Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2011, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Abend!
Hoi! Wat ik aan jou wilde vragen - van die vierkantige stoptreinen met appeltjesgroene banken en twee verdiepingen, hoe heten die?
Advertentie
Oud 30-06-2011, 21:52
Verwijderd
Citaat:
En dat zeg je omdat..?
Nouja, misschien de overweging waard om zodoende 100 euro te besparen. Het verschil tussen 2-4GB RAM ga je toch niet merken en je zei gisteren al dat je die 750 GB nooit vol kreeg.
Oud 30-06-2011, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Wat ik aan jou wilde vragen - van die vierkantige stoptreinen met appeltjesgroene banken en twee verdiepingen, hoe heten die?
DD-AR
Verwijderd
Citaat:
Nouja, misschien de overweging waard om zodoende 100 euro te besparen. Het verschil tussen 2-4GB RAM ga je toch niet merken en je zei gisteren al dat je die 750 GB nooit vol kreeg.
Is daarmee mijn geluidsprobleem opgelost...?
Verwijderd
Of DDM-2 of 3
Oud 30-06-2011, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Nou ja..hardlopen vind ik eigenlijk vaak wel prima om alleen te doen; even juist met niemand hoeven praten, muziekje luisteren . En als je wat sneller gaat lopen wordt praten ook wat lastiger ;o
Hmm true, het ging me ook niet specifiek om hardlopen (want daar wil ik ook geen trainer bij), al heb ik zowel met alleen lopen als met een partner goede ervaringen.

Citaat:
Verbrand en met rode bultjes
Oooohja.
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik krijg een sms: "Levensgevaarlijk, fietsend sms'en!"
Bij mijn werkgever mag je niet in de auto bellen, ook niet handsfree. Sterker nog, als je het toch doet is de kans dat je ontslagen wordt behoorlijk groot. Nog sterker, als je een taxi neemt, mag de chauffeur ook niet bellen.
Verwijderd
Citaat:
DD-AR
Aha! Die zijn gaaf.
Verwijderd
wow. Ik kijk naar oude paraplu-foto's. En ik zie er gewoon nog steeds hetzelfde uit als in 2009 .
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Bij mijn werkgever mag je niet in de auto bellen, ook niet handsfree. Sterker nog, als je het toch doet is de kans dat je ontslagen wordt behoorlijk groot.
Wat drastisch!
Oud 30-06-2011, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Wat drastisch!
Je hebt de overtreffende trap nog gemist
Verwijderd
Citaat:
Bij mijn werkgever mag je niet in de auto bellen, ook niet handsfree. Sterker nog, als je het toch doet is de kans dat je ontslagen wordt behoorlijk groot. Nog sterker, als je een taxi neemt, mag de chauffeur ook niet bellen.
Verwijderd
Citaat:
Is daarmee mijn geluidsprobleem opgelost...?
Onwaarschijnlijk
Verwijderd
Citaat:
Onwaarschijnlijk
Wat heb ik eraan dan? Lees je wel??
Oud 30-06-2011, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Aha! Die zijn gaaf.
Ze gaan helemaal verbouwd worden tot intercity-materieel. Dus geniet er nog maar even van.
Verwijderd
Citaat:
Wat heb ik eraan dan? Lees je wel??
Je bespaart 100 euro?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Geen seks voor jou vanavond, Lucky.
Oud 30-06-2011, 21:57
Verwijderd
Oh ja, morgen is afstudeerdag.
Jammer dat je alleen uitgenodigd wordt als je een jaar eerder bent afgestudeerd. Kan wel 's avonds naar het feest, maar ik wil eigenlijk juist even meespieken op de route en in de tuin enzo.
Verwijderd
Citaat:
Geen seks voor jou vanavond, Lucky.
Met Stefenootje dan
Verwijderd
Citaat:
Ze gaan helemaal verbouwd worden tot intercity-materieel. Dus geniet er nog maar even van.
Noh, waarom? Wat verandert er dan aan? Blijven ze wel tof en groen en met van die kriebelgangetjes?
Oud 30-06-2011, 21:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
DD-AR
Het DubbelDeks AggloRegiomaterieel (DD-AR) is een materieelserie van de Nederlandse Spoorwegen. De naam AggloRegio komt van de nooit ingevoerde nieuwe naam voor stoptrein.

gege, stoptrein is toch veel duidelijker
Oud 30-06-2011, 21:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Met Stefenootje dan
Met mij wel natuurlijk!
Oud 30-06-2011, 21:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
AggloRegio? Klinkt als een ernstige ziekte aan de luchtwegen.
Oud 30-06-2011, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Je bespaart 100 euro?
Jezus. Had het nou niet gezegd! Want ik ga toch al die moeite niet meer doen om deze weer terug te brengen, en nu zit ik met de gedachte dat ik 100 e had kunnen besparen.

Voor straf moet je die 100 euro op m'n rekening storten, voor morgen graag
Oud 30-06-2011, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Jezus. Had het nou niet gezegd! Want ik ga toch al die moeite niet meer doen om deze weer terug te brengen, en nu zit ik met de gedachte dat ik 100 e had kunnen besparen.

Voor straf moet je die 100 euro op m'n rekening storten, voor morgen graag
ok
Oud 30-06-2011, 22:00
Verwijderd
Stefenootje: Dat heb je goed geregeld!
Oud 30-06-2011, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Noh, waarom? Wat verandert er dan aan? Blijven ze wel tof en groen en met van die kriebelgangetjes?
Het waarom weet ik ook niet precies, maar het hele interieur gaat veranderen en het exterieur voor een deel ook. Daarnaast worden er langere samenstellingen gevormd en gaan de 1700-locs eruit, waardoor alleen de mDDM-motorwagens overblijven als tractievoertuigen.
Oud 30-06-2011, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Het waarom weet ik ook niet precies, maar het hele interieur gaat veranderen en het exterieur voor een deel ook. Daarnaast worden er langere samenstellingen gevormd en gaan de 1700-locs eruit, waardoor alleen de mDDM-motorwagens overblijven als tractievoertuigen.
Wat... stom. Maar je laatste zin zegt me echt helemaal niks.
Oud 30-06-2011, 22:03
Carn
Carn is offline
oh, ik lees net dat de wat oudere DD-IRMs / Intercities liftjes hebben voor het cateringkarretje. Nooit geweten
Carn
Carn is offline
Ik vind dat nieuwe interieur bij de nieuwere intercity's wel een dikke vooruitgang
Schrödinger
Schrödinger is offline
Doet me denken aan de "gesprekken" die ik heb met mijn broer over computers. Een brij van merken en serienummers die me allemaal niks zeggen.
Oud 30-06-2011, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat nieuwe interieur bij de nieuwere intercity's wel een dikke vooruitgang
Anders ik wel
En de sprinters zijn ook een stuk fijner dan de oude stoptreinen met groene of paarsige bankjes. Jammer dat ze geen toiletten hebben, voor die twee keer per jaar dat ik moet plassen als ik in de trein zit.
Verwijderd
Citaat:
Doet me denken aan de "gesprekken" die ik heb met mijn broer over computers. Een brij van merken en serienummers die me allemaal niks zeggen.
Dit ja.
Verwijderd
Citaat:
Ik werk morgen wel een uurtje over
Oud 30-06-2011, 22:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Anders ik wel
En de sprinters zijn ook een stuk fijner dan de oude stoptreinen met groene of paarsige bankjes. Jammer dat ze geen toiletten hebben, voor die twee keer per jaar dat ik moet plassen als ik in de trein zit.
ook goeie shizzle dat de nieuwere treinen niet meer die vervelend irritantie doedelzak-piep hebben
Oud 30-06-2011, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ik werk morgen wel een uurtje over
Wil je niet toevallig twee uurtjes overwerken en mij wat sponsoren ?
Oud 30-06-2011, 22:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Moeee, ik ga zometeen linea recta mijn net opgemaakte bedje in. Ben alweer 24u wakker
Verwijderd
Citaat:
Wat... stom. Maar je laatste zin zegt me echt helemaal niks.
Het voertuig dat de aandrijving doet, de rijtuigen zelf zijn namelijk niet aangedreven. Nu kan dat een locomotief uit de 1700 reeks zijn, of zo'n mDDM motorwagen.

Citaat:
oh, ik lees net dat de wat oudere DD-IRMs / Intercities liftjes hebben voor het cateringkarretje. Nooit geweten
Zo lang hebben ze ze ook niet gebruikt, en in latere series was er alleen een lege liftschacht, en in de laatste serie is ook de liftschacht weg.
Verwijderd
Citaat:
Ja alleen jammer dat hij het niet echt doet.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, maar de treintjes-terminologie is lang niet zo uitgebreid als de computerwereld volgens mij.
Verwijderd
Citaat:
Anders ik wel
Mja, ik vind ze ook wel fijner denk ik. Ze doen me een beetje aan metro's denken. En het geeft me ergens een veilig/fijn gevoel dat je er zo makkelijk helemaal doorheen kan kijken.
Oud 30-06-2011, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar de treintjes-terminologie is lang niet zo uitgebreid als de computerwereld volgens mij.
Ik raakte de eerste paar weken al verdwaald toen ik net begon op de helpdesk. En dan heb je het niet eens over computers maar alleen over ADSL internet.
Oud 30-06-2011, 22:08
Verwijderd
Citaat:
ook goeie shizzle dat de nieuwere treinen niet meer die vervelend irritantie doedelzak-piep hebben
Zo, inderdaad!
Haha, er woonde ooit, vlak voordat ik er woonde, in mijn oude studentenhuis een meisje die uit zenuwen steeds dat geluid maakte. Mijn huisgenoot deed haar regelmatig na
Oud 30-06-2011, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Anders ik wel
De banken in de eerste klas waren/zijn bij mat' 64 wel hemels. <3

En dat ontbreken van die WC in het SLT vind ik nogal een misser, er zijn heel wat mensen die zo'n ding wat vaker moeten/willen gebruiken.
Oud 30-06-2011, 22:09
Verwijderd
Shalalie, shalala.
Verwijderd
Citaat:
De banken in de eerste klas waren/zijn bij mat' 64 wel hemels. <3

En dat ontbreken van die WC in het SLT vind ik nogal een misser, er zijn heel wat mensen die zo'n ding wat vaker moeten/willen gebruiken.
Ja, vind ik dus ook een misser. Behoorlijk dom, al was het maar één wc'tje. En ik mis hem zelf dan niet per se zo, maar ik weet zeker, genoeg anderen wel.
Verwijderd
Ik heb geen honger, maar ik heb nog ene halve nasi moksie metie staan, zal ik die eten?
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je dat taaaTUUUU als ze toeteren? Hebben nieuwe treinen die niet?
Ze maken algemeen wel meer herrie.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik raakte de eerste paar weken al verdwaald toen ik net begon op de helpdesk. En dan heb je het niet eens over computers maar alleen over ADSL internet.
nou ja, gezonde interesse helpt natuurlijk ook een hoop. En achtergrondkennis waarom zaken een bepaalde naam krijgen is doorgaans verhelderend.
Oud 30-06-2011, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Zo, inderdaad!
Haha, er woonde ooit, vlak voordat ik er woonde, in mijn oude studentenhuis een meisje die uit zenuwen steeds dat geluid maakte. Mijn huisgenoot deed haar regelmatig na
Ze liep op draaistroom?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten