Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2011, 16:53
Verwijderd
Nom, ik heb haring.
Advertentie
Oud 23-06-2011, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Brenda?
Wat is er???

ow mijn broertje heeft mischien een beschasdiging van de hersens komen ze nu achter, tenzij hij jaren geleden van de trap is afgevallen.
Oud 23-06-2011, 17:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nom, ik heb tering.
Oud 23-06-2011, 17:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat is er???

ow mijn broertje heeft mischien een beschasdiging van de hersens komen ze nu achter, tenzij hij jaren geleden van de trap is afgevallen.
Huh, want vallen van de trap beschermt tegen hersenbeschadiging?
Oud 23-06-2011, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Nee zo komen er jaren later achter dat hij daardoor een beschadiging heeft opgelopen.
Oud 23-06-2011, 17:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee zo komen er jaren later achter dat hij daardoor een beschadiging heeft opgelopen.
Weet je wat "tenzij" betekent?
Oud 23-06-2011, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat "tenzij" betekent?
Ik was ergens aan aan het denken dus had niet echt een idee wat ik typte voor woorden. Maar het is wel waar.
Oud 23-06-2011, 17:13
Verwijderd
Maar dat is wel kut voor je broertje, Brenda. Wat heeft hij dan? En kunnen ze er wat aan doen?
Oud 23-06-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Jazeker, als gevolg van lokale roosterdeformaties wordt het materiaal sterker.
Oud 23-06-2011, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is wel kut voor je broertje, Brenda. Wat heeft hij dan? En kunnen ze er wat aan doen?
hij regeert heel laat als je hem wat vraagt en sommige dingen dringen niet tot hem door. Hij heeft ook altijd hoofdpijn en las van zijn oren: hij hoort je niet van dichtbij.En als die je wat vertelt doet die heel lang over om je een verhaal duidelijk te maken.

Hij had allemaal testjes gedaan en ze konden niks vinden, dus hij moet naar het ziekhuis voor een MRI-scan (zo heet dat toch?) om naar zijn hersenen te kijken.

En hij moet in Brunsum naar een speciaal medischcebtrum voor zijn gehoor te onderzoeken.

Laatst gewijzigd op 23-06-2011 om 17:33.
Oud 23-06-2011, 17:37
Verwijderd
Zoo, weer een les Capoeira achter de rug Nu kan ik bijna een radslag. Eigenlijk wil ik straks ook nog naar kickboksen, maar dan moet ik nu heel snel gaan eten en daar heb ik ook weer geen zin in. Bovendien kan ik dan weer een week niet hardlopen van de spierpijn, en ik moet morgen nog een heel stuk fietsen naar een feestje. Maar ik heb wel best zin in weer anderhalf uur hardcore geweld na al het gehups van net. HMMMMM.
Oud 23-06-2011, 17:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hoe komt het dat je opeens zo sportief/actief bent, Para?
Oud 23-06-2011, 17:40
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Zoo, weer een les Capoeira achter de rug Nu kan ik bijna een radslag. Eigenlijk wil ik straks ook nog naar kickboksen
Ooh, leuk zeg!
Oud 23-06-2011, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Hoe komt het dat je opeens zo sportief/actief bent, Para?
Het is niet zozeer 'opeens' hoor. Kijk maar eens naar wie 't eerste hardlooptopic geopend heeft En ik heb ook eerder op een vechtsport gezeten. Het is alleen voor 't eerst dat ik ook echt 't plan heb om er een bepaald niveau mee te halen, puur omdat ik eens in mijn leven heel sterk, snel en lenig wil zijn, en als ik dat over tien jaar ga proberen dan loop ik eerder tegen het plafond van mijn uiterste kunnen aan. Lijkt me.

Al scheelt het ook dat ik nu dikke studentenkorting krijg bij mijn sportschool, en dat ze een pas hebben waarmee je alles mag doen wat ze daar aanbieden. En dat is nogal veel Dus ik zit in de 'nnggggg SUPERGOEDKOOP snel alles uitproberen voor ik geen student meer ben'-fase.

Citaat:
Ooh, leuk zeg!
Ja
Oud 23-06-2011, 18:04
Verwijderd
Experiment: kun je een pak Vifit meenemen en succesvol opdrinken onder de douche?

Brb.
Oud 23-06-2011, 18:05
Verwijderd
Ik heb een hele avond huishoudelijke klussen in het vooruitzicht. DONOTWANT.
Oud 23-06-2011, 18:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nee, maar AFvallen van de trap wel! Lezen, Schrö!
Verwijderd
Citaat:
Experiment: kun je een pak Vifit meenemen en succesvol opdrinken onder de douche?

Brb.
Waarom zou dat niet kunnen?
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een hele avond huishoudelijke klussen in het vooruitzicht. DONOTWANT.
Maak er een experiment van (Para heeft goede ideeën), dan is het misschien wel leuk.
Verwijderd
Citaat:
Maak er een experiment van (Para heeft goede ideeën), dan is het misschien wel leuk.
Poetsschoenen!
Oud 23-06-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Nee, huishoudelijke dingen zijn NOOIT leuk.
Citaat:
Poetsschoenen!
Die falen jammerlijk
Oud 23-06-2011, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Poetsschoenen!
Bijvoorbeeld!

"Hoe vaak kan ik dit bord wassen voordat de opdruk verdwijnt?"

of "tot hoeveel kan ik tellen totdat ik vergeet dat ik moet doortellen omdat het huishouden toch wel interessanter is dan tellen?"
Oud 23-06-2011, 18:18
Verwijderd
Wat een intens slechte ideeën
Oud 23-06-2011, 18:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
That's what she said!
Oud 23-06-2011, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Okay, iets dat meer in jouw straatje past dan:

"Worden mijn borden schoon als ik ze in een bad met heet water en sop leg terwijl ik mezelf even verwen?"

Oud 23-06-2011, 18:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Of: "worden mijn borden schoon als ik ze verwen terwijl ik in een bad met heet water lig te soppen?"
Oud 23-06-2011, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou dat niet kunnen?
Omdat er misschien water in zou komen! Maar het kan prima Dus nu heb ik mijn ochtendroutine dubbel zo tijdsefficiënt gemaakt. Behalve dat ik geen ochtendroutine heb. En bijna nooit Vifit drink, want het is best vies.
Oud 23-06-2011, 18:25
Verwijderd
Toen ik nog binnen rookte nuttigde ik mijn eerste sigaret van de dag weleens onder de douche. Dat was ook lekker tijdsefficiënt.
Oud 23-06-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Toen ik nog binnen rookte nuttigde ik mijn eerste sigaret van de dag weleens onder de douche. Dat was ook lekker tijdsefficiënt.
Vooral omdat je na één hijs al klaar was met roken.
Verwijderd
Citaat:
Okay, iets dat meer in jouw straatje past dan:

"Worden mijn borden schoon als ik ze in een bad met heet water en sop leg terwijl ik mezelf even verwen?"

Verwijderd
Behalve dat ik een vaatwasser heb
Oud 23-06-2011, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Iets relevants, dan:

"Is het mogelijk een woestaantrekkelijke man te vinden die graag het huishouden doet?"
Oud 23-06-2011, 18:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Allemachtig, die nieuwe kipreclame "Hoe kipt Nederland?"
Oud 23-06-2011, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Vooral omdat je na één hijs al klaar was met roken.
Neenee, ik had een steengoede techniek ontwikkeld die ervoor zorgde dat de sigaret in z'n geheel niet nat werd Hij is ook deels toepasbaar in de regen.
Oud 23-06-2011, 18:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Neenee, ik had een steengoede techniek ontwikkeld die ervoor zorgde dat de sigaret in z'n geheel niet nat werd Hij is ook deels toepasbaar in de regen.
Je doucht onder een paraplu?
Oud 23-06-2011, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Je doucht onder een paraplu?
Ja.
Oud 23-06-2011, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Aight, dit schreeuwt om een grafische uitwerking van je techniek, want ik kan me er helemaal niets bij voorstellen
Oud 23-06-2011, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Aight, dit schreeuwt om een grafische uitwerking van je techniek, want ik kan me er helemaal niets bij voorstellen
Jup! Ik ben voor. Zou wel handig zijn als ik die techniek kan leren.
Oud 23-06-2011, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Jup! Ik ben voor. Zou wel handig zijn als ik die techniek kan leren.
Dat niet want ik vind roken onder de douche weerzinwekkend en dat druist tegen het doel van zowel roken als douchen in voor mijn gevoel, maar dat neemt niet weg dat ik wel 'ns wil zien hoe je dat flikt, Para

En while you're at it, werk je onbeantwoorde PM's eens bij
Oud 23-06-2011, 18:38
Verwijderd
Nou, je houdt 'm dan zeg maar andersom vast, waardoor alleen het filter uitsteekt en je hand het gloeiende gedeelte beschermt tegen opspattend water. Je moet 'm natuurlijk niet echt pal onder de waterstroom houden en je moet ook uitkijken dat je je hand niet brandt maar verder werkt het heel goed Zelfs in de stortregen, al is 'ie dan wel minder effectief. Ik kwam er later achter dat schippers ook vaak op die manier roken.

Als je 't nog niet snapt dan teken ik 'm strakjes wel even uit, afhankelijk van of ik nog naar kickboksen ga of niet. Nog 23 minuten, ik denk niet dat ik het red want ik moet mijn eten nog opeten en ik wil nog roken. En dan moet ik er nog naartoe fietsen natuurlijk.

Nouja, dan wordt het gewoon hardlopen.
Oud 23-06-2011, 18:39
Verwijderd
Oooh, dát. Nah dat is toch bepaald minder spectaculair dan ik aanvankelijk dacht; die techniek beheerste ik op m'n 15e al (alleen deed ik het nooit onder de douche, for obvious reasons)
Oud 23-06-2011, 18:41
Verwijderd
Jongens ik heb jullie toch al aan Sharifs uitvinding voorgesteld?

"Dear smokers of the world:

No longer will you have to make that awful choice between your first cigarette and taking a shower in the limited time available to you in the early hours of the morning. I proudly present to you:

the ShowerSmoker 4000"
Oud 23-06-2011, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Oooh, dát. Nah dat is toch bepaald minder spectaculair dan ik aanvankelijk dacht; die techniek beheerste ik op m'n 15e al (alleen deed ik het nooit onder de douche, for obvious reasons)
Ja dit dus.

Die 'uitvinding' van Sharif is indrukwekkender.
Oud 23-06-2011, 18:47
Verwijderd
@Para: heb je nu wel de tijd goed? De vorige keer moest je bijna weg en had je opeens nog een uur, waarna je toch te laat was.
Oud 23-06-2011, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Jongens ik heb jullie toch al aan Sharifs uitvinding voorgesteld?

[afbeelding]

"Dear smokers of the world:

No longer will you have to make that awful choice between your first cigarette and taking a shower in the limited time available to you in the early hours of the morning. I proudly present to you:

the ShowerSmoker 4000"
Ja, ik kende 'm al Goede uitvinding, wel, maar teveel gedoe om op te zetten. Althans, ik neem aan dat je iedere keer je sigaret erin moet tapen, want anders snap ik niet hoe je hem aan moet steken.

Citaat:
Ja, ik heb ook nooit beweerd dat het een heel moeilijke techniek was, hoor. Maar wel effectief
Oud 23-06-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik kende 'm al Goede uitvinding, wel, maar teveel gedoe om op te zetten. Althans, ik neem aan dat je iedere keer je sigaret erin moet tapen, want anders snap ik niet hoe je hem aan moet steken.

Ja, ik heb ook nooit beweerd dat het een heel moeilijke techniek was, hoor. Maar wel effectief
Ik heb 'm ook nog niet gebruikt, maar ik ben meer een avonddoucher dan een ochtenddoucher en 's avonds heb ik genoeg tijd
Oud 23-06-2011, 18:50
Verwijderd
Citaat:
@Para: heb je nu wel de tijd goed? De vorige keer moest je bijna weg en had je opeens nog een uur, waarna je toch te laat was.
Huhu ja Nee, ik heb 'm nu, ze beginnen vandaag om acht uur. In theorie is het wel mogelijk want mijn eten is al klaar en ik ben het nu aan het opeten, maar hun trainingen zijn echt INTENSIEFFFFFF dus het is eigenlijk sowieso geen goed idee om nu te gaan. Ik ga dinsdag wel Dan kan ik tenminste ook nog een paar keer hardlopen zonder dat het spierpijnfest is.
Oud 23-06-2011, 18:51
Verwijderd
Hebben jullie ook wel eens onverklaarbare wonden? Of nou ja meer blauwe plekken en schrammen terwijl je echt GEEN IDEE hebt hoe je daar aan gekomen bent?
Oud 23-06-2011, 18:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb wel vaak een schrale anus als ik bij Deadlock geweest ben.
Oud 23-06-2011, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel vaak een schrale anus als ik bij Deadlock geweest ben.
Ja nee, die doe ik niet meer, dus dat kan het niet zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten