Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouhou. Volgens de koppelaarster is ze knap, pienter, single, niet gelovig, slechts één jaar jonger dan ik en keitof. Ik vroeg nog wel even hoe ze mij precies ging "promoten", maar dat liet ze een beetje in het midden en ik weet niet zo goed of dat in mijn voordeel is of niet
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik zit 4 minuten in The American en ik vind het nu al een debiele film ![]() ![]() Romantisch koppel (Clooney en chick) wordt beschoten bij hun vakantiehuisje in de sneeuw, Clooney trekt een pistool en het enige wat die vrouw kan uitbrengen is: "You have a gun? Why do you have a gun?" in plaats van "Why are we being shot?!?!?!" En als de schutter dood is, vraagt ze gortdroog: "Is he dead?" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je spreekt het uit als AaZÈSJ. En je noemde me toch al meestal Kat. ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Lol, vriend van me moest optreden met zn Joy Division coverband:
Kees zegt: *na die spetterende joy division set is steensel niet meer wat het is geweest *nu hebben ook de laatste 3 inwoners zelfmoord gepleegd ![]()
||
Citaat:
Voor mijn gevoel is 2001 helemaal niet zo lang geleden, terwijl in 2001, 1989 wél als lang geleden voelde... Ik vind die sets en shooting diaries wel tof, eigenlijk al veel toffer dan de afgeronde film zelf. |
![]() |
|
|