Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2011, 12:23
Verwijderd
Citaat:
En je overschat Utrecht duidelijk Binnen een maandje een kamer (voor een redelijke prijs) is behoorlijk veel geluk hebben. De officiele wachtlijsten zijn 4,5 jaar geloof ik.
een mooie goedkope kamer ga je niet zo snel vinden, maar het moet toch beter kunnen dan een kamer waar het plafond telkens op je hoofd valt
Advertentie
Oud 10-03-2011, 12:24
Verwijderd
Citaat:
een mooie goedkope kamer ga je niet zo snel vinden, maar het moet toch beter kunnen dan een kamer waar het plafond telkens op je hoofd valt
Oh zo bedoel ik het ook niet Het was meer als reactie op Archont die zei "anders wacht je toch een maandje voor je het huis uit gaat" maar dat was dus niet echt een optie.
Oud 10-03-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Oh zo bedoel ik het ook niet Het was meer als reactie op Archont die zei "anders wacht je toch een maandje voor je het huis uit gaat" maar dat was dus niet echt een optie.
Precies. Maar goed, ondertussen verder zoeken naar iets anders lijkt me slim, inderdaad.
Oud 10-03-2011, 12:33
Macrador
Macrador is offline
wat ben ik blij dat in België de koten nog te vinden zijn
Oud 10-03-2011, 12:35
Verwijderd
In Tilburg ook
Oud 10-03-2011, 12:38
Verwijderd
Sann, ken jij Songs of Green Pheasant?
Misschien vind je het een beetje te treurig of zweverig ofzo, maar ik vind het wel mooi. Het doet me sóms een beetje aan Bon Iver denken, dus ik zou toch maar eens luisteren als ik jou was
Oud 10-03-2011, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Sann, ken jij Songs of Green Pheasant?
Misschien vind je het een beetje te treurig of zweverig ofzo, maar ik vind het wel mooi. Het doet me sóms een beetje aan Bon Iver denken, dus ik zou toch maar eens luisteren als ik jou was
Gaaf Zal straks eens gaan luisteren.

Meh ik ben me weer eens aan het vergapen aan mooie appartementen en huisjes in Utrecht die ik de komende 4 jaar toch niet kan betalen
Oud 10-03-2011, 12:43
Lorelei
Lorelei is offline
Fizzle moest inderdaad snel weg. Daarnaast wordt het altijd een beetje overschat hoe goed de studentenkamers zijn. Op mijn studentenhuis is bijv ook vanalles aan te merken. Maar toch is het zo slecht nog niet.
Oud 10-03-2011, 12:45
Verwijderd
Citaat:

Meh ik ben me weer eens aan het vergapen aan mooie appartementen en huisjes in Utrecht die ik de komende 4 jaar toch niet kan betalen
Oeh ja, ik doe graag met je mee
Hoewel ik natuurlijk echt wel heel prima woon, maar Utrecht lonkt nog steeds wel
Oud 10-03-2011, 12:47
Martiño
Martiño is offline
Ik vind het overigens wel dapper van fizzle dat ze daar aan mee heeft gewerkt. Ik zie dat vreselijke mens er nog voor aan dat ze haar op nog meer manieren het wonen zuur gaat maken.
Verwijderd
Citaat:
Oeh ja, ik doe graag met je mee
Hoewel ik natuurlijk echt wel heel prima woon, maar Utrecht lonkt nog steeds wel
En terecht natuurlijk Utrecht is de leukste stad

Mm, ik denk dat ik aan het eisenlijstje voor mijn volgende vriendje maar toe moet voegen dat ie minimaal 4000 euro per maand verdiend, dan ga ik gewoon heel snel settelen en heb ik zo'n appartement binnen een jaar ofzo
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

http://www.funda.nl/koop/utrecht/app...gel-101/fotos/ *kwijl*
Oud 10-03-2011, 12:48
Verwijderd
En zorgen dat ie zo verliefd op me is dat ie het appartement op mijn naam zet en dan werk ik 'm er zsm weer uit
Martiño
Martiño is offline
<3333333333
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het overigens wel dapper van fizzle dat ze daar aan mee heeft gewerkt. Ik zie dat vreselijke mens er nog voor aan dat ze haar op nog meer manieren het wonen zuur gaat maken.
Dat dacht ik ook al meteen ja. "Pas nou op Fizzle, voor het nog erger wordt...!"

Citaat:
En terecht natuurlijk Utrecht is de leukste stad

Mm, ik denk dat ik aan het eisenlijstje voor mijn volgende vriendje maar toe moet voegen dat ie minimaal 4000 euro per maand verdiend, dan ga ik gewoon heel snel settelen en heb ik zo'n appartement binnen een jaar ofzo
Ieh bah
Oud 10-03-2011, 12:49
Verwijderd
Citaat:
En zorgen dat ie zo verliefd op me is dat ie het appartement op mijn naam zet en dan werk ik 'm er zsm weer uit
I like the way you think
Verwijderd
Dat kan ik over 4 jaar niet betalen hoor

Ik ben erg fan van die appartementen in die nieuwe woontoren (of nou ja oude bedrijfstoren, maar er komen nu woningen in) in het noorderlicht. (www.inhetnoorderlicht.nl) En dan op de 10e verdieping en uitzicht over heel utrecht <3
Verwijderd
Godver! <3
Oud 10-03-2011, 12:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Ik ben erg fan van die appartementen in die nieuwe woontoren (of nou ja oude bedrijfstoren, maar er komen nu woningen in) in het noorderlicht. (www.inhetnoorderlicht.nl) En dan op de 10e verdieping en uitzicht over heel utrecht <3
Beetje doorwerken, lukt best
Verwijderd
Citaat:
I like the way you think
Ja eh, dacht je nou echt dat het plan puur was "binnen een jaar samenwonen"?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Oh, maar die zijn al gelijk een stuk betaalbaarder
Oud 10-03-2011, 12:52
Rationeel
Rationeel is offline
samenwonen
Oud 10-03-2011, 12:54
Verwijderd
toch blijf ik mij verbazen over Utrechtse woningprijzen... voor het budget waarop wij in Enschede hele huizen zoeken kun je in het noorderlicht een studio krijgen van 19 m2
Oud 10-03-2011, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Ja eh, dacht je nou echt dat het plan puur was "binnen een jaar samenwonen"?
Ik hoopte van niet nee
Nee, tuurlijk dacht ik dat niet
Oud 10-03-2011, 12:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
toch blijf ik mij verbazen over Utrechtse woningprijzen... voor het budget waarop wij in Enschede hele huizen zoeken kun je in het noorderlicht een studio krijgen van 19 m2
De huizen die jij liet zien waren iets van 140.000 voor 115M2 oid toch? Dat is inderdaad een stuk goedkoper dan hier
Oud 10-03-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
De huizen die jij liet zien waren iets van 140.000 voor 115M2 oid toch? Dat is inderdaad een stuk goedkoper dan hier
Ja ongeveer die verhoudingen
Oud 10-03-2011, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Oh, maar die zijn al gelijk een stuk betaalbaarder
Ja dat zijn ook de appartementen die ik over een paar jaar wel als reële optie zie Maar dan nog, een paar jaar En ik vind de kleinste appartementen veel te klein, dus ik zit al gauw in de duurste (oke vooruit en de een na duurste) prijscategorie te kijken. En twee ton voor een appartement met 1 slaapkamer is toch een beetje beh.
Oud 10-03-2011, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Maar ik vind Enschede niet leuk
Oud 10-03-2011, 12:58
Verwijderd
Er is in heel Utrecht 1 woonhuis (ipv appartement) beschikbaar voor ons budget... en dat is een boot
Oud 10-03-2011, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Er is in heel Utrecht 1 woonhuis (ipv appartement) beschikbaar voor ons budget... en dat is een boot
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Rationeel zat op 2 ton voor 70m2 oid
Rationeel
Rationeel is offline
Utrecht is retegoedkoop vergeleken met Amsterdam. Enschede is gratis vergeleken met Amsterdam
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
187 voor 76!
Oud 10-03-2011, 13:01
Verwijderd
ja nu is Enschede op zich ook wel een uiterste geloof ik.
Oud 10-03-2011, 13:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
187 voor 76!
That's what I said!
Oud 10-03-2011, 13:02
Verwijderd
Hengelo is overigens nog goedkoper. Maarja, dan woon je in Hengelo. Enschede heeft ook niets heel speciaals, maar in elk geval nog alle voorzieningen en een uitgaanscentrum enzo
Oud 10-03-2011, 13:02
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben er pasgeleden achter gekomen dat rittersport chocolade heel lekker is
Oud 10-03-2011, 13:03
Verwijderd
Collega van me heeft 400m² indoor ruimte voor twee man
Verwijderd
Lelystad is ook goedkoper dan Enschede.
Verwijderd
Citaat:
Hm, dan zijn de appartementen opzich nog best ruim, de grootste zijn 70m2 geloof ik. Maar goed, dan moet alles er nog in, geloof ik. Oh en 2,5 ton.

Maar wel v.o.n. en geen k.k. Dat scheelt weer.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Collega van me heeft 400m² indoor ruimte voor twee man
Ik had meer in lage weide
Oud 10-03-2011, 13:04
Verwijderd
Misschien moet ik dan maar in iets treurigs als IJsselstein of Nieuwegein gaan wonen :')
Oud 10-03-2011, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Lelystad is ook goedkoper dan Enschede.
Maar ja, dan zit je in Lelystad
Oud 10-03-2011, 13:06
Verwijderd
70m2 voor een appartement is ook prima trouwens als de indeling een beetje goed is heb je daar een heel mooie ruime woonkamer bij. Dat maakt toch het meeste uit voor hoe groot het voelt.
Verwijderd
Citaat:
Maar ja, dan zit je in Lelystad
Ja!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Misschien moet ik dan maar in iets treurigs als IJsselstein of Nieuwegein gaan wonen :')
Ga naar vleuten.. of maarssenbroek. Dan ben je wel tot een dieptepunt gedaald
Oud 10-03-2011, 13:07
Verwijderd
Ik kreeg Theodoor niet uitgelegd waarom die arme teveelbetalende Utrechtse studenten niet gewoon allemaal in Nieuwegein gaan wonen.
Oud 10-03-2011, 13:09
Verwijderd
Citaat:
70m2 voor een appartement is ook prima trouwens als de indeling een beetje goed is heb je daar een heel mooie ruime woonkamer bij. Dat maakt toch het meeste uit voor hoe groot het voelt.
Maar 2,5 ton

De goedkoopste met 1 slaapkamer begint op 169.000 en dat is 43m2
Oud 10-03-2011, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg Theodoor niet uitgelegd waarom die arme teveelbetalende Utrechtse studenten niet gewoon allemaal in Nieuwegein gaan wonen.
Dan ga ik nog liever terug naar de achterhoek
Oud 10-03-2011, 13:10
Verwijderd
ik moet hoognodig eens mijn warme lunch gaan maken trouwens, maar ik heb echt GEEN zin in het eten dat ik bedacht heb (vega bami). Zal ik macaroni met kaas maken?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten