Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2011, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Schilderswijk zou ik niet doen.
Haha, nee, die ken ik ook wel qua reputatie.

Citaat:
Met een psycholoog?
Ik heb wel een keer twee gesprekken gehad, maar ik vond de vrouw niet prettig en erg inconsequent en ik heb het dus niet voortgezet.

Ik zal mijn huisarts anders nog eens contacteren voor een adresje
Ja. En als iemand je niet bevalt, moet je een andere zoeken, simpel zat. Tenzij je iedereen gaat afschrijven natuurlijk, maar daar zie ik je niet voor aan.
Advertentie
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn voorkeur gaat uit naar een huis voor Quis in Utrecht
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Met een psycholoog?
Ik heb wel een keer twee gesprekken gehad, maar ik vond de vrouw niet prettig en erg inconsequent en ik heb het dus niet voortgezet.

Ik zal mijn huisarts anders nog eens contacteren voor een adresje
Een goed gesprek kan vaak wel helpen, of de ander dan enige "expertise" (voor zover psychologen dat überhaupt hebben) heeft is dan verder niet zo belangrijk.
Verwijderd
Citaat:
Ook niet als schop onder de kont?
Dat wel een beetje.

Maar goed, aan ervaringen van anderen heb je niet bijster veel denk ik, zou het gewoon eens proberen.
Ik vind het in ieder geval altijd wel fijn om tegen iemand aan te mogen lullen die ervoor betaald wordt.
Verwijderd
Citaat:
Ok. Ik heb net best een leuk appartement gezien namelijk, met een mooie kwaliteit/prijsverhouding. Maar ik lees ook net op wiki dat er straatwachten nodig zijn om de spanningen tussen allochtoon en autochtoon in te dammen, etc. En meer van dat soort ongein. Dat is dan wel weer een beetje jammer.

Nog meer wijken die aan- of af te raden zijn? Ik weet echt niks, behalve dat ik het centrum erg leuk vind.
In het centrum zijn af te raden:
Stationsbuurt
Rivierenbuurt
Schilderswijk
Transvaalkwartier
Groente- en Fruitmarkt
Oud 20-06-2011, 22:33
Verwijderd
Geen grapje. Ik kan d'r helemaal niet missen.
Oud 20-06-2011, 22:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
*mopper*
*aai*
Citaat:

Ja. En als iemand je niet bevalt, moet je een andere zoeken, simpel zat. Tenzij je iedereen gaat afschrijven natuurlijk, maar daar zie ik je niet voor aan.
Nee, dat denk ik ook niet. Dankjewel. Ik zal binnenkort dus maar de huisarts bellen.
Citaat:
Dat wel een beetje.

Maar goed, aan ervaringen van anderen heb je niet bijster veel denk ik, zou het gewoon eens proberen.
Ik vind het in ieder geval altijd wel fijn om tegen iemand aan te mogen lullen die ervoor betaald wordt.
Je kunt ook naar een pastoor gaan, die worden er ook voor betaald maar niet door jou.
Oud 20-06-2011, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zo Happy go Lucky kijken.

Ik hoop dat het een film is met een irritant wijf dat erg ver van me afstaat, zodat ik lekker naar hartelust kan :')'en en 'en. Maar dat zit wel snor, dacht ik?
Ja, het is echt verschrikkelijk en vervelend en irritant. Carn zou er ook echt van walgen denk ik
Oud 20-06-2011, 22:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar het is toch niet alsof jullie elkaar niet meer kunnen zien als ze niet in Utrecht woont? Tenzij ze in Boston gaat wonen ofzo, zoals sommige mensen hun vaders
Oud 20-06-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is echt verschrikkelijk en vervelend en irritant. Carn zou er ook echt van walgen denk ik
En jij niet?
Verwijderd
Citaat:
*aai*

Nee, dat denk ik ook niet. Dankjewel. Ik zal binnenkort dus maar de huisarts bellen.
Je kunt ook naar een pastoor gaan, die worden er ook voor betaald maar niet door jou.
Ik denk dat je bar weinig aan een pastoor hebt als je niet gelovig bent.
Verwijderd
Oh, en ik wil ook wel een huis in Utrecht
Oud 20-06-2011, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Hoezo niet door jou? Als je je laat doorverwijzen naar een GGZ-instelling of iets van dien aard, dan wordt dat gewoon vergoed hoor, tenzij dat te min voor je is.
Verwijderd
Citaat:
Maar het is toch niet alsof jullie elkaar niet meer kunnen zien als ze niet in Utrecht woont? Tenzij ze in Boston gaat wonen ofzo, zoals sommige mensen hun vaders
Ja maar aangezien zij fulltime gaat werken en ik elk weekend werk wordt het gewoon een stuk lastiger dan als je gewoon allebei in Utrecht woont.

En het komt heus wel goed en dat gaan we gewoon fixen, maar toch
Verwijderd
Citaat:
In het centrum zijn af te raden:
Stationsbuurt
Rivierenbuurt
Schilderswijk
Transvaalkwartier
Groente- en Fruitmarkt
Ok!

Citaat:
Ja HALLO ik ga straks voor de zoveelste keer totaal vriend- en kennissenloos in een nieuwe stad zitten en moet dus IEDEREEN missen hè.
Verwijderd
Citaat:
Oh, en ik wil ook wel een huis in Utrecht
Oh als jij nu hier heen komt is het gelijk wat minder erg dat Quis weggaat /schaamteloos inruilt.
Verwijderd
Ik wil ook wel een huis in Utrecht. Eigenlijk wil ik gewoon heel veel huizen en heel veel kinderen en dan stop ik in elk huis een kind.
Oud 20-06-2011, 22:38
Verwijderd
Citaat:
En jij niet?
Jawel, dat zeg ik toch net

Oh, en Azèche, het feit dat het er zo vaak over gaaat... wat mij betreft omdat Mike Leigh de gaafste beste en meest interessante regisseur ever is, en dat hij dan zo'n gedrocht kan afleveren is werkelijk niet te geloven...
Verwijderd
Citaat:
Ok!

Ja HALLO ik ga straks voor de zoveelste keer totaal vriend- en kennissenloos in een nieuwe stad zitten en moet dus IEDEREEN missen hè.
Ja HALLO DAN MOET JE MAAR NIET WEGGAAN. STOM DEN HAAG. STOMME OVERHEID.
Schrödinger
Schrödinger is offline
De regering moet gewoon de zetel verplaatsen naar Utrecht.
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook wel een huis in Utrecht. Eigenlijk wil ik gewoon heel veel huizen en heel veel kinderen en dan stop ik in elk huis een kind.
Oud 20-06-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Ja maar aangezien zij fulltime gaat werken en ik elk weekend werk wordt het gewoon een stuk lastiger dan als je gewoon allebei in Utrecht woont.

Kijk, een pragmatisch mens zou ervoor zorgen dat ze niet meer elk weekend werkt!
Oud 20-06-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Jawel, dat zeg ik toch net

Oh, en Azèche, het feit dat het er zo vaak over gaaat... wat mij betreft omdat Mike Leigh de gaafste beste en meest interessante regisseur ever is, en dat hij dan zo'n gedrocht kan afleveren is werkelijk niet te geloven...
Is de film verder ook slecht?

Ik bedoel, als hij een irritant mens (of in ieder geval een blij mens dat ver van ons afstaat) wil scheppen, dan is hij daar toch juist in geslaagd?

Net als dat sommige (rare ) mensen Naked geen goede film vinden omdat dat zwartgallige ver van hen afstaat.
Oud 20-06-2011, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Oh als jij nu hier heen komt is het gelijk wat minder erg dat Quis weggaat /schaamteloos inruilt.
Haha

Citaat:
Ja HALLO DAN MOET JE MAAR NIET WEGGAAN. STOM DEN HAAG. STOMME OVERHEID.
JA WANT VAN WERKLOOS IN UTRECHT WONEN WORD IK GELUKKIG!~
Verwijderd
Citaat:
De regering moet gewoon de zetel verplaatsen naar Utrecht.
Juist

Citaat:
Kijk, een pragmatisch mens zou ervoor zorgen dat ze niet meer elk weekend werkt!
Fuuu, je weet best dat ik dolgraag minder wil werken in de weekenden, maar dat zit er gewoon niet in
Verwijderd
Citaat:
Haha

JA WANT VAN WERKLOOS IN UTRECHT WONEN WORD IK GELUKKIG!~
VAN JOU IN DEN HAAG WORD IK DIEP ONGELUKKlG
Verwijderd
Citaat:
Is de film verder ook slecht?

Ik bedoel, als hij een irritant mens (of in ieder geval een blij mens dat ver van ons afstaat) wil scheppen, dan is hij daar toch juist in geslaagd?

Net als dat sommige (rare ) mensen Naked geen goede film vinden omdat dat zwartgallige ver van hen afstaat.
Nou ja, dat was niet zijn opzet, hij wilde juist met liefde iemand neerzetten die overal positief op reageert. En verder zit er geen conflict in de film, wat niet per se erg hoeft te zijn (in Naked zit ook niet heel erg conflict) maar het is dus vooral gewoon bijna 2 uur kijken naar een doodvermoeiend mens. En naar een paar interessante bijrollen dan misschien.
Oud 20-06-2011, 22:41
Verwijderd
Als je het echt wil kan alles! Dan neem je maar een andere baan, of pas je je je uitgave patroon aan!
Verwijderd
En geen vriendje en mijn beste maatje in verweggistan. BUUH. /snij
Verwijderd
Citaat:
Als je het echt wil kan alles! Dan neem je maar een andere baan, of pas je je je uitgave patroon aan!
Fuck jou Als jij echt wil kun je ook best forenzen
Carn
Carn is offline
Citaat:
misschien vind ik het wel een instant-classic!
Verwijderd
Citaat:
En je ziet dat ik ook nog best makkelijk en vaak naar Utrecht kan komen
Dus dat komt vast wel goed!! *bemiddelt*
Oud 20-06-2011, 22:42
Verwijderd
Citaat:
En je ziet dat ik ook nog best makkelijk en vaak naar Utrecht kan komen
Dus dat komt vast wel goed!! *bemiddelt*
Jij hebt fatsoenlijkere werktijden. Maar ik heb net Quis verantwoordelijk gemaakt voor onze vriendschap, en ze neemt verantwoordelijkheden altijd heel serieus, dus het komt helemaal goed
Verwijderd
Citaat:
Fuck jou Als jij echt wil kun je ook best forenzen
Je zou je aansluiten bij alles wat ik zei vandaag. En ja, ik kan wel forenzen, maar ik vind Utrecht niet zo duizendleuk of zo.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik denk dat je bar weinig aan een pastoor hebt als je niet gelovig bent.
Hangt heel erg van de pastoor af. Het enige wat er over god viel is dat hij een mooi verhaal vertelde bij een schilderij dat aan zijn muur hing. Meer een analyse eigenlijk die je bij kunstgeschiedenis ook zou krijgen. Verder gewoon een goed gesprek geweest.
Citaat:
Hoezo niet door jou? Als je je laat doorverwijzen naar een GGZ-instelling of iets van dien aard, dan wordt dat gewoon vergoed hoor, tenzij dat te min voor je is.
Oh, hangt dat niet van je verzekering af? Volgens mijn pakket moet ik 10 euro per consult zelf betalen.
Citaat:

Ja dat gaan jullie helemaal regelen!
Citaat:
haha wtf
Je moet trouwens met jouw seksuele voorkeur wel ingewikkeld doen voor heel veel kinderen, dat weet je he?
Verwijderd
En dan krijgt ze straks ook nog een Haags vriendje (matsoe matsoe of sterretje ofzo ) en dan komt ze helemaal nooit meer terug
Oud 20-06-2011, 22:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Damn, straks krijgen Quis en Sann. zo'n ruzie over Quis' verhuizing dat ze blij zijn dat ze niet meer in dezelfde stad wonen
Oud 20-06-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Je zou je aansluiten bij alles wat ik zei vandaag. En ja, ik kan wel forenzen, maar ik vind Utrecht niet zo duizendleuk of zo.
Leuker dan den haag!

Citaat:
Hangt heel erg van de pastoor af. Het enige wat er over god viel is dat hij een mooi verhaal vertelde bij een schilderij dat aan zijn muur hing. Meer een analyse eigenlijk die je bij kunstgeschiedenis ook zou krijgen. Verder gewoon een goed gesprek geweest.

Oh, hangt dat niet van je verzekering af? Volgens mijn pakket moet ik 10 euro per consult zelf betalen.

Ja dat gaan jullie helemaal regelen!
haha wtf
Je moet trouwens met jouw seksuele voorkeur wel ingewikkeld doen voor heel veel kinderen, dat weet je he?
Ja maar de hele setting en zijn achtergrond is zo anders dan waar ik in geloof dat ik 'm al niet echt serieus zou kunnen nemen.
Oud 20-06-2011, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, dat was niet zijn opzet, hij wilde juist met liefde iemand neerzetten die overal positief op reageert. En verder zit er geen conflict in de film, wat niet per se erg hoeft te zijn (in Naked zit ook niet heel erg conflict) maar het is dus vooral gewoon bijna 2 uur kijken naar een doodvermoeiend mens. En naar een paar interessante bijrollen dan misschien.
Oh
Naja. Zo maar eens kijken dan.
Oud 20-06-2011, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Damn, straks krijgen Quis en Sann. zo'n ruzie over Quis' verhuizing dat ze blij zijn dat ze niet meer in dezelfde stad wonen
Neuh, maak je geen zorgen, dat zal nooit gebeuren. Ik moet gewoon even boos doen, want dat hoort als goede vriendin, maar stiekem wens ik haar natuurlijk het allerallerbeste <3
Oud 20-06-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik volgens mij niet, maar dat weet ik verder allemaal niet.
Oud 20-06-2011, 22:46
Verwijderd
Citaat:
En dan krijgt ze straks ook nog een Haags vriendje (matsoe matsoe of sterretje ofzo ) en dan komt ze helemaal nooit meer terug
Nee nee, ik krijg een Amsterdams vriendje!

Citaat:
Leuker dan den haag!
Nou, ik ken Den Haag niet dus dat moet ik eerst proefondervindelijk vaststellen. Wie weet verhuis ik wel terug, ik sluit niets uit en ben vrij makkelijk in mijn biezen pakken. En huizen kopen doe ik voorlopig toch niet.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Leuker dan den haag!

Ja maar de hele setting en zijn achtergrond is zo anders dan waar ik in geloof dat ik 'm al niet echt serieus zou kunnen nemen.
Naja. Ik snap dat wel. Ik zou ook geen goed gesprek kunnen hebben met de klaagmuur.
Citaat:
Neuh, maak je geen zorgen, dat zal nooit gebeuren. Ik moet gewoon even boos doen, want dat hoort als goede vriendin, maar stiekem wens ik haar natuurlijk het allerallerbeste <3
Het is pas echt erg als je beste vriendin weggaat voor iets wat juist niet goed voor haar is (in jouw ogen)
Verwijderd
Citaat:
haha wtf
Ja. Dat is stom!
Oud 20-06-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Het is pas echt erg als je beste vriendin weggaat voor iets wat juist niet goed voor haar is (in jouw ogen)
Het is net iets hardverscheurender als zij ook weet dat het heel erg is waar ze heengaat.
Verwijderd
Alle musea in Engeland zijn toch gratis?
Pierrot
Pierrot is offline
Ingewikkeld? Pff. Lube up en gaan.
Carn
Carn is offline
YES, ik kan weer backstage schijten op Graspop <3
Oud 20-06-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Nee nee, ik krijg een Amsterdams vriendje!

Nou, ik ken Den Haag niet dus dat moet ik eerst proefondervindelijk vaststellen. Wie weet verhuis ik wel terug, ik sluit niets uit en ben vrij makkelijk in mijn biezen pakken. En huizen kopen doe ik voorlopig toch niet.
Ja die homo gaat vast ook in Den haag wonen En dan ga je er nooit meer weg, zelfs al is het een kutstad.

Nu hou ik op hoor, ik word moe van mezelf. Dat appartementje is awesome en ik hoop dat je het krijgt.

Citaat:
Naja. Ik snap dat wel. Ik zou ook geen goed gesprek kunnen hebben met de klaagmuur.

Mja dat dus
Oud 20-06-2011, 22:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja. Dat is stom!
Misschien moet je een biseksueel vriendinnetje zoeken en haar alle beebies laten krijgen
Citaat:
Het is net iets hardverscheurender als zij ook weet dat het heel erg is waar ze heengaat.
Dat is nog erger
Citaat:
Alle musea in Engeland zijn toch gratis?
De meeste wel ja, enkele uitzonderingen daargelaten. In Londen zijn ze volgensmij op één na gratis. Dingen als de Abbey Grounds, heel touristische plaatsen, daar moet je nog weleens voor betalen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten