Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben niet aan de medicatie (op dit moment) maar mijn aankomende opname en depressie doen t zelfde met me. heb al in geen weken zin in seks eb dus ook niet gehad, daarnaast benk chagrijnig en moe de hele dag. praat je er wel over met haar? dat he uitlegt wat je al dan niet voelt en waarom? *knuf* ik leef met je mee
||
![]() |
Citaat:
Onze partners hebben het maar moeilijk. ![]() Ik ga niet zeggen dat ik even niks voel. Dat heb ik al een keer gedaan en het heeft haar erg aangetrokken. Ik vertel haar wel dat ik minder zin heb in seks, dat ik me soms wat raar en wazig voel. Het is net of de medicatie de stofjes ''liefde'' heeft laten verdwijnen. Een week daarvoor zonder medicatie waren we een paar nachten lekker samen, en toen had ik nergens last van... ![]() |
![]() |
|
Ja ik ken t gevoel
![]() de relatie voelt heel 'leeg' op deze manier. hopelijk heb jij maar 2 weken last van de bijwerkingen (althans, ik weet niet wat je gebruikt maar 2 weken is redelijk normaal gloof ik) en wordt t daarna allemaal beter ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm, ik heb hem deze hele week niet gezien, maar woensdagnacht belde hij me. Ik verstond er niks van want hij stond in een kroeg en ik lag al lang in bed, dus opgehangen en verder geslapen. De dag erna het idee gehad 'Zou hij me per ongeluk gebeld hebben of niet?'
Hoorde gisteren van een vriendinnetje dat zij hem tegen was gekomen met uitgaan en dat hij had gevraagd of ze met de hele groep was en waar ik dan wel niet was. Verontrustend hoe leuk ik het vond om dat te horen.. ![]() Volgende week introductieweek, dus weinig slaap en veel drinken. Helaas kan ik dan écht niet bij hem blijven slapen, dus ik hoop hoop hoop hem vanavond, morgenavond of maandagavond te zien. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nog steeds aangedaan door de storm die ik heb meegemaakt op Pukkelpop. En ik was niet eens op het terrein. En dan besef ik: als ik op het terrein was geweest, dan had ik niemand gehad die op me lette, dan had ik alleen rondgelopen en geen haan die ernaar had gekraaid als ik onder een tent had gelegen. Ik mis de vrienden die ik heb, maar die allemaal zo fucking ver weg wonen.
En dan een 'vriend' die beweert dat ik aandacht zoek op Facebook en dat ik van hem profiteer (ik moest hem maar verwijderen als ik het niet eens was met zijn mening over dat iedereen moest stoppen met zagen over Pukkelpop, omdat we overdreven). Fuck zeg, ik heb hem gerustgesteld bij ruzies met zijn huisgenoot, ik heb hem steeds uitgenodigd om hier te komen als het hem teveel werd, maar op mijn verjaardag komen was teveel. En dan dit. Weinig zin meer in. Mijn ex heeft zelf gisterochtend laten weten dat ie blij was dat ik in orde was. Ik was er blij mee, maar niet zo opgetogen als een tijd terug zou zijn geweest. Ik geloof dat het begint te minderen. Hoop ik. Moet maar. Het wordt tijd. |
![]() |
|
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. De manier waarop hij omgaat met mij en onze relatie maakt hem nou niet bepaald aantrekkelijker en eigenlijk ben ik blij dat hij niet de vader van mijn kinderen zal worden. Of überhaupt degene waar ik de rest van mijn leven mee moet samenleven. Dan wacht ik liever wat langer tot er iemand voorbij komt die echt begrijpt wat ik zeg en het ook belangrijk genoeg vindt om te onthouden.
||
Citaat:
ik was vorig jaar op de love parade, en ookal zijn wij veilig terug gekomen, het maakt behoorlijk indruk, snap dus hoe je je voelt. Hm jaaa hem weer gezien na een paar dagen en hij zei dat hij me gemist had! Ik hem ook. Hij zei ook dat hij er over na gedacht had en idd de laatste tijd een beetje stommer deed, en dat het hem speet. Fijn om te horen dat het niet allemaal alleen maar in mijn hoofd zat, maargoed nog steeds maakte ik me te veel druk om niks ![]()
Laatst gewijzigd op 22-08-2011 om 09:49. |
![]() |
|
En ik heb het alweer helemaal gehad met mijn zus. Stomme trut. Eerst twee weken niks van zich laten horen terwijl ze weet dat ik het moeilijk heb en als ik dan wat leuks gepland heb met een man mij vertellen dat dat te snel is en op basis van 1 foto dat de persoon in kwestie niet goed genoeg is. Flikker lekker op.
|
Verwijderd
|
^Het gaat niet zo heel goed bij jou de laatste tijd, of wel? Ik heb met je te doen meisje, hoop dat het snel beter gaat!
ot: LowLands overleefd en het was prachtig! Ik heb nog nooit zo'n ontspannen festival gehad en dat kwam mede door hem. Hij geeft me zo'n rust en tevredenheid en gelatenheid en dat is echt heel erg fijn. Samen hebben we meer dan genoten en dat was fijn! Ook het samen thuiskomen was echt heel fijn, zelfs de was samen doen, hehe. Ik hou van hem en alle burgerlijke dingen die we samen doen! Het enige waar ik moeit emee heb, is dat ik volgens mij de festivalmanier van mijn beste vriend ontgroeid ben. Ik wee tniet helemaal wat ik daarmee moet en ben benieuwd naar hoe hij LL di tjaar heeft beleefd, omdat ik hem maar heel erg weinig gezien heb. Daarnaast is het goed dat Neefje eindelijk naar het buitenland gaat, die jongen ziet veel te veel in veel te weinig en het wordt tijd dat hij eens heel erg hard en grof en onhandig met beide benen op de grond wordt gezet en ik hoop dat ze dat in Noorwegen kunnen! En morgen begint mijn introductie hier en ik ben vet zenuwachtig want ik ken dus echt helemaal niemand. Bwugh. Ben benieuwd.... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Waren er leuke mensen op je introductie?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar de mensen die voldoen heb ik wel een klik mee, of iig het gevoel dat ie er zou kunnen komen.
|
Ik ben de hele maand augustus en juli zo ongeveer op vakantie geweest, druk druk druk. Tussendoor ben ik ook gestopt met werken dus de dagen die ik vrij had waren dan wel helemaal vrij, dat is wel fijn. Mijn vriend is een maand in de Verenigde Staten geweest. De ademruimte stelde ik wel op prijs, maar ik ben hem toch wel gaan missen. Heel fijn om hem dan in de vroege ochtend van het vliegveld te halen en de hele dag met elkaar weer rond te suffen. En straks begint de studie weer en hebben we het allebei waarschijnlijk razend druk, ik ben benieuwd wat dat gaat brengen!
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Fijn al die berichtjes na Pukkelpop en nu weer na mijn operatie. Al zou ik het fijn vinden als bepaalde mensen me zouden bezoeken, maar je kunt niet alles willen
![]() ![]() Opa was trouwens op het onverwachte naar het ziekenhuis gekomen, dat was wel heel lief <3. Mijn opa is de beste ^^ Hij heeft mijn boterhammen gesmeerd ![]() |
![]() |
|
Na een ruim een maand zo'n beetje samengewoond te hebben en op vakantie te zijn geweest nu voor het eerst sinds lange tijd een nacht alleen slapen en ik vind het maar stom
![]() Gelukkig maar voor één nachtje en dan zien we elkaar weer. Ik vind het heerlijk hoe het nu allemaal gaat <3
||
Citaat:
![]() zeker niet te hoog ![]() hoewel sterke eigen mening en leven niet zo serieus nemen elkaar wel een beetje tegen spreken ![]() gewoon blijven zoeken ze loopt vast wel ergens rond! ![]() en mocht ze een leuke zus(je) hebben laat het me dan weten ![]() |
![]() |
|
slecht het is uit tussen mij en mijn.... uhm... ex (ouch!! kan niet meer vriendin zeggen
![]() ik weet dat een 4 maanden lange relatie "hier" niet veel voorstelt maar voor mij was dat de langste relatie die ik tot nu toe heb gehad en ik mis haar eigenlijk nog steeds. ![]() Het was het beste voor ons allebei dat we een paar weken geleden uit elkaar zijn gegaan maar ik had eigenlijk wel verwacht dat we nog vrienden zouden blijven, hellaas voelt zij daar volgens mij niks voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
oh nu ik hier toch ben. Alles prima. Drukdrukdruk aan het verbouwen met ons nieuwe huisje. En hoewel we soms helemaal knettergek worden van al het werk kunnen we nog steeds samen door 1 deur ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|