Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Had het al gezien en mijn post aangepast. Was weer vanalles in de tussentijd gepost. >-<
Edit: ik ben bezig om weer een nieuw op to date stemlijstje te maken ![]() Mutant 12. Sherlock 19. Michelangelo Geel 8. Absinthe VeGs 3. Dingaantouwtje 21. Queasy Batave 4. Bright Blue Dingaantouwtje 5. Sabir96 Dott 6. Röps 20. VeGs 22. Mr.Mark 23. Geel 25. Twinkebel Little Phoebe 7. Rode Panda Bright Blue 10. Furby Feeder Mr. Mark 11. Repelsteel Furby Feeder 13. Batave Absinthe 14. Little Phoebe Michelangelo 15. Daboman 23. Etmakas 24. Mutant 25. Dott Etmakas 16. SweetSmile Edit: Mutant wisseling toegevoegd. Edit2: Twinkebel toegevoegd. Edit3: Dott toegevoegd Laatst gewijzigd op 19-01-2011 om 19:14. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Edit: laat maar. Dan was Dott er waarschijnlijk uit gegaan en geen gelijkspel. Dus die kans is klein. Edit 2: Of juist dan staan er twee wolven onder Dott, of heeft de verrader beschermd? Naja, tis hoe dan ook handig om te weten. |
![]() |
|
Ik heb niet echt zin om 2 pagina's gezeur over wie dan wel of niet hints doorgeeft te lezen nu, want ik ben even met mijn moeder bezig (voor de mensen die het niet weten, die is net terug uit het ziekenhuis, dus ik ben soms gewoon ineens weg). Ik lees het straks wel.
Wel kut dat het gelijkspel is, maar dat is precies wat Michelangelo wilde, dus ik hoop voor hem dat we er iets uit kunnen halen. Want het moge duidelijk zijn dat ik anders op hem stem de volgende ronde.
|
Hoofdstuk 2: Een middagje bij het zwembad
Tevreden strekte Dott haar houten poot uit op de ligstoel. Ze grijnsde haar bijna tandloze mond bloot terwijl ze om zich heen keek. Het grote zwembad lag vol bier, de koelkast was immers veel te klein om al het bier in kwijt te kunnen, en zo bleef het lekker koud. De rest van de huisgenoten leek het ook prima naar hun zin te hebben. Sherlock bevoelde Absinthes gigantische borsten in het hoekje van het zwembad, Furby Feeder was met de betonmolen aan het spelen, en rest lag lekker in het zonnetje. Afgezien van Repelsteel en Mutant, die hadden al sinds hun intrek alleen maar in de kelder gezeten, waar ze 24 uur per dag als een malle aan het blowen waren. Michelangelo staarde vanuit zijn zolderraam verlekkerd naar alle strakke kutjes bij het zwembad. Hij stelde zijn verrekijker scherp op wat er in het hoekje van het zwembad gebeurde. Hmmmmm, die lekkere bloemkolen van die Absinthe, daar zou hij ook wel even aan willen voelen. Vanuit de keuken riep Bright Blue dat zijn fruithapje klaar stond. Michelangelo zuchtte. Was dit nu echt zijn leven geworden? Waar zijn vrouw hem fruithapjes voorschotelde in plaats van een lekkere lapdance? Hij rechtte zijn rug. Het werd tijd om kennis te gaan maken met de buren! Hij sloop van de trap af en ging via de bijkeukendeur de tuin in. Hij hoorde Bright Blue nogmaals roepen dat zijn fruithapje klaar was. Een rilling liep over zijn rug, hij wist niet hoe lang hij dit nog aan zou kunnen. Haar negerend sloop hij langs de heg richting de tuin van de strakke kutjes. “Hallo jongelui!” Joviaal zwaaiend kwam Michelangelo de tuin in. Geergerd keek de groep studenten op, een bemoeizuchtige buurman, dat was wel het laatste waar ze op zaten te wachten. Ook Absinthe en Sherlock lieten elkaar even los uit de houdgreep. Absinthe keek verlekkerd naar Michelangelo. Dat was niet zo’n suffe, grijze oude tak als ze had verwacht. Goed, hij had een flinke bierpens, en een dikke uitgezakte reet, maar hij was duidelijk maar een paar jaar ouder dan zij. Ze trok zich op aan het zwembadtrapje en liep heupwiegend naar hem toe. “Daaaag buurman” kirde ze, haar gigantische borsten tegen elkaar aanduwend. Vanuit haar stoel keek SweetSmile afkeurend toe, ze had het bij de hospiteerborrel dus toch goed gezien. Absinhte was een vies sletje! Ook Dott keek met afgrijnzen naar Absinthes wanstaltige gedrag. Ze had Sherlock al, moest ze nu ook echt de buurman hebben? Michelangelo grijnsde verlekkerd richting Absinthes borsten. Absinthe omhelsde hem en fluisterde in zijn oor “Dag lekkere kanjer”. Michelangelo grijnsde van oor tot oor en kneep in haar flinke voorgevel. “Oh buurman wat doet u nu?!” giebelde Absinthe. Op dat moment kreeg Dott een rode waas voor haar ogen, wat dacht die slet wel niet?! Ze schroefde snel en behendig haar houten been los en gaf Absinthes voorgevel er een enorme oplawaai mee. Wat niemand had verwacht gebeurde: met een enorme knal knapte 1 van de siliconen in Abinthes borsten. Door de enorme luchtdruk die dat te weeg bracht vloog Michelangelo een meter naar achter, waar Dott nog klaar stond met de houte poot in haar rechterhand. Michelangelo werd recht door zijn hart gespiesd en en was op slag dood. De wolven kozen ervoor Michelangelo op te hangen. Michelangelo was de evilziener. De leerling neemt nu zijn plek over! Michelangelo is nu Cupido geworden. De wolven hebben morgen tot half 9 om te beslissen wie hun hapje wordt. Ook de ziener, (leerling) evil ziener en tovenaar hebben tot die tijd om hun ding te doen. Ook Michelangelo wil ik verzoeken voor die tijd de namen van geliefden naar de spelleider te pm'en! Tot slot kreeg ik de vraag of de ziener en evilziener de geliefden kunnen zien. Dit is niet het geval! 1) Dott 2) Mr. Mark 3) Etmakas 4) Rode Panda 5) Little Phoebe 6) Twinkebel 7) Batave 8) Michelangelo (evilziener) 9) SweetSmile 10) Queasy 11) Sherlock 12) Dingaantouwtje 13) BrightBlue 14) Geel 15) Furby Feeder 16) Absinthe 17) Repelsteel 18) Mutant 19) Sabir96 20) Rops 21) Daboman 22) VeGs Rood is opgehangen Blauw is opgegeten Roze is gestorven uit liefdesverdriet Groen is neergeschoten door de jager Edit: zoals jullie hebben gemerkt komt niet elk personage voor in het verhaal, dit omdat er simpelweg te veel mensen zijn om er dan een enigszins bondig verhaal van te kunnen maken. We proberen iedereen een paar keer aan bod te laten komen en als je sterft krijg je uiteraard een glorieus einde! Kusje.
|
Hahaha, ik heb wel een beetje medelijden met Michelangelo.. hij hield het nog niet eens een hele ronde vol om 'undercover' te blijven
![]() ![]() Maar goed, ik vind dit een prima uitslag. Natuurlijk is het lullig van de leerling, maar nu spelen we het spel gewoon alsof er nooit een leerling in heeft gezeten. Je kunt toch moeilijk gaan hopen dat we de tovenaar ophangen oid. Daarnaast is Michelangelo inderdaad een goeie speler en wil je die niet aan de verkeerde kant hebben..
Laatst gewijzigd op 19-01-2011 om 20:11. Reden: Foutje in de gedachtengang |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Omfg. Had ik toch gelijk dat dat hij anders speelde dan anders!
![]() Natuurlijk is het jammer van de leerling, maar beter een minder goede leerlingevilziener dan Michelangelo/Solero/Archont als evilziener.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarderingstopic. Verwijderd | 500 | 06-05-2013 13:07 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #86 Geel | 500 | 17-06-2011 18:21 | |
De Kantine |