Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
mooie handen ook
zekers, beetje vasthouden aan gotische trekjes maar dat mag ook zekers wel.
Advertentie
Oud 08-12-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
?
Oud 08-12-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Nemo vind ik wel wat hebben, maar dan vanwege de strip, niet vanwege de film. Maar ik zou een kind toch nooit zo noemen, vanwege die M. Ik ben niet zo van de M.
MmmMMmmmBBBbbOOOoooOAAAaaaAAAssssSSSsjjjjjHHhh

Wat is er mis met een M?!!?!?
Verwijderd

Ik heb deze in het echt gezien.
Uice
Uice is offline
Sherlock komt als naam voor bij zowel mannen als vrouwen die in Nederland zijn geboren
Uice
Uice is offline
Citaat:
[afbeelding]

Anders ik wel.
Oud 08-12-2010, 23:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Anus

v
als eerste naam: < 5
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
3 kwam eerder als volgnaam bij vrouwen van buitenlandse geboorte voor
hmm
Verwijderd
Citaat:
?
Zijn jatten zijn te groot, evenals zijn hoofd maar dat laat even benadrukken hoe belangerijk zijn denken en handelingen waren.

Niet echt iets voor de rennaisance om dat zo aan te pakken.
Verwijderd
Die knakker met die slangen, hoe heet hij toch ook alweer. Zo'n naam met teveel klinkers op een rij toch?
Oud 08-12-2010, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Hé geef eens antwoord!
Oud 08-12-2010, 23:41
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

toen kunstenaars aan een wedstrijd meededen om de vermiste arm opnieuw te maken.
Oud 08-12-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Zijn jatten zijn te groot, evenals zijn hoofd maar dat laat even benadrukken hoe belangerijk zijn denken en handelingen waren.

Niet echt iets voor de rennaisance om dat zo aan te pakken.
ah ik dacht dat dat perspectivisch gewoon slim was niet alleen zijn hoofd is te groot, heel zijn bovenlichaam
Verwijderd
Citaat:
Die knakker met die slangen, hoe heet hij toch ook alweer. Zo'n naam met teveel klinkers op een rij toch?
Laocoön (en zijn zonen).
Verwijderd
Goed, ik zeg welterusten.
Welterusten!
Verwijderd
Ik heb zo'n babynamenboekje en daar staat de naam Eiko in. Op het eerste gezicht best normaal, maar hallo, EIKO.
als eerste naam: 78
als volgnaam: 40
Verwijderd
Citaat:
Laocoön en zijn zonen.
Verwijderd
Citaat:
Laocoön (en zijn zonen).
ah yesh
Citaat:
Goed, ik zeg welterusten.
Welterusten!
trrrusten
Oud 08-12-2010, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Ja. Hoezo?
Ik meende al zoiets te hebben gelezen! Hoe en wat en huh? of of :\ ja het was toch niet wat ik had verwacht
Verwijderd
Citaat:
laocoon
Verwijderd
oh spuitelf
Verwijderd
Citaat:
laocoon
Je bent al dubbel te laat! ;x
Oud 08-12-2010, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Je bent al dubbel te laat! ;x
je bent te laat met het zeggen dat ik te laat ben!
Verwijderd
Citaat:
ah ik dacht dat dat perspectivisch gewoon slim was niet alleen zijn hoofd is te groot, heel zijn bovenlichaam
*frons* ja ook nog eens, en toch zei le kunstgeschiedenisjuffreuu dat

EDITTTT
Verwijderd
Citaat:
Ik meende al zoiets te hebben gelezen! Hoe en wat en huh? of of :\ ja het was toch niet wat ik had verwacht
Oh, dat is alweer oud nieuws. Ik wilde je nog bijpraten op msn maar ehm, dat kwam er maar niet van en nu ben ik al /care. Het was ehm, een combinatie van dingen en vooral het idee dat ik wel wat beters te doen heb dan daten met een schemiel.
Verwijderd
Aretha Franklin heeft kanker.
Oud 08-12-2010, 23:45
Verwijderd
Citaat:
dussssss
Oud 08-12-2010, 23:46
Verwijderd
Ja, ik denk ik meld het even!
Oud 08-12-2010, 23:46
Verwijderd
Citaat:
ik hoorde het inderdaad ;d;::;D
Oud 08-12-2010, 23:47
Carn
Carn is offline
wobwobwob, 22 minuten van a naar b; da's niet mis met dit weer.
Verwijderd
Die is wel indrukwekkend in het echt Al die dingen in Vaticaanstad, eigenlijk. (Of nouja, in andere plaatsen zullen Michelangelo en z'n vriendjes wel even indrukwekkend zijn, maar die heb ik niet gezien.)

Alleen lame dat het daar zo'n drukte is, en dat iedereen nauwelijks aandacht heeft voor de dingen die er zijn. Beetje een blik op werpen 'om het gezien te hebben' en dan weer gauw verder gaan :') Alsof je dan kunt zien hoe gaaf het is. En als je wél uitgebreid wil kijken naar iets dan sta je dus meteen in de weg.

Lutsers.
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat is alweer oud nieuws, ik wilde je nog bijpraten op msn maar ehm, dat kwam er maar niet van en nu ben ik al /care. Het was ehm, een combinatie van dingen en vooral het idee dat ik wel wat beters te doen heb dan daten met een schemiel.
Kak dat het dan zo is gelopen. Hoelang het wel niet heeft geduurt.. Ik wilde jou ook nog wel spreken op msn maar ik ben deze dagen sowieso msn-loos, als in de keuze daarin.
Hier ook een single.
Oud 08-12-2010, 23:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar ik dacht toch eerst aan Antonie Kamerling.
Turbo!
Oud 08-12-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Die is wel indrukwekkend in het echt Al die dingen in Vaticaanstad, eigenlijk. (Of nouja, in andere plaatsen zullen Michelangelo en z'n vriendjes wel even indrukwekkend zijn, maar die heb ik niet gezien.)

Alleen lame dat het daar zo'n drukte is, en dat iedereen nauwelijks aandacht heeft voor de dingen die er zijn. Beetje een blik op werpen 'om het gezien te hebben' en dan weer gauw verder gaan :') Alsof je dan kunt zien hoe gaaf het is. En als je wél uitgebreid wil kijken naar iets dan sta je dus meteen in de weg.

Lutsers.

Dan kunnen ze dat ene grote kunstwerk weer wegvinken in hun "ik heb heus wel interresse in kunst, en verstand want ik heb het met eigen ogen gezien!"

Jij zegt het precies zoals Gombrich dat doet.
Verwijderd
Citaat:
Ik vond die Laocoon maar een beetje weggemoffeld in een hoekje eigenlijk!

En toeristen in musea zijn vreselijk ja. Soms filmen ze alles, terwijl ze er zelf niet eens naar kijken. :'')
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat boek ook <33
Oud 08-12-2010, 23:51
Carn
Carn is offline
Bestaat 'Bor' al niet tijdens de middeleeuwen ofzo? Dat vind ik nou juist zo`n typische naam voor die periode.
Oud 08-12-2010, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Kak dat het dan zo is gelopen. Hoelang het wel niet heeft geduurt.. Ik wilde jou ook nog wel spreken op msn maar ik ben deze dagen sowieso msn-loos, als in de keuze daarin.
Hier ook een single.
Oh ja nou het liep vooral niet, dat was een beetje het probleem. En ohh whut, *anti-boks* Maar ehm, dan spreek ik je wel een dezer dagen via pm of later op msn, maar nu ga ik slapen.
Oud 08-12-2010, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Oh ja nou het liep vooral niet, dat was een beetje het probleem. Oh whut, *anti-boks* Maar ehm, dan spreek ik je wel een dezer dagen via pm of later op msn, maar nu ga ik slapen.
yosh, ik ga ook maar eens slapen

Keramiek in de ochtend, presentatie in de ochtend, schilderen in de pauze, en werken in de middag en s'avonds in de werkplaats

het begint een beetje... vermoeiend te worden

Maar dan daarbij stapel ik mezelf het werk ook wel op door de tekst "Liefde in Legoland" op een vel papier van 7 meter te schrijven met een achtergrond, alleen potlood.
Oud 08-12-2010, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Dan kunnen ze dat ene grote kunstwerk weer wegvinken in hun "ik heb heus wel interresse in kunst, en verstand want ik heb het met eigen ogen gezien!"

Nouja, het is ook precies zo. Ik vrees een beetje voor de dag dat ik naar het Louvre ga, want dan moet je langs al dat volk dat er alleen naartoe gaat voor de Mona Lisa. Al is het volgens Uice wel lekker rustig in alle andere delen van het museum, dat is wel prettig.

En nu ga ik avondeten maken, want dat heb ik nog steeds niet gedaan, en ik zit nu dankzij de banaan die ik eerder at precíes in de ideale kookfase. Zo van, niet hongerig genoeg om zo te zijn van 'FOK KOKEN IK WIL NNNNNUUUUU ETEN' en wél hongerig genoeg om niet zo te zijn van 'fok koken, ik heb toch geen honger'.
Oud 08-12-2010, 23:56
Verwijderd
ik heb ook net 't avondeten op <3
Oud 09-12-2010, 00:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nouja, het is ook precies zo. Ik vrees een beetje voor de dag dat ik naar het Louvre ga, want dan moet je langs al dat volk dat er alleen naartoe gaat voor de Mona Lisa.
Zeventig procent ofzo gaat meteen naar de Mona Lisa en dan meteen weer weg.

En dat schilderij is dus gewoon niet te zien door al dat tuig dat ervoor staat. Het is volgens mij erg mooi, maar je kunt er gewoon niet dicht genoeg bij komen om een oordeel te vellen.

Ook zo bizar: een paar meter ernaast hangt De Interventie van de Sabinevrouwen, en daar kijkt dan geen hond naar.

Naakte wijven! Epische veldslagen! Baby's!

Nee, ik kijk wel naar dat schilderijke van dat lachende wuufke.
Oud 09-12-2010, 00:08
Verwijderd
De Vaticaanse Musea bezoeken is echt een drama. Toen ik in Rome was heb ik verschrikkelijk lang moeten wachten totdat ik eindelijk naar binnen kon. Binnen was er ook echt geen doorkomen aan.

We kregen ook nog ruzie, . Het had geregend en de bomen, die langs de wachtrij stonden, hingen vol met druppels. Eén goede trap tegen de boom en je had een stortregen, . Maar ik maakte mij daar natuurlijk niet schuldig aan. Ik was te druk bezig met blikken van 1,5 liter VIKING BIER. Barbaar die ik ben.
Oud 09-12-2010, 00:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
[afbeelding]

Naakte wijven! Epische veldslagen! Baby's!

Nee, ik kijk wel naar dat schilderijke van dat lachende wuufke.
wat een flauwekul!
Oud 09-12-2010, 00:12
Uice
Uice is offline
Ik kreeg ook erge ruzie toen ik een keer in d'Orsay was. Ik wilde graag nog een keer naar een schilderij kijken, en de persoon waarmee ik was werd toen fucking kwaad en ging in mijn arm knijpen.
Oud 09-12-2010, 00:14
Verwijderd
Waarom vind ik ineens een zekere file in mijn inbox, sann?

OT:

Terug van bieren, we zijn niet eens de stad in geweest In plaats daarvan zijn we op de bank wezen hangen met bier en wijn en hebben we slechte youtubefilmpjes gekeken
Oud 09-12-2010, 00:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Al is het volgens Uice wel lekker rustig in alle andere delen van het museum, dat is wel prettig.
Nou, lekker rustig zou ik niet willen zeggen, hoor. Bij de Venus de Milo staan heel veel mensen ook, maar alleen aan de voorkant. Als je erachter gaat staan heb je zo een mooi beeld van de achterkant van Venus en een hele meute ervoor.
Oud 09-12-2010, 00:17
Verwijderd
Wat ook vrij storend is, zijn de mensen die een halve meter van iets af gaan staan, met hun hoofd. Dan sta je dus naar een half schilderij en een achterhoofd te kijken. Altijd fijn.
Oud 09-12-2010, 00:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga richting bed! Moet morgen naar het UWV en weetiknietwat, kan maar beter een beetje fris en fruitig aan komen
Oud 09-12-2010, 00:19
Verwijderd
The revolution will not be televised, .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten