Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2010, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Dobermann naamzoek, liedje is soort van af (afmixen enzo), dus ik kan hem je straks wel even sturen als ik thuis ben
Yeah zeker doen want ik werd een sad puppy van jewtube.

Citaat:
Cherrytomaatjes zijn ranzig. Als je erin bijt komt dat vieze, koude tomatensap eruit gesijpeld. Ik vind dat echt een vieze bite. Net als met druiven trouwens, daar bijt ik ook niet graag in.
Godver dat is juist een momentje van pure goddelijkheid

Citaat:
Het is de Patatje Joppie geworden.

Mweh. Die stond bij mij op twee.
Mango-chili had echt moeten winnen, dat was een goede, nieuwe smaak. De rest was maar bagger.

Citaat:
Ja, je hebt er ook azijnsmaak, maar om de één of andere reden is die ook niet in Nederland verkrijgbaar.
Kettle heeft toch azijnchips hier in de schappen liggen? Of iets dat op Kettle lijkt?
Advertentie
Oud 12-12-2010, 19:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik woonde ook in een dorp, maar dat is weer wat anders dan het platteland waarschijnlijk iedereen kende me daar wel, en ik kwam heel makkelijk aan baantjes, bij de groenteboer werd ik bijv. gewoon door de eigenaar aangesproken of ik daar niet wilde werken, en die groenteboer leverde weer aan het hotel waar ik later ging werken etc.
Ik ik woon wel gewoon in een dorp hoor . Alleen afgezien van oude klasgenoten en kennissen van mijn ouders kent haast niemand me hier, ook al woon ik hier mijn hele leven al :').
Oud 12-12-2010, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Hoe oud is je zusje carn?
Oud 12-12-2010, 19:23
Batave
Batave is offline
Fuck qwop
Oud 12-12-2010, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Hm ik weet niet precies hoe dat zit, maar ik kan bijvoorbeeld wel mijn creditcard nog steeds tot 1000 euro gebruiken en als ik een loonstrookje zou opsturen zou het tot 2.500 kunnen.
Ja die werkt bij mij ook nog,maar het gaat sowieso om aanvragen. Als je het al hebt, dan houd je het.
Oud 12-12-2010, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ik woon wel gewoon in een dorp hoor . Alleen afgezien van oude klasgenoten en kennissen van mijn ouders kent haast niemand me hier, ook al woon ik hier mijn hele leven al :').
Wat grappig. Als ik thuisthuis kom en met de hond ga lopen word ik minstens 6x aangesproken hoe het nu met mijn studie gaat etc. Ze weten ook allemaal wat ik doe en waar ik woon en soms zelfs met wie

Sociale controle ftw.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
heh, ik ben de enige van mn familie die (tot nu toe) gestudeerd heeft; als ik klaagde over geld was het altijd al snel van "dan ga je toch werken?". Ik had volgens mij ook al vrij snel bijbaantjes. Anders had ik niets om uit te geven in de DISCO.
Ik ben ook de eerste in de familie die studeert, maar mijn ouders vonden dat zo lang ik op school zat, ik niet hoefde te werken.
Gelukkig ging ik ook nooit naar de 'disco' en had ik helemaal geen behoefte aan extra geld, want het zakgeld dat ik kreeg vond ik genoeg om leuke dingetjes te kopen.
Pas toen ik stopte met school ging ik werken en toen was ik al 19.

Nu werk ik nog steeds liever dan dat ik studeer, maar ik wil natuurlijk wel ooit iets beter betaald werk doen, dus de studie is wel nodig.
Tot die tijd kom ik steeds nét rond, gelukkig met wat hulp van m'n vader om 'leuke dingen' te kunnen doen.
Ik heb gelukkig nog nooit meer dan 200,- rood gestaan, en dat was maar een dag of 2, totdat m'n loon weer binnenkwam.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zie het nog echt niet voor me dat als ik over een paar jaar HBO ga doen, ik ook elk weekend in een kroeg zit. Volgens mijn word ik echt een braaf en saai meisje dat netjes haar huiswerk doet, haar tentamens maakt en op school zit .
Oud 12-12-2010, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Kettle heeft toch azijnchips hier in de schappen liggen? Of iets dat op Kettle lijkt?
Ik heb het nooit gezien, maar goed, er is sowieso geen Euro Shopper-variant van, en dan boeit het me niet.
Oud 12-12-2010, 19:27
Verwijderd
Ik ben best blij dat ik in een stad ben opgegroeid
Verwijderd
Citaat:
Ik zie het nog echt niet voor me dat als ik over een paar jaar HBO ga doen, ik ook elk weekend in een kroeg zit. Volgens mijn word ik echt een braaf en saai meisje dat netjes haar huiswerk doet, haar tentamens maakt en op school zit .
Als je studeert hoor je doordeweeks in de kroeg te zitten en in het weekend daarvan uit te rusten
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat grappig. Als ik thuisthuis kom en met de hond ga lopen word ik minstens 6x aangesproken hoe het nu met mijn studie gaat etc. Ze weten ook allemaal wat ik doe en waar ik woon en soms zelfs met wie

Sociale controle ftw.
Wij hebben wel dat 'dorpse' om tegen alles en iedereen 'hoi' en 'hallo' te zeggen als je naar de supermarkt moet of een blokje om gaat met je hond. Maar daar hoef ik niet iedereen voor te kennen, hoor.
Verwijderd
Citaat:
Mja, maar de meeste studies zijn iets van 10-20 uur in de week, en je moet toch iets met je tijd hè.
Oud 12-12-2010, 19:28
Verwijderd
Heeft patatje joppie gewonnen!? Dat wordt gemaakt met frituurafval!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Op jouw leeftijd zag ik mezelf ook niet zuipen en feesten, maar dat is gelukkig bijgedraaid.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben best blij dat ik in een stad ben opgegroeid
Snap ik .

Maar ik heb de leukste jeugd gehad die ik me voor kan stellen, dus ik ben heel blij dat mijn ouders besloten dat het goed voor ons was in een dorp op te groeien. Maar nog wel een redelijk dorp, gemeente heeft 20.000 inwoners, en dorp zelf 12.000 geloof ik. En er zijn wel winkels en dingen
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als je studeert hoor je doordeweeks in de kroeg te zitten en in het weekend daarvan uit te rusten
Dat gaat al helemaal niet gebeuren geloof ik . Ik ben erg aan mijn nachtrust gehecht.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe oud is je zusje carn?
bijna 19!
Oud 12-12-2010, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat kan ook weer overgaan hoor! Ik was 2,5 jaar bijna de braafste studente van het jaar (al sluit hard studeren hard feesten niet uit, overigens) en dat is nog net geen 180 graden gedraaid.
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben wel dat 'dorpse' om tegen alles en iedereen 'hoi' en 'hallo' te zeggen als je naar de supermarkt moet of een blokje om gaat met je hond. Maar daar hoef ik niet iedereen voor te kennen, hoor.
Uit gewoonte doe ik dat in Utrecht nog steeds soms Dan kijken mensen me vaak echt aan van, wat? wat moet je?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Op jouw leeftijd zag ik mezelf ook niet zuipen en feesten, maar dat is gelukkig bijgedraaid.
Dit wordt eng *para*.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wij gingen 'nadansen' bij de dansschool (stijldansen doet iedereen in de tweede waar ik vandaan kom) op zaterdagavond. En daar werd alles geschonken, terwijl iedereen daar 14 of 15 was Vanaf mijn 15e ging ik naar 'het Station' (kroeg/discotheek in het oude stationsgebouw) en vanaf mijn 16e naar de hockeykroeg. En af en toe naar een 'echte' disco als Dieka of Bills.
Valkenswaard heeft teveel uitgaansgelegenheden maar het leukste was 'De Garage', maar toen dat van eigenaar wisselde gingen we al snel naar de meer cafe-achtige dingen; of gewoon bij iemand thuis .
Oud 12-12-2010, 19:30
Verwijderd
Citaat:
bijna 19!
Ok!

Citaat:
Nou, dat kan ook weer overgaan hoor! Ik was 2,5 jaar bijna de braafste studente van het jaar (al sluit hard studeren hard feesten niet uit, overigens) en dat is nog net geen 180 graden gedraaid.
en dat vind ik duizend leuk.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het nooit gezien, maar goed, er is sowieso geen Euro Shopper-variant van, en dan boeit het me niet.
Niet om het één of ander maar Euroshopper-chips vind ik echt niet binnen te houden; het lijkt misschien goedkoop maar de hoeveelheid vocht die je er bij nodig hebt om die zoute meuk weg te krijgen doet alles weer teniet.
Verwijderd
Citaat:
Snap ik .

Maar ik heb de leukste jeugd gehad die ik me voor kan stellen, dus ik ben heel blij dat mijn ouders besloten dat het goed voor ons was in een dorp op te groeien. Maar nog wel een redelijk dorp, gemeente heeft 20.000 inwoners, en dorp zelf 12.000 geloof ik. En er zijn wel winkels en dingen
Ik kom zelf uit een dorp met 3000 inwoners in de Bible Belt.

Dus ik win qua landelijkheid!
Oud 12-12-2010, 19:31
Verwijderd
Citaat:
bijna 19!

Spoiler
Verwijderd
heeft patatje joppie gewonnen ja? OMG ik baalde vorige keer al dat die actie voorbij was en dat ik maar 3 keer de joppie heb kunnen bemachtigen. ZO LEKKERRRRRRRRRRR.
Verwijderd
Citaat:
Niet om het één of ander maar Euroshopper-chips vind ik echt niet binnen te houden; het lijkt misschien goedkoop maar de hoeveelheid vocht die je er bij nodig hebt om die zoute meuk weg te krijgen doet alles weer teniet.
Nee hoor. Ik drink louter water, oploskoffie en Euro Shopper-bier. Plus één glas sinaasappelsap 's morgens.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, iedereen roept altijd 'Ha! Ik spreek je over vier jaar nog wel!' Maar ik heb dan zoiets van waarom? Ik kan het me echt niet voorstellen.

Citaat:
Uit gewoonte doe ik dat in Utrecht nog steeds soms Dan kijken mensen me vaak echt aan van, wat? wat moet je?
Haha, ja dat zal voor mij ook wel wennen zijn als ik ga studeren inderdaad .
Verwijderd
Citaat:
Valkenswaard heeft teveel uitgaansgelegenheden maar het leukste was 'De Garage', maar toen dat van eigenaar wisselde gingen we al snel naar de meer cafe-achtige dingen; of gewoon bij iemand thuis .
Het Station was bij ons het gaafste. Boven was een bruine kroeg en daar kwamen alle 'coole skaters' enzo, en je mocht er blowen, nja eigenlijk deden ze nergens moeilijk over Daar draaiden ze alternatieve muziek. Beneden was een grote zaal waar trance en top 40 gedraaid werd. Maar dat wisselde van eigenaar toen ik 16 was en toen was het niet gaaf meer want er mocht niks meer, en toen ging iedereen naar de hockeykroeg.
Oud 12-12-2010, 19:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het Station was bij ons het gaafste. Boven was een bruine kroeg en daar kwamen alle 'coole skaters' enzo, en je mocht er blowen, nja eigenlijk deden ze nergens moeilijk over Daar draaiden ze alternatieve muziek. Beneden was een grote zaal waar trance en top 40 gedraaid werd. Maar dat wisselde van eigenaar toen ik 16 was en toen was het niet gaaf meer want er mocht niks meer, en toen ging iedereen naar de hockeykroeg.
hehe, klinkt als ongeveer hetzelfde scenario als 'bij ons'

Citaat:

Spoiler
ze was er trouwens ook afgelopen donderdag!
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik hou wel van zoute meuk.
Verwijderd
Citaat:

Ik herken dit wel een beetje. Al was de omschakeling bij mij wel wat eerder, maar ik ben ook wel van heul braaf naar 'die hard' (of nou ja, niet heel erg die hard, want niet iedere week) bierdrinker/feestganger gegaan
Verwijderd
Citaat:

Het is niet iets wat ik hoef te winnen je komt uit zeeland toch?

Citaat:

Spoiler
kijk maar uit, hij slaat je helemaal in elkaar als je alleen maar naar z'n zusje wijst!

Citaat:
Ja, iedereen roept altijd 'Ha! Ik spreek je over vier jaar nog wel!' Maar ik heb dan zoiets van waarom? Ik kan het me echt niet voorstellen.

Haha, ja dat zal voor mij ook wel wennen zijn als ik ga studeren inderdaad .
Ik had nog een 'tussenstop' in Zwolle, dat was wel een goeie overgang.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Ik heb ook 15 jaar in een dorp gewoond met 3000 inwoners. M'n ouders en zus wonen er nog steeds. Wat een kutdorp.
Verwijderd
Citaat:
hehe, klinkt als ongeveer hetzelfde scenario als 'bij ons'

ze was er trouwens ook afgelopen donderdag!
*dorpboks*
Oud 12-12-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor. Ik drink louter water, oploskoffie en Euro Shopper-bier. Plus één glas sinaasappelsap 's morgens.
Dan drink je er vast heel veel water, oploskoffie en Euroshopper-bier bij. Mij best, maar ik hoef het toch echt niet
Oud 12-12-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:

Ik herken dit wel een beetje. Al was de omschakeling bij mij wel wat eerder, maar ik ben ook wel van heul braaf naar 'die hard' (of nou ja, niet heel erg die hard, want niet iedere week) bierdrinker/feestganger gegaan
Ik ging altijd al elk weekend uit, ook al moest ik op zaterdag en zondag om 7 uur 's ochtends werken. Toen ik op kamers ging en opeens elke avond uit kon deed ik dat ook ongeveer Ik ben de laatste jaren juist rustiger geworden
Oud 12-12-2010, 19:35
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik had nog een 'tussenstop' in Zwolle, dat was wel een goeie overgang.
Als ik in Rotterdam ga studeren, kan ik waarschijnlijk gewoon thuis blijven wonen want dat is redelijk dichtbij . Als het Utrecht wordt, wordt het moeilijker.
Oud 12-12-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Als ik in Rotterdam ga studeren, kan ik waarschijnlijk gewoon thuis blijven wonen want dat is redelijk dichtbij . Als het Utrecht wordt, wordt het moeilijker.
Op kamers gaan vind ik juist een hele grote aanrader
Oud 12-12-2010, 19:36
Batave
Batave is offline
Ermelo, da's pas een dorp
Verwijderd
I just got myself a date guys
Verwijderd
Citaat:
En wijn die je om het glas vacuum pompt om de niet aanwezige smaak te waarborgen.
Verwijderd
Zo, daar zijn we weer!
Verwijderd
Citaat:
Dan drink je er vast heel veel water, oploskoffie en Euroshopper-bier bij. Mij best, maar ik hoef het toch echt niet
Je bent een dief van je eigen portemonnee!
Oud 12-12-2010, 19:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Op kamers gaan vind ik juist een hele grote aanrader
Stel, ik studeer straks aan het Erasmus. Een half uurtje en ik ben er, daar ga ik niet voor op mezelf wonen, hoor.

Ons dorp heeft trouwens ongeveer 5700 inwoners, inclusief de boeren (=ruim de helft).
Verwijderd
Citaat:
I just got myself a date guys
Wiens leven ga je verpesten?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zo, daar zijn we weer!
Heuj!
Verwijderd
Citaat:
En wijn die je om het glas vacuum pompt om de niet aanwezige smaak te waarborgen.
Ehh tja, ik vind azijn niet zo lekker...
Verwijderd
Citaat:
Wiens leven ga je verpesten?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten