Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind 'uitvaart' helemaal niet zo deftig en dichterlijk, eerder gewoon eufemistisch, omdat je niet meteen hoeft te denken aan begraven of cremeren
![]() Leuk boek voor jullie allemaal: 'Hun hebben de taal verkwanseld' van Jan Stroop
||
Citaat:
edit: oei, er zijn veel verschillende manieren: http://en.wikipedia.org/wiki/Ciao
|
Verwijderd
|
Er is een restaurant in Zwolle en dat heet "Librije's Zusje". En ik erger me er zó aan dat die spelfout continu door wordt gevoerd! Okee, het is een saaie spelfout, maar de Librije is nota bene een driesterrenrestaurant, dus ze kunnen het zich heus wel veroorloven om iemand die wél kan schrijven naar hun teksten te laten kijken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
NS-site:
Goed om te weten: De nieuwe abonnementen zijn momenteel alleen geldig in treinen van NS, de regionale treinvervoerders Arriva, Veolia, Syntus en Connexxion accepteren de abonnementen naar verwachting vanaf 1 januari 2012. Lekker kromme zin ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat? Voor een huis kopen vooral niet lenen, maar je kind laten werken (op je 15e!) en geld(t) bietsen bij vrienden?
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 |