Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
Een wolf zal natuurlijk met de menigte meegaan wat later, daardoor valt het echt niet op als er een rare uitslag komt. Het lijkt ook juist verdacht als je bij zo'n stemronde juist gaat voor het minst voor de hand liggend. Citaat:
Deze reactie vind ik dus ook wat te overdreven, het lijkt wel alsof je geen theoriën hebt en daardoor maar wat van deze reacties gaat spuien. Zo lijkt het alsof je wel posts hebt maar je eigenlijk ook niet weet wat je nou wil. Mijn stem gaat naar jou Citaat:
Soija is volgens mij slim genoeg om dit te weten. Maar goed, het is niet een erg duidelijke aanwijzing. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit is wat Sann ook al zei en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens Verder was het eigenlijk wel te verwachten dat Twinkebel Solero geliefde zou maken. Zoals in het vorige spel ook wel duidelijk naar voren kwam kiest iemand de geliefde om 1 van de volgende 3 redenen: 1. Het is een vriend en daardoor extra leuk om diegene een functie te geven 2. Het is een vijand en daardoor extra grappig om diegene geliefde te maken omdat de kans extra groot is dat diegene eruit gaat. 3. Het is een goed persoon en daardoor interessant om te kijken hoe ver hij/zij gaat komen. Het lijkt mij wel duidelijk waarom Twinkebel Solero juist koos. VeGs was denk ik meer om reden 3 maar het ging vooral om Solero. Daardoor was het voor de wolven ook niet echt moeilijk om Solero eruit te halen. Het lijkt me sowieso eens verstandig om te kijken naar wie het vorige spel volgde want diegenen weten wel hoe Solero een beetje omgaat met wolven. Maar toch zijn dat wel veel mensen dus het zegt ook weer niet heel erg veel. Zo, dit was mijn post weer een beetje. Mijn stem gaat dus naar Repelsteel.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap niet zo goed dat je 'm eerst verdacht noemt en nu weer niet en vindt dat anderen 'm aanvallen op foutjes terwijl jij struikelt over een woordje als 'weer'. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Mr. Mark ik denk dat iedereen weet hoe Solero speelt, zijn reputatie is buitenproportioneel geworden inmiddels (ook getuige zijn ego) dus daar naar kijken lijkt me niet echt nodig
![]() Edit: hij speelt al jaren, dus ik denk dat iedereen wel ervaring met 'm heeft. Volgens mij is repelsteel de enige die voor 't eerst speelt, en die heeft 't vorige spel goed meegelezen. |
![]() |
||
Citaat:
En ik zie het nu alweer helemaal gebeuren dat ik nu keihard word teruggepakt terwijl ik alleen probeer uit te leggen waarom ik in godsnaam op Batave stem, dat vind ik een beetje cheap: Kijk, hij praat, verdacht!
|
Mijn stem gaat naar Dingaantouwtje, omdat hij zichzelf tegenspreek, en een beetje uit lijfsbehoud, maar ik geloof dat de meeste stemmen voor Repelsteel zijn. Ook vind ik dat hele spelleiderknopidee een beetje raar. Alsof hij zichzelf extra handig wil maken zodat mensen hem minder snel verdenken of wegstemmen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Er wordt juist enorm gevallen over beginnersfoutjes omdat er geen echt duidelijke aanwijzingen zijn. (die zie ik tenminste niet) gelukkig ben ik niet de enige want ik heb nog niet echt supergoede theorieën gezien. Het is volgens mij geen probleem om hier op te letten want soms kan zo'n beginnersfoutje wel net zijn wat je zoekt. Iemand die een beginnersfoutje maakt hoeft echt niet 'goed' te zijn juist omdat hij een beginner is.
En jongens! Heeft iemand al wat gezien van de verrader? We vergeten die een beetje namelijk. De verrader probeert natuurlijk aan het begin van het spel duidelijk te maken aan de wolven dat hij de verrader is om z'n hachje wat veilig te stellen. Maar daar moeten we wel op letten hoor. Ik zal alle posts nog even doornemen. Het kan zijn dat ik wat over het hoofd zie dus ik wil even de aandacht op de verrader richten. Zeker niet om de aandacht op andere mensen weg te halen maar voor zover ik weet zijn er nog geen duidelijke aanwijzingen voor een wolvenactie en de kans is groot dat de verrader nu bezig is om zichzelf te laten zien.
|
Ik stem op Dingaantouwtje. Ik vind het een beetje vreemd dat hij valt over de kleine dingetjes. Misschien zag hij het puur als kans om Repelsteeltje verdacht te maken. Voor mij komt het in ieder geval over als verdacht maken om het verdacht maken en dat vind ik doorgaans verdacht gedrag. Ook nu dus.
Hij ligt ook in lijn met de hints, dwz hij stemde (veel) later op twinkebel in hangronde 1 en hij is een relatief ervaren speler, al weet ik niet helemaal zeker hoeveel ervaring hij heeft met Solero als tegenspeler.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Alsof je de hoop opgeeft en iedereen een beetje de schuld geeft. Nee, je wordt geoordeeld naar wat je in dit topic zegt en als dat raar overkomt is het jouw schuld. En natuurlijk schapen mensen mee als iemand anders de argumenten al heeft genoemd, zeker als het moeilijk te zien is zullen veel mensen zich sneller vinden in zulke argumenten. Het zegt nog niks over de rest van het spel want er valt zeker veel informatie te halen uit de komende stemlijst. Deze post van je geeft me een raar gevoel, ik kan het niet helemaal goed formuleren maar ik zal het onthouden.
|
Ik speel lang genoeg weerwolfspelen om te weten dat ik er nu sowieso binnen 2 rondes uit lig. Dat terzijde, ik leg uit dat ik Batave en Repelsteel verdacht vind, vervolgens word ik aangevallen op delen van mijn verdenkingen die ik nog een beetje probeer te verdedigen, maar vervolgens word ik alleen maar meer verdacht. En als ik gewoon niks had gezegd, dan was ik verdacht omdat ik niet inging op de 'weerleggingen' van anderen. Oftewel: Iedereen die met een beetje theorie komt die verdergaat dan: Ik weet het niet zeker maar volgens mij vind ik dit een beetje verdacht maar het is nog vroeg in het spel dus haha ik vind het niet maarja ik stem wel op die want ik moet toch iets! is meteen verdacht en wordt aangevallen op elke post. Jammer.
|||
Citaat:
Citaat:
||||
Verwijderd
|
wat een posts allemaal
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
je hebt meer vreemde posts, zoals etmakas hier al zegt: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedoelde, juist omdat het Soija is, dat het waarschijnlijk niets te betekenen heeft. want Soija is graag dwars en schaapt niet graag ![]() Anyway, pff, ik heb de hele dag gewerkt en heb weinig tijd en heb geen flauw idee. Dat wordt even het topic doorscannen denk ik ![]() |
![]() |
|
![]() |
Stemlijstje Hangronde 2
Onait Sirch. 1.Geel (nog niet zeker) Repelsteel 2. Eye of Sauron 5. Bright Blue 7. Mr.Mark 12. Daboman 13. Absinthe Batave 3. Dingaantouwtje Little Phoebe 6. Sann Dingaantouwtje 8. Batave 9. Etmakas 11. Repelsteel 14. Little Phoebe Nog niet gestemd Rode Panda Wammus Onait Sirch Hangronde #1
Laatst gewijzigd op 20-12-2010 om 18:08. |
![]() |
||
![]() |
Ik snap niet waarom iedereen ineens op Dingaantouwtje stemt?
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Kijk maar eens naar die lange post van me, daar staat het wel tussen.
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind Bright Blues verdedigingen van DaT ook wel opvallend. Gelijkspel is niet optimaal, vind ik, in het begin van het spel, zeker als er meerderen verdeeld zijn, maar ik snap LP's stem best wel. En het is nu al de tweede keer dat Bright Blue iemand van DaT af wil houden.
|
![]() |
||
Citaat:
Het is niet voldoende voor mij om mijn stem te wijzigen maar ik zal er op blijven letten.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #81 nr. 2 Mr.Mark | 363 | 03-01-2011 18:58 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |