de latere stemmers dus juist weer wat verdachter.
Dit denk ik ook eigenlijk. Ik zal er nog eens naar kijken maar voor nu blijf ik bij Repelsteel

Citaat:
Solero en VeGs waren allebei goede spelers. Erg jammer
Ze waren wel geliefden en als Solero een beetje deed alsof hij goed meedeed met de goede kant zou het zomaar kunnen dat de tovenaar hem zou beschermen en op die manier zou het zomaar slecht met ons kunnen aflopen. Eigenlijk vind ik het wel prima dat de geliefden eruit zijn zodat we ons kunnen richten op de wolven.

Dit is wat Sann ook al zei en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens

Verder was het eigenlijk wel te verwachten dat Twinkebel Solero geliefde zou maken. Zoals in het vorige spel ook wel duidelijk naar voren kwam kiest iemand de geliefde om 1 van de volgende 3 redenen:

1. Het is een vriend en daardoor extra leuk om diegene een functie te geven
2. Het is een vijand en daardoor extra grappig om diegene geliefde te maken omdat de kans extra groot is dat diegene eruit gaat.
3. Het is een goed persoon en daardoor interessant om te kijken hoe ver hij/zij gaat komen.

Het lijkt mij wel duidelijk waarom Twinkebel Solero juist koos. VeGs was denk ik meer om reden 3 maar het ging vooral om Solero. Daardoor was het voor de wolven ook niet echt moeilijk om Solero eruit te halen.

Het lijkt me sowieso eens verstandig om te kijken naar wie het vorige spel volgde want diegenen weten wel hoe Solero een beetje omgaat met wolven. Maar toch zijn dat wel veel mensen dus het zegt ook weer niet heel erg veel.

Zo, dit was mijn post weer een beetje.
Mijn stem gaat dus naar Repelsteel.
Oud 20-12-2010, 16:24
Batave
Batave is offline
Citaat:
Er was dan ook niemand die dacht dat Twinkebel van de dark side was, maar ja, als 't een wolf was geweest was dat wel heel lucky.
Waarom vinden jullie dat ik voor meer mensen spreek hier? Ik merk op dat er niemand was met een beargumenteerde verdenking.
Oud 20-12-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Laat ik vooropstellen dat ik Repelsteel echt niet verdedigen wil. Ik val alleen jullie argumentatie aan die stelt dat een foutje blijkbaar gelijk iemand verdacht maakt. Ik wil best de vorige keer dat ik dat deed quoten, uit een ander spel dus, maar volgens mij dwalen we dan wel heel ver af. Ik vind gewoon dat je iemand niet op kleine foutjes moet afrekenen. Geef dan eerlijk toe dat je gewoon het gevoel hebt dat er iets niet helemaal in orde is.
Sorry hoor, maar dat doe je zelf toch ook in deze post?

Ik snap niet zo goed dat je 'm eerst verdacht noemt en nu weer niet en vindt dat anderen 'm aanvallen op foutjes terwijl jij struikelt over een woordje als 'weer'.
Oud 20-12-2010, 16:27
Verwijderd
@Mr. Mark ik denk dat iedereen weet hoe Solero speelt, zijn reputatie is buitenproportioneel geworden inmiddels (ook getuige zijn ego) dus daar naar kijken lijkt me niet echt nodig .

Edit: hij speelt al jaren, dus ik denk dat iedereen wel ervaring met 'm heeft. Volgens mij is repelsteel de enige die voor 't eerst speelt, en die heeft 't vorige spel goed meegelezen.
Oud 20-12-2010, 16:29
Dingaantouwtje
Citaat:
Sorry hoor, maar dat doe je zelf toch ook in deze post?

Ik snap niet zo goed dat je 'm eerst verdacht noemt en nu weer niet en vindt dat anderen 'm aanvallen op foutjes terwijl jij struikelt over een woordje als 'weer'.
Wat ik daarmee bedoelde: Het klopte niet, daar waren we het over eens, maar mij boeit dat niet zoveel, dat dat niet klopt. Kan iedereen gebeuren. Soit. Maar toch krijg ik een vervelend gevoel bij de post, de scheve formulering heeft echter niks te maken met foutjes die beginners maken.

En ik zie het nu alweer helemaal gebeuren dat ik nu keihard word teruggepakt terwijl ik alleen probeer uit te leggen waarom ik in godsnaam op Batave stem, dat vind ik een beetje cheap: Kijk, hij praat, verdacht!
Oud 20-12-2010, 16:29
Batave
Batave is offline
Mijn stem gaat naar Dingaantouwtje, omdat hij zichzelf tegenspreek, en een beetje uit lijfsbehoud, maar ik geloof dat de meeste stemmen voor Repelsteel zijn. Ook vind ik dat hele spelleiderknopidee een beetje raar. Alsof hij zichzelf extra handig wil maken zodat mensen hem minder snel verdenken of wegstemmen.
Oud 20-12-2010, 16:32
Dingaantouwtje
Citaat:
Waarom vinden jullie dat ik voor meer mensen spreek hier? Ik merk op dat er niemand was met een beargumenteerde verdenking.
Wat ik vooral probeer te zeggen, nogmaals, is dat ik een dorpeling deze post niet zie maken. Dat gold ook voor de post van Repelsteel, maar ik stem op jou omdat volgens mij iedereen het erover eens is dat niemand een beginnersfoutje mag maken.
Oud 20-12-2010, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Wat ik daarmee bedoelde: Het klopte niet, daar waren we het over eens, maar mij boeit dat niet zoveel, dat dat niet klopt. Kan iedereen gebeuren. Soit. Maar toch krijg ik een vervelend gevoel bij de post, de scheve formulering heeft echter niks te maken met foutjes die beginners maken.

En ik zie het nu alweer helemaal gebeuren dat ik nu keihard word teruggepakt terwijl ik alleen probeer uit te leggen waarom ik in godsnaam op Batave stem, maar ik vind jullie nu een beetje cheap doen.

Kijk, hij praat, verdacht!
Dit vind ik een beetje een vreemde post eigenlijk. De eerste alinea niet. Met de laatste zin ben ik het ook eens. Maar verder... hm. 'ik vind jullie nu een beetje cheap doen'. Eh? Niet cheaper dan ieder ander die deze ronde met een argumentatie komt, want er is gewoon heel erg weinig materiaal. Batave had een vreemde post, dat ben ik met je eens, maar jij net zo goed. Waarom is het dan cheap om jou aan te vallen? Waarom is 'ik vind DaT verdacht, want...' cheaper dan 'ik stem op Batave, want...'. Dat is het in dit geval niet, want tegen jullie allebei is ongeveer net zo weinig bewijs.
Oud 20-12-2010, 16:33
Dingaantouwtje
Citaat:
Ook vind ik dat hele spelleiderknopidee een beetje raar. Alsof hij zichzelf extra handig wil maken zodat mensen hem minder snel verdenken of wegstemmen.
Oh, ja, laten we sann en BB dan ook gelijk maar wegstemmen, want wat moeten we zonder stemlijstjes? Omg
Oud 20-12-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:
maar ik stem op jou omdat volgens mij iedereen het erover eens is dat niemand een beginnersfoutje mag maken.
typfoutje
Oud 20-12-2010, 16:35
Dingaantouwtje
Citaat:
typfoutje
Nee, ik bedoel dat iedereen op Repel stemt omdat ze dat foutje niet vinden kunnen, dus ik stem op Batave zodat we misschien nog wat aan de stemlijstjes gaan hebben.
Oud 20-12-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik bedoel dat iedereen op Repel stemt omdat ze dat foutje niet vinden kunnen, dus ik stem op Batave zodat we misschien nog wat aan de stemlijstjes gaan hebben.
Dan is toch nog steeds niet iedereen het erover eens dat niemand een beginnersfoutje mag maken?
Oud 20-12-2010, 16:37
Batave
Batave is offline
Citaat:
Oh, ja, laten we sann en BB dan ook gelijk maar wegstemmen, want wat moeten we zonder stemlijstjes? Omg
Stemlijstjes worden elk spel gemaakt en zijn belangrijk in tactisch opzicht.
Oud 20-12-2010, 16:40
Verwijderd
Ik ben het eens met Batave en wijzig mijn stem naar DaT.
Oud 20-12-2010, 16:43
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Er wordt juist enorm gevallen over beginnersfoutjes omdat er geen echt duidelijke aanwijzingen zijn. (die zie ik tenminste niet) gelukkig ben ik niet de enige want ik heb nog niet echt supergoede theorieën gezien. Het is volgens mij geen probleem om hier op te letten want soms kan zo'n beginnersfoutje wel net zijn wat je zoekt. Iemand die een beginnersfoutje maakt hoeft echt niet 'goed' te zijn juist omdat hij een beginner is.

En jongens! Heeft iemand al wat gezien van de verrader? We vergeten die een beetje namelijk. De verrader probeert natuurlijk aan het begin van het spel duidelijk te maken aan de wolven dat hij de verrader is om z'n hachje wat veilig te stellen. Maar daar moeten we wel op letten hoor. Ik zal alle posts nog even doornemen. Het kan zijn dat ik wat over het hoofd zie dus ik wil even de aandacht op de verrader richten.

Zeker niet om de aandacht op andere mensen weg te halen maar voor zover ik weet zijn er nog geen duidelijke aanwijzingen voor een wolvenactie en de kans is groot dat de verrader nu bezig is om zichzelf te laten zien.
Oud 20-12-2010, 16:48
Daboman
Daboman is offline
Ik stem op Dingaantouwtje. Ik vind het een beetje vreemd dat hij valt over de kleine dingetjes. Misschien zag hij het puur als kans om Repelsteeltje verdacht te maken. Voor mij komt het in ieder geval over als verdacht maken om het verdacht maken en dat vind ik doorgaans verdacht gedrag. Ook nu dus.

Hij ligt ook in lijn met de hints, dwz hij stemde (veel) later op twinkebel in hangronde 1 en hij is een relatief ervaren speler, al weet ik niet helemaal zeker hoeveel ervaring hij heeft met Solero als tegenspeler.
Oud 20-12-2010, 16:50
Batave
Batave is offline
Citaat:
Er wordt juist enorm gevallen over beginnersfoutjes omdat er geen echt duidelijke aanwijzingen zijn. (die zie ik tenminste niet) gelukkig ben ik niet de enige want ik heb nog niet echt supergoede theorieën gezien. Het is volgens mij geen probleem om hier op te letten want soms kan zo'n beginnersfoutje wel net zijn wat je zoekt. Iemand die een beginnersfoutje maakt hoeft echt niet 'goed' te zijn juist omdat hij een beginner is.

En jongens! Heeft iemand al wat gezien van de verrader? We vergeten die een beetje namelijk. De verrader probeert natuurlijk aan het begin van het spel duidelijk te maken aan de wolven dat hij de verrader is om z'n hachje wat veilig te stellen. Maar daar moeten we wel op letten hoor. Ik zal alle posts nog even doornemen. Het kan zijn dat ik wat over het hoofd zie dus ik wil even de aandacht op de verrader richten.

Zeker niet om de aandacht op andere mensen weg te halen maar voor zover ik weet zijn er nog geen duidelijke aanwijzingen voor een wolvenactie en de kans is groot dat de verrader nu bezig is om zichzelf te laten zien.
Ik heb het even nagekeken en in kader van de stemlijstjes moeten we wel rekening houden dat de verrader ook mag stemmen.
Oud 20-12-2010, 16:55
Dingaantouwtje
Oh, jeetje, dit spel is geloof ik nu al gewonnen door de wolven Iedereen schaapt echt veel te makkelijk mee.
Oud 20-12-2010, 16:57
Dingaantouwtje
Citaat:
Stemlijstjes worden elk spel gemaakt en zijn belangrijk in tactisch opzicht.
Spelleiderknopjes maak ik ook elk spel en ik vind ze niet zozeer tactisch, maar wel zeer makkelijk.

Hier ook weer eentje:
Oud 20-12-2010, 16:58
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Oh, jeetje, dit spel is geloof ik nu al gewonnen door de wolven Iedereen schaapt echt veel te makkelijk mee.
Wie bedoel jij hier met 'iedereen'?
Oud 20-12-2010, 16:58
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik heb het even nagekeken en in kader van de stemlijstjes moeten we wel rekening houden dat de verrader ook mag stemmen.
Dat zal bij het eerste stemlijstje niks opleveren maar het is wel eens handig om dat in je achterhoofd te houden bij dit stemlijstje. Hopelijk kunnen we hier wat informatie uit halen.
Oud 20-12-2010, 17:00
Dingaantouwtje
Citaat:
Wie bedoel jij hier met 'iedereen'?
De mensen die op mij stemmen zijn sowieso nu al aan het afrekenen op goed gedrag, dus als dit het hele spel gebeurd gaan de dorpelingen volgens mij zo ten onder
Oud 20-12-2010, 17:03
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
De mensen die op mij stemmen zijn sowieso nu al aan het afrekenen op goed gedrag, dus als dit het hele spel gebeurd gaan de dorpelingen volgens mij zo ten onder
Wat is dit nou voor rare post? Je stijgt nu wel een beetje op m'n verdachtenlijste (waar dus nu twee mensen staan haha).
Alsof je de hoop opgeeft en iedereen een beetje de schuld geeft. Nee, je wordt geoordeeld naar wat je in dit topic zegt en als dat raar overkomt is het jouw schuld. En natuurlijk schapen mensen mee als iemand anders de argumenten al heeft genoemd, zeker als het moeilijk te zien is zullen veel mensen zich sneller vinden in zulke argumenten.

Het zegt nog niks over de rest van het spel want er valt zeker veel informatie te halen uit de komende stemlijst.

Deze post van je geeft me een raar gevoel, ik kan het niet helemaal goed formuleren maar ik zal het onthouden.
Oud 20-12-2010, 17:08
Dingaantouwtje
Ik speel lang genoeg weerwolfspelen om te weten dat ik er nu sowieso binnen 2 rondes uit lig. Dat terzijde, ik leg uit dat ik Batave en Repelsteel verdacht vind, vervolgens word ik aangevallen op delen van mijn verdenkingen die ik nog een beetje probeer te verdedigen, maar vervolgens word ik alleen maar meer verdacht. En als ik gewoon niks had gezegd, dan was ik verdacht omdat ik niet inging op de 'weerleggingen' van anderen. Oftewel: Iedereen die met een beetje theorie komt die verdergaat dan: Ik weet het niet zeker maar volgens mij vind ik dit een beetje verdacht maar het is nog vroeg in het spel dus haha ik vind het niet maarja ik stem wel op die want ik moet toch iets! is meteen verdacht en wordt aangevallen op elke post. Jammer.
Oud 20-12-2010, 17:10
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik speel lang genoeg weerwolfspelen om te weten dat ik er nu sowieso binnen 2 rondes uit lig. Dat terzijde, ik leg uit dat ik Batave en Repelsteel verdacht vind, vervolgens word ik aangevallen op delen van mijn verdenkingen die ik nog een beetje probeer te verdedigen, maar vervolgens word ik alleen maar meer verdacht. En als ik gewoon niks had gezegd, dan was ik verdacht omdat ik niet inging op de 'weerleggingen' van anderen. Oftewel: Iedereen die met een beetje theorie komt die verdergaat dan: Ik weet het niet zeker maar volgens mij vind ik dit een beetje verdacht maar het is nog vroeg in het spel dus haha ik vind het niet maarja ik stem wel op die want ik moet toch iets! is meteen verdacht en wordt aangevallen op elke post. Jammer.
Ik stem alleen maar op je omdat je jezelf tegenspreekt. Overigens vind ik
Citaat:
Ook een aparte post.
Oud 20-12-2010, 17:12
Verwijderd
wat een posts allemaal
Citaat:
stemmen jullie nou op mij omdat ik het woordje 'weer' typte? ik had net zo goed, 'shite, jammer dat er geen badguy uit is ' kunnen typen, net zo n00b.

Citaat:
probeer jij je hiermee uit de verdenkingenkring te praten?
je hebt meer vreemde posts, zoals etmakas hier al zegt:

Citaat:
*knip*
.. hij (DingaanTouwtje) spreekt zichzelf wel een beetje tegen, eerst Repelsteel zo aanvallen op een woordje en daarna zeggen dat men dat niet moet doen. Niet dat ik hem nu direct als verdacht zie. Maar een beetje vreemd is dat wel. Toch: veel meer hebben we nu niet.
mijn stem gaat naar jouw, dingaantouwtje.
Oud 20-12-2010, 17:12
Dingaantouwtje
Citaat:
Ik stem alleen maar op je omdat je jezelf tegenspreekt. .
Ik snap dat je dit doet, dat zou ik ook doen, ware het niet dat ik al uitgelegd heb dat ik mezelf helemaal niet tegenspreek.
Oud 20-12-2010, 17:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik twijfel tussen DaT en batave. Heeft iemand een up to date stemlijst?
Oud 20-12-2010, 17:17
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik snap dat je dit doet, dat zou ik ook doen, ware het niet dat ik al uitgelegd heb dat ik mezelf helemaal niet tegenspreek.
Dat heb ik al gelezen, maar ik vind nog steeds dat je jezelf tegenspreekt. En zeker nu je al die aparte posts maakt vind ik je nog verdachter.
Oud 20-12-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Geen probleem dat Soija niet meeging. Bij een 'normale' eerste ronde gaan wolven over het algemeen juist stemmen op mensen waar niemand anders op stemt omdat de stemlijstjes daardoor in de war kunnen komen. Hierbij zal dat juist opvallen als je op iemand anders stemt omdat het overduidelijk was dat Twinkebel eruit ging.
Soija is volgens mij slim genoeg om dit te weten.
Maar goed, het is niet een erg duidelijke aanwijzing.
Dat zeg ik toch ook nergens?
Ik bedoelde, juist omdat het Soija is, dat het waarschijnlijk niets te betekenen heeft. want Soija is graag dwars en schaapt niet graag

Anyway, pff, ik heb de hele dag gewerkt en heb weinig tijd en heb geen flauw idee. Dat wordt even het topic doorscannen denk ik
Oud 20-12-2010, 17:35
Verwijderd
Konjo, zoveel teksts, Ik stem Sakamte of Batave.
Oud 20-12-2010, 17:38
Bright Blue
Bright Blue is offline
Stemlijstje Hangronde 2

Onait Sirch.
1.Geel (nog niet zeker)

Repelsteel
2. Eye of Sauron
5. Bright Blue
7. Mr.Mark
12. Daboman
13. Absinthe

Batave
3. Dingaantouwtje
4. Etmakas

Little Phoebe
6. Sann

Dingaantouwtje
8. Batave
9. Etmakas
10. Daboman
11. Repelsteel
14. Little Phoebe

Nog niet gestemd
Rode Panda
Wammus
Onait Sirch

Hangronde #1

Laatst gewijzigd op 20-12-2010 om 18:08.
Oud 20-12-2010, 17:39
Daboman
Daboman is offline
Hmm, ik ga nu even heel veel risico nemen en switchen naar iemand om te voorkomen dat DAT eruit vliegt. Want hier klopt iets niet helemaal. Facepalm!

Dat is dus Repelsteeltje, dan stem ik daarop.
Oud 20-12-2010, 17:43
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik snap niet waarom iedereen ineens op Dingaantouwtje stemt?

Citaat:
Ik ben het hier mee eens. Maar het jammere aan dit spel is dat degene die zich op de voorgrond plaatst zich enorm verdacht maakt. Zelfs als je iets goeds post.
Oud 20-12-2010, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Konjo, zoveel teksts, Ik stem Sakamte of Batave.
Wederom: een beetje uitleg zou gewenst zijn.
Oud 20-12-2010, 17:49
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Dat zeg ik toch ook nergens?
Ik bedoelde, juist omdat het Soija is, dat het waarschijnlijk niets te betekenen heeft. want Soija is graag dwars en schaapt niet graag

Anyway, pff, ik heb de hele dag gewerkt en heb weinig tijd en heb geen flauw idee. Dat wordt even het topic doorscannen denk ik
Misschien leek het alsof je dat wel zei maar dat bedoelde ik niet. Eigenlijk was het meer een opmerking na jouw post die gericht was aan iedereen.
Oud 20-12-2010, 17:59
Verwijderd
Ik denk dat ik mee ga voor Repelsteel, omdat ik weinig heb waarop ik me kan baseren en ik zijn reactie na Twinkebels dood een beetje gek vond.
Oud 20-12-2010, 18:03
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
wat een posts allemaal

stemmen jullie nou op mij omdat ik het woordje 'weer' typte? ik had net zo goed, 'shite, jammer dat er geen badguy uit is ' kunnen typen, net zo n00b.
Het gaat mij niet om het woord 'weer' maar juist om dat overduidelijk gedoe van 'oh wat jammer nou'. Dat had voor mij een nogal sarcastische lading. Ook heb ik al uitgelegd waarom ik dat vond en dat moet je natuurlijk wel lezen.

Kijk maar eens naar die lange post van me, daar staat het wel tussen.
Oud 20-12-2010, 18:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik stem DaT. Vanwege het tegenspreken van zijn eigen beschuldiging.
Oud 20-12-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Prima, maar wil je ook even uitleggen waarom?
Neuh, pas als ik op je stem.

Citaat:
Het was eigenlijk voor de hand liggend dat Solero er uit zou gaan, omdat de wolven hem als bedreiging zouden zien (heck, als hij er niet uit was gegaan zou ik bijna denken dat hij een wolf zou zijn lol). Het was niet heel voor de hand liggend dat hij ook geliefde zou zijn, omdat de cupido natuurlijk wil dat de geliefden een zo groot mogelijke kans maken om te winnen, dan heeft hijzelf immers ook gewonnen. Iemand kiezen die vrijwel zeker wordt opgegeten is dan natuurlijk niet zo snugger. Ik denk dan ook dat Twinkebel dit enkel en alleen uit rancune richting Solero heeft gedaan, omdat de geliefden over het algemeen een functie is die de meeste mensen niet leuk vinden om te hebben. en inderdaad, die evilsmilie die hij na zijn dood maakte bevestigd dit eigenlijk voor mij.
In ieder geval komt Twinkebels rancune ons in dit geval goed uit, want zowel Solero als VeGs zijn spelers die je niet tegen je wilt hebben.
Wolf verdachten heb ik nog niet echt. Ik vind Repelsteel een beetje vreemd in zijn posts, vooral die reactie na Twinkebels dood. Ik denk dat ik vanavond voor Repelsteel ga, gewoon omdat hij de enige is die er op dit moment negatief uitspringt (al is het maar een klein beetje).
Vind ik een verdachte post.

Citaat:
Volgens mij heb ik niet zo erg veel toe te voegen aan wat iedereen al gezegd heeft. Alleen dat ik het eens ben met Dingaantouwtje dat ik ook niet zo'n fijn gevoel heb bij Batave. En bij Repelsteel ook niet. Inderdaad wat DaT zegt: weer? Hij is de eerste gedecimeerde dorpeling. Of hij moet dat beginverhaal wel erg letterlijk nemen:

En Batave: ook als Solero niet besloten had op twinkebel te stemmen, had ik op hem gestemd. Hij was vorig spel niet alleen stil, maar vooral strontirritant .

Ik vraag me vooral af waarom Soija niet op twinkebel stemde. Hij had gewoon kunnen schapen en was dan niemand opgevallen. Niet dat dat hem meteen een wolf maakt, maar toch. Apart.

Dus op wie ik nou stem? Ik weet het niet zo goed. Repelsteels post lijkt me onhandig, maar ik betwijfel nogal of hij een wolf is. Maar vanmiddag/vanavond heb ik geen tijd om te stemmen, dus ik zal nu moeten beslissen. En dan wordt het toch Batave.
Vind ik een verdachte post (nog voordat ik mn naam erin tegenkwam).

Citaat:
Ik vind dat je jezelf nu een beetje tegenspreekt met deze post:
Hm, opmerkelijk.

Citaat:
Overigens is Soija een van de meest wispelturige spelers die ik ooit heb meegemaakt, dus ik zou dat niet beschouwen als iets verdachts.
Ik ben niks niet wispelturig. De enige niet-wispelturige ben ik.
Oud 20-12-2010, 18:07
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik stem DaT. Vanwege het tegenspreken van zijn eigen beschuldiging.
Dat vind ik heel dom, ivm gelijkspel. Verdacht dit.
Oud 20-12-2010, 18:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat vind ik heel dom, ivm gelijkspel. Verdacht dit.
Ik geloof niet dat alle stemmen geldig zijn, vandaar.
Oud 20-12-2010, 18:11
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik geloof niet dat alle stemmen geldig zijn, vandaar.
Stemmen onder wie? Onder Repelsteel? Dat zou jou alleen maar verdachter maken, aangezien daar meer staan dus de kans alleen maar groter maakt op gelijkspel.
Oud 20-12-2010, 18:11
Verwijderd
Ik vind Bright Blues verdedigingen van DaT ook wel opvallend. Gelijkspel is niet optimaal, vind ik, in het begin van het spel, zeker als er meerderen verdeeld zijn, maar ik snap LP's stem best wel. En het is nu al de tweede keer dat Bright Blue iemand van DaT af wil houden.
Oud 20-12-2010, 18:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik geef hem nu door, moet boodschappen doen en wee niet hoelang dat duurt.
Daboman
Daboman is offline
@Mr soija: hmm je hebt een punt over etmakas, die post straalt inderdaad iets verdachts uit en inderdaad al voordat ze jouw naam noemt.
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik vind Bright Blues verdedigingen van DaT ook wel opvallend. Gelijkspel is niet optimaal, vind ik, in het begin van het spel, zeker als er meerderen verdeeld zijn, maar ik snap LP's stem best wel. En het is nu al de tweede keer dat Bright Blue iemand van DaT af wil houden.
Dat merkte ik ook al, het lijkt me verstandig om BB en DaT nog eens wat meer in de gaten te houden.

Het is niet voldoende voor mij om mijn stem te wijzigen maar ik zal er op blijven letten.
Oud 20-12-2010, 18:14
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
En dit is precies wat ik bedoelde! Ik neem het niet voor DaT op, maar voor wat hij zegt. Zodra er iemand ook maar een beetje opvalt gaat iedereen er meteen op zitten. En natuurlijk is dat logisch in het weerwolf spel, maar we hebben hier een veel duidelijke aanwijzing van Repelsteel!

Regels voor berichten