Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Ja no offence, maar die waren toch wel iets leuker/bizarder
Uiteraard. Maar ik wilde iets geloofwaardigs beginnen (ook al zijn er domme dozen die werkelijk geloven in ene tentakelpenis ).

Ander thema ook hè.
Advertentie
Oud 05-06-2011, 14:13
Verwijderd
Oud 05-06-2011, 14:13
Verwijderd
Citaat:
@ Sarah: De Vlaamse comedy programma's ontdekt?
alleen deze!
Oud 05-06-2011, 14:14
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
alleen deze!
Maar ze zijn goed he ?

Probeer ook is 'In de gloria' en 'het eiland' te vinden.
Oud 05-06-2011, 14:17
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Eindelijk een goede AMV
[filmpje]

Sherlock naamzoek
Jammer dat het nummer van Zebrahead niet overheen komt met de titel
Oud 05-06-2011, 14:17
Verwijderd
Wat ik niet snap he, benidorm basterds, das een heel leuk vlaams programma. Maar waarom dan als de hollanders het programma kopieren, wordt het echte prut?
Oud 05-06-2011, 14:18
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wat ik niet snap he, benidorm basterds, das een heel leuk vlaams programma. Maar waarom dan als de hollanders het programma kopieren, wordt het echte prut?
Tja ...
Oud 05-06-2011, 14:21
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]
lololol
Oud 05-06-2011, 14:21
Martiño
Martiño is offline
hmpf, facebook doet stom
Oud 05-06-2011, 14:23
Verwijderd
Zo, ik ga fietsen doeg!
Oud 05-06-2011, 14:24
Verwijderd
Facebook werkt bij mij prima.
Oud 05-06-2011, 15:00
Geel
Geel is offline
Ik, als achttienjarige scholier, woon als medebewoner bij mijn broer. Ik betaal dus niet mee aan de woning. Ben ik dan inwonend of uitwonend? Want, ik woon niet meer bij mijn ouders en zo.
Oud 05-06-2011, 15:03
Martiño
Martiño is offline
Als jij in hetzelfde huis woont waar je broer toevallig ook woont, en je broer is niet je verzorger of voogd dan ben je uitwonend.
Oud 05-06-2011, 15:05
Geel
Geel is offline
Ook al heb ik geen huurcontract afgesloten en betaal ik niet mee aan de woning?
Oud 05-06-2011, 15:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ook al heb ik geen huurcontract afgesloten en betaal ik niet mee aan de woning?
Nee, maar je moet natuurlijk wel ingeschreven staan op dat adres. Je kunt namelijk ook inwonend zijn bij een familielid, samenwonen terwijl het huurcontract maar op één naam staat (niet slim overigens, maargoed) of op een andere manier kostgeld betalen of de huur delen, dat hoeft niet allemaal contractueel te worden vastgelegd (en daarnaast, contracten staan nergens officieel geregistreerd oid, een contract is een overeenkomst tussen twee partijen en daar weet een overheidsinstantie in principe niks van af), enzovoorts enzovoorts.

Als je bij een familielid staat ingeschreven en je ontvang stufi voor uitwonenden heb je wel kans hebt dat de DUO komt controleren of je er ook daadwerkelijk woont, aangezien er veel fraude wordt gepleegd op die manier.
Oud 05-06-2011, 15:12
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nee, maar je moet natuurlijk wel ingeschreven staan op dat adres. Je kunt namelijk ook inwonend zijn bij een familielid of op een andere manier kostgeld betalen of de huur delen, dat hoeft niet allemaal contractueel te worden vastgelegd (en daarnaast, contracten staan nergens officieel geregistreerd oid, een contract is een overeenkomst tussen twee partijen en daar weet een overheidsinstantie in principe niks van af).
Als je bij een familielid staat ingeschreven en je ontvang stufi voor uitwonenden heb je wel kans hebt dat de DUO komt controleren of je er ook daadwerkelijk woont, aangezien er veel fraude wordt gepleegd op die manier.
Ok. Ja, nee, ik ga straks - als de flat klaar is - wel bij mijn broer wonen.
Dan vind ik het raar dat, nadat ik een adreswijziging heb doorgegeven, mijn woonsituatie nog steeds op 'inwonend' staat.
Oud 05-06-2011, 15:20
Martiño
Martiño is offline
Je moet dat ook zelf veranderen, i guess
Oud 05-06-2011, 15:27
Geel
Geel is offline
Ik zie het al. We waren laatst aan het loket bij DUO om een adreswijziging doorgegeven en die meneer heeft waarschijnlijk niet ingevuld dat ik nu uitwonend(e?) ben.

Laatst gewijzigd op 05-06-2011 om 15:49.
Oud 05-06-2011, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Ok. Ja, nee, ik ga straks - als de flat klaar is - wel bij mijn broer wonen.
Dan vind ik het raar dat, nadat ik een adreswijziging heb doorgegeven, mijn woonsituatie nog steeds op 'inwonend' staat.
Oud 05-06-2011, 15:45
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, na lange tijd hier maar weer eens neuzen. Rivka* naamzoek!
Oud 05-06-2011, 15:46
Geel
Geel is offline
Waarom is dat ?
Oud 05-06-2011, 15:47
Verwijderd
Geel, er is post naar je onderweg.
Oud 05-06-2011, 15:50
Geel
Geel is offline
Citaat:
Geel, er is post naar je onderweg.
pm!
Oud 05-06-2011, 15:55
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]
lololol
Nice. (acteurs van Compagnie de Koe, dan krijg je dat )
En die gast die een lang gesneden wit wil, ken ik. Hij is tof.
Oud 05-06-2011, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Waarom is dat ?
Om te masturberen.
Oud 05-06-2011, 16:17
Geel
Geel is offline
Citaat:
Om te masturberen.
ok
Oud 05-06-2011, 16:32
Verwijderd
Zo, ik heb lekker gefietst en alle verschillende receptenwebsites waren het erover eens dat spareribs 40-45 minuten op 200 graden in de oven moeten behalve één, die zei 60 minuten op 170 graden, maar dat doe ik dus niet.
Oud 05-06-2011, 16:34
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Zo, ik heb lekker gefietst en alle verschillende receptenwebsites waren het erover eens dat spareribs 40-45 minuten op 200 graden in de oven moeten behalve één, die zei 60 minuten op 170 graden, maar dat doe ik dus niet.
Je gaat dus spareribs eten vanavond?
Oud 05-06-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Je gaat dus spareribs eten vanavond?
ja
Oud 05-06-2011, 16:36
Verwijderd
En we hebben op de fiets bedacht dat we in het nieuwe huis de woonkamer groen doen, de slaapkamer (+ de inloopkast) blauw, de werkkamer geel en de zolder paars, alleen hebben we nog niet besloten om dan telkens de hele kamer in een heel lichte tint te schilderen, of om één muur in een felle tint te schilderen en de rest wit te doen. Dat tweede is wel goedkoper. En wit verven is makkelijker, zeker omdat we ook de plafonds moeten verven en die doen we sowieso wit.
Oud 05-06-2011, 16:38
Verwijderd
We kunnen natuurlijk ook in elke kamer de muren wit maken, en het plafond een fel kleurtje geven maar er is vast een heel goede reden dat niemand dat ooit doet.
Oud 05-06-2011, 16:38
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
En we hebben op de fiets bedacht dat we in het nieuwe huis de woonkamer groen doen, de slaapkamer (+ de inloopkast) blauw, de werkkamer geel en de zolder paars, alleen hebben we nog niet besloten om dan telkens de hele kamer in een heel lichte tint te schilderen, of om één muur in een felle tint te schilderen en de rest wit te doen. Dat tweede is wel goedkoper. En wit verven is makkelijker, zeker omdat we ook de plafonds moeten verven en die doen we sowieso wit.
Hmm.. allebei wel leuk
Oud 05-06-2011, 16:39
Verwijderd
Citaat:
We kunnen natuurlijk ook in elke kamer de muren wit maken, en het plafond een fel kleurtje geven maar er is vast een heel goede reden dat niemand dat ooit doet.
Dan lijkt je kamer heel laag en heb je het gevoel dat je in een soort van grot woont.
Oud 05-06-2011, 16:39
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Word je lekker kierewiet van

Je kunt ook alles wit granol doen, en dan 1 wand een felle kleur (of iets lichter) over het granol schilderen. Dan heb je tenminste nog wat structuur. (wel zacht granol, niet grof)
Oud 05-06-2011, 16:40
Carn
Carn is offline
zo, activiteiten van vandaag: een boek gelezen en een film gekeken. Ik ben trots op mezelf
Oud 05-06-2011, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Word je lekker kierewiet van

Je kunt ook alles wit granol doen, en dan 1 wand een felle kleur (of iets lichter) over het granol schilderen. Dan heb je tenminste nog wat structuur. (wel zacht granol, niet grof)
Op de meeste muren zit al structuur, dus dat is niet nodig!
Oud 05-06-2011, 16:42
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Op de meeste muren zit al structuur, dus dat is niet nodig!
O, kan ook
Oud 05-06-2011, 16:43
Edelweiss
Edelweiss is offline
Maar ik zou niet echt 1 wand heel fel doen, wel wat lichter, of miss is pastel ook wel leuk.
Oud 05-06-2011, 16:43
Verwijderd
Dat verft wel makkelijker ook, als er wat structuur op zit dan wordt het niet zo snel vlekkerig.

Citaat:
Maar ik zou niet echt 1 wand heel fel doen, wel wat lichter, of miss is pastel ook wel leuk.
Nee ik had ook geen neonkleuren in gedachten, maar meer midden-tinten.
Bijvoorbeeld deze kleur blauw: http://www.kleurenwaaier.net/code-0530-R90B+Ven.html
en deze groen: http://www.kleurenwaaier.net/code-2040-G20Y+Linde.html
en deze geel: http://www.kleurenwaaier.net/code-05...nneschijn.html
en deze paars: http://www.kleurenwaaier.net/code-05...+Kadootje.html
En dat dan voor als het één muur is natuurlijk, niet voor de hele kamer.
Oud 05-06-2011, 16:56
Verwijderd
Vergete jke niet te posten wara je zojuist pas achter kwam, Azèche? Mbt tot koeken.
Oud 05-06-2011, 16:57
Geel
Geel is offline
wut?
Oud 05-06-2011, 16:59
Geel
Geel is offline
doen jullie dat ook? [willekeurig woord]+[.nl]/[.com], en daarvan kijken of het bestaat?
Oud 05-06-2011, 16:59
Verwijderd
Ja! Of mijn voornaam op zoveel mogelijk landen en alles.
Oud 05-06-2011, 17:05
Verwijderd
Mijn moeder had ooit op mijntuin.nl een tuinblog en toen wilde een bedrijf haar domeinnaam overkopen en heeft ze nog lekker met ze onderhandeld
nu linkt het automatisch door naar tuininspiratie.nl. Dat doen websites vaak, dat komt dus doordat ze er op rekenen dat we niet googelen maar gewoon iets intypen met .nl erachter
Oud 05-06-2011, 17:10
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
5 biljard euro voor die site!
Oud 05-06-2011, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Doet me denken aan een bepaalde stam.
Wat?
Oud 05-06-2011, 17:23
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Zo, na lange tijd hier maar weer eens neuzen. Rivka* naamzoek!
Zonder ster!

Hallo jongens en meisjes!
Oud 05-06-2011, 17:28
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Wat?
Spoiler
Oud 05-06-2011, 17:30
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat: