Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die is wel indrukwekkend in het echt
![]() Alleen lame dat het daar zo'n drukte is, en dat iedereen nauwelijks aandacht heeft voor de dingen die er zijn. Beetje een blik op werpen 'om het gezien te hebben' en dan weer gauw verder gaan :') Alsof je dan kunt zien hoe gaaf het is. En als je wél uitgebreid wil kijken naar iets dan sta je dus meteen in de weg. Lutsers. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hier ook een single. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan kunnen ze dat ene grote kunstwerk weer wegvinken in hun "ik heb heus wel interresse in kunst, en verstand want ik heb het met eigen ogen gezien!" Jij zegt het precies zoals Gombrich dat doet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En toeristen in musea zijn vreselijk ja. Soms filmen ze alles, terwijl ze er zelf niet eens naar kijken. :'') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Keramiek in de ochtend, presentatie in de ochtend, schilderen in de pauze, en werken in de middag en s'avonds in de werkplaats ![]() Maar dan daarbij stapel ik mezelf het werk ook wel op door de tekst "Liefde in Legoland" op een vel papier van 7 meter te schrijven met een achtergrond, alleen potlood. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu ga ik avondeten maken, want dat heb ik nog steeds niet gedaan, en ik zit nu dankzij de banaan die ik eerder at precíes in de ideale kookfase. Zo van, niet hongerig genoeg om zo te zijn van 'FOK KOKEN IK WIL NNNNNUUUUU ETEN' en wél hongerig genoeg om niet zo te zijn van 'fok koken, ik heb toch geen honger'. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat schilderij is dus gewoon niet te zien door al dat tuig dat ervoor staat. Het is volgens mij erg mooi, maar je kunt er gewoon niet dicht genoeg bij komen om een oordeel te vellen. Ook zo bizar: een paar meter ernaast hangt De Interventie van de Sabinevrouwen, en daar kijkt dan geen hond naar. ![]() Naakte wijven! Epische veldslagen! Baby's! Nee, ik kijk wel naar dat schilderijke van dat lachende wuufke.
|
Verwijderd
|
De Vaticaanse Musea bezoeken is echt een drama. Toen ik in Rome was heb ik verschrikkelijk lang moeten wachten totdat ik eindelijk naar binnen kon. Binnen was er ook echt geen doorkomen aan.
We kregen ook nog ruzie, ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik kreeg ook erge ruzie toen ik een keer in d'Orsay was. Ik wilde graag nog een keer naar een schilderij kijken, en de persoon waarmee ik was werd toen fucking kwaad en ging in mijn arm knijpen.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|