Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2011, 18:53
Verwijderd
Godver, ik word er nu ook al in hangronde 1 al bijna uitgeflikkerd ipv door de wolven

Wat zullen ze aan het genieten zijn
Advertentie
Oud 19-01-2011, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Ik zei dat de dorpelingen in de tweede hangronde op hem moesten stemmen. En ik vind het niet erg om opgeofferd te worden.
Ah nee, ik dacht dat je met volgende, deze gewoon bedoelde.

En ik had het niet op jou, maar op Michelangelo.
Oud 19-01-2011, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Je wilt je eigen lijfje redden nu. Want jij hebt de meeste stemmen nog.
Is dat niet een natuurlijke reactie dan? Wolf/mens/andere rol?
Oud 19-01-2011, 18:55
Geel
Geel is offline
Omg, wtf, volgens mij staan er nog steeds de meeste stemmen op mij hoor?
Geel
Geel is offline
ok, ik ga eten. ik ziet het wel.
VeGs
VeGs is offline
Oke, wat hieronder staat is inmiddels niet meer up to date. Er zijn al wisselingen geweest, dus originele post staat in een spoiler.
Spoiler
Oud 19-01-2011, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Godver, ik word er nu ook al in hangronde 1 al bijna uitgeflikkerd ipv door de wolven

Wat zullen ze aan het genieten zijn
Ik vind dit een beetje een manipulatieve post. Natuurlijk wil je ons manipuleren zodat we niet op jou stemmen, wolf of mens of elfje, maar ik houd hier niet zo van.
Oud 19-01-2011, 18:57
Verwijderd
Ik zei al, martelaar .
Oud 19-01-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Even samenvatting:

Mutant: 3 stemmen
Geel: 3 stemmen
Dott: 3 stemmen

Aangegeven te willen wisselen:
Mutant (van Geel naar Michelangelo) > dan heeft Michelangelo ook 3 stemmen, en geel 2
Queasy (van VeGs naar Dott) > dan heeft VeGs 1 stem, en Dott 4
Geel (van Mutant naar Michelangelo) > dan heeft Mutant 2 stemmen, en Michelangelo 3

En nu ga ik even inhoudelijk bijlezen.
Geel zou op Dott gaan stemmen zei hij.
Oud 19-01-2011, 18:59
VeGs
VeGs is offline
Had het al gezien en mijn post aangepast. Was weer vanalles in de tussentijd gepost. >-<

Edit: ik ben bezig om weer een nieuw op to date stemlijstje te maken

Mutant
1. Geel
12. Sherlock
19. Michelangelo

Geel
2. Queasy
8. Absinthe
9. Dott
17. Etmakas
18. Mutant

VeGs
3. Dingaantouwtje
21. Queasy

Batave
4. Bright Blue

Dingaantouwtje

5. Sabir96

Dott
6. Röps
20. VeGs
22. Mr.Mark
23. Geel
25. Twinkebel

Little Phoebe
7. Rode Panda

Bright Blue
10. Furby Feeder

Mr. Mark

11. Repelsteel

Furby Feeder
13. Batave

Absinthe
14. Little Phoebe

Michelangelo
15. Daboman
23. Etmakas
24. Mutant
25. Dott

Etmakas
16. SweetSmile

Edit: Mutant wisseling toegevoegd.
Edit2: Twinkebel toegevoegd.
Edit3: Dott toegevoegd

Laatst gewijzigd op 19-01-2011 om 19:14.
Oud 19-01-2011, 18:59
Verwijderd
Ik wijzig mijn stem naar MIchelangelo. Dan hebben we spreiding (zoals hij zelf graag wil). En ik geloof op dit moment niet echt meer dat Geel een badguy is, dan zou het er wel erg dik bovenop hebben gelegen in het begin.
Oud 19-01-2011, 19:01
twinkebel
twinkebel is offline
Zoals ik al aangaf stem ik op geel.
Maar dat is nu niet zo slim zie ik..

Ff kijken.

Het wordt dus Michelangelo of Dott..
En dan neig ik toch naar Dott..
Oud 19-01-2011, 19:03
VeGs
VeGs is offline
Twinkebel, had je je stem al doorgegeven, of bedoel je dat je nu gaat bepalen op wie je stemt?
Oud 19-01-2011, 19:05
twinkebel
twinkebel is offline
Ik had hem eerst doorgegeven op Geel, wijzig hem nu naar Dott.
Oud 19-01-2011, 19:12
Dott
Dott is offline
Jullie begrijpen nu natuurlijk wel dat ik uit lijfsbehoud moet gaan stemmen voor michelangelo of niet?
Ach nou ja, mocht ik sterven pakt dat iig wel goed uit
Oud 19-01-2011, 19:28
Batave
Batave is offline
Sorry Geel dat ik niet 24 uur per dag bezig kan zijn met het bijhouden van het lijstje. Maar ik zie dat VeGs het nu doet, dus oké.
Oud 19-01-2011, 19:32
Spelleider
Spelleider is offline
Het is gelijkspel. De wolven hebben pm.
Oud 19-01-2011, 19:33
Batave
Batave is offline
Onder Dott staat dus in ieder geval een valse stem.
Oud 19-01-2011, 19:33
Dott
Dott is offline
Pff... dat betekend dat er dus in mijn rijtje een wolf staat als ik dit goed mag concluderen
Oud 19-01-2011, 19:34
Verwijderd
Of iemand heeft op Michelangelo gestemd, terwijl hij/zij aangaf dat niet te zullen doen.
Oud 19-01-2011, 19:34
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Pff... dat betekend dat er dus in mijn rijtje een wolf staat als ik dit goed mag concluderen
Of de verrader of evilziener staat onder een 'random' stem en heeft ondertussen op Michelangelo gestemd.
Oud 19-01-2011, 19:35
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Onder Dott staat dus in ieder geval een valse stem.
Citaat:
Grote kans, maar ligt het aan mij of kan het net zo goed de verrader zijn? Ik denk niet dat je hier nu al zo zeker van kunt zijn. Wel is het een grote kans, natuurlijk.
Batave
Batave is offline
Citaat:
Niet per se, de verrader kan ook nog over zijn of haar stem gelogen hebben.
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Of iemand heeft op Michelangelo gestemd, terwijl hij/zij aangaf dat niet te zullen doen.
Citaat:
Of de verrader of evilziener staat onder een 'random' stem en heeft ondertussen op Michelangelo gestemd.
Precies, dit wou ik zeggen.
Oud 19-01-2011, 19:38
Dott
Dott is offline
Ik haat dit...
Oud 19-01-2011, 19:50
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Gatverdamme.
Oud 19-01-2011, 19:50
Verwijderd
Brrr spannend.
Oud 19-01-2011, 19:51
Röps
Röps is offline
Grote god wat is er een hoop gezegd
Oud 19-01-2011, 19:51
Verwijderd
Wanneer komt nou eigenlijk de uitslag van wie de wolven kiezen?
Oud 19-01-2011, 19:52
Dingaantouwtje
Citaat:
Wanneer komt nou eigenlijk de uitslag van wie de wolven kiezen?
Dat staat in de spelregels niet echt aangegeven.. Er staat slechts:
Citaat:
Bij gelijkspel stemmen de weerwolven ook en hebben zij dus de beslissende stem. Zij horen tussen wie het gelijkspel is, en kiezen uit de twee ongelukkigen.
Oud 19-01-2011, 19:55
Dott
Dott is offline
meestal zodra de wolven reageren voor zo ver ik weet
Oud 19-01-2011, 19:55
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Niet per se, de verrader kan ook nog over zijn of haar stem gelogen hebben.
Dit, én het is nog mogelijk dat Michelangelo op Dott heeft gestemd uit lijfsbehoud, voor het geval hij hier bang voor was.

Edit: laat maar. Dan was Dott er waarschijnlijk uit gegaan en geen gelijkspel. Dus die kans is klein.

Edit 2: Of juist dan staan er twee wolven onder Dott, of heeft de verrader beschermd?

Naja, tis hoe dan ook handig om te weten.
Oud 19-01-2011, 19:57
Geel
Geel is offline
De uitslag komt wanneer de uitslag komt.
Oud 19-01-2011, 19:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb niet echt zin om 2 pagina's gezeur over wie dan wel of niet hints doorgeeft te lezen nu, want ik ben even met mijn moeder bezig (voor de mensen die het niet weten, die is net terug uit het ziekenhuis, dus ik ben soms gewoon ineens weg). Ik lees het straks wel.

Wel kut dat het gelijkspel is, maar dat is precies wat Michelangelo wilde, dus ik hoop voor hem dat we er iets uit kunnen halen. Want het moge duidelijk zijn dat ik anders op hem stem de volgende ronde.
Oud 19-01-2011, 20:02
Spelleider
Spelleider is offline
Hoofdstuk 2: Een middagje bij het zwembad

Tevreden strekte Dott haar houten poot uit op de ligstoel. Ze grijnsde haar bijna tandloze mond bloot terwijl ze om zich heen keek. Het grote zwembad lag vol bier, de koelkast was immers veel te klein om al het bier in kwijt te kunnen, en zo bleef het lekker koud. De rest van de huisgenoten leek het ook prima naar hun zin te hebben. Sherlock bevoelde Absinthes gigantische borsten in het hoekje van het zwembad, Furby Feeder was met de betonmolen aan het spelen, en rest lag lekker in het zonnetje. Afgezien van Repelsteel en Mutant, die hadden al sinds hun intrek alleen maar in de kelder gezeten, waar ze 24 uur per dag als een malle aan het blowen waren.

Michelangelo staarde vanuit zijn zolderraam verlekkerd naar alle strakke kutjes bij het zwembad. Hij stelde zijn verrekijker scherp op wat er in het hoekje van het zwembad gebeurde. Hmmmmm, die lekkere bloemkolen van die Absinthe, daar zou hij ook wel even aan willen voelen. Vanuit de keuken riep Bright Blue dat zijn fruithapje klaar stond. Michelangelo zuchtte. Was dit nu echt zijn leven geworden? Waar zijn vrouw hem fruithapjes voorschotelde in plaats van een lekkere lapdance? Hij rechtte zijn rug. Het werd tijd om kennis te gaan maken met de buren! Hij sloop van de trap af en ging via de bijkeukendeur de tuin in. Hij hoorde Bright Blue nogmaals roepen dat zijn fruithapje klaar was. Een rilling liep over zijn rug, hij wist niet hoe lang hij dit nog aan zou kunnen. Haar negerend sloop hij langs de heg richting de tuin van de strakke kutjes.

“Hallo jongelui!” Joviaal zwaaiend kwam Michelangelo de tuin in. Geergerd keek de groep studenten op, een bemoeizuchtige buurman, dat was wel het laatste waar ze op zaten te wachten. Ook Absinthe en Sherlock lieten elkaar even los uit de houdgreep. Absinthe keek verlekkerd naar Michelangelo. Dat was niet zo’n suffe, grijze oude tak als ze had verwacht. Goed, hij had een flinke bierpens, en een dikke uitgezakte reet, maar hij was duidelijk maar een paar jaar ouder dan zij. Ze trok zich op aan het zwembadtrapje en liep heupwiegend naar hem toe. “Daaaag buurman” kirde ze, haar gigantische borsten tegen elkaar aanduwend. Vanuit haar stoel keek SweetSmile afkeurend toe, ze had het bij de hospiteerborrel dus toch goed gezien. Absinhte was een vies sletje! Ook Dott keek met afgrijnzen naar Absinthes wanstaltige gedrag. Ze had Sherlock al, moest ze nu ook echt de buurman hebben? Michelangelo grijnsde verlekkerd richting Absinthes borsten. Absinthe omhelsde hem en fluisterde in zijn oor “Dag lekkere kanjer”. Michelangelo grijnsde van oor tot oor en kneep in haar flinke voorgevel. “Oh buurman wat doet u nu?!” giebelde Absinthe. Op dat moment kreeg Dott een rode waas voor haar ogen, wat dacht die slet wel niet?! Ze schroefde snel en behendig haar houten been los en gaf Absinthes voorgevel er een enorme oplawaai mee. Wat niemand had verwacht gebeurde: met een enorme knal knapte 1 van de siliconen in Abinthes borsten. Door de enorme luchtdruk die dat te weeg bracht vloog Michelangelo een meter naar achter, waar Dott nog klaar stond met de houte poot in haar rechterhand. Michelangelo werd recht door zijn hart gespiesd en en was op slag dood.

De wolven kozen ervoor Michelangelo op te hangen. Michelangelo was de evilziener. De leerling neemt nu zijn plek over! Michelangelo is nu Cupido geworden.

De wolven hebben morgen tot half 9 om te beslissen wie hun hapje wordt. Ook de ziener, (leerling) evil ziener en tovenaar hebben tot die tijd om hun ding te doen. Ook Michelangelo wil ik verzoeken voor die tijd de namen van geliefden naar de spelleider te pm'en!

Tot slot kreeg ik de vraag of de ziener en evilziener de geliefden kunnen zien. Dit is niet het geval!

1) Dott
2) Mr. Mark
3) Etmakas
4) Rode Panda
5) Little Phoebe
6) Twinkebel
7) Batave
8) Michelangelo (evilziener)
9) SweetSmile
10) Queasy
11) Sherlock
12) Dingaantouwtje
13) BrightBlue
14) Geel
15) Furby Feeder
16) Absinthe
17) Repelsteel
18) Mutant
19) Sabir96
20) Rops
21) Daboman
22) VeGs

Rood is opgehangen
Blauw is opgegeten
Roze is gestorven uit liefdesverdriet
Groen is neergeschoten door de jager

Edit: zoals jullie hebben gemerkt komt niet elk personage voor in het verhaal, dit omdat er simpelweg te veel mensen zijn om er dan een enigszins bondig verhaal van te kunnen maken. We proberen iedereen een paar keer aan bod te laten komen en als je sterft krijg je uiteraard een glorieus einde! Kusje.
Oud 19-01-2011, 20:03
Dingaantouwtje
JA! Gerechtigheid!
Oud 19-01-2011, 20:05
Dott
Dott is offline
Ja grapjas, nu is de leerling dus evilziener...
Oud 19-01-2011, 20:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jongen, de leerling is verpest.

Ik kan niet zeggen dat ik niet blij ben dat hij van mijn rug is én dat hij slecht is, maar het is zonde van een goede speler (wat je ook denkt dat ik van je denk) en de leerling.
Oud 19-01-2011, 20:06
Dingaantouwtje
Citaat:
De wolven kozen ervoor Michelangelo op te hangen. Michelangelo was de evilziener. De leerling neemt nu zijn plek over
Oja
Oud 19-01-2011, 20:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het vorige spel was ik ook evilziener en toen wilde ik ook dat mensen gingen spreiden. Dus ik herkende de stijl wel, maar ik durfde mijn vinger er niet op te leggen.
Oud 19-01-2011, 20:08
VeGs
VeGs is offline
Oke, gemengde gevoelens bij deze.

Leeling is evilziener; erg jammer. Maar Archont als evilziener niet tegenover ons is wel positief.
Oud 19-01-2011, 20:09
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Hahaha, ik heb wel een beetje medelijden met Michelangelo.. hij hield het nog niet eens een hele ronde vol om 'undercover' te blijven

Maar goed, ik vind dit een prima uitslag. Natuurlijk is het lullig van de leerling, maar nu spelen we het spel gewoon alsof er nooit een leerling in heeft gezeten. Je kunt toch moeilijk gaan hopen dat we de tovenaar ophangen oid. Daarnaast is Michelangelo inderdaad een goeie speler en wil je die niet aan de verkeerde kant hebben..

Laatst gewijzigd op 19-01-2011 om 20:11. Reden: Foutje in de gedachtengang
Oud 19-01-2011, 20:10
twinkebel
twinkebel is offline
Nja.. Nu zijn we dus de leerling kwijt...
Oud 19-01-2011, 20:12
Batave
Batave is offline
Omg dat verhaal Wel jammer van de leerling, maar inderdaad, archont als evilziener is gevaarlijk.
Oud 19-01-2011, 20:13
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Nja.. Nu zijn we dus de leerling kwijt...
De leerling was in zekere zin nooit van ons. (dat wil zeggen: de kans dat de leerling nog steeds leeft en nog geen functie heeft overgenomen op het moment dat het spel afgelopen is én het aantal dorpelingen van belang is, is echt heeeeeeeeeeeeul erg klein) Het is jammer dat de leerling een slechte rol heeft overgenomen maar voor mij weegt het voordeel veel zwaarder, namelijk dat we archont niet meer tegen ons hebben.
Dingaantouwtje
Citaat:
Maar goed, ik vind dit een prima uitslag. Natuurlijk is het lullig van de leerling, maar nu spelen we het spel gewoon alsof er nooit een leerling in heeft gezeten.
Allemaal leuk, maar wel een verloren hangronde dus.
Citaat:
Daarnaast is Michelangelo inderdaad een goeie speler en wil je die niet aan de verkeerde kant hebben..
Eensch.
Röps
Röps is offline
Jammer van de leerling :/
Oud 19-01-2011, 20:15
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Het enige wat écht jammer is, is dat archont er niet 3 rondes later uitging, dat de evilziener wat rondes "verspild" zou hebben.
Oud 19-01-2011, 20:20
Verwijderd
Wat een verhaal
Jammer van de leerling, maargoed. Voor de rest heb ik weinig zinnigs te zeggen. Het gaat allemaal vrij snel en ik weet niet goed waar ik op moet letten om te weten wie er aan onze kant staat.
Oud 19-01-2011, 20:29
Geel
Geel is offline
Omfg. Had ik toch gelijk dat dat hij anders speelde dan anders!

Natuurlijk is het jammer van de leerling, maar beter een minder goede leerlingevilziener dan Michelangelo/Solero/Archont als evilziener.

Regels voor berichten