Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2011, 16:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik vind dat ego wel gevaarlijker voor mij dan een vrijwel zekere wolf. Simple as that.
Ik denk dat je Michaelangelo's vermogen om anderen te overtuigen een beetje overschat. Bovendien, het gaat er toch om dat de dorpelingen winnen, niet dat jij blijft leven? Maar goed, uit een gelijkspel is wellicht ook informatie te halen...
Advertentie
Oud 12-05-2011, 16:45
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik denk dat je Michaelangelo's vermogen om anderen te overtuigen een beetje overschat. Bovendien, het gaat er toch om dat de dorpelingen winnen, niet dat jij blijft leven? Maar goed, uit een gelijkspel is wellicht ook informatie te halen...
Klopt, maar dat betekent niet jezelf onnodig opofferen. Zorgen dat dorpelingen in leven blijven is ook de dorpelingen helpen en dat is wat ik doe . Ik heb liever iemand eruit die verdacht is dan iemand die niet (?) verdacht is. Er staan heel wat mensen onder Michelangelo dus het is voor al die mensen ook handiger om te weten of Michelangelo slecht is om te zien of ze op het goede spoor zaten.

+ Ik vind het gewoon erg raar van Michelangelo om iemand eruit te willen werken die hij niet verdacht vindt in plaats van dat hij zich gewoon bezig houdt met mensen die hij wel verdacht vindt.
Oud 12-05-2011, 16:57
Röps
Röps is offline
Citaat:
Klopt, maar dat betekent niet jezelf onnodig opofferen. Zorgen dat dorpelingen in leven blijven is ook de dorpelingen helpen en dat is wat ik doe . Ik heb liever iemand eruit die verdacht is dan iemand die niet (?) verdacht is. Er staan heel wat mensen onder Michelangelo dus het is voor al die mensen ook handiger om te weten of Michelangelo slecht is om te zien of ze op het goede spoor zaten.

+ Ik vind het gewoon erg raar van Michelangelo om iemand eruit te willen werken die hij niet verdacht vindt in plaats van dat hij zich gewoon bezig houdt met mensen die hij wel verdacht vindt.
Je vat z'n woorden wel erg zwaar op. Bovendien doe je nu hetzelfde: iemand eruit werken die je niet verdacht vindt. Of ja, nog altijd wel verdacht, maar niet slecht en volgens eerdere uitspraken toch ook eigenlijk niet verdacht.
Oud 12-05-2011, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Haha, alsof ik dat zo laat gebeuren. Wat een dom gedoe. Jij iedereen tegen mij opzetten.
Ik switch naar Michelangelo om maar even te laten zien dat ik geen geliefde ben met hem. Blijkbaar wil hij zomaar mensen opofferen die hij niet verdacht vindt. Dit vind ik nu belangrijker dan een eventuele wolf Neko, zeker omdat ik weet dat Michelangelo nog wel eens mensen mee krijgt en nu ik heb hem nou eenmaal liever eruit dan ik zelf.

@sann: het zegt natuurlijk niet heel veel dat ik switch maar ik hoop dus dat michelangelo eruit gaat om zo even te laten zien dat we niet geliefden zijn.
Wat een onzin weer. Je moet er niet zo zwaar aan trekken joh, het is het gebruikelijke verhaaltje van we je niet ophangen omdat je niet verdacht bent dus gaan we maar zeggen dat ik geliefde ben.

Als we nou samen die 90% wolf eruitgooien kan ik laten zien dat ik geen wolf ben en jij wint in mijn ogen (ook al ben je helemaal nie verdacht, ik zie LP als geliefde veel logischere keus) vertrouwen.

Ik ga opzoek naar de wolven en de geliefden en jij hoort in mijn ogen voor geen van beiden. Laat je dus niet opnaaien door mensen die overal verwarring willen schoppen.
Oud 12-05-2011, 17:03
Verwijderd

Het wordt heet onder je voeten he? Dan maar op de lieve toer?
Oud 12-05-2011, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je ook niet verdacht en ik heb helemaal niet opgeroepen tot stemming naar jou. Ik zie je niet als wolf en niet als geliefde alleen sann en LP brachten mij in een lastig parket (en vast niet voor niks, want ik zie LP als geliefde en Queasy kent sann natuurlijk ook van DK en Onzin dus dat kan ook een logsiche keus zijn). Vandaar dat ik zei dat als ik zou denken dat je geliefde bent ik op jou zou stemmen.

Je moet het zelf weten maar een gelijkspel veroorzaken speel je de wolven in de kaart en volgens mij staan wij in dat geval aan dezelfde kan we willen de wolven én de geliefden eruit spelen. Dus er zijn hier een paar spelers die via mij een vies spelletje aan het spelen zijn en ik hoop dat jij je hier niet door laat manipuleren

En bedenkt ook dat we er als dorpelingen niet goed voorstaan, weer de wolven laten kiezen ga ik er natuurlijk uit en verlies je naast mij dus ook weer iemand aan de kant van de good guys die wel eens waardevol zou kunnen zijn later in het spel.
Oud 12-05-2011, 17:06
Verwijderd
Citaat:

Het wordt heet onder je voeten he? Dan maar op de lieve toer?
Nou mij eruit is behoorlijk ongunstig voor de dorpelingen en ik wil de wolven niet weer een kans op gelijkspel geven. Dat jij dit niet erg vind zegt genoeg over jouw functie dan over mijn functie.

We hebben nu van de 5 al 2 dorpelingen eruit en dat moeten er niet meer worden. Maar blijkbaar ben jij niet op wolvenjacht?

Je bent via deze post weer aan het manipuleren, wat je blijkbaar samen doet met LP. Dat zegt voor mij al voldoende.
Oud 12-05-2011, 17:07
Verwijderd
Ik vind je door je aanvallendheid alleen maar verdachter worden, Michelangelo...
Oud 12-05-2011, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je door je aanvallendheid alleen maar verdachter worden, Michelangelo...
Ja, ik speel normaal altijd lief, aardig en vooral zeer terughoudend

Veel ww-spellen krijg ik dat te horen maar ik speel nu eenmaal aanvallend, agressief (en soms een beetje arrogant). Maar ik weet het haast zeker dat ik bij het rechte eind zit betreft Neko.

Dus ik begrjip van sommige mensen niet waarom ze zo erop aansturen om mij eruit te krijgen ipv Neko waarna veel meer hints, pijlen en logische redenaties leiden dat ze wolf is.

Al de ''argumenten'' die ik tegen heb gehad heb ik netejs uitgelegd en weerlegt, meer kan ik niet doen. En het samenwerkingsverband van sann. en LP is vooral berust op ''gevoel''.

Ik wil jullie best proberen te ''bewijzen'' dat ik goed ben maar dan moet Neko wel eruit.
Oud 12-05-2011, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Nou mij eruit is behoorlijk ongunstig voor de dorpelingen en ik wil de wolven niet weer een kans op gelijkspel geven. Dat jij dit niet erg vind zegt genoeg over jouw functie dan over mijn functie.

We hebben nu van de 5 al 2 dorpelingen eruit en dat moeten er niet meer worden. Maar blijkbaar ben jij niet op wolvenjacht?

Je bent via deze post weer aan het manipuleren, wat je blijkbaar samen doet met LP. Dat zegt voor mij al voldoende.
Ik ben ontzettend op wolvenjacht. En op geliefdenjacht. En jij bent beide, dunkt me zo
Oud 12-05-2011, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik speel normaal altijd lief, aardig en vooral zeer terughoudend

Veel ww-spellen krijg ik dat te horen maar ik speel nu eenmaal aanvallend, agressief (en soms een beetje arrogant). Maar ik weet het haast zeker dat ik bij het rechte eind zit betreft Neko.

Dus ik begrjip van sommige mensen niet waarom ze zo erop aansturen om mij eruit te krijgen ipv Neko waarna veel meer hints, pijlen en logische redenaties leiden dat ze wolf is.

Al de ''argumenten'' die ik tegen heb gehad heb ik netejs uitgelegd en weerlegt, meer kan ik niet doen. En het samenwerkingsverband van sann. en LP is vooral berust op ''gevoel''.

Ik wil jullie best proberen te ''bewijzen'' dat ik goed ben maar dan moet Neko wel eruit.
Ik heb gewoon op Neko gestemd, dus geen zorgen Ik vind je wel verdacht, maar Neko verdachter en na deze ronde kan alles weer veranderen nav het stemlijstje en natuurlijk de uitslag, dus grote kans dat je weer gaat zakken op mijn lijstje.
Oud 12-05-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ontzettend op wolvenjacht. En op geliefdenjacht. En jij bent beide, dunkt me zo
Klopt, maar waarom zou je dan het weer op een hoogstwaarschijnlijk gelijkspel laten uitkomen terwijl er veel meer pijlen naar Neko wijzen dan naar mij. We hebben nog maar 3 dorpelingen over dus lijkt het mij onverstandig.

Jij vond mij volgens mij ook minder verdacht dan Neko, maar je ging (en dat had ik ook gedaan) op mij staan omdat je stemverdeling wilde. Maar dat gebeurd nu niet meer.

En ja ik ben ook op geliefdejacht en ik zie LP als de meest voor de hand liggende betreft Queasy. Verder zijn we hierin pas 1 ronde in verder dus dat blijft moeilijk.

Ik zou zeggen eerst die 99% (in mijn ogen) zekere wolf eruit en dan kan je altijd nog kijken wat je met mij doet.
Oud 12-05-2011, 17:16
Verwijderd
Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer Neko wat van zich laat horen...
Oud 12-05-2011, 17:17
Verwijderd
Wat er ook voor te zeggen is dat Neko niks toevoegt aan het spel en amper nog gereageerd heeft nu ze denkt dat ze eruit gaat. Ik zou als ik toch geen wolf was nog snel al mijn theorieen neergooien, dit doet zij niet ze zegt niks meer blijkbaar.

Lijkt mij toch ook een vrij apart punt dat je dit doet als je bij de good guys hoort. Als wolf lijkt mij dit wel logisch zodat je niks meer kan verraden perongeluk.
Oud 12-05-2011, 17:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Neko lacht zich nu in het vuistje.
Oud 12-05-2011, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Klopt,
ik ben toch niet aan het manipuleren?
Citaat:
maar waarom zou je dan het weer op een hoogstwaarschijnlijk gelijkspel laten uitkomen terwijl er veel meer pijlen naar Neko wijzen dan naar mij. We hebben nog maar 3 dorpelingen over dus lijkt het mij onverstandig.

Jij vond mij volgens mij ook minder verdacht dan Neko, maar je ging (en dat had ik ook gedaan) op mij staan omdat je stemverdeling wilde. Maar dat gebeurd nu niet meer.

En ja ik ben ook op geliefdejacht en ik zie LP als de meest voor de hand liggende betreft Queasy. Verder zijn we hierin pas 1 ronde in verder dus dat blijft moeilijk.

Ik zou zeggen eerst die 99% (in mijn ogen) zekere wolf eruit en dan kan je altijd nog kijken wat je met mij doet.
Klopt, gister zag ik Neko* liever vertrekken. Inmiddels verdenk ik jou behalve van slechtheid ook nog van geliefde, helemaal als ik zie hoe je je nu weer aan het verdedigen bent, dus nu zie ik jou liever hangen.
Oud 12-05-2011, 17:22
Verwijderd
Citaat:
ik ben toch niet aan het manipuleren?

Klopt, gister zag ik Neko* liever vertrekken. Inmiddels verdenk ik jou behalve van slechtheid ook nog van geliefde, helemaal als ik zie hoe je je nu weer aan het verdedigen bent, dus nu zie ik jou liever hangen.
Oh ik las het allebei, kan gebeuren hè als je ondertussen andere dingen aan het doen bent. Maar ik ben klopt op jacht naar allebei.

Dus het is vreemder dat ik mezelf verdedig dat ik eruit gaan en slecht is voor de good guys dan dat ik nisk zeg en mijzefl er gewoon uit laat stemmen? Wat een aparte denkwijze.

Nu ga ik eten en trainen.
Oud 12-05-2011, 17:23
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik vind je ook niet verdacht en ik heb helemaal niet opgeroepen tot stemming naar jou.
Citaat:
Nou als jullie verwachten dat ik en Mr.Mark geliefden zijn knal je hem er toch uit na deze hangronde als Neko eruit gaat.

Ik beloof dat ik op hem zal stemmen
Hier stel je duidelijk voor om mij eruit te werken en om er kracht bij te zetten zeg je al dat jij zeker mee zult stemmen. Lijkt me een vrij duidelijke aanval.
Oud 12-05-2011, 17:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind het amusant dat Michelangelo me keer op keer geliefde (met sann) noemt. Hij wil het er blijkbaar inhameren bij de rest, maar volgens mij dringt het niet echt tot hem door dat Queasy echt niet zo dom is. Want eerlijk, Mr. Mark en ik staan (zover ik weet) van alle spelers het dichtste bij haar, daarmee bedoel ik: praten het meeste met haar. Dan valt dat met Queasy en mij wel mee, maar dat heeft even niks met dit spel te maken.

Het punt is: Michelangelo voelt het heet worden onder zijn voeten, gaat liefelijk praten en overtuigende speeches houden over hoe goed hij wel niet is en BLABLABLA, hij noemt sann en mij geliefden, omdat Queasy ons kent. Was Mr. mark eerst ook niet verdacht om die reden? En jij kent haar verder helemaal niet?
Dus waarom zou ze mij kiezen (vorig spel niet echt gemotiveerd, ik ben nota bene geliefden met háár geweest) als jij zo' "briljante" speler bent?

Ik vind het allemaal keiharde onzin. En nu gooi je het op gevoel, terwijl dat net nog een ongeldige reden was om jou te verdenken.
Oud 12-05-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Hier stel je duidelijk voor om mij eruit te werken en om er kracht bij te zetten zeg je al dat jij zeker mee zult stemmen. Lijkt me een vrij duidelijke aanval.
Ik ontkrachtte enkel sann. en LP's aanval. Ik ga niet zomaar een good guy aanvallen iig, en ik vind het verdachter dat LP en sann. nadat ik LP als geliefde aanwees ineens op mij in beginenn te hakken.

Dus geef mij de kans om te bewijzen dat ik 99% zeker weet dat Neko slecht is en een wolf. Zo niet dan zal je in de loop van het spel nog alle kans krijgen om mij eruit te krijgen.

Stel het was iemand anders geweest dan ik, had ik het je ook afgeraden want door een gelijkspel en nu zijn de stemmen evenredig, spelen we door slinkse spelletjes van andere spelers de wolven alwéér in de kaart en dat moet gewoon niet gebeuren aangezien we nog maar 3 dorpelingen overhebben en zijn die eruit winnen de wolven.

Ik ben benieuwd wat je doet, ik hoop dat je de meest logische keuze maakt

Saai dat ik over half uurtje weg moet

Laatst gewijzigd op 12-05-2011 om 17:52.
Oud 12-05-2011, 17:49
Verwijderd
Neko
1. Michelangelo
2. Schrodinger
5. Andijvie
7. Thomas van'taug
9. Mr.Mark
10. Snoopy
14. Rops (pas aangegeven na half 9)

Michelangelo
3. Sann
6. Arpos
8. Mutsieprutsie
11. Little Phoebe
12. Mr. Mark
13. Neko*

Arpos
4. Rops

Nog niet gestemd:
Fantome

Hangronde 1 stemlijstje: klikkerdeklik

--

Omdat ie nog niet op deze pagina stond

Laatst gewijzigd op 12-05-2011 om 19:39.
Oud 12-05-2011, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het amusant dat Michelangelo me keer op keer geliefde (met sann) noemt. Hij wil het er blijkbaar inhameren bij de rest, maar volgens mij dringt het niet echt tot hem door dat Queasy echt niet zo dom is. Want eerlijk, Mr. Mark en ik staan (zover ik weet) van alle spelers het dichtste bij haar, daarmee bedoel ik: praten het meeste met haar. Dan valt dat met Queasy en mij wel mee, maar dat heeft even niks met dit spel te maken.

Het punt is: Michelangelo voelt het heet worden onder zijn voeten, gaat liefelijk praten en overtuigende speeches houden over hoe goed hij wel niet is en BLABLABLA, hij noemt sann en mij geliefden, omdat Queasy ons kent. Was Mr. mark eerst ook niet verdacht om die reden? En jij kent haar verder helemaal niet?
Dus waarom zou ze mij kiezen (vorig spel niet echt gemotiveerd, ik ben nota bene geliefden met háár geweest) als jij zo' "briljante" speler bent?

Ik vind het allemaal keiharde onzin. En nu gooi je het op gevoel, terwijl dat net nog een ongeldige reden was om jou te verdenken.
Volgens mij gaf ik voor die aanval van jullie 2 op mij al aan dat ik jou geliefde vond en Mr.Mark midner snel. Omdat jij meer met Queasy hebt. Dus nu spreek jij jezelf tegen want vaak zie je geliefden eerder mensen een nieuwe functie gunnen en daarom zou ze die sneller aan jou geven dan aan mij.

Nee ik gooi het nog steeds op logische argumenten, jij geeft geen enkel argument behalve dat het je ''gevoel'' is. Nu draai je alles om. Want een gelijkspel zou wel heel goed uitkomen voor de wolven en daar draait het nu op uit, vind je ook niet

En waar is Neko in heel deze kwestie? Of valt niemand dat op?
Oud 12-05-2011, 17:52
Verwijderd
Citaat:
[...]

En waar is Neko in heel deze kwestie? Of valt niemand dat op?
Citaat:
Citaat:
Neko lacht zich nu in het vuistje.
Oud 12-05-2011, 17:54
Verwijderd
Citaat:
..
Oh

Nou goed, ik hoop dat jullie haar in ieder geval de volgende hangronde eruit gooien

En ga dan ook even het Neko-rijtje af want daar moet ook een wolf of verrader onder zitten!

Dan blijft er nog 1 wolf over en daar wens ik jullie veel succes mee want daar heb ik nog geen idee over.
Oud 12-05-2011, 17:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb momenteel weinig met Queasy, en aangezien we samen al eens geliefden zijn geweest, is het geen 'nieuwe functie' meer voor mij. Plus dat het zo voor de hand ligt om te gebruiken door mensen als jij, dat ze nooit zo dom zou kiezen. Ze weet ook hoe dit spel gespeeld wordt.

Ik zeg niet dat het gevoel is. Dat maak jij er elke keer van. Ik heb je gezegd waarom ik je verdenk. Ik ga mezelf niet herhalen, scroll maar lekker terug.
Noem je me nou wolf? Serieus? Je weet echt niet meer hoe je me verdacht moet maken he?`
Oud 12-05-2011, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb momenteel weinig met Queasy, en aangezien we samen al eens geliefden zijn geweest, is het geen 'nieuwe functie' meer voor mij. Plus dat het zo voor de hand ligt om te gebruiken door mensen als jij, dat ze nooit zo dom zou kiezen. Ze weet ook hoe dit spel gespeeld wordt.

Ik zeg niet dat het gevoel is. Dat maak jij er elke keer van. Ik heb je gezegd waarom ik je verdenk. Ik ga mezelf niet herhalen, scroll maar lekker terug.
Noem je me nou wolf? Serieus? Je weet echt niet meer hoe je me verdacht moet maken he?`
Het is onlogischer mij geliefde te maken dan jou omdat ik al vanaf het begin onder vuur lag en jij niet. Ook zat jij in het goede rijtje en ik niet dus zou jij er langer inblijven iig niet opgehangen worden.
En je wilt als cupido goede geliefden kiezen en er was een grote kans dat ik eruit zou gaan. Jij daarentegen niet in de hangronde omdat je in het goede rijtje staat. Want ze weet wat jij ook zegt hoe dit spel gespeeld wordt.

Ik zie alleen maar meer argumenten mij geen geliefde te maken ipv wel.

En ga mijn post niet verdraaien ik noem je helemaal geen wolf want dat heb ik al 10x gezegd dat ben je niet omdat je in het goede rijtje staat onder queasy in hangronde 1.
Ik zei enkel dat een gelijkspel wel heel goed voor de wolven uit komt. Maar blijkbaar lees jij er alwéér iets anders in.
Oud 12-05-2011, 18:12
Verwijderd
Saai, ik heb nog ongeveer 1 kwartier.. Dus zie vanavond laat pas de uitslag..
Oud 12-05-2011, 18:18
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Saai, ik heb nog ongeveer 1 kwartier.. Dus zie vanavond laat pas de uitslag..
Ik weet gewoon dat je je helemaal opvreet van de zenuwen
Dat kan ik me in ieder geval wel voorstellen bij je...
Oud 12-05-2011, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Ik weet gewoon dat je je helemaal opvreet van de zenuwen
Dat kan ik me in ieder geval wel voorstellen bij je...
Ja, dat klopt. Maar dat kom omdat ik altijd wil winnen en het die wolven gewoon niet gun. (saaie stille wolven)

Dus ik ga kijken of ik het vanavond via een smsje of met iemand met internettel. toch snel te weten kom haha
Oud 12-05-2011, 18:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dus Queasy zou mij kiezen, omdat ik op haar stemde in de eerste ronde en dus goed stond? Ja, oké want verder kent ze niemand en staat niemand in een goed rijtje. Ik vind dit slechte argumenten, ben ik niet van je gewend. De rest staat hierboven, want ik ga mezelf niet de hele tijd zitten herhalen in een zinloze discussie.
Oud 12-05-2011, 18:28
Verwijderd
Het is inmiddels toch meer dan duidelijk dat ie iets te verbergen heeft?
Oud 12-05-2011, 18:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sann, we mogen het niet meer openlijk met elkaar eens zijn, of openlijk samen iemand aanvallen, want alleen geliefden doen dat
Oud 12-05-2011, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Dus Queasy zou mij kiezen, omdat ik op haar stemde in de eerste ronde en dus goed stond? Ja, oké want verder kent ze niemand en staat niemand in een goed rijtje. Ik vind dit slechte argumenten, ben ik niet van je gewend. De rest staat hierboven, want ik ga mezelf niet de hele tijd zitten herhalen in een zinloze discussie.
Maar je gaat toch never nooit niet mij kiezen als ik in het verkeerde rijtje sta? Dus je spreekt jezelf álweer tegen.
Oud 12-05-2011, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Het is inmiddels toch meer dan duidelijk dat ie iets te verbergen heeft?
En dat zou geen goede functie kunnen zijn omdat?

Als iedereen naar de logische redenaties kijkt en argumenten ipv gevoel zou het er veel anders uitzien. Maar iedereen gaat uit van het ''gevoel'' en dat heeft in een ww-spel nog niet vaak geholpen.
Oud 12-05-2011, 18:33
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
[afbeelding]

Neko*

OMG Neko* jij bent heet. Ik wil je in mijn bed, nu!

Ik mocht willen dat ik in het echt zo heet was.

Citaat:
Overigens vind ik de post van Thomas wel een beetje raar. Het is de tweede keer dat we moeten stemmen, hoezo vraagt hij nu pas of die pm naar de spelleider moet?
Iets wat mij ook meteen opviel, maar nouja, het is en blijft een nieuwe speler dus dan twijfel ik altijd hoeveel waarde ik moet hechten aan dat soort opmerkingen. Iets met voordeel van de twijfel of zoiets.
Plus dat ik denk dat de wolven wel ervaren spelers zijn, aangezien ze voor furby feeder gingen, iemand die altijd wel met goede inzichten komt. Een sterke speler om aan jouw kant te hebben, en dus altijd handig om eruit te gooien als ze niet aan jouw kant staan.

Citaat:
Nu dus, blijkbaar! Dat heb je met lange schooldagen. Heb wel steeds even gespiekt maar nog geen tijd gehad om te reageren.

Ik moet zeggen dat ik Michelangelo's gedrag net als een aantal hierboven mij met de post vreemder vindt. Iets met een kat in het nauw. Het moge dan ook duidelijk zijn naar wie mijn stem gaat, maar ik denk dat dat voor niemand als verassing komt.

Verder vind ik hangronde 2 een beetje kort dag om al op zoek te gaan naar de geliefden. Natuurlijk is het belangrijk ze in het achterhoofd te houden, maar ik denk dat je nu nog niet echt veel info hebt om een goede bassering op te maken.
Al vind ik de door Rops scherp opgemerkte omslag van Mr. Mark wel apart, maar ik zie hem nog niet geliefde zijn met Michelangelo, eigenlijk.
Oud 12-05-2011, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Sann, we mogen het niet meer openlijk met elkaar eens zijn, of openlijk samen iemand aanvallen, want alleen geliefden doen dat
Oh oeps. *stiekem kusje verstopt*

Citaat:
En dat zou geen goede functie kunnen zijn omdat?
Om hoe je speelt. Dat heb ik je ook al uitgelegd.
Oud 12-05-2011, 18:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar je gaat toch never nooit niet mij kiezen als ik in het verkeerde rijtje sta? Dus je spreekt jezelf álweer tegen.
Ik spreek mezelf niet tegen, jij zegt dat het iemand (ik) in een goed lijstje is. In mijn ogen hoeft dat helemaal niet zo te zijn.
Oud 12-05-2011, 18:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh oeps. *stiekem kusje verstopt*

Om hoe je speelt. Dat heb ik je ook al uitgelegd.
Dat is alleen maar gebaseerd op gevoel!
Denk ik dat ie wil/gaat zeggen

Nou, ik ga eten, ik ben klaar met deze discussie. Tschusski.
Oud 12-05-2011, 18:42
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Al vind ik de door Rops scherp opgemerkte omslag van Mr. Mark wel apart, maar ik zie hem nog niet geliefde zijn met Michelangelo, eigenlijk.
Welke omslag was dat dan? Wat vond ik eerst en wat vond ik later?
Oud 12-05-2011, 18:49
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik spreek mezelf niet tegen, jij zegt dat het iemand (ik) in een goed lijstje is. In mijn ogen hoeft dat helemaal niet zo te zijn.
Hier ben ik het trouwens ook mee eens. Er is wel wat voor de motivatie te zeggen dat je als cupido ook wil dat de geliefden overleven en dat je daardoor niet iemand kiest uit een fout lijstje, maar ik denk toch dat ik me daar niet zo druk over zou maken. Het is maar het eerste lijstje, dat zegt nog weinig. Ik denk dat als ik cupido zou zijn, ik eerder gewoon naar de spelerslijst zou kijken en niet zozeer naar de stemlijstjes.
Oud 12-05-2011, 18:52
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Welke omslag was dat dan? Wat vond ik eerst en wat vond ik later?
ik doelde dus op deze post van Rops. Van 'hij is verdacht' naar 'snap niet zo goed waarom hij verdacht is/vindt hem geen wolf'
Oud 12-05-2011, 18:58
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
ik doelde dus op deze post van Rops. Van 'hij is verdacht' naar 'snap niet zo goed waarom hij verdacht is/vindt hem geen wolf'
Dat is een onzinnige post. Het is helemaal geen omslag, ik zei, en zeg nog steeds dat Michelangelo verdacht is maar dat dat niet betekent dat hij slecht is.
Oud 12-05-2011, 19:00
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Dus alleen Fantome heeft nog niet gestemd nu? Denk dus ook niet dat ze dat gaat doen, omdat ze in haar vorige post aangaf vrijdag te gaan stemmen...
Oud 12-05-2011, 19:04
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Michelangelo is voor mij ook verdacht [...]
Citaat:
Maar verder vind ik niet dat er veel reden is om aan te nemen dat jij verdacht bent.
vind ik toch een redelijke omslag.

edit; ik vind het trouwens wel opvallend dat je hier meteen zo op in vliegt, want ik gaf in mijn eerdere post al aan dat ik het nog een beetje vroeg vond om al geliefden te gaan zoeken omdat er nog niet echt goede redenen te vinden zijn.
Oud 12-05-2011, 19:11
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
vind ik toch een redelijke omslag.

edit; ik vind het trouwens wel opvallend dat je hier meteen zo op in vliegt, want ik gaf in mijn eerdere post al aan dat ik het nog een beetje vroeg vond om al geliefden te gaan zoeken omdat er nog niet echt goede redenen te vinden zijn.
Die tweede quote die je geeft, daar bedoel ik eigenlijk dat er niet veel reden is om aan te nemen dat Michelangelo slecht is. Verdacht, tja, dat wel, maar dat vooral door omstandigheden.
Oud 12-05-2011, 19:12
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Rops staat daar ook wel veilig om eens goed te kunnen manipuleren. Het is welliswaar de 4e stem maar het was al vrij snel duidelijk dat het tussen *Neko en Michelangelo zou gaan. Misschien een verradersactie?
Oud 12-05-2011, 19:37
Röps
Röps is offline
Een eigenwijze dorpelingenactie, maar aangezien ik Michelangelo niet verdacht vond en Neko wel heb ik om 20u nog naar Neko gewijzigd. Het gaat vaak zo dat er gelijkspel uitgelokt wordt en dat degene die iedereen het meest verdacht vindt dan nog blijft leven (A. door geklooi van de slechte functies en B. als de wolven kiezen laten ze de meest verdachte wel leven). Dus ik ben pas laat geswitcht. Shoot me

En switchen is verdacht, ik weet het. Die van jou vind ik in ieder geval ook verdacht. De reden is wat vergezocht en je bent met geen mogelijkheid terug te krijgen; kwam je stem in het neko-rijtje niet zo goed uit?
Oud 12-05-2011, 20:22
Spelleider
Spelleider is offline
Nieuw-Utrecht, in een ranzige kroeg ergens in de binnenstad
Fantome nam nog een slokje van zijn wodka en keek naar de schaars geklede danseres die op het podium stond. Niet omdat ze nou zo extreem aantrekkelijk was, maar gewoon omdat ze een legitiem punt was om je aandacht op te richten. Het laatste waar hij op dit moment behoefte aan had was een vuistgevecht met een of andere dronken schoft omdat hij diegene net te lang zou hebben aangekeken.
Fantome keek op toen er iemand tegenover hem kwam zitten. Het was Snoopy. ‘Jij weer?’ zei Fantome verbaasd. ‘Was ik niet duidelijk geweest de vorige keer? Als je denkt dat ik je nu weer laat gaan dan heb je het mooi mis jongedame.’ ‘Rustig aan daar cowboy’ zei Snoopy vermanend. ‘Ik heb een zakelijk voorstel voor je. Ik ben hier als klant, niet als prooi. Bovendien ben ik niet alleen.’ Er kwam een jongen naast haar zitten met een geweer in zijn hand dat groter was dan hijzelf. ‘Ik zie het’ zei Fantome lichtelijk geamuseerd. ‘Wie is die dwerg?’ ‘Dat is Thomasvan’taug’ zei Snoopy terwijl ze zonder het te vragen Fantome’s wodkafles pakte en een glas voor haarzelf inschonk. ‘En ik ben geen dwerg’ voegde Thomas er met een boos gezicht aan toe. ‘Ik ben al bijna veertien hoor.’ Zijn hand ging ook naar de wodkafles maar Snoopy gaf hem een tik op zijn vingers. ‘Nee Thomas’ De jongen verliet boos en beledigd het café en Fantome begon hardop te lachen. ‘Hehe dat is zo’n beetje het waardelooste excuus voor een backup man dat ik ooit gezien heb.’ Snoopy wees echter naar een meisje dat een paar tafels verderop zat. Onder de tafel hield ze een pistool vast waarvan de loop op Fantome gericht was. ‘Touché’ zei Fantome. ‘Laat maar eens horen dan dat zakelijk voorstel van je.’
Snoopy pakte een kleine projector en drukte op een knopje. Er verscheen een 3D-hologram van een man in een witte labjas. ‘Dit is professor Röps. Hij werkt voor Schrödinger als hoofd van zijn R&D afdeling. Alle technologische wapens die Schrödingers troepen gebruiken om het rebellenverbond te bestrijden, zijn door hem uitgevonden. Herinner je je de schorpioentank nog? Door hem uitgevonden. Het pulsgeweer? Door hem uitgevonden. De Death Star? Door hem uitgevonden.’ Fantome stak een hand op. ‘Jaja hou maar op, ik snap het. Hij is een bolleboos die wat te compenseren heeft. Wat heeft dat met mij te maken?’ ‘Onze spionnen vertellen ons dat hij nu met een nieuw project bezig is’ ging Snoopy verder. ‘We weten de details niet, maar het zou iets zijn dat alle massavernietigingswapens die ik zojuist genoemd heb in een schaduw zet. Als hij dit wapen af bouwt en Schrödinger zet het in, dan zal dat het einde betekenen van de opstand. We willen dat jij Röps zijn laboratorium infiltreert, de professor ontvoerd en de harddrive van zijn computer meeneemt. Met de harddrive en de professor in ons bezit zal Schrödinger het verschrikkingswapen nooit kunnen voltooien.’ Fantome begon te lachen. ‘Meisje ik weet niet wat je allemaal van me denkt, maar ik kan je verzekeren dat ik geen kloot geef om die revolutie van jullie. Ik ben alleen geïnteresseerd in centen. En Schrödinger heeft centen terwijl jullie zo arm zijn als een kerkrat. Snoopy legde een goudstaaf op tafel. ‘Ik kan je verzekeren dat we lang niet zo arm zijn als jij denkt. We hebben de laatste tijd erg veel geluk gehad met het overvallen van Schrödinger’s transporten. Als je slaagt in je missie, dan krijg je twintig van deze.’ Ze stopte de goudstaaf weer weg en kwam iets dichter bij hem zitten. ‘En bovendien’ fluisterde ze in zijn oor. ‘Zal ik je dan ook in natura betalen. Ik kan je verzekeren dat dat een ervaring is die je nooit meer zal vergeten.’ ‘En jij denkt dat ik gevoelig ben voor jouw verleidingspogingen?’ vroeg Fantome. Snoopy legde haar hand op zijn kruis. ‘Deze hier vertelt me dat jij daar inderdaad heel gevoelig voor bent’ zei ze met een glimlachje. ‘Ik hoop snel wat van je te horen.’ Ze stond op en liep de kroeg uit, gevolgd door het meisje dat het pistool op hem gericht had gehouden.

Tien minuten later
Fantome keek op toen er weer iemand tegenover hem kwam zitten. ‘Nounou’ zei hij. ‘Het lijkt wel de zoete inval vanavond. Misschien moet ik maar eens tol gaan heffen voor die stoel.’ ‘Bespaar me je grapjes’ zei Little Phoebe met een chagrijnig gezicht. ‘Ik ben niet in de stemming.’ ‘Altijd even charmant’ zei Fantome. ‘Wat kan ik voor je doen?’ ‘Schrödinger is pissig vanwege die rebellen die de hele tijd zijn transporten overvallen. En ik kan geen pissige Schrödinger gebruiken. Niet als ik overmorgen een grote lading drugs verwacht uit Nieuw-Amsterdam. Ik wil dus voor overmorgen een wit voetje halen bij hem, zodat hij tegen zijn douanebeambten verteld dat ze overmorgen een oogje toe moeten knijpen als mijn vrachtwagens bij de grens arriveren.’ Fantome gaapte heel overdreven. ‘Nou heel interessant hoor. Je vergeet alleen één ding. Ik geef geen kloot om Schrödinger en zijn regering en die drugshandel van jou kan me al helemaal gestolen worden.’ ‘Je begrijpt me verkeerd’ zei Little Phoebe, nu nog chagrijniger kijkend. Ze haalde een sikkelvormig mes uit haar zak. ‘Weet je wat dit is?’ vroeg ze. ‘Dit werd vroeger een meisjesmaker genoemd. Het stamt nog uit de tijd van voor de grote oorlogen, toen de runderen nog niet waren uitgestorven. Met dit mes werden de stieren gecastreerd. Ik heb het altijd al eens uit willen proberen.’ Ze leunde naar voren en siste: ‘Als je me niet helpt dan probeer ik het uit op jou!’ Fantome slikte. Hij wist dat Little Phoebe nooit loze dreigementen uitte. Ze gaf hem een foto. Hij herkende het meisje op de foto meteen. ‘Dit is Snoopy’ zei Little Phoebe. ‘Michelangelo’s dochter. Schrödinger heeft een prijs van 4000 Schrödinger-dollars op haar hoofd gezet. Ik geef je er 5000 als je haar voor overmorgen bij mij aflevert, zodat ik haar persoonlijk bij Schrödinger kan afleveren. Als je er niet in slaagt..wel’ ze keek nog een keer veelbetekenend naar het mesje in haar hand, stond toen op en verliet het café.

ondertussen in Schrödingers’ paleis
‘Wat ben jij aan het doen?!’ zei een bulderende stem. Neko* maakte een sprongetje. Ze wist dat ze er gloeiend bij was. Ze was namelijk geheime data uit Röps zijn lab door aan het faxen naar een contact van haar bij de rebellen. Ze draaide zich om met een vuurrood hoofd. Tot haar schrik was het niet alleen de professor die haar betrapt had: ook Schrödinger zelf was er bij. Meteen werd ze vastgepakt door een paar bewakers die haar pistolen afnamen. Toen werd ze van achter neergeslagen en viel ze bewusteloos op de grond.

een paar uur later…ja waar eigenlijk?
Neko* kwam langzaam bij. Ze had een enorme hoofdpijn. Ze probeerde overeind te komen maar meteen begon haar hoofd te draaien. Ze kon nog net haar maaginhoud binnenhouden. Toen ze voldoende was bijgekomen keek ze verbaasd om zich heen. Ze had verwacht wakker te worden in een cel, maar dit bleek niet het geval te zijn. In plaats daarvan lag ze in het zand. Het leek wel een gigantische zandbak te zijn. Ze stond op en ze slikte moeizaam toen ze besefte waar ze was. ‘Oh mijn god…een arena.’
‘Goed, je bent eindelijk wakker’ riep een stem die van boven leek te komen. Het was Schrödinger. Hij zat in een grote logé. Achter hem stond professor Röps. ‘Ik wou je eerst gewoon doodschieten, maar ik heb besloten om je een eerlijke kans te geven. Als je uit mijn arena kunt ontsnappen, dan blijf je leven. Ik zal je zelfs je wapens teruggeven.’ Hij wierp haar holster met de twee pistolen naar beneden. Schrödinger draaide zich om. ‘Professor, zeg tegen Mr. Mark dat hij mag beginnen.’ De professor drukte wat knoppen in en een deur schoof open. Er klonk een stampend, metalig geluid toen een enorme oorlogsdroid de arena binnenstapte! De gezichtsbeschermer schoof omhoog en onthulde het gezicht van Mr. Mark. ‘Maak je klaar om te sterven, bitch!’ De beschermer schoof weer naar beneden en een blauw schild omhulde de robot. Neko* was echter niet van plan om zich zomaar hulpeloos in stukken te laten scheuren door een nerd in een robotpak. Ze had ondertussen haar pistolen opgepakt in begon op de robot te schieten. Het enige wat er echter gebeurde was dat het blauwe schild even oplichtte. Röps begon te grijnzen. ‘Ziet u dat führer? De modulaire schilden van mijn uitvinding absorberen de energie die ze afvuurt, waardoor de schilden alleen maar sterker worden!’ ‘Heel goed’ zei Schrödinger. ‘Maar ze is nog niet dood. Hoe zit het met de offensieve kracht van het robotpak?’ Röps pakte een microfoontje. ‘Mr Mark, laat eens zien hoe de gatling werkt.’ Meteen kwam er een machinegeweer tevoorschijn die als een zotte kogels begon uit te spuwen. Neko* begon te rennen maar Mr Mark was net iets sneller. Een aantal kogels vlogen in haar been en Neko* viel bloedend op de grond. ‘We hebben haar!’ zei Schrödinger goedkeurend. ‘We moeten haar alleen nog afmaken’ voegde Röps er aan toe. ‘Mr Mark, de vlammenwerper graag.’ Meteen begon de robot vuur te spuwen. Van Neko* bleef niets meer over dan een hoopje as. Röps wreef in zijn handen. ‘Ziet u Führer, zelfs een waardeloze labrat als Mr Mark kan deze robot besturen. Stelt u zich eens voor wat u kunt doen met een heel regiment van uw beste soldaten in deze robotpakken!’ Schrödinger grijnsde. ‘Goed gedaan mijn beste, heel goed gedaan.’

Deelnemerslijst:
1. Mr Mark
2. Snoopy
3. Queasy (dorpeling)
4. Schrödinger
5. Andijvie
6. Little Phoebe
7. Neko* (weerwolf)
8. arPos
9. Michelangelo
10. Mutsieprutsie
11. .Sann
12. Furby Feeder (Dorpeling)
13. Röps
14. ~~Fantôme~~
15. Thomasvan'taug

Blauw: Opgehangen
Rood: Opgegeten
Roze: Gestorven aan liefdesverdriet
Groen: Afgeschoten door de Jager

De wolven zijn weer aan de beurt. Kunnen zij hun gestorven kameraad wreken? Dat lezen we morgen om 20.30

Citaat:
Gezien de mannen in het verhaal, vrees ik voor je dat alle vrouwen spontaan lesbisch zijn geworden.

I would.
En dat kunnen we natuurlijk niet hebben, vandaar dat we even wat tegengewicht inzetten:

Professor Röps
Niet slecht toch, voor een duivels genie?

Mr Mark
Oud 12-05-2011, 20:26
Verwijderd
Nice

Maar blijf er hoe dan ook bij dat Michelangelo onderdeel is van de geliefden.
Oud 12-05-2011, 20:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hieperdepiep.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten