Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben altijd bij de 5 uur per week gebleven... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot over werk enzo: Ik heb nu maar een 10-uren contract en ik merk dat dat echt te weinig is om rond te komen. Maar ja, met meer werken heb ik dan weer geen tijd voor de studie. Dat was de afgelopen tijd een beetje het probleem, ik heb me voornamelijk op m'n werk gericht (vooral ook omdat er veel zieken en newbies waren en ze me dus nodig hadden), waardoor m'n studie nu gigantisch in de spreekwoordelijke soep is gelopen. Ik weet echt niet hoe ik 3 romans in de week moet lezen als ik ook nog es werk tot 10 uur 's avonds en ik allemaal kudt opdrachten moet maken. MEEEEH! Ik wil rijke ouders. ![]()
||
Citaat:
Jongens! Er is een nieuwe Star Wars special van Robot Chicken! Hoe awesome ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Twee voorstellingen tegelijkertijd maken lijkt me dan weer makkelijker, want die behoren tot dezelfde categorie. Al is het ongetwijfeld alsnog chaotisch en lastig hoor, het zou alleen - in mijn hoofd - voor minder chaos zorgen dan iets studiegerelateerds naast iets werkgerelateerds. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
zo, ik heb mn kerstverlichting weer om, tijd voor een stukje hardlopen. Als ik over een uur niet terug ben dan drijf ik waarschijnlijk ergens in de Vecht met een mes in mn rug ofzo
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grappig dat het qua categoriedenken zoveel van elkaar af kan liggen. Ik heb het zelfs met sociale contacten al een beetje, als ik op dag X een feestje heb (dus niet gewoon even koffie drinken met iemand maar iets met veel mensen) dan heb ik al zoiets van 'hmmm ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar tof dat het je meevalt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() gelukkig ben je al ver, je zit nu op ruim 38 weken toch? Dan kunnen ze tenminste wel snel inleiden zonder dat dat weer een risico zou geven. Beterschap dan! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat: