Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2011, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, nouja. Het banenvinden in ons gebied is een beetje moeilijk. Hij zal heus wel iets vinden, maar het is maar de vraag of het dan een beetje in mijn buurt is. Ook willen we allebei liever neit apart wonen. Ik zou het heel erg vinden, hij vindt het 'geen optie', tenzij het dus over zijn carriere gaat. Maar nu gaat het over die van mij, en heeft hij het er niet voor over om apart te wonen. Zo komt t een beetje op mij over. Als het een weekendrelatie zou zijn zou ik het niet zo erg vinden, want we zien elkaar door de weeks toch nooit zo veel. Maar daar is de afstand te groot voor. Dan inderdaad de huren: een dubbele huur kunnen we geen van beiden betalen, we hebben wel spaargeld, dus het kan wel als het moet, maar het zou heel vervelend zijn allemaal.... Maar ik ben dus ook een beetje in de war van dat hij wel een aantal jaar zonder mij zou kunnen wonen als het goed is voor zijn carriere, maar andersom kan echt niet, terwijl het maar over een paar maanden gaat. (Los van het feit dat het mij zelf dus ook heel vervelend lijkt om (minstens) 4 maanden apart te wonen, waarbij we elkaar misschien eens per maand even kunnen zien).
Maar huh? Zou hij het dan uitmaken als jij die baan wel zou nemen? En andersom zou het wel moeten? Hij snapt toch zelf ook wel hoe hypocriet dat is? Of je zegt 'ik wil per definitie blijven samenwonen' en dan maak je het altijd uit als dat niet kan (wat ik ook raar vindt, want je hebt toch een relatie om de persoon en niet om het delen van een huis - als het tijdelijk moet, dan moet het maar), of je zegt 'een baan is belangrijk genoeg om een tijdje apart te wonen', en dan ook klaar. *snapt niet goed*

Ik snap dat je je relatie even belangrijk of zelfs belangrijker vindt dan deze baan, maar imo is het alleen zo belangrijk als hij het óók zo belangrijk vindt - en jouw keuzes en leven dus ook.
Advertentie
Oud 14-06-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Dat wil ik ook wel zeker omdat hij al duidelijk maakt dat hij dat ook zou doen, maar het probleem is dat ik niet goed weet wat ik wil. Want een leuke baan is heel erg leuk, maar het is niet het enige dat belangrijk is in mijn leven. Ik wil niet mijn relatie er voor op het spel zetten zeg maar...
Nou, hoe vaak ga jij het hem kwalijk nemen dat jij de baan hebt laten lopen voor hem?
Dat zet ook een druk op je relatie.
Oud 15-06-2011, 08:59
Nebel
Nebel is offline
@ Lilith & Freya

Ik heb mezelf niet zo duidelijk uitgelegd denk ik.
Waar het eigenlijk allemaal om gaat is dat ik heel erg teleurgesteld ben in mijn vriend. We hebben deze situatie toen we naar het buitenland verhuisde voor zijn werk en mijn afstudeerstage al vaak besproken (we wisten op dat moment al dat ik eerder klaar zou zijn dan hij). We hebben toen afgesproken dat het geluk van ons als individu nummer 1 is, omdat als een van de twee ongelukkig is de relatie toch niet goed loopt. We weten dat ik ongelukkig wordt van lange tijd niets om handen hebben, en dat het voor mij heel belangrijk is om een baan te hebben waar ik me goed in voel. Hij heeft altijd duidelijk gemaakt dat hij heeft gekozen om naar het buitenland te gaan, en dat ik mee ging, dus dat ik nu mag kiezen. Ook heeft hij altijd gezegd dat hij apart wonen geen optie vindt. Daar bedoelt hij niet mee dat hij het uit zou maken, maar dat hij liever zelf even werkloos is of zijn contract eerder zou opzeggen zodat we samen zouden kunnen zijn. Voor mij ligt dit minder zwart wit, hoewel ik het wel moeilijk zou vinden om in een ander land te wonen (een aantal maanden vind ik dan bespreekbaar, een aantal jaren niet).
Dit is dus hoe we er altijd over gepraat hebben, tot ik een baan aangeboden kreeg. Nu vind hij dat ik maar moet zorgen dat ik een aantal maanden later kan beginnen (maar mij lijkt dat ze dan iemand anders zoeken en ik wil dit dus niet aankaarten bij mijn werkgever). Hij raast dan ook over mijn gevoel heen omdat ik op dat moment al een aantal maanden thuiszit en dus niet nog eens 4 maanden extra thuis wil zitten, omdat ik gewoon iemand ben die wil werken. Intussen heeft hij ook gesolliciteerd op een permanente baan (mijn baan is voor 4 jaar), die wel in NL is, maar op 2,5 uur reizen van mijn baan afligt. Als hij die baan krijgt zou het voor hem volstrekt normaal zijn om dan maar die jaren apart te wonen. Nu wil ik niet zeggen dat dit onoverkomelijk is, maar gezien de manier waarop hij er eerder over praatte vind ik dit nogal verrassend. Zeker als hij tegen zijn vrienden zegt dat als het niet werkt, nouja, dan ben ik leuk geweest voor een aantal jaar. Hij heeft ook al laten vallen dat het tussen ons niet goed gaat, maar wel goed genoeg. Terwijl ik van mening was dat het allemaal heel goed liep (nouja, nu dus niet meer).
Hij is de laatste tijd erg onbegripvol, ook over andere dingen, en dat maakt me nogal in de war en wellicht dat ik daardoor het hele apartwonen wat negatiever zie.
Oud 15-06-2011, 10:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
@Nebel
Ik vermoed dat iedereen door het lezen van je verhaal zou zeggen: kies voor jezelf. Of dumpen die gast
Maar wat ik je als advies mee wil geven: wat zou je je vriendin vertellen als zij in dezelfde situatie zou zitten? En natuurlijk ook: kies voor jezelf
Oud 15-06-2011, 10:55
Verwijderd
Oooh, nu volg ik het weer. Ik dacht al, wat raar Ja, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent in hem op dit moment, en ook dat je onzeker wordt van zulk gedrag. Geen kant en klare oplossingen helaas... hopen dat jullie in gesprekken weer wat dichter naar elkaar komen wat betreft begrip en toekomstplannen. Sterkte iig!

OT: Mijn vrienden zijn zo leuk <3

En hij en ik gaan samen een best grote verantwoordelijkheid aan en dat vind ik leuk
Oud 15-06-2011, 10:57
Verwijderd
Ik vind meteen dumpen wel drastisch? Er zijn altijd wel perioden in een relatie waarin je levens wat verder van elkaar afdrijven, letterlijk of figuurlijk, maar dat wil niet meteen zeggen dat het onoverkomelijk is. Tenzij hij echt een hufter is tegen je, maar als het onbegrip iets van de laatste tijd is, dan is er waarschijnlijk een verklaring voor en vast ook wel een oplossing, vooropgesteld dat je daar allebei moeite voor wilt doen.
Oud 15-06-2011, 11:25
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
@Nebel
Ik vermoed dat iedereen door het lezen van je verhaal zou zeggen: kies voor jezelf. Of dumpen die gast
Maar wat ik je als advies mee wil geven: wat zou je je vriendin vertellen als zij in dezelfde situatie zou zitten? En natuurlijk ook: kies voor jezelf
Dat is wel goed advies, dankje. Alleen uitmaken, nee, we hebben al een lange relatie, en af en toe zijn er hobbels (dit is wel de grootste tot nu toe), maar over het algemeen voel ik me bij hem heel fijn en veilig, en hou ik ontzettend veel van hem. En hij ook van mij, dat weet ik, en dat krijg ik ook vaak te horen van vriendinnen en mijn moeder, dat ze dat merken. Het is alleen een erg moeilijk situatie nu even. En het maakt het misschien ook wel moeilijker dat ik weet dat als ik naar NL vertrek ik hem daar ontzettend verdriet mee doe. Aan de andere kant walst hij dus wel over mijn gevoelens heen als hem een goede baan aangeboden wordt en vind ik ook dat ik voor mezelf zou moeten kiezen (dit zou ik zeker ook tegen een vriendin zeggen), maar mn gevoel spreekt een beetje tegen...
Oud 15-06-2011, 11:50
zoef de haas
zoef de haas is offline
Zouden jullie in Nederland niet gewoon ergens halverwege de weg tussen jullie 2 banen in kunnen gaan wonen? 2 uur per dag reizen naar je werk is niet heel ideaal, maar genoeg mensen die het met succes doen natuurlijk.
Oud 15-06-2011, 11:59
Lente
Lente is offline
Hij heeft in Nederland toch alleen nog maar gesolliciteerd? Wie zegt dat hij die baan gaat krijgen? Hij kan toch op zoek naar werk bij jou in de buurt? Hij luistert naar het advies dat jij hier krijgt (kies voor jezelf) maar had er even niet aan gedacht dat niet alleen hij, maar ook jij voor zo'n keuze zou komen te staan. Beetje jammer.
Oud 15-06-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Zeker als hij tegen zijn vrienden zegt dat als het niet werkt, nouja, dan ben ik leuk geweest voor een aantal jaar. Hij heeft ook al laten vallen dat het tussen ons niet goed gaat, maar wel goed genoeg. Terwijl ik van mening was dat het allemaal heel goed liep (nouja, nu dus niet meer).
O_o
Dat klinkt mij heel fout in de oren. Goed genoeg vind ik persoonlijk niet goed genoeg (en hoor mij, terwijl ik zelf een hele tijd genoegen heb genomen met minder, maar dat betekent niet dat ik het niet wist). Ik vind het wel heel erg hoe je nu voor het blok wordt gezet. Advies heb ik niet echt, buiten dat ik moet zeggen dat het me wel de kriebels geeft, maar ik hoop dat je eruit komt en het beste voor jezelf kiest.
Oud 15-06-2011, 13:58
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
O_o
Dat klinkt mij heel fout in de oren. Goed genoeg vind ik persoonlijk niet goed genoeg (en hoor mij, terwijl ik zelf een hele tijd genoegen heb genomen met minder, maar dat betekent niet dat ik het niet wist). Ik vind het wel heel erg hoe je nu voor het blok wordt gezet. Advies heb ik niet echt, buiten dat ik moet zeggen dat het me wel de kriebels geeft, maar ik hoop dat je eruit komt en het beste voor jezelf kiest.
Van dat goed genoeg werd ik dus ook razend, en hij begrijpt maar niet waarom. Dan heb ik echt zoiets van nou zeg, waarom ben ik maar slechts goed genoeg? En waarom neem jij genoegen met goed genoeg? Kreeg ik bij het idee dat ie alleen bij me bleef omdat we nou eenmaal aan elkaar gewend zijn 'en ik wel een prettige huisgenoot(?!) ben'. En het is zo'n gedoe om uit elkaar te gaan als je al samenwoont.

Ergens tussen in gaan wonen als hij die baan krijgt had ik ook al voorgesteld, maar dat was blijkbaar een heel vreemde suggestie. Ik snap niet zo goed wat ie nou precies wil.

En nee inderdaad het is helemaal neit zeker dat hij de baan krijgt, en daar ben ik ook niet bang voor. Het hele punt was meer dat als ik een baan aangeboden krijg dat het dan een probleem is om een paar maanden apart te wonen, maar als hij een baan aangeboden krijgt is het geen probleem om een aantal jaar apart te wonen. Terwijl hij de gene was die altijd zij dat dat nooit ging gebeuren, dat hij liever voor mij kiest dan voor een baan, want hij zou altijd spijt hebben van niet voor mij kiezen.
Ik kan er niet tegen als zn mening over een onderwerp zo plots veranderd en mijn gevoelens niet bekeken worden. Dat is eigenlik het hele punt. Ik moest het gewoon even kwijt aan mensen die niet een van ons kennen... Dat jullie hier allemaal zo zeggen dat ik voor mezelf moet kiezen helpt mij. Want natuurlijk weet ik dat wel diep van binnen, maar als het zo zwart op wit staat en ik het terug kan lezen dan kan ik mijn gedachten veel beter ordenen en het ook beter naar hem toe verwoorden. Dus daarvoor bedankt allemaal
Oud 15-06-2011, 20:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik vind meteen dumpen wel drastisch? Er zijn altijd wel perioden in een relatie waarin je levens wat verder van elkaar afdrijven, letterlijk of figuurlijk, maar dat wil niet meteen zeggen dat het onoverkomelijk is. Tenzij hij echt een hufter is tegen je, maar als het onbegrip iets van de laatste tijd is, dan is er waarschijnlijk een verklaring voor en vast ook wel een oplossing, vooropgesteld dat je daar allebei moeite voor wilt doen.
Ik ook ja. Als ik het goed begrijp zijn ze al een hele tijd samen en dan neem je niet zomaar de beslissing om uit elkaar te gaan, dat doe je alleen als je echt niet meer inziet dat je dichter tot elkaar kan komen op termijn. Bij Nebel + vriend is het nu gewoon een fase waarin een aantal dingen ongelukkig uitkomen (baan, gezondheid, etc) waar je met z'n tweeen even doorheen moet. Dat lukt alleen als je allebei concessies doet (qua contract, tijdelijk apart wonen, reistijd, etc) maar als je echt om elkaar geeft moet dat lukken denk ik maar het moet niet van een kant komen.
Oud 15-06-2011, 21:02
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Goeie vraag Denk dat het komt door m'n patroon in mannen: het zijn meestal de 'foute' die teveel interesse hebben in en aandacht krijgen van andere meiden. Ben iets te vaak de zoveelste keus geweest... En de onduidelijkheid van nu helpt ook niet. Want ik weet dat ie gek op me is, alleen hoe en wat precies weet ik maar niet.
Ja, dan kan ik het me wel voorstellen. Maar als je nu weet dat hij gek op je is, dan hoef je dus eigenlijk niet meer onzeker te zijn. Dan zit je alleen jezelf en jullie in de weg

Citaat:
En het is zo'n gedoe om uit elkaar te gaan als je al samenwoont.
Maar geen reden om samen te blijven
Oud 16-06-2011, 17:35
Akhlys
Akhlys is offline
Wat een vreemde middag... Had beter niet kunnen gaan... Ik snap niet dat we over de telefoon urenlang kunnen praten en zwaar verliefd zijn en als we elkaar dan weer zien.. doodse stilte en iets van spanning tussen ons 2 waar ik m'n vinger niet op kan leggen..

Misschien moet ik toch maar gewoon toegeven dat het toch niks gaat worden...

Laatst gewijzigd op 16-06-2011 om 23:38.
Oud 16-06-2011, 19:09
Catch
Catch is offline
Ja hoor, praat op facebook met mijn ex, mijn scharrel van een tijdje terug en mijn huidige fling. Die laatste durft eigenlijk niet zo goed en het hoeft van mij ook allemaal niet zo, dus weet niet waar dat op uitloopt. Wel jammer dattie zo onzeker is, anders was hij een stuk interessanter geweest. Krijg iig genoeg aandacht leuk <3
Oud 16-06-2011, 19:23
nickje12
nickje12 is offline
Citaat:
Ja hoor, praat op facebook met mijn ex, mijn scharrel van een tijdje terug en mijn huidige fling. Die laatste durft eigenlijk niet zo goed en het hoeft van mij ook allemaal niet zo, dus weet niet waar dat op uitloopt. Wel jammer dattie zo onzeker is, anders was hij een stuk interessanter geweest. Krijg iig genoeg aandacht leuk <3
nou, wees er trots op!
Oud 16-06-2011, 20:59
WolterB
WolterB is offline
Komend weekend met het ouders, broer en zussen plus aanhang en nichtjes van mn vriendin naar de Ardennen toe
Oud 16-06-2011, 22:28
Neko*
Neko* is offline
Ik haat het dat we elkaar zo slecht begrijpen als er emoties aan te pas komen. Ik wil juist aandacht en knuffelen en praten en hij stoot dat af, wordt zelfs kriebelig van elke aanraking. Maar er ondertussen wel van uit gaan dat ik weet dat er wat is. En daar een gesprek over gaan voeren terwijl je beiden emotioneel niet lekker in ons vel zitten, werkt dan natuurlijk ook fantastisch.
Oud 16-06-2011, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, dan kan ik het me wel voorstellen. Maar als je nu weet dat hij gek op je is, dan hoef je dus eigenlijk niet meer onzeker te zijn. Dan zit je alleen jezelf en jullie in de weg
Was het maar zo'n feest... want we zitten nog steeds ergens tussen vriendschap en meer, maar waar...?

OT: Ik mis 'm en wil bij 'm zijn. Lang leve alcohol, maar gelukkig is m'n telefoon leeg en kan ik hem dat dus niet smsen
Oud 17-06-2011, 09:16
Verwijderd
En toen was ik dus nog zo slim was om m'n telefoon thuis in de oplader te gooien en dat alsnog te doen Niet letterlijk dat, maar juist iets wat echt nergens over ging... Hoop maar dat ie er om kan lachen, want heb genoeg typfouten gemaakt dat wel vrij duidelijk was dat ik niet nuchter was
Oud 17-06-2011, 11:04
Verwijderd
Zo vind ik dat een telefoon een blaastest moet hebben. En dan de reactie 'Ben je zeker dat je wil bellen/smsen? Heel zeker? Het is niet zo verstandig. Ik vind dat je het niet moet doen.' En dat ie dan voor een uur op slot gaat ofzo .

Ik heb zelf nog niet hem gebeld sinds ik hem de deur heb gewezen. Ik hou vol, maar nu vreet het toch een beetje harder dan eerst. Ik ben ziek en mijn weekendje weg met een vriend gaat niet door. Nou ja, dan maar eens tijd maken om op te ruimen zeker?

En wat is mijn verjaardag toch steeds een faaldag sinds ik hier woon. Nu zegt mijn beste vriendin af omdat haar nieuwe vriendje kaarten heeft voor een festival. Ja zeg, fijn! Op haar verjaardag komt ook een band die ik dolgraag wil zien, maar toch gaat haar verjaardag voor hoor... En het is geen Pukkelpop ofzo, nee een plaatselijk festivalletje met namen waar je nooit van hebt gehoord. Zucht. Misschien ben ik egoďstisch, maar zo gaat het nu altijd en ik word er een beetje moe van. Beter verhuis ik, of word ik niet meer ouder.
Oud 17-06-2011, 12:01
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Zo vind ik dat een telefoon een blaastest moet hebben. En dan de reactie 'Ben je zeker dat je wil bellen/smsen? Heel zeker? Het is niet zo verstandig. Ik vind dat je het niet moet doen.' En dat ie dan voor een uur op slot gaat ofzo r
Haha ja dat is echt een goed idee! Ik heb zelf ook al vaak genoeg jongens dronken opgebeld en dan was ik vaak of veel te eerlijk (ik wil seks! nu!) of veel te dramatisch (ahh je vindt me niet meer leuk he, ja zeg het maar gewoon, boehoe drama drama). Gelukkig valt het de laatste tijd wel mee, zeker omdat ik weet hoe ik kan doen als ik dronken ben en het meestal niet heel leuk is voor de persoon aan de andere kant van de lijn
Goed dat je m nog niet hebt gebeld! Hopelijk worden je weekend en je verjaardag toch nog leuk

Skyblue, al een reactie terug?

ot: zo pff gister weer ruzie, en het ging nergens over maar ik kan er gewoon niet tegen als ik het idee heb dat hij me niet begrijpt of hij m'n standpunt heel raar vindt. Dan word ik alleen maar heftiger met uitleggen en pfff. Aan het einde allebei huilen, maar gelukkig was er ook heel veel liefde. Dat hebben wij meestal als we ruzie/onenigheid hebben gehad, daarna voel ik zoooo veel voor hem, zo'n heftig 'ik hou zoveel van jou en ik wil je nooooit meer kwijt' gevoel. Ook wel grappig dat we na de ruzie allebei vinden dat we zelf schuldig zijn, hij zei 1000 keer sorry terwijl ik niet echt iets kon bedenken wat hij echt fout had gedaan. Ik vond juist dat het allemaal door mij kwam.
Nouja goed, ik heb besloten dat we nooit meer ruzie gaan hebben! Iig niet over stomme dingen. Maarja, aan de andere kant zijn sommige ruzies ook wel goed natuurlijk, leer je wel weer van hoe je beter met elkaar om kan gaan volgende keer.
Oud 17-06-2011, 17:22
Chevy
Chevy is offline
Zo'n app heb je voor de iPhone! http://itunes.apple.com/app/dont-dial/id296499842?mt=8 en ik meen dat er nog wel meer zijn. Wat een uitkomst

M'n vriendje is een schatje, ik niet. Zucht. Maar alles komt goed! Als die scriptie maar af is.
Oud 17-06-2011, 17:36
Verwijderd
Fuck yeah! Ik wil een Iphone nu ^^.
Oud 17-06-2011, 18:36
Verwijderd
Arghbl. Ik mis hem, zomaar plots!
Oud 17-06-2011, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Zo vind ik dat een telefoon een blaastest moet hebben. En dan de reactie 'Ben je zeker dat je wil bellen/smsen? Heel zeker? Het is niet zo verstandig. Ik vind dat je het niet moet doen.' En dat ie dan voor een uur op slot gaat ofzo .
Ja idd, ik moet als ik dronken ben echt iemand hebben die m'n telefoon afpakt

En nee, geen reactie. We smsen sowieso bijna alleen maar 's avonds, dus als er nog reactie komt, dan zal dat vanavond laat/vannacht ergens zijn. Maar verwacht het niet, want het was echt een kansloos smsje zonder vraag of wat dan ook
Oud 18-06-2011, 08:07
Dott
Dott is offline
Das best een strak idee ja

ot: volgens mij gaat het nu best goed tussen ons moet hem alleen een weekje missen, dan ben ik 5 dagen terug en dan weer een week weg.
Maar ja goed, je moet uit je zomer halen wat er in zit dus leuke dingen doen
Oud 18-06-2011, 11:12
Verwijderd
Vannacht een vrij hysterische aanval gehad. Gelukkig is er dan nog iemand die ik kan bellen Hij is lief! En ik heb volgehouden.
Oud 18-06-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Vannacht een vrij hysterische aanval gehad. Gelukkig is er dan nog iemand die ik kan bellen Hij is lief! En ik heb volgehouden.
Heb je je ex gebeld?
Oud 18-06-2011, 14:09
Dott
Dott is offline
Wat ik ervan begrijp juist niet
Oud 18-06-2011, 14:09
Verwijderd
Nee juist niet. Een vriend van me waarvan ik weet dat ik die 's nachts kan bellen. En daardoor heb ik hem niet gebeld .
Oud 18-06-2011, 14:44
Verwijderd
Aaaarrrghhhh sprak hem net op FB-chat en dat was lekker ongemakkelijk... hoe gaat het met jou ja goed met jou ook blabla en hij vertelde dat ie zo naar een feestje gaat van een vriend van hem waar ik in eerste instantie ook heen zou gaan. Godverdekut het voelt keistom allemaal opeens weer en ik ben de hoop al weer helemaal verloren. Vooral ook omdat er maar niets concreets wordt uitgesproken weet ik ook niet waar ik/we aan toe zijn baahh ik haat onzekerheid
Oud 18-06-2011, 19:18
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Was het maar zo'n feest... want we zitten nog steeds ergens tussen vriendschap en meer, maar waar...?
Hmmm, lastig. Durf je hem dat je niet te vragen?
Oud 18-06-2011, 22:10
sanni
sanni is offline
Wel vragen of hij iets voor me voelt, niet vragen of hij iets voor me voelt? Bah ik vind het lastig. Wat als ik het vraag en het blijkt niet zo te zijn, dan ben ik alles kwijt. Wil ik dat op het spel zetten.
Oud 19-06-2011, 10:40
Dott
Dott is offline
Ik hoop dat we voor altijd samen blijven <3 *zwijmel*
Oud 19-06-2011, 10:49
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik hoop dat we voor altijd samen blijven <3 *zwijmel*
Dat klinkt goed.
Oud 19-06-2011, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Nee juist niet. Een vriend van me waarvan ik weet dat ik die 's nachts kan bellen. En daardoor heb ik hem niet gebeld .
Als jij je ex gaat bellen, kom ik je slaan.
Oud 19-06-2011, 14:48
ilse
ilse is offline
Hij wil me 's morgens vroeg ontbijt komen brengen. Lopen vanaf t station een half uur zodat ik langer kan slapen, en als ik zeg dat ik niet weer thuis wil blijven omdat daar maar 1 ding van komt zegt ie 'nee we gaan gewooon wat leuks doen daarna'. Echt, wat wil die gast?

Naja. Heb me voorgenomen niet meer thuis af te spreken en als we leuke dingen gaan doen prima, maar meer niet.
Oud 19-06-2011, 15:48
Verwijderd
Ja puh. Komtie dit weekend niet naar me toe omdataanstelduizeligheid, vergeet hij er even bij te melden dattie volgend weekend ook niet komt want druk daar. Echt zo stom. En dat meldtie dan even op een heel onhandig moment. Lekker hoor.
Oud 19-06-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ja puh. Komtie dit weekend niet naar me toe omdataanstelduizeligheid, vergeet hij er even bij te melden dattie volgend weekend ook niet komt want druk daar. Echt zo stom. En dat meldtie dan even op een heel onhandig moment. Lekker hoor.
Weer aanstellerij?
Oud 19-06-2011, 16:19
Verwijderd
^altijd aanstellerij
Oud 19-06-2011, 17:12
Verwijderd
Citaat:
^altijd aanstellerij
Één van m'n vrienden kwam gisteren bij me: "Kun je zien of er iets mis is met m'n rug, want het doet zo'n pijn?"
Heeft-ie een heel klein krasje (echt nog geen centimeter) waar niet eens bloed uit komt.

Mannen.
Oud 19-06-2011, 17:55
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Het is een man
Oud 19-06-2011, 18:17
Lente
Lente is offline
het is heel vervelend om duizelig te zijn hoor
Oud 19-06-2011, 18:31
Akhlys
Akhlys is offline
De vrouwen op dit forum zijn zo heerlijk positief over mannen, altijd prettig om te lezen..

OT: Discussies, gezeik, gedoe. Ik probeer volgens mij iets te laten werken wat nooit gaat werken en het is nogal kut dat dat eindelijk begint door te dringen...
Oud 19-06-2011, 19:28
Verwijderd
Nou, het is verder niet negatief over álle mannen, alleen over die van mij.
En @Lente: Het is idd vervelend om duizelig te zijn, maar de manier waarop het gebracht wordt kan altijd heel veel verschillen. Bij Vriendje vergaat de wereld bijna. En daar heb ik gaan zin in. Tenminste, niet op momenten waarop ik handen vol heb aan mezelf

ot: Ja, bwugh. Ik voel ites waar ik in de war van raak, niet op een goede manier. Ik krijg het er benauwd van en dat is niet goed. Ik moet het er met hem over hebben maar doe dat liever niet over de telefoon. Maar aangezien dit er wel uit moet en ik hem komend weekend ook niet zie (bah,ik word boos bij de gedachte) zal het wel moeten. Ik word zo moe van die hele afstand en ben zo toe aan nieuwe mensen. Gisteravond ook gemerkt, bij de vuurkorf gewoon lacen en zitten en bier en genieten en dan niet eens met echte vrienden, maar meer met mensen die daar toevallig waren. Ik doe dat te weinig omdat ik geen echte sociale vontacten heb, bah. Ik ben toe aan de zomer, aan half augustus.

Laatst gewijzigd op 19-06-2011 om 20:05.
Oud 19-06-2011, 20:53
Verwijderd
vrouwen hoor je gelukkig helemaal nooit ergens over
Oud 19-06-2011, 21:18
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
vrouwen hoor je gelukkig helemaal nooit ergens over
Oud 19-06-2011, 21:19
Daboman
Daboman is offline
Hihi, spannend, beetje op zoek zijn enzo en leuke nieuwe contacten leggen
Oud 19-06-2011, 22:34
Until My End
Until My End is offline
Zo heb je niets en zo staan ze ineens in de rij om af te spreken en krijg je te horen dat een oude bekende een zwaar oogje op je heeft. Is zeker lente.

Laatst gewijzigd op 19-06-2011 om 22:58.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten