Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2011, 11:43
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik ga wel spelleiden. Nog zo'n nederlaag weet ik niet of ik nog aankan.
Furby Feeder wil wel spelleiden het volgende spel!
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Furby Feeder wil wel spelleiden het volgende spel!
Oh, dus ik mag niet?
Verwijderd
Gvd ik heb zin in wijn en pastis en feestjes om ook die laatste restjes intelligentie die nog ergens in mijn hersenen zitten eruit te rammen, en om te parkhangen in zon en ijsjes te eten. Ik kan me echt geen vijf minuten langer meer concentreren.
Oud 01-07-2011, 11:44
Verwijderd
Dan doe dat.
Oud 01-07-2011, 11:44
Verwijderd
Citaat:

ik ken mensen die er in trappen, net zo als die ene keer met kattenrollade.
Dan zou ik eerst wat aan je Nederlands gaan doen, in woordenboeken staan niet zulke vreselijke taalfouten.
Oud 01-07-2011, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Gvd ik heb zin in wijn en pastis en feestjes om ook die laatste restjes intelligentie die nog ergens in mijn hersenen zitten eruit te rammen, en om te parkhangen in zon en ijsjes te eten. Ik kan me echt geen vijf minuten langer meer concentreren.
Pastis waar smaakt dat naar?
Oud 01-07-2011, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Dan doe dat.
Sommige mensen hebben wel de ambitie iets van hun leven te maken.
Verwijderd
Citaat:
Pastis waar smaakt dat naar?
Naar anijs en alcohol.

Citaat:
Sommige mensen hebben wel de ambitie iets van hun leven te maken.
Verwijderd
Citaat:
Dan zou ik eerst wat aan je Nederlands gaan doen, in woordenboeken staan niet zulke vreselijke taalfouten.
niemand zou me geloven als ik voor nederlands een 6.5 sta zeker.
Oud 01-07-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Naar anijs en alcohol.

Oh wel dus een soort ouzo/raki.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoi allen, even een snel vraagje. Weet iemand hoe je in Word een paginanummer kan verwijderen, zonder dat alle paginanummers verdwijnen? Ik mag namelijk geen nummering gebruiken op de bijlagepagina's.
Anyone?
Verwijderd
Citaat:
Oh jawel hoor, zo hoog is het niveau op de middelbare niet. Het is trouwens Nederlands en niet ''als'' maar ''dat'' en niet ''zou me'' maar ''zal.''
Oud 01-07-2011, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Oh wel dus een soort ouzo/raki.
Ja soort, maar lekkerder. Pastis is Frans. Ricard is daarvan een zeer oké soort.

Laatst gewijzigd op 01-07-2011 om 12:02.
Verwijderd
Citaat:
Jawel hoor, Nederlands is niet alleen spelling.

Citaat:
Anyone?
Er is een instelling voor, nummeren tot oid. Maar ik weet het niet meer precies, dus ik hoopte dat iemand anders het wist!
Verwijderd
Citaat:
Anyone?
Kan dat niet bij invoegen --> opmaak paginanummers en dan daarin nummers overslaan?
Oud 01-07-2011, 11:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Er is een instelling voor, nummeren tot oid. Maar ik weet het niet meer precies, dus ik hoopte dat iemand anders het wist!
Hm ja, dat klink ook logisch, maar ik zie nu alleen nummeren vanaf staan.
Oud 01-07-2011, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Hm ja, dat klink ook logisch, maar ik zie nu alleen nummeren vanaf staan.
Ik zal even kijken of ik het kan vinden, moment
Oud 01-07-2011, 11:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Graag!
Oud 01-07-2011, 11:51
Verwijderd
Dat sommige kwa grammatica niet kloppen komt ook door het dialecht hier, wat velen (ik ook dus) samen met het nederlands gebruiken. en nee dit is geen excuus.

gelukkig heb ik dit jaar geen spellingtoetsen gehad alleen maar tekstverklaring en fictie.
Oud 01-07-2011, 11:54
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Correctie het was wijn. We hadden gister wel in het wokrestaurant gevraagd naar een breezer maat ze wilden het ons niet geven.

Citaat:
De onderdelen van een plant hebben een vorm van een gezicht, waar zelfs ogen en dergelijke aan kan zittten.

Waarom moet ik toch altijd met een faceplant antwoorden op iedereen die '97' achterin de nickname heeft staan
Oud 01-07-2011, 11:54
Verwijderd
Ik weet het weer, soort van. Al kan het misschien makkelijker. Je kunt ze verwijderen door Koptekst en voettekst te gebruiken (onder menu beeld) Dan kun je ze selecteren en verwijderen.
Oud 01-07-2011, 11:55
Verwijderd
Citaat:

Waarom moet ik toch altijd met een faceplant antwoorden op iedereen die '97' achterin de nickname heeft staan
Het moet niet, je doet het. dus het is je eigen probleem.
Oud 01-07-2011, 11:55
Verwijderd
Over Nederlands gesproken, zou er (op internet) een soort van opfriscursus bestaan? Ik denk dat ik dat wel kan gebruiken.
Oud 01-07-2011, 11:56
snoopy
snoopy is offline
En waaaarom kunnen die mensjes met 97 achter kun naam niet googelen?!
Oud 01-07-2011, 11:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik weet het weer, soort van. Al kan het misschien makkelijker. Je kunt ze verwijderen door Koptekst en voettekst te gebruiken (onder menu beeld) Dan kun je ze selecteren en verwijderen.
Hm ik dacht even dat het gelukt was, maar helaas alle nummers verdwijnen als je er één verwijdert.

Hm ik kan altijd de bijlage even in een apart bestand knippen en plakken en dus apart afdrukkken. Geen al te groot probleem .
Verwijderd
ik moet echt nodig een nickchange ondergaan.
Verwijderd
Citaat:
Over Nederlands gesproken, zou er (op internet) een soort van opfriscursus bestaan? Ik denk dat ik dat wel kan gebruiken.
mmm interessante gedachte.
Verwijderd
Citaat:
Hm ik dacht even dat het gelukt was, maar helaas alle nummers verdwijnen als je er één verwijdert.

Hm ik kan altijd de bijlage even in een apart bestand knippen en plakken en dus apart afdrukkken. Geen al te groot probleem .
Ah fuuu echt? Dan weet ik het niet meer. Sorry
Oud 01-07-2011, 11:59
Rationeel
Rationeel is offline
in lille wat lekkere ricardtjes weggetikt
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
oh, dus ik mag niet?
nein!
Verwijderd
Citaat:
Oh vast
Oud 01-07-2011, 12:00
Verwijderd
Citaat:
mmm interessante gedachte.
Heb jij ook moeite met d-t en ij-ei; au-ou ja?
Citaat:
Oh vast
Ja 't stond er een beetje stom, natuurlijk bestaan die, maar ik bedoelde eigenlijk meer: weet iemand er een?
Oud 01-07-2011, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Heb jij ook moeite met d-t en ij-ei; au-ou ja? Ja 't stond er een beetje stom, natuurlijk bestaan die, maar ik bedoelde eigenlijk meer: weet iemand er een?
d-t vooral.
Oud 01-07-2011, 12:01
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Anyone?
ook jij moet werken met secties. daar waar je (even) wilt stoppen met nummeren moet je een sectie-einde invoegen en net voor je wilt gaan beginnen met nummeren nog eentje..
Oud 01-07-2011, 12:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah fuuu echt? Dan weet ik het niet meer. Sorry
Ja. Word werkt soms zó tegen . Maar goed, ik kan het dus wel op een andere (ietwat omslachtige) manier oplossen.

Maar bedankt!
Oud 01-07-2011, 12:03
Verwijderd
Citaat:
d-t vooral.
Ah ok. Nou als ik er een vind-zonder-t, zal ik 'm naar je linken, voor als je je verveelt-met-t.
Oud 01-07-2011, 12:03
Verwijderd
ik heb mijn kleding voor de diploma uitreiking aan, waar ik over een kwartiertje weer naar toe moet. Blijkbaar ben ik erg 'passabel' nu want ik ging een brood halen bij de turkse bakker en naast me stond een beetje een asociale jongen. Hij schrok zichtbaar toen ik zei 'mag ik een brood alsjeblieft?' en vroeg drie keer aan me hoe duur het was terwijl hij me echt aanstaarde. Toen pas besefte ik dat hij gewoon mijn stem aan het analyseren was. Toen deed ik automatisch een stap naar achter, siste hij 'flikker' (;d;d;:;d;;d;d; ????) en ging ik naar buiten.
Oud 01-07-2011, 12:04
Verwijderd
tyfusvolk
Oud 01-07-2011, 12:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ook jij moet werken met secties. daar waar je (even) wilt stoppen met nummeren moet je een sectie-einde invoegen en net voor je wilt gaan beginnen met nummeren nog eentje..
Euh... je bedoelt insert --> break?

Probleem is dat ik hier werk met een nieuwe versie van word, dus ik kan ook niet alles vinden. Er staat hier alleen nog dat je een page-break in kan voegen, kan andere breaks niet zo vinden.
Oud 01-07-2011, 12:06
snoopy
snoopy is offline
Pfff.... shitzooi zeg. Je mag natuurlijk nog maar 100 ml. vloeistof mee het vliegtuig in. Maar ik heb 2 kinderen die nog een fles krijgen, van minimaal 200 ml. per fles. Wat een gezeik zeg.
Oud 01-07-2011, 12:06
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Euh... je bedoelt insert --> break?

Probleem is dat ik hier werk met een nieuwe versie van word, dus ik kan ook niet alles vinden. Er staat hier alleen nog dat je een page-break in kan voegen, kan andere breaks niet zo vinden.
ha nee, het kan zelfs makkelijker, zie ik nu. je kunt bij de voetnootopties aanvinken dat je voetnoot niet gekoppeld moet zijn aan de vorige. als je dat doet en dan het paginanummer verwijdert, dan blijven de andere staan.
Oud 01-07-2011, 12:07
Verwijderd
Citaat:
ik heb mijn kleding voor de diploma uitreiking aan, waar ik over een kwartiertje weer naar toe moet. Blijkbaar ben ik erg 'passabel' nu want ik ging een brood halen bij de turkse bakker en naast me stond een beetje een asociale jongen. Hij schrok zichtbaar toen ik zei 'mag ik een brood alsjeblieft?' en vroeg drie keer aan me hoe duur het was terwijl hij me echt aanstaarde. Toen pas besefte ik dat hij gewoon mijn stem aan het analyseren was. Toen deed ik automatisch een stap naar achter, siste hij 'flikker' (;d;d;:;d;;d;d; ????) en ging ik naar buiten.

Hoewel het me wel gek lijkt, als ik je niet zou kennen. Het ligt zo buiten het verwachtingspatroon ofzo.
Oud 01-07-2011, 12:08
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Het moet niet, je doet het. dus het is je eigen probleem.
Jawel, het moet. Heb je de forumregels niet goed gelezen ofzo?
Verwijderd
Citaat:

Hoewel het me wel gek lijkt, als ik je niet zou kennen. Het ligt zo buiten het verwachtingspatroon ofzo.
ja ik moest ook even wennen dat het me überhaupt zo goed bíjna lukte. Dat was wel weer een tijd geleden. En dan die piepstem 'MAG IK EEN BROOD ALSJEBLIEEFT????'
Verwijderd
Citaat:
Pfff.... shitzooi zeg. Je mag natuurlijk nog maar 100 ml. vloeistof mee het vliegtuig in. Maar ik heb 2 kinderen die nog een fles krijgen, van minimaal 200 ml. per fles. Wat een gezeik zeg.
De laatste keer dat ik vloog mocht ik een 2 halve literflessen spa meenemen, en die had ik gekocht voor ik op schiphol was. Lijkt me sterk dat ze dan moeilijk gaan doen over flesvoeding
Oud 01-07-2011, 12:09
Verwijderd
Citaat:
ja ik moest ook even wennen dat het me überhaupt zo goed bíjna lukte. Dat was wel weer een tijd geleden. En dan die piepstem 'MAG IK EEN BROOD ALSJEBLIEEFT????'

Ik ben nu aan het bedenken wat ik dan zou denken. Hm.
Oud 01-07-2011, 12:10
Verwijderd
Ik moest eigenlijk een vriendin de filmpjes doosturen van het wokken maar ik krijg ze niet op de pc.Ik stuur ze haar wel door als ik haar nog eens zie via bluetooth
Verwijderd
Niet flikker iig
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
De laatste keer dat ik vloog mocht ik een 2 halve literflessen spa meenemen, en die had ik gekocht voor ik op schiphol was. Lijkt me sterk dat ze dan moeilijk gaan doen over flesvoeding
Hm. De laatste keer dat ik vloog moest ik mijn shampoofles weggooien, want die had een inhoud van 175 ml.
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ik moest alles gewoon inleveren...
Volgens mij mag je inderdaad maar 100ml mee het vliegtuig in (als handbagage, in koffer mag wel), tenzij je bijvoorbeeld dingen in de tax-free shops na de douane koopt.

Regels voor berichten