Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2011, 13:24
Rationeel
Rationeel is offline
superol! lekker spul is dat
Advertentie
Oud 14-03-2011, 13:25
Uice
Uice is offline
WTF, was Medeia vroeger Quis?
Oud 14-03-2011, 13:25
Verwijderd
O god daar gaan we.
Oud 14-03-2011, 13:26
Verwijderd
Citaat:
wtf, was medeia vroeger quis?
Carn
Carn is offline
rode antaflu > groene
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
WTF, was Medeia vroeger Quis?
Dit meen je niet.
Oud 14-03-2011, 13:27
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
rode antaflu > groene
Neeeeeeee. De groene is heerlijk! Maar afwisseling is ook nodig.
Verwijderd
het is wel handig van dit boekje dat de wet van Frank-Starling er ook in wordt uitgelegd. Dat is een natuurkundig/biologisch principe van de werking van het hart en ik heb er nooit van wat begrepen maar nu gaat het in babytaal en denk ik 'huh, het is eigenlijk heel logisch'.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dit meen je niet.
Ben ik nu een mongool?

Misschien ben ik het vergeten. Sorry hoor.
Verwijderd
Ik zit eraan te denken om na Wie is de Mol (want pool) hier weg te gaan, maar ik wil m'n account niet verwijderen, dus ik kom dan waarschijnlijk toch telkens terug. Of ik maak gewoon weer een nieuwe.
Verwijderd
Citaat:
ik vind die ah pastilles dropsmaak altijd wel lekker.
ik onderschrijf dit

het is bijna boekenweek mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Oud 14-03-2011, 13:28
Uice
Uice is offline
Oh wacht, ik wist het denk ik toch.
Verwijderd
Ik zit er nog steeds aan te denken om mijn account te verwijderen en dan gepland met een nieuwe terug te komen
Verwijderd
Citaat:
ik onderschrijf dit

het is bijna boekenweek mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
oeh kijk dit jaar hoor ik er van te voren iets over!
Verwijderd
Citaat:
Ben ik nu een mongool?

Het is wel ehm opzienbarend dat je het niet weet/wist.
Verwijderd
Citaat:
Ik zit er nog steeds aan te denken om mijn account te verwijderen en dan gepland met een nieuwe terug te komen
neeee, ik ken je account al zo lang! Nog voordat ik me hier ingeschreven had en alleen meelas kende ik Sarah met het lieveheersbeestje al
Oud 14-03-2011, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Oh wacht, ik wist het denk ik toch.
Goed verhaal Uice
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ben ik nu een mongool?

Je bent vooral ehm, verrassend. Maar alles wat je over me scheef in het Ranking de Scholieren-spel, was dat dan alleen gebaseerd op wat ik zei onder Medeia? Want die nick heeft echt ehm, driekwartjaar bestaan of zo? Als het niet minder is. Quis bestond véél langer in elk geval.
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Die me vervolgens vertelt dat ik veel moet slapen, gezond moet eten, me niet druk moet maken en iedere dag even een frisse neus moet gaan halen?

Daaaag!
misschien dan toch maar vlees gaan eten, dat is gezond
Verwijderd
Citaat:
Na 2 maanden gaat ie toch aandringen op vlees
Oud 14-03-2011, 13:30
Verwijderd
Citaat:
neeee, ik ken je account al zo lang! Nog voordat ik me hier ingeschreven had en alleen meelas kende ik Sarah met het lieveheersbeestje al
ik sluit me hier volledig bij aan!!
Verwijderd
Weten jullie wat het ook bijna is, zomertijd! Dat is mooi, want tegen die tijd is het alsnog zo dat de zon druk bezig is met opkomen als ik van huis ga, en dan is het ineens nog úren licht als ik thuiskom
Verwijderd
Rationeel ik denk dat je de sfeer tussen DK en Qandy niet echt beter maakt met je laatste opmerking in het evaluatie topic D:D
Oud 14-03-2011, 13:31
Verwijderd
Van mij mag je wel een nieuwe account hoor Sarah, maar dan wel iets van S4r4h (zoiets wilde je toch al altijd? ). of natuurlijk .sarah. En dezelfde ava houden! En als sig: *geeft kopje*
Verwijderd
Citaat:
Maar dan doe ik gewoon Sarah. en nog steeds met heersbeestje maar meer zodat mijn oude posts en mijn huidige niet meer bij dezelfde account horen.
Verwijderd
Citaat:
Weten jullie wat het ook bijna is, zomertijd! Dat is mooi, want tegen die tijd is het alsnog zo dat de zon druk bezig is met opkomen als ik van huis ga, en dan is het ineens nog úren licht als ik thuiskom
Oh god, dan ben ik weer een paar dagen van slag.

Met de wintertijd ben ik depressief want boehoe, het is weer zo vroeg donker, en met de zomertijd ben ik depressief want boehoe, het is weer zo lang licht.

Nee toch vind ik de zomertijd erger.
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik roep het al jááááááááááááááááááááren!
Verwijderd
Meisjes en jongens help mij eens even, waar kan ik een mooie koffer voor de vakantie vinden? Die van mij was is helaas twee jaar geleden kapot gemaakt door mijn moeder en nu mag ik een nieuwe kopen
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik zal het meenemen in de overwegingen, dankje.
Oud 14-03-2011, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Meisjes en jongens help mij eens even, waar kan ik een mooie koffer voor de vakantie vinden? Die van mij was is helaas twee jaar geleden kapot gemaakt door mijn moeder en nu mag ik een nieuwe kopen
hmm ik heb een paar jaar geleden een prima koffer gevonden bij v&d die is nu wel kapot aan het raken, maar pas nadat hij iets van acht keer mee op vakantie is geweest en twee jaar lang elke twee weken van enschede naar groningen is gegaan en soms vol met boeken heeft gezeten en afgelopen weekend een compleet servies heeft vervoerd.
Oud 14-03-2011, 13:33
Verwijderd
Zomertijd <3

En Sarah. of .Sarah met zelfde sig vind ik prima
Uice
Uice is offline
Citaat:
Je bent vooral ehm, verrassend. Maar alles wat je over me scheef in het Ranking de Scholieren-spel, was dat dan alleen gebaseerd op wat ik zei onder Medeia? Want die nick heeft echt ehm, driekwartjaar bestaan of zo? Als het niet minder is. Quis bestond véél langer in elk geval.
Nee, dan wist ik het destijds wel, maar ben ik het gewoon vergeten. Zoals je, wanneer je een lange televisieserie in chronologische volgorde kijkt, heel verbaasd bent als je ziet hoe jong iedereen is in de eerste afleveringen.
Verwijderd
Daar heb ik mijn laatste ook gekocht maar die was heel snel kapot iemand ervaring met vintage koffers? ik heb een hele toffe oude op MP gezien maar heb liever niet dat die kapot gegooid wordt.
Oud 14-03-2011, 13:34
Verwijderd
alweer nickchanges?
Verwijderd
hmm gewoon een tassenwinkel dan?
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Rationeel ik denk dat je de sfeer tussen DK en Qandy niet echt beter maakt met je laatste opmerking in het evaluatie topic D:D
Uice
Uice is offline
Ik kan me nog herinneren dat Sarah haar achternaam in haar sig had.
Oud 14-03-2011, 13:35
Verwijderd
oude pauperspullen 'vintage' noemen :')
Oud 14-03-2011, 13:35
Verwijderd
Hm ik kwam hier om wat tegen Uice te zeggen maar ik ben het vergeten
Oud 14-03-2011, 13:36
Verwijderd
google zegt dat je naar Brixx moet aan het Akerkhof
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me nog herinneren dat Sarah haar achternaam in haar sig had.
Ja, toen ik die eruit haalde waren mensen ook overstuur.
Verwijderd
Oh en ik heb visuals van Melite aan de baconexplosion
Oud 14-03-2011, 13:37
Verwijderd
Ik wil denk ik een keer zo'n stomme koffer. Van dat harde plastic en dan in een lekker lelijke felle kleur. Precies groot genoeg om nog net als handbagage te mogen. En dan zonder wieltjes, want mijn v&d koffer heeft wel wieltjes maar dan zit er altijd zo'n lastig ding aan de binnenkant van de koffer waar het uitschuifsysteem in zit.
Oud 14-03-2011, 13:39
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Dit meen je niet.
ik wist dat ook niet hoor
Rationeel
Rationeel is offline
potverdorie, radio veronica is me aan het rickrollen
Verwijderd
Citaat:
potverdorie, radio veronica is me aan het rickrollen
ik vraag me af of ze het doorhebben!
Oud 14-03-2011, 13:42
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik zal het meenemen in de overwegingen, dankje.
Doe mee met de bacon explosion

Citaat:
Zomertijd is echt verschrikkelijk kut; er word je gewoon een uur slaap ontnomen 'voor een beetje extra zonlicht'. Fuck dat, fuck de zon en fuck de fucking zomertijd.
Oud 14-03-2011, 13:43
Verwijderd
Citaat:
ik wist dat ook niet hoor
In die tijd haalde jij het nog niet in je hoofd om je op DK te vertonen
Verwijderd
Citaat:
oude pauperspullen 'vintage' noemen :')
Tuurlijk meid jij weet ook echt wat ik onder vintage vind vallen, zeikerd :'''''''''''''''''''''') *kots*
Verwijderd
bitchfight
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten