Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2011, 08:40
Neko*
Neko* is offline
Twee zieke mensen in een huis is nooit echt fijn.
Oud 18-08-2011, 11:54
T.M.
T.M. is offline
Het voelt allemaal niet zo prettig.
Of het nou door de medicatie komt of niet, maar ik vind mijn gevoel erg vlak. Weinig emoties (ja kan wel lachen ofzo), weinig verbondenheid, weinig gevoel voor romantiek, liefde en seks.
Het is fijn dat ik minder gespannen ben, en dat ik minder last heb van gedachten, maar zo ken ik mijzelf ook niet echt terug.
Dit wil ik volgende keer wel bespreken met mijn therapeut.
Voor de rest ben ik ook erg moe.
Ik voel me gewoon een beetje een waardeloos vriendje.

Ik denk er ook te veel over na...Moet ik niet doen.
Oud 18-08-2011, 12:24
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
OT: Ha, kreeg net al een smsje wat nergens over ging, dus dat komt wel goed!
Zie je wel, komt goed!

OT: Hm zie hem weinig en daar baal ik van. Zit nog steeds een beetje in de onzekere modus. Heb het gevoel dat hij anders doet, maarja hij is ook wel druk en juist nu in de vakantie heeft hij tijd om met vrienden af te spreken. Hij zegt dat hij me nog steeds even luk vindt dus dat geloof ik dan maar ik móét hem geloven want merk dat het er allemaal niet leuker op wordt als ik zo doe.
Hem net even gezien en dat was fijn. Nu is hij weer een paar dagen weg maar gelukkig daarna samen weg! Zal me ws een stuk beter voelen als we weer een tijdje samen zijn geweest ipv steeds maar even.
Oud 18-08-2011, 13:39
Dott
Dott is offline
Citaat:
Het voelt allemaal niet zo prettig.
Of het nou door de medicatie komt of niet, maar ik vind mijn gevoel erg vlak. Weinig emoties (ja kan wel lachen ofzo), weinig verbondenheid, weinig gevoel voor romantiek, liefde en seks.
Het is fijn dat ik minder gespannen ben, en dat ik minder last heb van gedachten, maar zo ken ik mijzelf ook niet echt terug.
Dit wil ik volgende keer wel bespreken met mijn therapeut.
Voor de rest ben ik ook erg moe.
Ik voel me gewoon een beetje een waardeloos vriendje.

Ik denk er ook te veel over na...Moet ik niet doen.

ik ben niet aan de medicatie (op dit moment) maar mijn aankomende opname en depressie doen t zelfde met me.
heb al in geen weken zin in seks eb dus ook niet gehad, daarnaast benk chagrijnig en moe de hele dag.
praat je er wel over met haar? dat he uitlegt wat je al dan niet voelt en waarom?

*knuf*

ik leef met je mee
Oud 18-08-2011, 20:51
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
ik ben niet aan de medicatie (op dit moment) maar mijn aankomende opname en depressie doen t zelfde met me.
heb al in geen weken zin in seks eb dus ook niet gehad, daarnaast benk chagrijnig en moe de hele dag.
praat je er wel over met haar? dat he uitlegt wat je al dan niet voelt en waarom?

*knuf*

ik leef met je mee
Lief, eensgelijks.
Onze partners hebben het maar moeilijk.

Ik ga niet zeggen dat ik even niks voel. Dat heb ik al een keer gedaan en het heeft haar erg aangetrokken. Ik vertel haar wel dat ik minder zin heb in seks, dat ik me soms wat raar en wazig voel.
Het is net of de medicatie de stofjes ''liefde'' heeft laten verdwijnen. Een week daarvoor zonder medicatie waren we een paar nachten lekker samen, en toen had ik nergens last van...
Oud 19-08-2011, 07:26
Dott
Dott is offline
Ja ik ken t gevoel ik kan niet meer op 2 handen tellen hoe vaak ik twijfel of mn gevoel er nog wel is en of k het niet beter uit kan maken.
de relatie voelt heel 'leeg' op deze manier.
hopelijk heb jij maar 2 weken last van de bijwerkingen (althans, ik weet niet wat je gebruikt maar 2 weken is redelijk normaal gloof ik) en wordt t daarna allemaal beter
Oud 19-08-2011, 13:04
Catch
Catch is offline
Wat moet ik nou met dat stomme exvriendje van me. Hij speelt de hele tijd door mijn hoofd de laatste tijd, net zoveel als toen het net uit was. Moeilijk
Oud 20-08-2011, 11:51
Verwijderd
Bah, ik heb geen zin om weer onzeker te gaan zitten doen want het is vast nergens voor nodig , maar sms dan ook terug. Van mij mag het wel zondagavond zijn
Oud 20-08-2011, 13:46
Dott
Dott is offline
Ik heb een tijd lang gedacht dta wen ooit zo ver zouden komen, maar zo waar..
We zijn vandaag een jaar bij elkaar
Oud 20-08-2011, 13:49
Noctiluca
Noctiluca is offline
Hmm, ik heb hem deze hele week niet gezien, maar woensdagnacht belde hij me. Ik verstond er niks van want hij stond in een kroeg en ik lag al lang in bed, dus opgehangen en verder geslapen. De dag erna het idee gehad 'Zou hij me per ongeluk gebeld hebben of niet?'

Hoorde gisteren van een vriendinnetje dat zij hem tegen was gekomen met uitgaan en dat hij had gevraagd of ze met de hele groep was en waar ik dan wel niet was. Verontrustend hoe leuk ik het vond om dat te horen..
Volgende week introductieweek, dus weinig slaap en veel drinken. Helaas kan ik dan écht niet bij hem blijven slapen, dus ik hoop hoop hoop hem vanavond, morgenavond of maandagavond te zien.
Oud 20-08-2011, 15:38
Verwijderd
Ik ben nog steeds aangedaan door de storm die ik heb meegemaakt op Pukkelpop. En ik was niet eens op het terrein. En dan besef ik: als ik op het terrein was geweest, dan had ik niemand gehad die op me lette, dan had ik alleen rondgelopen en geen haan die ernaar had gekraaid als ik onder een tent had gelegen. Ik mis de vrienden die ik heb, maar die allemaal zo fucking ver weg wonen.

En dan een 'vriend' die beweert dat ik aandacht zoek op Facebook en dat ik van hem profiteer (ik moest hem maar verwijderen als ik het niet eens was met zijn mening over dat iedereen moest stoppen met zagen over Pukkelpop, omdat we overdreven). Fuck zeg, ik heb hem gerustgesteld bij ruzies met zijn huisgenoot, ik heb hem steeds uitgenodigd om hier te komen als het hem teveel werd, maar op mijn verjaardag komen was teveel. En dan dit. Weinig zin meer in.

Mijn ex heeft zelf gisterochtend laten weten dat ie blij was dat ik in orde was. Ik was er blij mee, maar niet zo opgetogen als een tijd terug zou zijn geweest. Ik geloof dat het begint te minderen. Hoop ik. Moet maar. Het wordt tijd.
Oud 20-08-2011, 16:08
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Wat moet ik nou met dat stomme exvriendje van me. Hij speelt de hele tijd door mijn hoofd de laatste tijd, net zoveel als toen het net uit was. Moeilijk
Negeren en uitgaan en aardbeien eten
Oud 20-08-2011, 22:02
Catch
Catch is offline
Citaat:
Negeren en uitgaan en aardbeien eten
Ja ik kwam hem tegen met uitgaan, dat was het punt

Ik mail je morgen de rest
Oud 20-08-2011, 22:52
Verwijderd
Kut, ik voel me ontzettend kut... Ik twijfel over mn keuzes, over mn toekomst over alles...
Oud 20-08-2011, 22:56
DmCraanen
DmCraanen is offline
Ze is pas drie dagen in Amerika en ik vind alleen slapen nu al stom! puh.
Oud 21-08-2011, 07:48
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Kut, ik voel me ontzettend kut... Ik twijfel over mn keuzes, over mn toekomst over alles...
Dit
Oud 22-08-2011, 06:45
miekmuis
miekmuis is offline
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. De manier waarop hij omgaat met mij en onze relatie maakt hem nou niet bepaald aantrekkelijker en eigenlijk ben ik blij dat hij niet de vader van mijn kinderen zal worden. Of überhaupt degene waar ik de rest van mijn leven mee moet samenleven. Dan wacht ik liever wat langer tot er iemand voorbij komt die echt begrijpt wat ik zeg en het ook belangrijk genoeg vindt om te onthouden.
Oud 22-08-2011, 09:39
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ik ben nog steeds aangedaan door de storm die ik heb meegemaakt op Pukkelpop. En ik was niet eens op het terrein.
Ow ja dat lijkt me wel heftig, gelukkig is er met jou niks gebeurd!
ik was vorig jaar op de love parade, en ookal zijn wij veilig terug gekomen, het maakt behoorlijk indruk, snap dus hoe je je voelt.

Hm jaaa hem weer gezien na een paar dagen en hij zei dat hij me gemist had! Ik hem ook. Hij zei ook dat hij er over na gedacht had en idd de laatste tijd een beetje stommer deed, en dat het hem speet. Fijn om te horen dat het niet allemaal alleen maar in mijn hoofd zat, maargoed nog steeds maakte ik me te veel druk om niks Heel erg verliefd!

Laatst gewijzigd op 22-08-2011 om 09:49.
Oud 22-08-2011, 10:18
Verwijderd
Hij is zo zo lief <3 En fantaseren met beste vriendinnetje en haar vriendje en die van mij over toekomstdingen is leuk
Oud 22-08-2011, 10:27
Lente
Lente is offline
ik maak me heel veel zorgen over een vriendin die een heel ongezonde relatie heeft, ze verdient zoveel beter.
Oud 22-08-2011, 21:16
miekmuis
miekmuis is offline
En ik heb het alweer helemaal gehad met mijn zus. Stomme trut. Eerst twee weken niks van zich laten horen terwijl ze weet dat ik het moeilijk heb en als ik dan wat leuks gepland heb met een man mij vertellen dat dat te snel is en op basis van 1 foto dat de persoon in kwestie niet goed genoeg is. Flikker lekker op.
Oud 22-08-2011, 22:05
Verwijderd
^Het gaat niet zo heel goed bij jou de laatste tijd, of wel? Ik heb met je te doen meisje, hoop dat het snel beter gaat!

ot: LowLands overleefd en het was prachtig! Ik heb nog nooit zo'n ontspannen festival gehad en dat kwam mede door hem. Hij geeft me zo'n rust en tevredenheid en gelatenheid en dat is echt heel erg fijn. Samen hebben we meer dan genoten en dat was fijn! Ook het samen thuiskomen was echt heel fijn, zelfs de was samen doen, hehe. Ik hou van hem en alle burgerlijke dingen die we samen doen!
Het enige waar ik moeit emee heb, is dat ik volgens mij de festivalmanier van mijn beste vriend ontgroeid ben. Ik wee tniet helemaal wat ik daarmee moet en ben benieuwd naar hoe hij LL di tjaar heeft beleefd, omdat ik hem maar heel erg weinig gezien heb. Daarnaast is het goed dat Neefje eindelijk naar het buitenland gaat, die jongen ziet veel te veel in veel te weinig en het wordt tijd dat hij eens heel erg hard en grof en onhandig met beide benen op de grond wordt gezet en ik hoop dat ze dat in Noorwegen kunnen!

En morgen begint mijn introductie hier en ik ben vet zenuwachtig want ik ken dus echt helemaal niemand. Bwugh. Ben benieuwd....
Oud 23-08-2011, 13:06
Dott
Dott is offline
Ik mis hem zo erg dat mn buik er pijn van doet
Oud 23-08-2011, 14:20
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik begin me af te vragen of mijn eisen niet gewoon echt te hoog zijn.
Oud 23-08-2011, 14:35
Verwijderd
Succes SA, het valt vast mee!

OT: Het blijft maar leuker worden
Oud 23-08-2011, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Ik begin me af te vragen of mijn eisen niet gewoon echt te hoog zijn.
Wat zijn je eisen?
Oud 23-08-2011, 15:29
Verwijderd
<3<3
Verliefd zijn is heerlijk.
Oud 23-08-2011, 15:35
honkballertje
honkballertje is offline
Het gaat echt super goed. Ze is zo leuk en lief, kon niet veel beter gaan
Oud 23-08-2011, 16:32
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Wat zijn je eisen?
Slim, goed gevoel voor humor, sterke eigen mening, het leven niet te serieus nemen, een beetje dezelfde interesses, openminded en een leuk uiterlijk. Je zou toch zeggen dat het niet al te lastig moet zijn.
Oud 23-08-2011, 17:49
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
^Het gaat niet zo heel goed bij jou de laatste tijd, of wel? Ik heb met je te doen meisje, hoop dat het snel beter gaat!
Thanks Ja dat gedrag van mijn zus is wel even een klap in mijn gezicht. Eigen schuld, want ik heb het contact met haar ook veel te makkelijk weer opgepakt zoals het vroeger was, maar dat wordt het nooit meer.

Waren er leuke mensen op je introductie?
Oud 23-08-2011, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Slim, goed gevoel voor humor, sterke eigen mening, het leven niet te serieus nemen, een beetje dezelfde interesses, openminded en een leuk uiterlijk. Je zou toch zeggen dat het niet al te lastig moet zijn.
Die zijn zeldzaam natuurlijk, maar ze zijn er wel
Oud 23-08-2011, 18:18
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Sorry ik ben te jong
Oud 23-08-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Dat zou je zeggen ja. Maar wat ik zelf altijd heb is dat als ik zo'n lijstje opstel - een lijstje wat redelijk overeenkomt met dan van jou overigens - en dan ga kijken welke jongens/mannen daaraan 'voldoen', dat niet de mannen zijn waar ik voor val. Snap je wat ik bedoel? Stel je echt te hoge eisen of heb je gewoon met weinig mensen echt een klik?
Oud 24-08-2011, 17:19
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Dat zou je zeggen ja. Maar wat ik zelf altijd heb is dat als ik zo'n lijstje opstel - een lijstje wat redelijk overeenkomt met dan van jou overigens - en dan ga kijken welke jongens/mannen daaraan 'voldoen', dat niet de mannen zijn waar ik voor val. Snap je wat ik bedoel? Stel je echt te hoge eisen of heb je gewoon met weinig mensen echt een klik?
Ik kom gewoon echt heel weinig mensen tegen die voldoen aan het lijstje. En klikken met iemand die niet aan het lijstje voldoet is zo mogelijk nog zeldzamer.
Maar de mensen die voldoen heb ik wel een klik mee, of iig het gevoel dat ie er zou kunnen komen.
Oud 24-08-2011, 19:34
JanDeVries
JanDeVries is offline
Een onmogelijke situatie inderdaad, want diegene naar wie jij op zoek bent, heeft ongetwijfeld precies eenzelfde lijstje. Denk jij dat je daaraan voldoet?
Oud 24-08-2011, 21:31
Dott
Dott is offline
Pff. die opname maakt me helemaal opnieuw verliefd op hem.
ik mis hem vreselujk, ben blij als ik aan hem denk en voel me een beetje leger als we niet samen zijn.
hij is de liefste <3
Oud 24-08-2011, 22:18
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben de hele maand augustus en juli zo ongeveer op vakantie geweest, druk druk druk. Tussendoor ben ik ook gestopt met werken dus de dagen die ik vrij had waren dan wel helemaal vrij, dat is wel fijn. Mijn vriend is een maand in de Verenigde Staten geweest. De ademruimte stelde ik wel op prijs, maar ik ben hem toch wel gaan missen. Heel fijn om hem dan in de vroege ochtend van het vliegveld te halen en de hele dag met elkaar weer rond te suffen. En straks begint de studie weer en hebben we het allebei waarschijnlijk razend druk, ik ben benieuwd wat dat gaat brengen!
Oud 25-08-2011, 01:26
Verwijderd
Kutkutkutkutkutkut thuis in limburg gaan dingen niet zoals gepland of verwacht of of of of of en ik heb er moeiet mee en het werpt enigszins een schaduw op de intro en ik vind het echt echt kut want ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.
Oud 25-08-2011, 09:56
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Een onmogelijke situatie inderdaad, want diegene naar wie jij op zoek bent, heeft ongetwijfeld precies eenzelfde lijstje. Denk jij dat je daaraan voldoet?
Jazeker. Bovendien geloof ik nog immer in de liefde, dus alles komt wel een keer goed.
Oud 25-08-2011, 10:35
Roosje
Roosje is offline
Yay vriendinnetjes <3 En vanavond zie ik mijn vriendje weer en daar heb ik zin in. Hij schijnt een cadeautje voor me te hebben!
Oud 25-08-2011, 20:04
Verwijderd
Fijn al die berichtjes na Pukkelpop en nu weer na mijn operatie. Al zou ik het fijn vinden als bepaalde mensen me zouden bezoeken, maar je kunt niet alles willen . En typen met 1 hand is uitermate vervelend .

Opa was trouwens op het onverwachte naar het ziekenhuis gekomen, dat was wel heel lief <3. Mijn opa is de beste ^^ Hij heeft mijn boterhammen gesmeerd
Oud 25-08-2011, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Kutkutkutkutkutkut thuis in limburg gaan dingen niet zoals gepland of verwacht of of of of of en ik heb er moeiet mee en het werpt enigszins een schaduw op de intro en ik vind het echt echt kut want ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.
? Wat is er dan?
Oud 25-08-2011, 21:28
WolterB
WolterB is offline
Na een ruim een maand zo'n beetje samengewoond te hebben en op vakantie te zijn geweest nu voor het eerst sinds lange tijd een nacht alleen slapen en ik vind het maar stom
Gelukkig maar voor één nachtje en dan zien we elkaar weer. Ik vind het heerlijk hoe het nu allemaal gaat <3
Oud 25-08-2011, 22:21
veryniceguy
veryniceguy is offline
Citaat:
goed lijsje
zeker niet te hoog
hoewel sterke eigen mening en leven niet zo serieus nemen elkaar wel een beetje tegen spreken

gewoon blijven zoeken ze loopt vast wel ergens rond!
en mocht ze een leuke zus(je) hebben laat het me dan weten
Oud 25-08-2011, 22:37
DmCraanen
DmCraanen is offline
Kut want ik mis d'r na een week al supererg ookal heb ik een ticket geboekt naar haar toe maar het is gewoon zo onwennig na anderhalve maand mekaar dag en nacht zien..
Oud 25-08-2011, 22:40
veryniceguy
veryniceguy is offline
slecht het is uit tussen mij en mijn.... uhm... ex (ouch!! kan niet meer vriendin zeggen)
ik weet dat een 4 maanden lange relatie "hier" niet veel voorstelt maar voor mij was dat de langste relatie die ik tot nu toe heb gehad en ik mis haar eigenlijk nog steeds.
Het was het beste voor ons allebei dat we een paar weken geleden uit elkaar zijn gegaan maar ik had eigenlijk wel verwacht dat we nog vrienden zouden blijven, hellaas voelt zij daar volgens mij niks voor
Oud 25-08-2011, 23:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
hoewel sterke eigen mening en leven niet zo serieus nemen elkaar wel een beetje tegen spreken
Waarom kan dat niet samen gaan?

oh nu ik hier toch ben. Alles prima. Drukdrukdruk aan het verbouwen met ons nieuwe huisje. En hoewel we soms helemaal knettergek worden van al het werk kunnen we nog steeds samen door 1 deur Dit is nog net een trapje hoger dan samen een IKEA bed inelkaar zetten!
Oud 26-08-2011, 10:55
Verwijderd
Citaat:
? Wat is er dan?
PM
Oud 26-08-2011, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook zo'n beetje de eisen en ik vind de eisen niet abnormaal hoog ofzo maar in de praktijk blijkt het toch moeilijk zo iemand te vinden helaas.
En dan zal je net zien degene die een beetje aan je lijstje voldoen al bezet zijn
Oud 26-08-2011, 14:33
Potonga
Potonga is offline
Ik mis hem enorm hard! Moet nog elke dag wenen! Ben zo gekwetst en verraden! Maar ik kan gewoon niet boos op hem zijn! Hou gwn zielsveel van hem! Hoop dat et nog trg goed komt!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten