Advertentie | |
|
![]() |
|
@VeGs: de wolven hebben .sann gegeten. Andijvie heeft Onait Sirch geschoten.
En. die post waarin .sann uitgebreid mijn stemgedrag analyseert - daarvan moet ik zeggen dat ik het niet echt een zienerspost vind. Ze geeft nergens hints dat ze zeker weet dat ik wolf ben. En daarbij, er zijn meer redenen om Sherlock en Daboman te verdenken.
|
Jammer van de ziener, maar ik heb nergens gezegd dat ik ziener ben. Dat maken jullie ervan. Ik vond sweetsmile gewoon verdacht en begreep, zoals ik al zei, maar weinig van al die uitgebreide analyses. Dus heb ik ze genegeerd. Verder ga ik nu alvast Sherlock stemmen, want de zienerhints zijn overduidelijk.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
eh... Even een stemlijstje (niet op volgorde oid, gewoon voor mezelf):
Geel, Daboman en VeGs stemmen Sherlock Batave stemt Geel (en Sherlock ook neem ik aan?) Wat doet de rest? Ehm... rest is alleen Doux nog denk ik? edit: Daboman had ook al doorgegeven
Laatst gewijzigd op 07-04-2011 om 15:58. |
![]() |
|
Niet als het tussen mij en Sherlock gaat, please
![]()
||
Citaat:
|
Ik vind het ook een aparte opmerking?
Er zijn nog 2 wolven, dus zolang die gespreid gaan staan, gaat de dorpeling er per definitie uit bij gelijkspel. Alleen als de wolven samen onder dezelfde staan heeft Geel een kans, maar die kans acht ik klein, want dan verraden de wolven zich per direct. Edit: trouwens, er zijn zeven spelers, dus dan moet ook nog iemand apart gaan staan voor gelijkspel. |
![]() |
|
Hangronde 7
Geel 1. Batave 6. Sherlock* Sherlock 2. Daboman 3. VeGs 4. Geel 5. snoopy niet bekend: Doux Sherlock * = stem na 20.30 uur bekend gemaakt -- Volgens mij is dit het.
Laatst gewijzigd op 07-04-2011 om 20:04. |
![]() |
||
Citaat:
|
Engeland, ergens in de wildernis
Sherlock liep al dagen aan een stuk door. Het enige wat hij wist is dat hij niet gevonden moest worden, want wie het ook was die hem zou vinden, zou zijn einde betekenen. Zo goed kende hij koning Sauron wel. Hij wist dat hij snel ergens water moest vinden, hij begon al uitdrogingsverschijnselen te vertonen. Maar de rust om hier echt naar op zoek te gaan had Sherlock niet. In zijn hoofd zat een vastberaden plan om op de enige manier terug te slaan die niet zal worden vermoed door de koning en zijn onderdanen; zich verbergen recht onder hun neus. Maar de weg naar Londen was nog lang, dus rust houden zat er niet in. Londen, privévertrekken van de koning Vegs klopte zachtjes op de deur, maar er kwam geen reactie van de andere kant. Ze had van de dienstmeid gehoord dat de koning niet meer uit zijn kamer was geweest sinds de dood van zijn enige kind. Ze voelde zich verplicht om bij hem te komen kijken en er in ieder geval voor te zorgen dat koning Sauron wat te eten binnen zou krijgen. Van zichzelf uithongeren werd niemand beter, was haar gedachte. Nogmaals klopte ze op de deur, dit maal wat luider. Aan de andere kant hoorde ze zacht gemompel, maar kon er niet uit opmaken wat er bedoeld werd. Vegs twijfelde nog even, voordat ze toch besloot naar binnen te gaan. “Ik heb wat eten voor u meegebracht,’ zei Vegs zachtjes, terwijl ze het bord op een tafel zette. ‘Ik heb de keuken uw lievelingsmaal laten bereiden, kom eet toch wat. Het zal u goeddoen.’ De koning stond op en keek haar aan. ‘Mijn lievelingsmaal? Goeddoen? Waar heb ik dit aan te danken? Mijn dochter is dood en jij komt aanzetten met eten alsof het een feest is?’ Sauron was buiten zichzelf van woedde. Niet alleen omdat hij vond dat juist zij had moeten weten dat hij helemaal geen behoefte had aan gezelschap, maar ook omdat ze nog steeds geen zoon voor hem gebaard had. ‘Uit mijn ogen, en laat je niet weer zien!’ Met een bleek gezicht ging Vegs vlug de kamer uit. Tranen liepen over haar wangen terwijl ze zich afvroeg waar ze deze behandeling aan te danken had. Niet veel later werd er weer aan de deur geklopt. Koning Sauron had ondertussen het avondmaal wat Vegs gebracht had opgegeten en voelde zich tot zijn eigen verbazing weer wat beter. ‘Binnen,’ zei hij kortaf en begon te glimlachen toen hij zag wie het was. ‘Vertel, wat zijn de vorderingen?’ ‘We hebben hem gevonden, uwe hoogheid. Hij houdt zich niet ver hiervandaan schuil. Hij is erg verzwakt van het verre reizen en vertoont tekenen van de zweetziekte. We hebben hem gelaten voor wat het was, we verwachten dat Sherlock met een uur of 2 wel een natuurlijke dood zal zijn gestorven.' De koning glimlachte nog een keer, blij dat er toch nog een keer wat meezat. Deelnemers: 1. Little Phoebe (leerling-verrader) 2. Geel 3. Dobermann (evilziener) 4. Andijvie (jager-geliefde) 5. SweetSmile (weerwolf-geliefde) 6. Schrödinger (dorpeling) 7. .sann (ziener) 8. Doux 9. Daboman 10. snoopy 11. napoleonzuurtje (dorpeling) 12. Röps (verrader) 13. Sherlock (weerwolf) 14. Batave 15. Syori (tovenaar) 16. Queasy (dorpeling) 17. Lychee Leto (weerwolf) 18. Vegs 19. arPos (wolfsbane) 20. Onait Sirch (dorpeling) Blauw = onthoofd Rood = opgegeten Paars = gestorven aan liefdesverdriet Groen = afgeknalt door de jager Jullie hebben Sherlock laten onthoofden, goed gedaan, hij was wolf! De laatste wolf heeft tot morgen 20.30 om zijn wraak te uiten. Zal het hem lukken om te overleven in zijn eentje?
||
Citaat:
![]() En ik vind het prima dat sommigen op mij stemmen. Ik denk dat wij toch gaan winnen al mocht het zo zijn dat jullie mij eerst voor niets ophangen. ![]()
||
Citaat:
![]() Het is de bedoeling dat de dorpelingen winnen (of de wolven als je daarbij hoort), niet dat jij persoonlijk zo lang mogelijk meespeelt. En als je dat al op je agenda hebt staan kun je niet van ons verwachten dat we je daarmee helpen ![]()
|
Eens, ik vind het ook een teamspel. Maar toch, het is wel leuker om tot het einde te overleven.
![]() (Hmmm.... Gevaarlijke opmerking misschien, vlak voor de eetronde ![]() @Batave: Hoe kom jij er bij dat Soija Geel het meest verdacht vond? ![]() Hij zat juist op Daboman. Volgens zijn theorie (van tig hangrondes terug) was Geel wolf, maar hij heeft al eerder aangegeven dat hij die niet op de letter volgt, en dat hij Daboman verdachter vind. Het lijkt mij waarschijnlijk dat ze Soija gegeten hebben uit angst dat hij ziener was, of iig goed zat. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Geel wolf is ![]() Dus ik ga voor Daboman... |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet dat Little Phoebe niet 3 wolven heeft genoemd. Zelfs als ik het niet zou weten, zou ik het me onmogelijk kunnen voorstellen, omdat het een enorm bekende verraders-truuk is. Verder neem je als verrader een enorm risico met zo'n hint, als je hangt, dan valt die hint direct op en kunnen alle wolven gehangen worden. En Soija is overigens geschoten door Andijvie. En niet gegeten, mind you. Waarschijnlijk om zijn vervelende gedrag, ook naar onschuldigen (Andijvie wist wie de wolven waren en dus ook wie er onschuldig was). Is een mooie uitweg om op basis daarvan te kiezen, dan hoef je geen kamp te kiezen terwijl je zelf niet meer leeft, dat lijkt me toch een zeer vervelend dilemma. Verder denk ik dat Snoopy en jij geen wolf zijn. Ik geloof heilig dat die zijn vrijgesproken door de ziener. Dan is het dus iemand uit Batave, Geel en Doux. En ik heb het spel ook wel gevolgd en denk dat Geel inderdaad het meest waarschijnlijke is. Gelogen over zijn stem, vergeten te stemmen, jaja. Het zal allemaal wel. Ik weet nog steeds niet of hij dat geintje vaker geflikt heeft en het zou zomaar kunnen. Voor mij maakt dat de lijstjes direct waardeloos en dat is me een doorn in het oog. En wie heeft er nou meer baat bij waardeloze stemlijstjes dan de wolven?
||
Citaat:
En snoopy: Wat ik wilde zeggen was dat ik actief heb meegespeeld om het zover te schoppen. Daboman heeft vrij weinig gezegd en is overal een beetje tussendoor gefietst. Ja, dan kun je zeggen dat Batave en Doux nog minder gezegd hebben, maar die zijn vrij van wolf-verdenkingen.
|
Doorgaans eten wolven eerder mensen die daadwerkelijk op hen willen stemmen, en proberen ze het af te doen met reverse-reverse, dan dat ze echt reverse proberen.
![]() Maar ik weet het inmiddels niet meer. Pro-Dabo is dat hij wel consequent op een wolf heeft gestemd. Contra-Geel is dat hij alleen op een wolf heeft gestemd toen die er zeker uit ging (LL). En contra-Geel is dat Sann. hem als laatste noemt (al lijkt het niet alsof ze hem echt heeft opgevraagd). Ik zie wel of ik vanavond nog leef, en of ik dan nog van stem ga wisselen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En op de rest van mijn post heb je niet gereageerd: jouw stem had wel degelijk verschil kunnen maken, aangezien er nog 2 wolven in het spel zitten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #84 Little Phoebe | 500 | 31-03-2011 15:00 |