Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben niet trots op mijn bodemlozeput-heid hoor. Het is ook helemaal niet handig.
En met alcohol al helemaal niet. Dat klok ik weg en dan ineens zegt mijn lichaam 'Hallo, dit is geen eten, dit is drank, dat is slecht voor je. Kotsen jij, NU! En morgen zullen we je ervoor straffen met de grootste kater in je leven. Dat zal je leren!" ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Thanks dude.
![]() @Doux: Nou ja, ik drink niet vaak, maar als ik een avond uitga met het doel om te zuipen, dan drink ik ook wel stevig door. Maar hoeveelheden van 20 bier ofzo haal ik echt niet, dan ben ik allang over m'n nek gegaan. Sterk kan ik veel beter hebben, omdat ik dan voel dat ik dronken word en ik weet wanneer ik moet stoppen en m'n maag er minder snel vol van zit. Met oud en nieuw had ik een fles prosecco in m'n mik voordat ik uitging en toen kwamen er nog wat biertjes, dubbele wodka's en whiskeys bij. Toen voelde ik me prima. ![]() Drink jij normaal gesproken veel? Als het niet fout gaat dan, bedoel ik. ![]()
Laatst gewijzigd op 18-02-2011 om 20:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar gemiddeld genomen drink ik vijf of zes biertjes op een gemiddelde stapavond. Maar denk sowieso dat het met rust, hoeveelheid eten, wel fit niet fit te maken heeft. Maar vertel, wat is er zo lekker aan whisky? Ik heb het nog nooit gehad maar als ik zo'n fles zie ga ik al bijna over mijn nek. haha |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe is het hier?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maarrrrrrrr morgen lekker relaxen en mijn huis opruimen en daar heb ik zin in, want dan is alles weer schooooooooon en volgende week vakantie (en naar de kaakchirurg ![]()
|
Ik zit bij m;n ouders op de bank DWDD te kijken.
Omg, dat kind die had getweet dat ze een aanslag zou plegen... wat een domme kut zeg. Matthijs: "Heb je er spijt van?" Trut: "Nou, spijt is niet het goede woord, maar ik zou wel willen dat ik het niet gedaan had..." Matthijs: "Begrijp je wel waarom de politie dat besluit heeft genomen?" Trut: "Begrijpen is niet het goede woord, maar ik snap het ergens wel..." Aaaargh! En dat doet dan gymnasium. ![]()
|
|