Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
over een half jaartje moet ik oprotten van de academie. Nu moet ik eens bedenken wat ik ga doen. Mmm.
http://www.tilburguniversity.edu/nl/...gen/filosofie/ http://www.tilburguniversity.edu/nl/...wetenschappen/ Mmm. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel in Nederland blijven wel handiger is, niet alleen qua kosten en woonruimte maar vooral ook qua mensen die je leert kennen. Als je later wil werken als illustrator (of als wat dan ook in de creatieve biznizzz) kun je nooit genoeg mensen kennen, heb ik het idee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus mja, ik vind het ook wat ongepast van Wilders, maar ergens vind ik de VARA ook dubieus bezig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen voor mijn gevoel zit er wel verschil in de VARA of die Deense cartoons. Anders gezegd; dit soort fratsen had ik, wanneer ik opperhoofd bij de VARA zou zijn, niet willen zien omdat het niet "hoort" én omdat je met dat soort dingen meer kwaad dan goed doet op praktisch ieder terrein (electoraal, club "de linkse kerk" in stand houden, Wilders niet serieus nemen, de niet-grappigheid van de grap, etcetera). |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kan college tour niet kijken. Die soppende kinderen zijn zo irritant. Dan staat er eentje op en die zegt dan 'ik ben 16, meneer Mulisch, ik heb alles van u gelezen'. Dat smekende, nbrbrbrrr. Ik weet dat Rem Koolhaas een keer de gast was en die vrouwen in het publiek, amai. Hij had ze allemaal daar kunnen bevruchten.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar serieus, letterlijk is Godwins wet: "As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1." Deze wet kan ook wel toegepast worden op niet-online discussies, maar bij cartoons gelden toch andere regels.
|
Verwijderd
|
ik had dus de PERFECTE schoenen gevonden, maar die hadden ze niet meer in mijn maat. Heb vervolgens ALLE schoenenwinkels gehad, zelfse de la coste winkel (want ze waren van la coste) maar nee hoor niks
![]() Nu ga ik internet afspeuren naar die ene la coste schoenen die precies op all stars light lijken maar dan iets breder (HOOP IK). Of ik hak gewoon m'n voeten eraf, hoef ik dit allemaal niet meer te doen ;x |
Advertentie |
|
![]() |
|
|