Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik ben met Dobermann. Maar ik moet zeggen dat ik ook vrij laat het huis uit ging en toen ik nog thuiswoonde al praktisch alles zelf moest regelen (op de boodschappen na).
|
![]() |
daarom werkt een dieet op eiwitbasis wel goed; je spiermassa blijft vrijwel gelijk en je verliest voornamelijk vet. als je er dan klaar mee bent is je netto verbranding hoger dan voordat je begon. en dat is wat je wilt.
bij andere dieetjes is je netto verbranding juist lager, doordag je je spiermassa hebt verbruikt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het is wel duurder om te produceren want het levert gewoonweg minder op per hectare, dat is toch niet zo'n moeilijke rekensom? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond de overstap van thuis naar op mezelf niet erg groot, maar goed, ik was 20 toen ik verhuisde en was al vaak genoeg een paar weken alleen thuis geweest als mijn ouders en zusjes op vakantie waren. Ik rolde er een beetje in en het was vrij snel allemaal vanzelfsprekend, ofzo.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
+ die fijne biologische groenten/markt winkels zijn er heus niet om de wereld te verbeteren, maar simpelweg omdat het blijkbaar meer geld op kan leveren dan 'normale' groente/markt winkel. Anders begin je zo'n tent niet.
|
Verwijderd
|
het probleem met biologisch brood in de winkel is dat het eigenlijk hetzelfde is als aldibrood, namelijk fabrieksbrood van 1 centrale fabriek, maar dan van duur meel. Doordat het allemaal uit dezelfde fabriek komt heeft het een langere reistijd en ligt het minder vers in de winkel. Terwijl gewoon supermarktbrood over het algemeen uit een streekfabriek komt en 's nachts vervoerd wordt, waardoor het maar een paar uur ouder is dan brood van de bakker.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar de was is nog het enige wat ze echt voor me doet hoor! Samen met mijn broertje en zusje kook ik minimaal 4 dagen per week. Daarnaast kook ik ook beter dan mijn moeder imo;p
|
Verwijderd
|
Mijn moeder heeft neurotische trekken en alles moet op haar manier dus ik hoefde nooit te wassen, drogen, koken. Je mag daar ook niet de tafel opdekken en dingen in de vaatwasser zetten want dat doet ze het liefst zelf
![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En ja, dat is waar. Dat is dezelfde tragedie van FairTrade-producten, en uiteindelijk gewoon van het economisch systeem waarin we leven. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens worden mensen meestal niet te dik doordat ze zich ongebreideld volstouwen, maar door elke dag iets te veel te eten
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gewoon nooit meer frisdrank drinken want de suikers die daarin zitten worden 1 op 1 opgenomen door je lichaam net zoals alcohol en dit hebben we te danken aan de amerikaanse maissubsidies terwijl er ook andere suikers zijn die je lichaam minder effectief opneemt en dus minder dikmakend zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|