Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2011, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Fuck yeah, goed idee.
En natuurlijk moeten we ook Britse booze, zoals Cider en Guinness en schotse Whisk(e)y (Als lokkertje voor Egon.)

M'n kamer is alleen niet zo heel groot,maar ja, je hebt ook niet zoveel ruimte nodig. Ik heb een TV en zitplekken en een kast vol britcom funniez.
ik las deze woorden en ik deed al zo van en toen stond er ook nog eens 'als lokkertje voor Egon' hyhuhhuh
Advertentie
Oud 12-02-2011, 11:29
Verwijderd
ik heb de schoenen een uurtje aangehad en ik moet helaas concluderen dat ze te smal zijn, en dat ze m'n voeten afklemmen. Ik baal zo erg, ze zijn zo mooi
Oud 12-02-2011, 11:35
Verwijderd
over een half jaartje moet ik oprotten van de academie. Nu moet ik eens bedenken wat ik ga doen. Mmm.

http://www.tilburguniversity.edu/nl/...gen/filosofie/
http://www.tilburguniversity.edu/nl/...wetenschappen/

Mmm.
Oud 12-02-2011, 11:38
Verwijderd
blaaab, ik word een beetje nerveus van de gedachte weer opnieuw te moeten beginnen
Oud 12-02-2011, 11:40
Verwijderd
Opnieuw beginnen is niet zo erg, 't is maar vier jaar en je rolt er vanzelf in. Maar hoe ga je 't oplossen met het institutionele (c.q. verhoogde) collegegeld dan?
Oud 12-02-2011, 11:41
Verwijderd
Citaat:
over een half jaartje moet ik oprotten van de academie. Nu moet ik eens bedenken wat ik ga doen. Mmm.

http://www.tilburguniversity.edu/nl/...gen/filosofie/
http://www.tilburguniversity.edu/nl/...wetenschappen/

Mmm.
ze zijn beide machtig
Oud 12-02-2011, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Opnieuw beginnen is niet zo erg, 't is maar vier jaar en je rolt er vanzelf in. Maar hoe ga je 't oplossen met het institutionele (c.q. verhoogde) collegegeld dan?
Nah, mijn ouders lieten doorschemeren dat ze blijven studeren zo belangrijk vinden dat ze me wel een beetje financieel willen ondersteunen. Ik weet sowieso dat als ik een master in het buitenland wil doen dat ze dat voor me willen betalen, omdat ze geloven dat het netengoed voor me is. Ze vinden me (terecht) een beetje wereldschuw.
Oud 12-02-2011, 11:47
Verwijderd
dus misschien moet ik maar een leuke master in stockholm zoeken
Oud 12-02-2011, 11:48
Verwijderd
maar ik heb net een leuke kamer en twee kamers aanhouden is weer teveel van het goede. Wat een sof.
Oud 12-02-2011, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Nah, mijn ouders lieten doorschemeren dat ze blijven studeren zo belangrijk vinden dat ze me wel een beetje financieel willen ondersteunen. Ik weet sowieso dat als ik een master in het buitenland wil doen dat ze dat voor me willen betalen, omdat ze geloven dat het netengoed voor me is. Ze vinden me (terecht) een beetje wereldschuw.
Ah nais Dan zou ik een master in het buitenland zoeken, denk ik.

Hoewel in Nederland blijven wel handiger is, niet alleen qua kosten en woonruimte maar vooral ook qua mensen die je leert kennen. Als je later wil werken als illustrator (of als wat dan ook in de creatieve biznizzz) kun je nooit genoeg mensen kennen, heb ik het idee.
Oud 12-02-2011, 11:50
Verwijderd
nou zometeen dan maar poging #miljard om schoenen te kopen
Oud 12-02-2011, 11:51
Verwijderd
Dat is doodeng, moet over 2 jaar voor een half jaar naar het buitenland.

Leren bronsgieten in Schotland bijvoorbeeld. Damn!
Oud 12-02-2011, 11:54
Verwijderd
@pippeloen, hoezo is dat zo lastig? of moet je schoenen voor een speciale gelegenheid?
Oud 12-02-2011, 12:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ze zegt dat ze heel kritisch is als het op schoenen aankomt.
Oud 12-02-2011, 12:29
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, wat hou ik toch van mijn netbook <3.
Oud 12-02-2011, 12:53
Verwijderd
Goeeeeeeeeeeeedemiddag, laten we eens lekker swingend beginnen met deze klassiekert:

*swingt*
Oud 12-02-2011, 12:53
Verwijderd
ik luister juist 'meh wat een grijze muziek en meh ik was ooit heel verliefd he, ja ooit wel. Nu eet ik drop' muziek. Spleen.
Oud 12-02-2011, 12:54
Miekje*
Miekje* is offline
Ik luister voor de verandering weereens Omnia.
Oud 12-02-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
ik luister juist 'meh wat een grijze muziek en meh ik was ooit heel verliefd he, ja ooit wel. Nu eet ik drop' muziek. Spleen.
Mijn nummertje gaat je goed doen!
Oud 12-02-2011, 12:58
Uice
Uice is offline
Wilders doet weer eens huilie huilie.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Ne...t.htm?rss=true

Oud 12-02-2011, 13:00
Verwijderd
ja huhuhu vrijheid van meningsuitin- HE DIE CARTOON MOET WEG
Oud 12-02-2011, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Wilders doet weer eens huilie huilie.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Ne...t.htm?rss=true

Mhh, het is wel een publieke omroep hoor. En het is ook een ordinaire Godwin -- en een misplaatste at that want het idee van "tuigdorpen" is al door veel andere politici vóór Wilders geopperd (saillant detail: naar mijn beste weten zijn zij niet als Hitlers weggezet).

Dus mja, ik vind het ook wat ongepast van Wilders, maar ergens vind ik de VARA ook dubieus bezig.
Oud 12-02-2011, 13:12
Verwijderd
Morning
Oud 12-02-2011, 13:14
Verwijderd
goedemorgen sann!
Oud 12-02-2011, 13:19
Verwijderd
Nachtdiensten roeleren of niet sann?!
Oud 12-02-2011, 13:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mhh, het is wel een publieke omroep hoor. En het is ook een ordinaire Godwin -- en een misplaatste at that want het idee van "tuigdorpen" is al door veel andere politici vóór Wilders geopperd (saillant detail: naar mijn beste weten zijn zij niet als Hitlers weggezet).

Dus mja, ik vind het ook wat ongepast van Wilders, maar ergens vind ik de VARA ook dubieus bezig.
Tja, een Godwin is wel erg makkelijk bij Wilders omdat het natuurlijk ook erg toepasselijk is. Maar het blijft wel scheef dat hij enerzijds "vrijheid van meningsuiting" schreeuwt bij Deense cartoons, en hier gaat zitten huilen.
Oud 12-02-2011, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Tja, een Godwin is wel erg makkelijk bij Wilders omdat het natuurlijk ook erg toepasselijk is. Maar het blijft wel scheef dat hij enerzijds "vrijheid van meningsuiting" schreeuwt bij Deense cartoons, en hier gaat zitten huilen.
Oh, helemaal. Ik vind het ook ongepast van Wilders nu te gaan zitten pruillippen.

Alleen voor mijn gevoel zit er wel verschil in de VARA of die Deense cartoons. Anders gezegd; dit soort fratsen had ik, wanneer ik opperhoofd bij de VARA zou zijn, niet willen zien omdat het niet "hoort" én omdat je met dat soort dingen meer kwaad dan goed doet op praktisch ieder terrein (electoraal, club "de linkse kerk" in stand houden, Wilders niet serieus nemen, de niet-grappigheid van de grap, etcetera).
Oud 12-02-2011, 13:32
Verwijderd
wat zijn er veel leuke mensen dood. Verdorie.
Oud 12-02-2011, 13:33
Verwijderd
Troost je met de gedachte dat er nog veel meer leukere mensen geboren moeten worden!
Oud 12-02-2011, 13:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het lijkt me wel sterk dat het "opperhoofd" van de VARA hiermee bezig is, dat zal toch eerder iets zijn van de hoofdredacteur van dat blad, en normaliter zullen die toch niet zomaar een cartoon weigeren (van een freelance cartoonist, neem ik aan).
Oud 12-02-2011, 13:37
Verwijderd
ik kan college tour niet kijken. Die soppende kinderen zijn zo irritant. Dan staat er eentje op en die zegt dan 'ik ben 16, meneer Mulisch, ik heb alles van u gelezen'. Dat smekende, nbrbrbrrr. Ik weet dat Rem Koolhaas een keer de gast was en die vrouwen in het publiek, amai. Hij had ze allemaal daar kunnen bevruchten.
Oud 12-02-2011, 13:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Tijd voor de Melvins.
Oud 12-02-2011, 13:45
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mhh, het is wel een publieke omroep hoor. En het is ook een ordinaire Godwin
Het is geen Godwin. Een Godwin houdt in dat je in een discussie je tegenstander vergelijkt met Hitler; dat gebeurt hier niet. Ten eerste is het geen discussie, en ten tweede moest je wel een ontiegelijke josti zijn als je denkt dat de cartoonist werkelijk gelooft dat er mensen vergast gaan worden in die tuigdorpen.

Citaat:
en een misplaatste at that want het idee van "tuigdorpen" is al door veel andere politici vóór Wilders geopperd
Volgens mij niet met de toevoeging dat bij minderjarigen het hele gezin moet verhuizen. Dat riekt wel degelijk naar 'zoveel mogelijk moslims in hun eigen dorp', gezien het percentage niet-westerse allochtonen onder de minderjarige veelplegers. Dat er dan in een satirische cartoon een hyperbolische vergelijking wordt getrokken, daar is niets mis mee.
Oud 12-02-2011, 13:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het is geen Godwin. Een Godwin houdt in dat je in een discussie je tegenstander vergelijkt met Hitler; dat gebeurt hier niet. Ten eerste is het geen discussie, en ten tweede moest je wel een ontiegelijke josti zijn als je denkt dat de cartoonist werkelijk gelooft dat er mensen vergast gaan worden in die tuigdorpen.
Nee, een Godwin is gewoon een vergelijking maken met Hitler of de nazi's. Typisch weer een Goebbels-achtige tactiek die je hier gebruikt.
Oud 12-02-2011, 13:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
ik kan college tour niet kijken. Die soppende kinderen zijn zo irritant. Dan staat er eentje op en die zegt dan 'ik ben 16, meneer Mulisch, ik heb alles van u gelezen'. Dat smekende, nbrbrbrrr. Ik weet dat Rem Koolhaas een keer de gast was en die vrouwen in het publiek, amai. Hij had ze allemaal daar kunnen bevruchten.
Er was een keer een of andere mongool toen Hans Teeuwen daar zat, die heel smug zei: "Ik merk in uw programma's een zekere apathie [sic] jegens moslims, is vanwege de moord omdat Theo van Gogh, of is dat gewoon de aard van het beestje?"
Oud 12-02-2011, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Tijd voor de Melvins.
Altijd goed
Oud 12-02-2011, 13:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Tenzij er iemand in je bek aan het schijten is terwijl je Melvins luistert (en je geen poepfetisjist bent).
Oud 12-02-2011, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Tenzij er iemand in je bek aan het schijten is terwijl je Melvins luistert (en je geen poepfetisjist bent).
;d;d;dd;D;D;D
Oud 12-02-2011, 13:51
Miekje*
Miekje* is offline
Hier hebben mijn moeder en een tante een hele inspirerend gesprek over eten...
Oud 12-02-2011, 13:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Tenzij je natuurlijk erg veel geld krijgt voor het in je bek laten schijten terwijl je Melvins luistert.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, een Godwin is gewoon een vergelijking maken met Hitler of de nazi's. Typisch weer een Goebbels-achtige tactiek die je hier gebruikt.

Maar serieus, letterlijk is Godwins wet: "As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1." Deze wet kan ook wel toegepast worden op niet-online discussies, maar bij cartoons gelden toch andere regels.
Verwijderd
Zeg Elmer, veel beta vriendjes van mij hebben ook een fascinatie voor schijt, is dat wat jullie leren daar?
Oud 12-02-2011, 13:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zeg Elmer, veel beta vriendjes van mij hebben ook een fascinatie voor schijt, is dat wat jullie leren daar?
Ja.
Oud 12-02-2011, 13:54
Verwijderd
Ik heb net twee hele gave kommen gekregen van 2 vriendinnetjes, die ik echt al 2,5 jaar wil maar die overal uit het assortiment zijn gehaald. Als medelijden cadeautje voor al het gezeur omtrent mijn studie <3 Zo lief. Ze zijn er speciaal voor naar Maarn gegaan <3

Oud 12-02-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Nachtdiensten roeleren of niet sann?!
Mwaah. Qua verdiensten wel, maar ik heb het gevoel dat ik in een andere tijdzone zit momenteel.
Oud 12-02-2011, 13:56
Verwijderd
Ik ook! Gezellig
Oud 12-02-2011, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ook! Gezellig

Ik moet alleen zorgen dat ik maandag weer in de 'bizar vroeg opstaan en werken' tijdzone zit
Oud 12-02-2011, 14:02
Martiño
Martiño is offline
Hm, het is drie uur. Zal ik nog even snel gaan winkelen? *twijfel*
Oud 12-02-2011, 14:04
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hm, het is drie uur. Zal ik nog even snel gaan winkelen? *twijfel*
Als je dicht bij de winkels woont, zou ik het doen als ik jou was.
Oud 12-02-2011, 14:05
Verwijderd
ik had dus de PERFECTE schoenen gevonden, maar die hadden ze niet meer in mijn maat. Heb vervolgens ALLE schoenenwinkels gehad, zelfse de la coste winkel (want ze waren van la coste) maar nee hoor niks heb wel een paar schoenen gepast, maar of ze waren te lomp of ze zaten kut.
Nu ga ik internet afspeuren naar die ene la coste schoenen die precies op all stars light lijken maar dan iets breder (HOOP IK). Of ik hak gewoon m'n voeten eraf, hoef ik dit allemaal niet meer te doen ;x
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten