Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2010, 20:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
Eddy Kaas. Kaas Zoëy. Goudse Kerel. Gele Man. Eetbaar Kaal. Gaten JPG. Eén van die, denk ik.
Kazet.
Oud 07-12-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Mensen met internetkennis naamzoek: Ik moet om me te registreren op een site invullen of mijn e-mailadres HTML of Text is, enig idee welk van die twee gmail is?
Neem "text".
Oud 07-12-2010, 20:58
Verwijderd
Kazet? Nee, dat lijkt me niet. Zuivelman! Hartig Colbert!
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dan nog, Ewan McGregor heeft toch hopelijk wel genoeg geld, waarom meewerken aan een film die de rest van zijn carrière een zwarte, stinkende schandvlek op zijn c.v. is?
Je weet toch niet altijd hoe kut een film is als je eraan begint.
Verwijderd
Citaat:
Dan nog, Ewan McGregor heeft toch hopelijk wel genoeg geld, waarom meewerken aan een film die de rest van zijn carrière een zwarte, stinkende schandvlek op zijn c.v. is?
Ja, sommige gave mensen maken helaas extra grote fouten
Maar ik blijf hem gaaf vinden
Uice
Uice is offline
Citaat:
Kazet? Nee, dat lijkt me niet. Zuivelman! Hartig Colbert!
Kaas-Ed!
Oud 07-12-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Je weet toch niet altijd hoe kut een film is als je eraan begint.
Ik weet niet precies hoe dat werkt, weten ze niet wie de regisseur is voor ze "ja" zeggen? Of wat het script is?
Verwijderd
Citaat:
Mensen met internetkennis naamzoek: Ik moet om me te registreren op een site invullen of mijn e-mailadres HTML of Text is, enig idee welk van die twee gmail is?
Volgens mij kan het bij gmail allebei. HTML is flink uitgebreider o.a. qua opmaakmogelijkheden.
Uice
Uice is offline
Dit is de beste van alle covers van Tainted Love.

Oud 07-12-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Neem "text".
Dank.
Oud 07-12-2010, 21:00
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik weet niet precies hoe dat werkt, weten ze niet wie de regisseur is voor ze "ja" zeggen? Of wat het script is?
Ik weet niet wat de film precies kut maakt, want ik heb hem niet gezien, maar die dingen kunnen allemaal veranderen nadat je een contract hebt getekend. Zeker een script is vaak nog tijdens het filmen aan verandering onderhevig.
Oud 07-12-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij kan het bij gmail allebei. HTML is flink uitgebreider o.a. qua opmaakmogelijkheden.
Oh. Hum ik had bij de eerste keer proberen HTML aangeklikt, maar ik kreeg maar geen bevestigingse-mail dus ik dacht dat het misschien daar aan lag.
Sherlock
Sherlock is offline
Ik ben nogal besproken zo te zien
Verwijderd
Citaat:
Dit is de beste van alle covers van Tainted Love.

[filmpje]
Ze hebben ook een briljante cover van de themesong van Are You Being Served.

Verwijderd
He Kazet, als je het aanbod kreeg om in een slechte film te spelen voor een salaris van twee miljoen, 1) zou je dat doen en 2) zou dat jou minder gaaf maken?

Niet dat ik The Island probeer te verdedigen, die lijkt me inderdaad behoorlijk slecht.
Oud 07-12-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Kaas-Ed!
Keddy! Kaddy! Koëy! Melkproduct Roze Schedel! Kaas Zonnebril-met-sticker!
Verwijderd
Zo, nu heb ik het wel weer gehad met die grap.
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat de film precies kut maakt, want ik heb hem niet gezien, maar die dingen kunnen allemaal veranderen nadat je een contract hebt getekend. Zeker een script is vaak nog tijdens het filmen aan verandering onderhevig.
Oké, dan geef ik Ewan McGregor het voordeel van de twijfel, hoewel ik geen goede films ken waar hij in speelt.

De film gaat ongeveer als volgt: in het eerste kwartier wordt het hele (extreem voorspelbare) verhaal, inclusief einde, uitgelegd. Vervolgens komt er twee uur aan ongerelateerde en clichématige actiescènes (meisje dat boven een afgrond hangt aan één arm vastgehouden door mannelijke hoofdpersoon - check, belachelijk vaak missende bad guys - check, etc.).
Oud 07-12-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
He Kazet, als je het aanbod kreeg om in een slechte film te spelen voor een salaris van twee miljoen, 1) zou je dat doen en 2) zou dat jou minder gaaf maken?

Niet dat ik The Island probeer te verdedigen, die lijkt me inderdaad behoorlijk slecht.
Nou ja, als ik al de Nobelprijs gewonnen zou hebben en de Creation Science Association Against Darwinism zou me twee miljoen geven om ze te steunen zou ik het waarschijnlijk niet doen.
Oud 07-12-2010, 21:07
Verwijderd
Zeg schatjes, waarom heb ik nog geen 30 pm's met aanvullingen in m'n inbox?
Oud 07-12-2010, 21:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pippeloen naamzoek. Ga eens op marktplaats bij salontafels kijken, en zoek op "beer". Die groene grote hadden wij ook en die heeft een piemel! En die van ons ook!
Oud 07-12-2010, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, als ik al de Nobelprijs gewonnen zou hebben en de Creation Science Association Against Darwinism zou me twee miljoen geven om ze te steunen zou ik het waarschijnlijk niet doen.
Waarom niet? En dat noemt zich dan een Zeeuw!
Oud 07-12-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet? En dat noemt zich dan een Zeeuw!
Vooral omdat ik geld (verdienen) niet zo belangrijk vind. En dan tellen principes zwaarder.
Oud 07-12-2010, 21:10
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Zeg schatjes, waarom heb ik nog geen 30 pm's met aanvullingen in m'n inbox?
Secret stuff enzo

En plz doe groter formaat?
Oud 07-12-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Vooral omdat ik geld (verdienen) niet zo belangrijk vind. En dan tellen principes zwaarder.
Maar je salaris komt niet van de Creation Science Association Against Darwinism, maar van de filmproducenten. En met twee miljoen kun je je eigen wetenschappelijke onderzoeken financieren en allemaal dingen doen die moreel gezien een veel grotere impact hebben dan één slechte film.
Oud 07-12-2010, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Maar je salaris komt niet van de Creation Science Association Against Darwinism, maar van de filmproducenten. En met twee miljoen kun je je eigen wetenschappelijke onderzoeken financieren en allemaal dingen doen die moreel gezien een veel grotere impact hebben dan één slechte film.
Ewan McGregor kan toch sowieso wel aan zo'n beetje iedere film meewerken? Daar heeft hij die twee miljoen niet voor nodig.
Oud 07-12-2010, 21:22
Verwijderd
Zo makkelijk werkt dat natuurlijk niet
Oud 07-12-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ewan McGregor kan toch sowieso wel aan zo'n beetje iedere film meewerken? Daar heeft hij die twee miljoen niet voor nodig.
Ik heb het niet over Ewan McGregor, ik heb het over jou.
Oud 07-12-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het niet over Ewan McGregor, ik heb het over jou.
In de wetenschap kom je niet aan geld via persoonlijke giften maar via fondsen enzo.
Oud 07-12-2010, 21:32
Verwijderd
Citaat:
In de wetenschap kom je niet aan geld via persoonlijke giften maar via fondsen enzo.
Ja, dat weet ik, maar als je als wetenschapper twee miljoen hebt en je wil dat graag in je onderzoek stoppen, dan mag dat toch gewoon?
Oud 07-12-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat weet ik, maar als je als wetenschapper twee miljoen hebt en je wil dat graag in je onderzoek stoppen, dan mag dat toch gewoon?
Ja hoor. Maar het belemmert wel het werven van nieuwe fondsen en het samenwerken met anderen als je je associeert met creationisten.

Net zoals Ewan McGregor minder serieus wordt genomen door het spelen in films als The Island.
Oud 07-12-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Jongens, hij is dus niet COMPLEET. Roddels mogen per pm, of per hier, dan zet ik ze er later bij.

Oh en ik weet dat er bij deadlock meer 'horen' maar dat zijn (voor zover ik weet) geen dk'ers dus gaan ze er niet op.
Dat boeit me echt niets hoor
Oud 07-12-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Alleen deadlock heeft toch veel meer forumsters gehad?
Het zijn v/m-leden nu.
Verwijderd
Citaat:
Dat boeit me echt niets hoor
Het gaat ook niet om jou schatje, het gaat om al het werk dat dat mij kost
Verwijderd
Citaat:
die censuur heb ik er doorheen gedrukt. die lijntjes van deadlock naar zo'n beetje iedereen in het schema zijn te chaotisch
Dank je liefje <3
Verwijderd
Citaat:
Het gaat ook niet om jou schatje, het gaat om al het werk dat dat mij kost
Ja hallo je sogt of je sogt niet.
Oud 07-12-2010, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Ja hallo je sogt of je sogt niet.
Ja eh vanmiddag wel, nu niet meer! En ik weet er maar ehm 4 van jou? Dus dan is ie nog niet compleet. Denk ik.

En het is een DK zoenschema, geen onzin zoenschema, want die hebben jullie al!
Oud 07-12-2010, 21:51
Verwijderd
Ik kan Sann haar sog wel waarderen.

Spoiler
Oud 07-12-2010, 21:51
Verwijderd
Oh, doe mij die onzin zoenschema ook eens.
Oud 07-12-2010, 21:52
Sherlock
Sherlock is offline
Ooh het gaat weer over het zoenschema! de vorige keer was ik op werk dus ik wil ook in de hype
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Oh, doe mij die onzin zoenschema ook eens.
En dit!
Verwijderd
Ja die heb ik niet, of niet up to date iig. En bartje.nl wil 'm niet meer posten
Verwijderd
Citaat:
Ooh het gaat weer over het zoenschema! de vorige keer was ik op werk dus ik wil ook in de hype
Jezus jasper, wat ben jij een kleine slettebak, getverdemme!
Oud 07-12-2010, 21:55
Verwijderd
Jongens, er werd hier een tijdje geleden een link gepost door egon of paranoide of n00dles (ik heb eigenlijk geen flauw idee) over mensen die foto's nadoen van toen ze klein waren, terwijl ze nu groot zijn. Weet iemand welke site ik bedoel en wat de link is?
Verwijderd
Citaat:
Ja die heb ik niet, of niet up to date iig. En bartje.nl wil 'm niet meer posten
Ach, eentje die wat minder up-to-date is vind ik ook prima hoor
Verwijderd
Citaat:
Ach, eentje die wat minder up-to-date is vind ik ook prima hoor
3 jaar oud is ie
Verwijderd
En nee sann, ik weet niet welke site je bedoelt, helaas.
Oud 07-12-2010, 21:56
Verwijderd
Citaat:
3 jaar oud is ie
Oh
Oud 07-12-2010, 21:57
Verwijderd
Ik heb 'm al http://www.zefrank.com/youngmenowme/

Er is vast iemand die 'm meer up to date heeft
Oud 07-12-2010, 21:58
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Jezus jasper, wat ben jij een kleine slettebak, getverdemme!
4de van de lijst maar

Regels voor berichten