Advertentie | |
|
![]() |
|
Godver. Rationeel naamzoek
![]() Pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-ooma-mow-mow Papa-ooma-mow-mow!” En toen deze: “@PeterGriffinn: What the hell is the motherfucking word?” ![]()
|
Meh, er is meer
![]() ![]() “@PeterGriffinn: Well for you bastards and bastardettes that didn't know...” “@PeterGriffinn: THE BIRD'S THE WORD! http://bit.ly/Zlb1G - Oh and PS, after you watch the video, press 7. ![]() Het hangt in de lucht! |
![]() |
|
Mensen, ik ben zo moeeee.
![]() De afgelopen dagen waren fucking zwaar en ik geloof dat ik nu wel weer genoeg heb gehuild voor de rest van het jaar. ![]() Ook zoiets, m'n vader die dan bijdehand zegt: "Jaaa, jij hebt ook emoties he..." en m'n moeder "Je kan niet altijd maar stoer doen"... Ja nou hee, ik had nu ook wel een goede reden. ![]() ![]()
|
Nou ja, dat gaat niet helemaal, want ik moet gewoon werken en dingen doen voor m'n studie. Dat heb ik de afgelopen week natuurlijk ook al niet gedaan...
Maar pfoeeeiii, het was me het weekje wel. Niet alleen m'n opa verloren, maar ook de band met oma verbroken. Gelukkig ook wel weer heel veel familie gezien waarvan ik het bestaan niet eens afwist en dat zijn allemaal hele lieve en toffe mensen. En de band tussen m'n vader en z'n broertje is ook weer sterker geworden en dat vind ik fijn, want hij is tof.
|
Mogelijke bijwerkingen (o.a.)
Buikpijn Dromen, abnormale Duizeligheid, o.a. bij plotseling opstaan (= orthostatische hypertensie) Eetlust, verminderde (= anorexie) Gewichtstoename Gewichtsverlies Griepachtige verschijnselen Hart- en vaatklachten Hoofdpijn Huiduitslag Gezichtsstoornissen Lichaamszwakte (= asthenie) Manie Menstruatiestoornis (dysmenorroe) Misselijkheid Nervositeit Opwinding (= agitatie) Ractie- en concentratievermogen, verminderd Rugpijn Seksuele stoornissen (o.a. ejaculatie- en orgasme-stoornis, impotentie) Slaperigheid Urinelozing, toegenomen Verwardheid Voorhoofdsholte-ontsteking (= sinusitis) Zweten (= transpiratie) ![]() Hoezo het middel is soms erger dan de kwaal. Noodles: NMtB is geweldig, ik hou zo van die show. Mark Lamarr was een geweldige host, en Phil Jupitus en Bill Bailey zijn zulke helden <3
|
|