Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Compleet los van alles, maar ik dacht ik typ het hier even
![]() Net een film gezien, Shooting Dogs, over de genocide in Rwanda. De film geeft heel goed weer hoe de VN daar faalde om de burgers te beschermen. Dit gebeurde ook in Srebrenica, waarbij meer dan 6000 mannen werden gedood. Het is lullig om zo te zeggen, maar in Rwanda waren het dus duizenden en duizenden meer (800.000). Het lijkt wel alsof er iedere keer als we een kans krijgen een volk te beschermen, we de benen nemen. Nu klinkt dit als ge-ouwehoer natuurlijk, maar ik zou toch maar even die film kijken. Bij mij maak je niet makkelijk wat los, maar vond dit geen pretje om te zien. |
![]() |
|
Medicijnen gedaan, was lekker serie aan het kijken. Dacht, ik ga lekker een glaasje whisky drinken; ben ik er ineens flink ziek van. En ik wilde nog wel opblijven tot vriendje thuis was om nog samen even wat te kletsen voor het slapen gaan. Nu duik ik meteen maar mijn bed in, want zelfs typen gaat niet meer zoals t moet.
![]()
|
Leuk, we zouden uit eten gaan zondag met mn oom tante en nicht, die ook een hele goede vriendin van me is,
mn nicht had ik al heel lang niet gezien, belt ze gister mn moeder op of dr vriend ook mee mag ![]() Leuk, had ik me verheugd op een avondje kletsen met mn nicht, gaan die 2 weer lekker zitten kussen enzo en dan dr bij, ik en die vriend kunnen ook niet bepaald goed met elkaar overweg... Ik heb hier dus zo f***ing geen zin in ![]() |
![]() |
|
Ik ga straks naar iemand (iemand die ik beschouw als een goede vriend, geen psycholoog dus) om te vertellen dat het eigenlijk helemaal niet zo goed gaat. Ik weet niet of het nu een goede of een domme beslissing is. Het gaat nu niet heel erg slecht, twee/drie weken geleden ging het een stuk slechter. Vooral omdat ik me nu wel beter voel, voelt het een beetje als aanstellerij. Maar gisteren na de training stond ik met tranen in mijn ogen, dus zo goed gaat het nu ook weer niet.
Ik weet ook niet zo goed wat ik straks moet zeggen. Ik kan het er in ieder geval over hebben ik niet zoveel plezier meer in het trainen heb, omdat het gewoon lichamelijk pijn doet. Het gaat wel, maar het doet wel gewoon pijn. Al is het bijna zomerstop en ik hoop na de zomer geen pijn meer te hebben. Het is een beetje dubbel, maar ik denk wel dat dit een goede beslissing is. Ik hoop dat hij me een beetje serieus neemt. Ik zie er echt tegenop.
|
@ Heksjuh: succes en sterkte. Openheid is goed, ookal wordt datgene waar je mee zit wel een stuk echter als je het uitspreekt. Ik denk niet dat je je aanstelt, je kan toch ook zeggen dat je je slechter hebt gevoelt dan nu, maar dat je er nog niet bent? Ik hoop dat je straks in elk geval opgelucht bent dat je het verteld hebt, of diegene er nu wel of niet iets mee kan.
@ Waffie: klopt, ik maak die dingen die niet goed gingen tijdens het gesprek ook veel groter dan ze zijn. Vond het gister ook zo moeilijk om te zeggen hoe het ging, bleef maar denken aan de dingen die niet goed gegaan waren en dat waren maar 2 dingen en de rest ging wel goed denk ik. OT: ik weet echt niet wat ik moet. Ben nu weer helemaal aan het twijfelen of ik die baan wel wil mocht ik uitgenodigd worden voor een 2e gesprek. Ik had me de inhoud anders voorgesteld, in de vacature stond dat het van de eerste paar maanden 3 dagen fulltime wordt, dat is nog onzeker blijkt, het dorp is moeilijk te bereiken zonder auto, met de bus ben ik echt meer dan een uur onderweg, terwijl het met de auto een kwartiertje is, met de trein kan, maar dan moet ik daarna fietsen en hoe moet dat dan in de winter met sneeuw? Weet niet of ik dit wel zie zitten. Dan toch maar naar de Randstad, maar waar wil ik dan wonen, waar is het leuk, waar is het het meest centraalst? Echt zo lastig dit, het liefst zou ik willen dat alles weer normaal was. Onrealistisch natuurlijk. Gisteravond laatste repetitieavond voor de vakantie gehad. Het was wel gezellig, maar het ging een beetje langs me heen. Ik besefte te goed dat dit wel eens überhaupt m'n laatste repetitieavond hier zou zijn. En dat dit koor eigenlijk de enige reden is dat ik hier zou willen blijven, omdat ik het wel echt heel leuk vind. ![]() |
![]() |
|
Heb antwoord:
Spoiler
Ben wel blij dat K nu mijn persoonlijk mentor wordt, en dat kan ik ook nog wel tegen mn moeder vertellen, maar ik vind het gewoon zo doodeng uberhaupt te beginnen over die reis, en al helemaal te vragen of ze daarna terugkomt, gewoon uit angst voor het antwoord. Ben wel blij dat ze samen met me naar een oplossing wil zoeken voor als ze weg is. Nu heb ik in ieder geval wat meer vertrouwen in de examentijd, de rest is mss nog wel op te lossen met een psycholoog. Wat ik wel wil proberen voor elkaar te krijgen is een foto van mij en Joyce samen, in londen, dan kan ik daar steun uit halen als ze er niet meer is. Mijn antwoord:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 07-07-2011 om 11:35. |
![]() |
|
Zo, hard gewerkt de afgelopen dagen. Alle ramen zijn aan de binnen- en buitenkant gewassen en alle vitrage is in de was geweest. Wat een zwart water kwam daar van af zetten! De overgordijnen ga ik niet wassen, dat kan nooit goed gaan. En we willen (zodra we mooie tegenkomen) toch nieuwe.
Ik ga nu nog even wat klusjes buiten doen (heerlijk, een huis met een tuin!), dan kan ik als het vanmiddag regent, klusjes binnen doen. Hm, ik lees net dat er vooral vanavond buien gaan vallen. Nou ja, nog beter. Mijn konijntjes snappen het concept 'regen' nog niet echt, dus die heb ik gisteren echt hun hok in moeten duwen. Lagen prinsheerlijk in de regen buiten. Om vervolgens wel demonstratief hun pootjes te gaan wassen, want iew, vies! |
![]() |
|
Goed gedaan Waffie, ik ben trots op je. Het is nooit makkelijk om mensen te mailen over iets waar je mee zit, maar ik vind het een heel mooi antwoord wat je kreeg. Ze wil echt meedenken en ik denk dat je dat ook nodig hebt.
![]() ![]()
|
Waffie, is het wel handig om die mailtjes hier neer te zetten? Veel mensen sturen een e-mail in de veronderstelling dat alleen degene voor wie het bestemd is het leest, maar hier kan iedereen het lezen, terwijl je zelf nog wel erbij hebt gezegd dat je moeder het niet mag lezen! Wel goed dat je in elk geval de namen hebt weggehaald
![]() OT: Mijn ouders zijn dus in Kenia en dat is leuk voor hen, maar hun telefoon doet het niet, dus nu hoor ik drie weken niets van ze en ze zouden dus gemakkelijk kunnen worden opgegeten door nijlpaarden, leeuwen en krokodillen zonder dat ik er erg in heb, hm. Al zou ik dat natuurlijk ook niet direct weten als hun telefoon het wel had gedaan. Hoe dan ook, ik vind ze behoorlijk avontuurlijk bezig.
|
@Neko,
die indruk kreeg ik idd ook, en wat het met haar ook is is dat ze extern is, dus qua school etc kan ze ook alles tegen me zeggen omdat ze niet in dienst is van school. En haar zie ik op de een of andere manier ook meer als 'hulpverlener' als een ander. @Vogelvrij, geen zorgen, ik verwijder ze over een aantal dagen wel weer ![]() Nu lekker programma's kijken bij uitzendinggemist, en morgen naar de stad met mn moeder. Zondag ga ik naar Step in the arena ![]() |
![]() |
|
Missy: dankjewel!
En het lijkt me best een lastige situatie waar je nu inzit. Heb je in de Randstad al banen gezien? Hawahaai: heb je een foto van je konijntjes? Het gesprek ging wel redelijk. Ik klapte wel heel erg dicht. Een gesprek met een psycholoog lijkt me dus helemaal niks, ik denk dat ik dan nog veel meer dicht klap. Ik heb dus niet zoveel verteld, maar het is ook lastig. Ik weet niet zo goed waarom ik me zo voel. En eigenlijk is er ook geen reden om me zo te voelen; met mijn studie gaat het goed, ik heb leuk werk, met mijn familie gaat het goed, ik ben in het buitenland geweest. Alles gaat goed, maar toch voel ik me niet alsof alles goed gaat. Ik weet wel zeker dat ik het aan de goede persoon heb verteld. Hij gaat me echt proberen te helpen. En hoewel er dan misschien niet veel gezegd is, ik voel me wel iets rustiger nu ik iemand heb verteld dat het niet zo goed gaat. Maar misschien moet ik wel even op een rijtje zetten wat nou precies de oorzaak is.
|||
Citaat:
Citaat:
OT: maf hoor, ik ben helemaal niet meer gewend aan het 'dorpse', in die zin dat ik verbaasd ben als ik (waar het hoort) voorrang krijg met de fiets en dat ik mijn fiets niet driedubbel op slot hoef te zetten om 'm niet te laten jatten. Echt maf, hoe dat besef er in een paar jaar tijd in is gekomen, want eerst had ik dat nooit. En ik heb zin om allemaal dingen voor de eerste keer te ondernemen, gewoon om te proberen hoe het is en of ik het kan en wat ik er mee kan. Maar dat is niet handig, want ik zou dingen in huis moeten doen. Gisteren wel in mijn eentje nog een paar stopcontacten gemonteerd, ook weer een mijlpaal. Zou ik eerder nooit in m'n uppie aan begonnen zijn ![]() |
![]() |
|
@Daantje: Dankjewel
![]() ![]() @Heksjuh: ja, eigenlijk wel. Ik heb nog 'reguliere' coschappen tot oktober, daarna oudste coschap en wetenschappelijke stage. Ben pas zomer volgend jaar echt klaar ;-). Dus het einde is nog niet in zicht. Wat naar dat het met jou lichamelijk en psychisch niet zo lekker gaat. En wat goed dat je hulp hebt gezocht. Het is écht niet nodig er een oorzaak voor te vinden: het gevoel is er gewoon en dáár moet je wat aan doen. (Maar ik ken het, afgelopen week snapte ik ook niet waarom ik nou instortte.) Je kunt sowieso hier ook mee terecht bij de huisarts hè (ik bedoel ook met je psychische klachten). Verstopping is altijd heel vervelend. Je kunt beter aan de huisarts een extravezels iets vragen dan laxeermiddel. Nouja, die weet het ook wel ;-). Heel veel sterkte iig! OT: Het gaat wel iets beter met mij, hoewel ik er net wel even moeite mee had toen m'n vriendje wegging. Nu ben ik een beetje onthand en weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ik vind het jammer dat vriendjelief in de vakantie twee keer lang weggaat, ben niet gewend hem lang niet te zien. Maar aan de andere kant gun ik hem natuurlijk ook heel erg zijn vakantie. Ik hoop dat ik het overleef en niet te zielig ga doen. En dat ik hier met vriendinnen een beetje vakantiegevoel kan maken, op mijn negenhoog flatje ![]()
|
Verwijderd
|
@Heksjuh: Nee, wat het wordt qua behandeling weet ik nog niet, moet ik eigenlijk (deels) zelf ook beslissen maar ik verander telkens van gedachten. Goed dat jij met iemand hebt gepraat
![]() OT: Vandaag gesprek met K. gehad. Vervelende onderwerpen, veel zelf-twijfel aan mijn kant, en hij was een beetje pushy. Ik weet het niet, het zit me niet helemaal lekker geloof ik. Misschien ook gewoon omdat hij nu dus met vakantie gaat en ik pas over 4 (!) weken weer een afspraak met hem heb, terwijl ik hem sinds januari elke week zie. Al zal ik hem nog wel even mailen wat er maandag uit mijn ASS-evaluatie komt, denk ik. En het is de bedoeling dat ik vrijwilligerswerk ga doen. Wat ik tot nu toe heb bedacht is in het dierenasiel o.i.d. aan de slag. Nog andere ideeen voor een uber-verlegen en faalangstig persoon? Veel vrijwilligerswerk (maatjes, collectes, etc.) is niet echt handig voor mij... |
![]() |
|
@ Heksjuh: wat Hawahaai zegt, je gaat toch ook juist met een iemand praten omdat je er zelf niet uitkomt? Wat de oorzaak is, is niet meteen belangrijk. Belangrijk is nu dat je een deel van je gevoel verteld hebt, zodat je er niet meer alleen mee rond loopt. En dichtklappen bij een psycholoog, misschien in het begin, maar een psycholoog heeft er natuurlijk wel voor geleerd je aan het praten te krijgen door de juiste vragen te stellen. Maar het hoeft ook niet allemaal tegelijk, ik zou zeggen, probeer eerst met de persoon die je nu in vertrouwen hebt genomen verder te komen. Een psycholoog kan altijd nog.
OT: aan het solliciteren maar weer, wel een hele leuke vacature (in de Randstad). Vind het wel lastig daar te solliciteren terwijl ik er nog niet woon. Ik zit nu ook te dubben of ik niet beter eerst kan verhuizen en dan een baan zoeken ipv andersom. Maar waar moet ik dan gaan wonen, straks woon ik ergens en is het alsnog niet te bereizen. En ik moet toch ook werk hebben om de huur te kunnen betalen. Echt lastig. |
![]() |
|
Nog 1 nachtje slapen en dan lekker weer thuis
![]() ![]() Maar toch ook blij dak lekker weer thuis ben en mezelf kan/mag zijn ![]() Merk wel dak me ook hier een beetje buitenbeentje voel, alleen omdat ik geen trendy giechelmuts ben. En mn vriend heeft een belangrijke toets gehaald en ik ben trots op hem ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: wat heb ik toch een hekel aan sollicitatiebrieven schrijven, ik weet nooit wat ik moet schrijven, heb ook nog steeds geen standaardbrief (is ook lastig omdat ik nooit op hetzelfde soort functie solliciteer). Heb me voorgenomen dit weekend minstens 3 brieven te gaan versturen, de vacatures zijn er wel, nu de brieven nog... Misschien voel ik me dan wat beter, wat meer voldoening. |
![]() |
||||
Bedankt voor de lieve reacties
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
En naar de huisarts durf ik nog niet. Ik kijk even aan hoe het lichamelijk gaat, anders moet ik er toch weer heen en dan durf ik misschien ook meteen wel aan te geven dat het niet zo goed gaat. Maar ik ben bang dat ze dan gaan vragen waarom, en ik weet niet waarom het zo is. Of ik dat naar een psycholoog wordt doorverwezen, maar dat wil ik niet. Vandaag zei de chiropractor ook dat het niet zo goed ging. Misschien kan/moet ik minder werken dit jaar vanwege mijn rug. Ik baal daar echt van. Ik ben 22, ik moet toch gewoon kunnen werken? Wat moet ik dan, me nu al (gedeeltelijk) af laten keuren? Maar volgens de artsen (huisarts en neuroloog) mankeer ik helemaal niks, dus ik word ook niet afgekeurd. Ik wil ook niet afgekeurd worden, ik wil gewoon werken. Ik vind het werk leuk en ik heb het geld ook nodig. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik denk dat ik me zo rot voel door mijn rug, en dat ik in een vicieuze cirkel zit: mijn rug doet pijn, dus ik voel me rot en daardoor doet het alleen nog meer pijn. Ik word gek van mezelf. Ik wil niet meer piekeren want ik kom er toch niet zelf uit. En thuis is de situatie ook om te snijden, maar ik werk hier in de buurt dus ik moet hier wel blijven.
||
Citaat:
OT: Lange dag gewerkt, van acht tot zes maar wel lekker dagje verder. Vanmiddag roti gegeten wat een collega van me gemaakt had, leuk en lekker ![]() ![]() ![]() ![]() Verder kwam m'n broertje onverwacht koffie drinken, zo leuk ![]() ![]()
|
Ik begin te twijfelen of ik morgen wel moet gaan,
Joyce is er dan niet bij dat festival, maar bijna 90%kans dat al haar vrienden er wel zullen zijn, wat moet ik dan in hemelsnaam doen? in de zin van zeggen enzo? Ik ben nog redelijk hetzelfde als hun, maar die vriendin van mij is totaal anders, dat is ook weer zoiets. En morgenavond ben ik ook nog niet over uit, ik weet gewoon nooit hoe ik moet reageren, ik had me verheugd op kletsen met mn nicht, ik had haar al echt lang niet gezien, en nu die vriend meegaat is dat toch weer anders,ben ik meer het 5de wiel. Hebben jullie mss tips?? ![]() |
![]() |
|
@ Waffie: Ik zou gewoon gaan. Ik meen me te herinneren dat je zin had in dat festival, en waarom zou je dat laten schieten omdat misschien andere mensen er ook zijn. En die vrienden kunnen ook wat tegen jou zeggen he, het is geen gesprek wat van 1 kant komt. En ik zou ook niet zoveel inzitten over die vriendin. Mochten zij haar niet zo mogen, gaan ze echt wel wat anders doen. En jij hoeft je toch niet te schamen dat zij anders is dan jij? Iedereen is verschillend
![]() ![]() Maak je niet druk, geniet wat er komt ![]() ![]() Hm, misschien komt het ietwat aanvallend over, maar zo is het echt niet bedoeld. OT: 's avonds voor de tv in slaap vallen is wel het slechtste wat ik kon doen. Ik heb echt maar 1,5 uur ofzo geslapen, maar vannacht werd ik wel 10x wakker ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb eens een keer nee gezegd, maar ik voel me nu alleen maar schuldig omdat ik nooit goed nee kan zeggen, dus dan komt er altijd een raar verhaal uit. Maar van de andere kant ben ik wel blij want ik heb het gezegd. Ze moeten het er maar mee doen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: ik ben echt helemaal klaar met dat solliciteren. Denk dat ik toch allemaal afwijzingen krijg en het is ook allemaal onder m'n niveau. Ik weet wel, ik moet ergens beginnen en werkervaring opdoen zodat ik later wel in aanmerking kom voor de leuke vacatures in dit vakgebied, maar ik wil eigenlijk meteen leuk werk. Ook nog een promotieplek gezien, nu spookt dat weer door m'n hoofd. Ik weet echt niet waar ik goed aan doe momenteel.. Gewoon op alles solliciteren? |
![]() |
|
@Takkie,
je komt niet aanvallend over hoor ![]() Ik denk dat ik maar gewoon bel naar die vriendin, want ik zou sowieso nog bellen, en dan wel tegen haar zeg dat ik het moeilijk vind wat ik tegen hun moet zeggen enzo. zij heeft er verder niets meer over gezegd, dus mss is ze t wel vergeten ofzo. Toevallig weet ik dat Joyce dit weekend in den haag is, maar ik weet niet of dr vriend mee is en die kom ik dan sowieso tegen. Ik bel die vriendin wel gewoon op, ik was sowieso niet van plan om lang weg te gaan, ten eerste is dat niet te doen omdat het maar klein is, en morgenavond is ook stress dus ik wil tussendoor ff rust. EDIT: keek ik voor de bustijden, die waren rot, belde ik die vriendin en die was al meteen zo van 'ja dan gaan we toch niet'?' kreeg niet echt de indruk dat zij er ook zo om zat te springen dus hebben we maar besloten toch niet te gaan... @Missy, ik denk dat t voor jou beter is om eerst ff met n familielid ofzo te praten, en erachter te komen wat je nu eerst wil, verhuizen of solliciteren... Ik krijg langzamerhand een beetje de indruk dat jij het veel te druk hebt en met vanalles en nogwat tegelijk bezig bent ![]() niet lullig bedoeld ofzo he ![]() Laatst gewijzigd op 09-07-2011 om 14:48. |
![]() |
||
Citaat:
Maar iedereen is anders op een festival. De een kletst honderduit, de ander is stil. Juist op een festival kan je perfect verbloemen dat je niet goed weet wat te zeggen, dan kijk je namelijk gewoon naar het podium! Verder is muzieksmaak een makkelijk gespreksonderwerp op een festival. Dus vraag eens waar zij vooral van houden en of ze vaak naar festivals gaan. Je kan ook beginnen met 'gaaf hè?' (doelend op het festival) en hun reactie afwachten.
|
@Balance,
dat is normaal gesproken idd wel, maar dat was zegmaar een graffiti festival, dus mensen zijn meer bezig met graffiti spuiten dan luisteren naar de muziek etc ![]() OT: gisteravond alweer huisruzie, maar volgens mij kon niemand het goed horen want er was iemand 50 geworden in de straat, dus daar kwam de meeste herrie vanaf. EDIT: belt een andere nicht/vriendin net of ik af kan spreken, en dat is echt al minstens 3 maanden geleden dus we gaan vamiddag met zn tweeen skeeleren, hopen maar dat ik die andere vriendin niet tegenkom want die flipt m ![]() Laatst gewijzigd op 10-07-2011 om 09:23. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb geen flauw idee wat mijn moeder bedoeld met vroeg thuis zijn, maar dit komt niet in de buurt van mijn idee van vroeg thuis zijn. Was ik maar slim geweest en vrijdag terug naar huis gegaan. Broerlief had dat wel gesnapt, nu voelde hij zich gisteren ook nog schuldig omdat ook hij weg was. Terwijl dat helemaal niet zijn schuld was. Nu een maandje niet naar huis! Heerlijk misschien zet ik al die tijd wel mijn telefoon uit, zodat er 0 contact met het thuisfront kan zijn. Ik trek dit echt niet meer. Wat moet ik hier mee. Steeds als ik er rustig over begin gaat mijn moeder lopen schreeuwen dat ik haar niks gun en dat ik een egoïstische trut ben. En dat ze er niks aan kan doen dat ik geen relatie heb en bla bla bla. Alsof dat er iets mee te maken heeft. Ik kom toch naar huis voor haar en opa en oma. Is het dan zo moeilijk om een dag thuis te blijven?! Ik weet niet wat het is met mensen en relaties maar op een of andere manier kan ik die veranderingen die dan optreden gewoon niet aan.
|
Verwijderd
|
Vanmiddag met de groepsleiding en 2 huisgenoten gezellig zitten te brunchen.
Verder ben ik vandaag op bezoek geweest bij mijn ouders. Gezellig buiten gezeten in de zon en wat zitten te borduren. Vanavond heerlijk gegeten en nu even achter de computer. Net Hitzone 58 gedownload en op mijn mp3 speler gezet. Kortom een lekker rustig dagje gehad vandaag. Vanavond weer met de taxi terug naar de woongroep en verder rustig aan doen. Op dit moment voel ik me eigen enigzins gespannen. Ik weet niet hoe dit komt, maar ja, je hebt van die tijden..... Vnavond veel afleiding proberen te zoeken en hopen dat ik niet al te veel prikkels opvang in mijn hoofd. Kon ik mijn gedachte`s maar eens uitschakelen. Dat zou al een stuk meer rust geven. |
![]() |
|
@ Daboman: je hebt gelijk, maar gister zat ik er even doorheen.
@ Waffie: ik heb gister met m'n ouders gepraat en het is nu weer wat helderder in m'n hoofd ![]() OT: gister was ik alles even spuugzat, dus ben een eind gaan fietsen. Eerst had ik nog geen idee waar ik heen zou gaan, maar toen bedacht ik dat ik wel naar m'n ouders op de camping kon gaan fietsen. Had ik tenminste een doel. Heb me behoorlijk in de afstand vergist, ben enorm omgefietst, keiharde wind tegen gehad, maar uiteindelijk ben ik aangekomen. Was helemaal trots op mezelf. Terugfietsen was geen optie meer, dus heeft m'n vader me met fiets in de auto weer thuis gebracht. Was wel even lekker, ook nog even met m'n ouders gehad dus over waar ik nu slim aan doe en m'n vader had nog wel goede ideeën, dus zie het nu weer een stuk zonniger in. Hoop dat ik morgen wat hoor van m'n sollicitatie hier in de buurt, of ik een tweede gesprek krijg of niet. Dan weet ik weer wat meer waar ik aan toe ben. Vandaag met m'n vriend (ben zolang we nog samenwonen niet toe aan het woord 'ex') naar de meubelboulevard geweest, want hij wil graag een nieuwe bank en wilde mij mee voor advies. Daarna nog ijsje gegeten bij de Mac, vanmiddag Tour gekeken (wat een slagveld ![]() ![]() |
![]() |
|
Heb nu best vrolijke dagen, maar vraag me af in hoeverre dit nog mn masker van kamp is.
T is achteraf gezien best heel leuk geweest maar t is ook lekker om thuis te zijn. Nu is t volgende de vakantie naar ameland, en dan mn opname. Pfff. T komt nog steeds niet door. Is nu wel een nieuw voorzorgprogramma opgezet waardoor je 1 dag per week al therapieen krijgt, en daar ga ik dinsdag voor t eerst heen. Van 11 tot 3 en al helemaal in t kader van de opname en ook alleen met mensen die daar opgenomen worden, dus dan ken ik er ook meteen al een aantal. |
![]() |
|
@Missy, Goedzo!!
![]() OT: gister maar gewoon n beetje bij mn moeder en tante gezeten en nauwelijks met mn nicht gepraat, die band is wel zo goed dat dat onze vriendschap toch niet zal schaden. Verder was ik gister mn medicijnen vergeten en dat was echt vervelend. Ik krijg zo vaak steeds heftiger de drang om mezelf ook met graffiti bezig te houden, en dan wat meer dan alleen een poppetje op een tas ofzo. Maar ik ben bang dat ik niet echt bij een crew zal komen als ik geen contacten zoek.... En oefenen in de berenkuil is ook iets wat niet mag... en dan nog het geldprobleem... ik heb er maar ff n topic over geopend@G&R Ik wordt echt knettergek van al die muren waar ik steeds tegenaanloop,had ik maar een bulldozer!! Verder dadelijk op visite bij een vriendin van mn moeder, haar dochter zit ook bij mijn tekenles en eigenlijk kan ik met alledrie de kinderen daar wel heel goed opschieten. Dat is ook het gezin waarmee we naar moviepark zijn geweest enzo. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |